quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Barcelona heeft nog altijd geen tegengoal gekregen.
Ik ben meer een type voor de klassiekers, al heb ik zo'n scenario nog niet helemaal opgegeven. Peraud begon ook pas toen hij 32 was.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Knut zie ik al op weg naar de zege op de Angliru in de Vuelta. Als hij aan de voet van de klim is, heeft hij een voorsprong van 4 minuten op het peloton. Rustig danst hij op zijn pedalen de berg op. De toeschouwers op de berg proberen met hem mee te rennen, wat een gewoonte is, en schreeuwen en juichen hem toe. Als hij de helft van de berg beklommen heeft, komt Chris Froome in de problemen. Zijn Skytreintje, die het peloton leidt, komt ten val. Het peloton wordt opgehouden. Dit is in het voordeel van de witte ijsbeer, zoals hij liefkozend genoemd wordt.
De laatste 100 meter maakt hij een opzichtige schwalbe door van zijn fiets te vallen. Hij blijft lang liggen en fietst op zijn laagste versnelling door. In de verte komen Quintana en Valverde op hun TOMOS-brommer aansjezen. Op 1 meter voor de finish knijpt Knut in de remmen. Valverde sprint bij Quintana weg, nog 5 meter tot hij Knut nadert. Knut kijkt achterom en trapt nog even snel door.
Hij wint.
[ afbeelding ]
Peraud zat toch liever op zijn mountainbike?quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben meer een type voor de klassiekers, al heb ik zo'n scenario nog niet helemaal opgegeven. Peraud begon ook pas toen hij 32 was.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Peraud zat toch liever op zijn mountainbike?
Jammer dat we niets meer horen van Rasmussen. Zal hij in eenzaamheid sterven als een glaasje cognac verkeerd valt?quote:
Hij is bezig met een ploegje dacht ik.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat we niets meer horen van Rasmussen. Zal hij in eenzaamheid sterven als een glaasje cognac verkeerd valt?
spijt dat ik even keekquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stel je voor dat Rasmussen het doet met dat wijf uit de OP
[ afbeelding ]
wat is 4k?quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik twijfel of ik een 4k tv zal halen of gewoon full hd. Is toch nog maar weinig aanbod en het verschil is ook weer niet zo groot imo.
Maar als niet wil ik over 2 jaar misschien weer een nieuwe
Swagquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stel je voor dat Rasmussen het doet met dat wijf uit de OP
[ afbeelding ]
Nieuwste standaard. Zou nog 4 keer zo scherp moeten zijn als full hd.quote:
OK, moet het ook wel scherp aangeboden worden, dat is nog vaak niet zoquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nieuwste standaard. Zou nog 4 keer zo scherp moeten zijn als full hd.
Als ik in de winkel kijk zijn vooral witte kleuren mooier.
Hans Kraaij junior zal de vierde stoel bevuilen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hey luister eens even, wie zit er vanavond bij Voetbal International?
Omdat zijn huis leeggehaald is gaat hij van ellende maar bij VI aan tafel zitten, heb ik de indruk.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hans Kraaij junior zal de vierde stoel bevuilen.
jammer dat hij zo weinig toevoegtquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Omdat zijn huis leeggehaald is gaat hij van ellende maar bij VI aan tafel zitten, heb ik de indruk.
Hij schuift ook al aan bij de Kees Jansma-show.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Omdat zijn huis leeggehaald is gaat hij van ellende maar bij VI aan tafel zitten, heb ik de indruk.
Voor mijn gevoel is hij er tegenwoordig elke week.quote:
ik heb het al een paar keer niet gezien, vanavond ben ik er waarschijnlijk ook nietquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is hij er tegenwoordig elke week.
Het wordt wel wat prettiger kijken omdat de eerste reclame pas veel later in de uitzending is. Meestal tussen 21.15 en 21.30.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb het al een paar keer niet gezien, vanavond ben ik er waarschijnlijk ook niet
waarom is dat?quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het wordt wel wat prettiger kijken omdat de eerste reclame pas veel later in de uitzending is. Meestal tussen 21.15 en 21.30.
RTL heeft hun reclame quota vast al gehaald op dat moment.quote:
Nee David Caruso bedoelde ik maar dat was CSI Miami blijkbaarquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die vrouw? Is 1 of 2 seizoenen geleden gestopt
Ja dat is al een tijdje gestoptquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee David Caruso bedoelde ik maar dat was CSI Miami blijkbaar
Grissom was natuurlijk de bestequote:Op maandag 20 oktober 2014 12:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ted Danson is het nu zie ik, niet echt geloofwaardig die is zowat 100
Die was wel goed ja, ik kijk het al eeuwen niet meerquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
Grissom was natuurlijk de beste
CSI is nu de enige, NY is ook gestopt zie ik.
Vond ik altijd de beste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |