mooi plaatje LRquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En zo is het maar net!
[ afbeelding ]
Deze gaat diepquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En zo is het maar net!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En zo is het maar net!
[ afbeelding ]
Misschien dat deze in mijn sig moetquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En zo is het maar net!
[ afbeelding ]
Ik doe alleen nog aan zen budhisme na het lezen van M.Pirsigs meesterwerk zen en de kunst van het motoronderhoudquote:
Wat heeft hij je misdaanquote:
Ik ga deze winter met m'n dispuut (i know...) een fietstocht langs trappisten makenquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
http://www.sport.be/cyclingtour/lachouffeclassic/2014/nl/
Nu trainen dus om ze allemaal de vernieling in te rijden?quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ga deze winter met m'n dispuut (i know...) een fietstocht langs trappisten maken
Van Achel naar Tilburg is wel te doen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ga deze winter met m'n dispuut (i know...) een fietstocht langs trappisten maken
Fiets jij veel in de herfst? We hadden gisteren ook gekut met snoeiharde wind en bladeren/nat wegdek enzoquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nu trainen dus om ze allemaal de vernieling in te rijden?
In de Ardennenquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Van Achel naar Tilburg is wel te doen.
Waaierrijdenquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Fiets jij veel in de herfst? We hadden gisteren ook gekut met snoeiharde wind en bladeren/nat wegdek enzo
Vrij arelaxed
Wel wat minder natuurlijk maar fiets wel door. Met goed materiaal is het prima te doen. Iets voorzichtiger in de bochten , bladeren zijn glad.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Fiets jij veel in de herfst? We hadden gisteren ook gekut met snoeiharde wind en bladeren/nat wegdek enzo
Vrij arelaxed
Ik ben sowieso een mooi weer fietserquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Vrij arelaxed
Gayquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ben sowieso een mooi weer fietser
M'n materiaal is ook duidelijk einde seizoenquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wel wat minder natuurlijk maar fiets wel door. Met goed materiaal is het prima te doen. Iets voorzichtiger in de bochten , bladeren zijn glad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |