Als je maar niet denkt dat je recht hebt op Knut zijn materiaal na zijn doodquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:17 schreef Saind het volgende:
[..]
M'n materiaal is ook duidelijk einde seizoen
Schoenen naar de kut. Broek naar de kut. Alles kraakt
Kraakjes zijn echt kutquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:17 schreef Saind het volgende:
[..]
M'n materiaal is ook duidelijk einde seizoen
Schoenen naar de kut. Broek naar de kut. Alles kraakt
krijg jij die?quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat je recht hebt op Knut zijn materiaal na zijn dood
Man, ik fietste halverwege augustus al met een lange broekquote:
je geschoren benen niet showen?quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Man, ik fietste halverwege augustus al met een lange broek
Moet ik nog kopen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Man, ik fietste halverwege augustus al met een lange broek
In februari fietste ik met 2 sokken, boterhamzakjes om voet, dan schoen + overschoen, 2 broeken, 1 ondershirt, 2 fietsshirts, armstukken, jas, handschoen, sjaal en muts.quote:
Goed verhaal. Onze Belgische vrienden zouden er van smullen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Knut zie ik al op weg naar de zege op de Angliru in de Vuelta. Als hij aan de voet van de klim is, heeft hij een voorsprong van 4 minuten op het peloton. Rustig danst hij op zijn pedalen de berg op. De toeschouwers op de berg proberen met hem mee te rennen, wat een gewoonte is, en schreeuwen en juichen hem toe. Als hij de helft van de berg beklommen heeft, komt Chris Froome in de problemen. Zijn Skytreintje, die het peloton leidt, komt ten val. Het peloton wordt opgehouden. Dit is in het voordeel van de witte ijsbeer, zoals hij liefkozend genoemd wordt.
De laatste 100 meter maakt hij een opzichtige schwalbe door van zijn fiets te vallen. Hij blijft lang liggen en fietst op zijn laagste versnelling door. In de verte komen Quintana en Valverde op hun TOMOS-brommer aansjezen. Op 1 meter voor de finish knijpt Knut in de remmen. Valverde sprint bij Quintana weg, nog 5 meter tot hij Knut nadert. Knut kijkt achterom en trapt nog even snel door.
Hij wint.
[ afbeelding ]
Ik las laatst dat die site gehacked zou zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed verhaal. Onze Belgische vrienden zouden er van smullen.
Moet je niet naar school?quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik las laatst dat die site gehacked zou zijn.
Straks even kijken daar, ben ook nu een Cambuurdocumentaire aan het kijken.
Mensen die dit weekend hardcore FOX! keken wisten dit allang.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.sport1.nl/video/13478-bielsa-gaat-op-de-koffie.html
ga je slagenquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is herfstvakantie, ouwe rukker.
Ik vraag me af hoe lang t duurt voor je dood bent. Ik neem aan dat ze vanwege het opruimen geen headshots doen.quote:
Dat was vorige weekquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is herfstvakantie, ouwe rukker.
liever dan eerst spierverslappers zodat ze denken dat je al buiten bewustzijn bentquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe lang t duurt voor je dood bent. Ik neem aan dat ze vanwege het opruimen geen headshots doen.
twitter:9lives twitterde op zaterdag 11-10-2014 om 15:14:08Gisteren is ons forum gehacked. Om dit grondig te onderzoeken is alles tijdelijk offline. Logins worden gereset. Meer http://t.co/z29yvizm3j reageer retweet
Hallo vriendquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe lang t duurt voor je dood bent. Ik neem aan dat ze vanwege het opruimen geen headshots doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |