http://www.rtvutrecht.nl/(...)opt-uit-de-hand.htmlquote:UTRECHT - Een spontane fan meeting zondagmiddag op het Jaarbeursplein is voor de videoblogger Enzo Knol uitgelopen op een iets te groot succes. Er kwamen zoveel mensen af op zijn verschijning dat hij de politie heeft gevraagd om onder begeleiding weg te kunnen.
Volgens de politie waren er tussen de 300 en 400 mensen op het Jaarbeursplein aanwezig. De mensen waren afgekomen op een video-oproep van Knol. Rond 2 uur in de middag werd het Knol teveel en vroeg hij de politie hem te begeleiden. Vervolgens heeft hij het plein in een politieauto verlaten.
SPIJT
Enzo Knol biedt via Twitter zijn excuses aan aan de fans. Hij schrijft: "Het spijt me, daar begin ik mee. Dit had ik nooit verwacht! Nooit! Ik ben uiteindelijk meegenomen door de politie uit voorzorgsmaatregelen!"
De videoblogger is op internet ongekend populair. Een zelfgemaakt filmpje van Knol wordt gemiddeld 100.000 keer bekeken. Van de massale fan bijeenkomst monteert hij op dit moment een nieuwe video.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 01:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
We moeten ons echt ophouden voort te planten.
quote:Er zijn geen exacte cijfers van wat Enzo verdient aangezien dit niet openbaar mag worden gemaakt, maar de schattingen lopen van 7000 tot 15000 euro bruto per maand.
http://www.enzoknol.net/
quote:Op maandag 20 oktober 2014 01:51 schreef GokHoogte het volgende:
Hij was met z'n kinderlijke cap in RTL Late Night.
Nou gefeliciteerd, ben je 21 en allemaal meisjes van 13 naar je kop schreeuwen. Wat een droeftoeter!
Verdient in twee maanden af en toe filmpjes maken meet dan jouw papa in een jaar fulltime werken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 01:51 schreef GokHoogte het volgende:
Nou gefeliciteerd, ben je rond de 18 en allemaal meisjes van 13 naar je kop schreeuwen. Wat een droeftoeter!
Ik quote mezelf ook altijd om extra belangrijk te lijken en de indruk te geven dat mensen het met me eens zijn.quote:
Ofdat jij je ook even wil melden in dit topic: ONZ / post hier als je geen leven hebtquote:Op maandag 20 oktober 2014 01:48 schreef DrDentz het volgende:
Tss jullie leven echt onder een steen joh, Enzo Knol. wie kent hem niet, ik volgde hem al voordat hij populair werd, toen hij nog underground was, maar ik zal Enzo Knol fan blijven tot zijn laatste vlog.
Want zolang je (veel) geld verdient kan je geen droeftoeter zijn?quote:Op maandag 20 oktober 2014 01:54 schreef Brum_brum het volgende:
Verdient in twee maanden af en toe filmpjes maken meet dan jouw papa in een jaar fulltime werken.
Gelul. Zijn moeder maakt dat achter het raam in 2 weken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 01:54 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Verdient in twee maanden af en toe filmpjes maken meet dan jouw papa in een jaar fulltime werken.
Pardon?quote:Op maandag 20 oktober 2014 01:54 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Maar waarom zit hij dan 'na de meeting' voor een schutting van een rijtjeshuis in een Zanger Rinus straat ergensquote:Op maandag 20 oktober 2014 01:54 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat hier droevig aan is van Enzo Knol zijn kant. Wat is er mis met jonge fans hebben?quote:Op maandag 20 oktober 2014 01:55 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Want zolang je (veel) geld verdient kan je geen droeftoeter zijn?
Weet ik veel. Interesseert me ook geen reet. Jouw logica viel me op en vroeg me af of je deze kon toelichten.quote:Op maandag 20 oktober 2014 01:57 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat hier droevig aan is van Enzo Knol zijn kant. Wat is er mis met jonge fans hebben?
Jij zoekt logica achter een belediging?quote:Op maandag 20 oktober 2014 01:58 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Weet ik veel. Interesseert me ook geen reet. Jouw logica viel me op en vroeg me af of je deze kon toelichten.
Respect hebben voor Bardoquote:Op maandag 20 oktober 2014 01:57 schreef Fir3fly het volgende:
Ach, gun die kerel zijn succes. Iedereen die zijn geld kan verdienen door filmpjes te maken verdient mijn respect.
Het was toch zowel een verdediging als belediging? En ja.quote:Op maandag 20 oktober 2014 01:59 schreef Brum_brum het volgende:
Jij zoekt logica achter een belediging?
fok youquote:
Gekkigheid.quote:Op maandag 20 oktober 2014 02:00 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het was toch zowel een verdediging als belediging? En ja.
Wie?quote:
Toevallig had ik deze gedachten eerder vandaag toen ik de chat aan het lezen was @ twitch.com :/quote:
Hij heeft wel een goede smaak in camera's. rx100 m3.quote:Op maandag 20 oktober 2014 02:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die deoroller weet niet eens wat ie daar aan het doen is.
Dankjewel. De haat hier ook.. Iedereen zijn eigen ding, dat kan je best respecteren. Om die gozer dan meteen droeftoeter enzulks te noemen.. Hij heeft het gewoon eigenlijk heel prima gedaan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 01:57 schreef Fir3fly het volgende:
Ach, gun die kerel zijn succes. Iedereen die zijn geld kan verdienen door filmpjes te maken verdient mijn respect.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 02:15 schreef richolio het volgende:
[..]
Gillende, dramatiserende tienermeisjes bestonden altijd al.
waarom zou dat niet openbaar gemaakt mogen worden?quote:
Voor sommige adverteerders is dat een voorwaarde die contractueel wordt vastgelegd.quote:Op maandag 20 oktober 2014 08:43 schreef Tokus het volgende:
[..]
waarom zou dat niet openbaar gemaakt mogen worden?
Knol = paard = Ferrariquote:
Zolang de boeren doorhebben dat ze water moeten gebruiken ipv Gatorade (met extra electrolytes!) valt het wel mee. Massahysterie zit simpelweg letterlijk in de aard van het beestje.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:23 schreef HeatWave het volgende:
Idiocracy, we zitten er al jaren middenin.
Ik snap hier dus ook werkelijk geen kont van.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:44 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Het bewijst maar weer eens dat je echt geen kut hoeft te kunnen om populair te worden.
Oké begin dan zelf een YT-kanaal. Kijken hoeveel subs je krijgt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:44 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Het bewijst maar weer eens dat je echt geen kut hoeft te kunnen om populair te worden.
Ik ben al te oud voor die doelgroep..quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:53 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Oké begin dan zelf een YT-kanaal. Kijken hoeveel subs je krijgt.
Hij doet in ieder geval iets beter dan de honderden andere mensen die dit proberen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:55 schreef FouteMensenStaff het volgende:
[..]
Ik ben al te oud voor die doelgroep..![]()
Omdat hij veel aandacht krijgt is het dus automatisch goed?
Tetten.quote:
Je kan als bejaarde kalende vetzak nog steeds redelijk succesvol worden onder tieners hoor.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:55 schreef FouteMensenStaff het volgende:
[..]
Ik ben al te oud voor die doelgroep..![]()
Omdat hij veel aandacht krijgt is het dus automatisch goed?
1003 video's in totaal. Dus inderdaad zo'n 110125 views gemiddeld. Sommige filmpjes tikken bijna de miljoen aan.quote:
Ik zei te oud voor de doelgroep.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:06 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Je kan als bejaarde kalende vetzak nog steeds redelijk succesvol worden onder tieners hoor.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:13 schreef FouteMensenStaff het volgende:
[..]
Ik zei te oud voor de doelgroep.
Kalend, bejaard, en vetzak..![]()
Niets van dit alles.
Babyboomer? Jezus hoe oud denk je wel niet dat ik ben?quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:17 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Een kale bejaarde mede babyboomer die ook filmpjes maakt die aanslaan bij de jeugd.
Het gaat niet om jouquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:17 schreef FouteMensenStaff het volgende:
[..]
Babyboomer? Jezus hoe oud denk je wel niet dat ik ben?
Met gemiddeld 100k views? Nee, dat denk ik niet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 01:54 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Poeh, wat een loser ja.quote:Op maandag 20 oktober 2014 01:51 schreef GokHoogte het volgende:
Nou gefeliciteerd, ben je rond de 18 en allemaal meisjes van 13 naar je kop schreeuwen. Wat een droeftoeter!
Het is zeker geen slecht inkomen of iets dergelijks, maar mensen overdrijven wel vaak het salaris van bekende YT'ers. Een artiest verdient volgens spotify +- 3000 dollar aan een miljoen YT streams. Wellicht dat vloggers hun salaris nog wat aanvullen met promo acties of iets dergelijks, maar dan stopt het ook wel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:51 schreef Renesite het volgende:
Ben wel jaloers op zijn inkomen. hoop dat hij er goed mee omgaat, want ik verwacht niet dat hij hier nog jaren mee door (kan) gaan.
Als je elke dag twee video's uploadt met meer dan 100.000 views loopt dat aardig op.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:56 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Het is zeker geen slecht inkomen of iets dergelijks, maar mensen overdrijven wel vaak het salaris van bekende YT'ers. Een artiest verdient volgens spotify +- 3000 dollar aan een miljoen YT streams. Wellicht dat vloggers hun salaris nog wat aanvullen met promo acties of iets dergelijks, maar dan stopt het ook wel.
[ afbeelding ]
Hij is als een zanger van een boyband, maar dan zonder muziek en zonder zang.quote:Op maandag 20 oktober 2014 01:51 schreef GokHoogte het volgende:
Oh dat zeker, maar de beste jongen is geen miljonair of iets dergelijks. Ik heb trouwens ook geen flauw idee of de advertentie inkomsten niet wellicht lager liggen als je minder views behaald.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:03 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Als je elke dag twee video's uploadt met meer dan 100.000 views loopt dat aardig op.
Ok.. ik begin nu officieel oud te worden. Dit gaat echt compleet langs me heen.quote:
Die noem ik altijd 'het mondje'quote:
Wie de fuck is dat dan nu weerquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:17 schreef Nielsch het volgende:
En dan was Nick Youngquest ook al in Utrecht dit weekend!
zijn vriendin moest huilen hahhahahhhhhhquote:
Jij bent nergens fan van?quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:52 schreef empa1010 het volgende:
Het enige waar ik me zwaar over verbaas en wat tegelijkertijd intrigerend is... is waarom verdienen die Youtube gasten zoveel geld. Door de advertenties, maar bizar eigenlijk... dat je met flauwekul verkopen geld kunt verdienen. Puur en alleen omdat kinderen - kuddedieren, er massaal achteraan hobbelen.
'omdat het hoort' .. / geen identiteit hebben dus
BN'ers verdienen toch ook veel geld? (Nog wel meer zelfs)quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:52 schreef empa1010 het volgende:
Het enige waar ik me zwaar over verbaas en wat tegelijkertijd intrigerend is... is waarom verdienen die Youtube gasten zoveel geld. Door de advertenties, maar bizar eigenlijk... dat je met flauwekul verkopen geld kunt verdienen. Puur en alleen omdat kinderen - kuddedieren, er massaal achteraan hobbelen.
'omdat het hoort' .. / geen identiteit hebben dus
Ja dat is waar. Maar als die klinkklare onzin (blijven) verkopen, worden ze vanzelf weggewerkt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:18 schreef tofastTG het volgende:
[..]
BN'ers verdienen toch ook veel geld? (Nog wel meer zelfs)
Nou dat valt allemaal wel mee.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:23 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Maar als die klinkklare onzin (blijven) verkopen, worden ze vanzelf weggewerkt.
Blijkbaar zien jongeren dit niet als onzin. Enige wat je kunt hopen als weldenkend mens zijndeis dat hij wat zinnigs uit gaat kramen. Waar jongeren wat aan hebben. Maar goed, zo denk ik er over.
Was het maar zo'n feest.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:23 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Maar als die klinkklare onzin (blijven) verkopen, worden ze vanzelf weggewerkt.
Waar heb je het over? Mensen kijken dit gewoon voor entertainment.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:23 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Blijkbaar zien jongeren dit niet als onzin. Enige wat je kunt hopen als weldenkend mens zijndeis dat hij wat zinnigs uit gaat kramen. Waar jongeren wat aan hebben. Maar goed, zo denk ik er over.
Rijk worden door een filmpje te plaatsen waarin je (nogal bewust) je arm breekt? Vraag me af welk effect het heeft op kinderen. Of ze ook stoer gaan lopen doen en het filmen enz. Ik zie de entertainment-waarde niet maar dat ligt vast aan mij.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:10 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Mensen kijken dit gewoon voor entertainment.
Wanneer ben je een goede youtuber?quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:17 schreef Brum_brum het volgende:
Is er eigenlijk ook nog een goede Nederlandse youtuber? Iedere vlogger of gamekanaal wat ik voorbij heb zien komen vond ik bloedirritant. Ik volg meer mensen uit Zweden of all places dan Nederlanders.
God wat een matig artikel, er is best wat informatie beschikbaar over wat een miljoen views de uploader gemiddeld oplevert. Jammer dat ze dat niet vermelden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:52 schreef Elfletterig het volgende:
Voor wie het interessant vindt: NRC(q) heeft een uitgebreid artikel over het commerciële product Enzo Knol. Hij werkt feitelijk voor een commercieel bedrijf en verdient daar kennelijk zo goed aan dat hij verder niks doet. Ook zijn de filmpjes een manier om bepaalde producten te verkopen: http://www.nrcq.nl/2014/1(...)s-zijn-geld-verdient
Waarom vind je het artikel matig? Alleen omdat er niet concreet wordt genoemd welk bedrag Knol per filmpje verdient? Volgens mij geeft het artikel een aardig inkijkje in de commercie die schuilgaat achter het product Enzo Knol.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:00 schreef tofastTG het volgende:
[..]
God wat een matig artikel, er is best wat informatie beschikbaar over wat een miljoen views de uploader gemiddeld oplevert. Jammer dat ze dat niet vermelden.
Journalist in kwestie had met een paar minuten zoeken kunnen ontdekken wat een YouTube'er gemiddeld krijgt per miljoen views. Dat commerciële geneuzel lijkt me alleen aanvullend inkomen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom vind je het artikel matig? Alleen omdat er niet concreet wordt genoemd welk bedrag Knol per filmpje verdient? Volgens mij geeft het artikel een aardig inkijkje in de commercie die schuilgaat achter het product Enzo Knol.
Volgens mij legt het artikel juist de constructie uit; het verdienmodel van het bedrijf waarvoor Knol werkt. Het zou me niks verbazen als de inkomsten van de views direct naar het bedrijf gaan (net als een groot deel van de kledingopbrengsten) en dat Knol gewoon een vast bedrag verdient. Het feit dat er dagelijks - kennelijk stipt om 16:00 en 19:00 uur - nieuwe filmpjes worden geplaatst, ondersteunt die gedachte.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:28 schreef tofastTG het volgende:
Journalist in kwestie had met een paar minuten zoeken kunnen ontdekken wat een YouTube'er gemiddeld krijgt per miljoen views. Dat commerciële geneuzel lijkt me alleen aanvullend inkomen.
Ja ik ken divimove wel. Ze managen gewoon zowel de google advertenties als de aanvullende advertenties van knol (zegmaar de marketing in de filmpjes zelf). Maar divimove realiseert net zo goed gemiddeld 3000 dollar per miljoen views voor de YT'er als dat een platenmaatschappij 3000 dollar voor een artiest realiseert. En dat is allemaal vrij makkelijk online te vinden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij legt het artikel juist de constructie uit; het verdienmodel van het bedrijf waarvoor Knol werkt. Het zou me niks verbazen als de inkomsten van de views direct naar het bedrijf gaan (net als een groot deel van de kledingopbrengsten) en dat Knol gewoon een vast bedrag verdient. Het feit dat er dagelijks - kennelijk stipt om 16:00 en 19:00 uur - nieuwe filmpjes worden geplaatst, ondersteunt die gedachte.
Hoeveel procent zou er voor hemzelf overblijven denk je? Heb zo'n idee dat het mooi voorgeschoteld wordt en het vast ook wel is, maar dat er meer uit te slepen valt voor Youtubers en bloggers. Ze sluiten zich massaal aan bij Social-Influencers en dergelijke bureau's, maar wat blijft er voor hen over...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij legt het artikel juist de constructie uit; het verdienmodel van het bedrijf waarvoor Knol werkt. Het zou me niks verbazen als de inkomsten van de views direct naar het bedrijf gaan (net als een groot deel van de kledingopbrengsten) en dat Knol gewoon een vast bedrag verdient. Het feit dat er dagelijks - kennelijk stipt om 16:00 en 19:00 uur - nieuwe filmpjes worden geplaatst, ondersteunt die gedachte.
Wat is zijn Fok! accountquote:Knol begon met vloggen omdat hij zich verveelde. Hij ging van school af, had geen werk, wist niet wat hij moest doen, zat alleen op zijn zolderkamer te gamen.
Dat weet alleen de eigenaar van het youtubekanaal, dat kan je anders gewoon nooit wetenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:28 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Journalist in kwestie had met een paar minuten zoeken kunnen ontdekken wat een YouTube'er gemiddeld krijgt per miljoen views. Dat commerciële geneuzel lijkt me alleen aanvullend inkomen.
Je kunt het niet precies niet weten nee, maar ik roep ook niet zomaar iets. Zie mijn eerdere posts. Het is niet echt aannemelijk dat de beheerder(divimove) van Knol's kanaal betere advertentie inkomsten realiseert dan platenmaatschappijen voor hun artiesten realiseren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat weet alleen de eigenaar van het youtubekanaal, dat kan je anders gewoon nooit weten
Overigens ga ik dan wel uit van Loonbelasting, omdat ik geen door hem geopende BV kon vinden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:10 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Oh dat zeker, maar de beste jongen is geen miljonair of iets dergelijks. Ik heb trouwens ook geen flauw idee of de advertentie inkomsten niet wellicht lager liggen als je minder views behaald.
Als je even een grove schatting doet heeft de beste jongen tot nu toe iets van 120.000 euro(netto) overgehouden aan zijn YT filmpjes.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:56 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Het is zeker geen slecht inkomen of iets dergelijks, maar mensen overdrijven wel vaak het salaris van bekende YT'ers. Een artiest verdient volgens spotify +- 3000 dollar aan een miljoen YT streams. Wellicht dat vloggers hun salaris nog wat aanvullen met promo acties of iets dergelijks, maar dan stopt het ook wel.
Genoeg, die bureau's realiseren namelijk net zo goed 3000dollar per miljoen views als platenmaatschappijen. Maar als je daadwerkelijk miljonair wilt worden als NL's youtube'er ben je nog wel even bezig (En dan moet je nauwelijks iets uitgeven).quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:42 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Hoeveel procent zou er voor hemzelf overblijven denk je? Heb zo'n idee dat het mooi voorgeschoteld wordt en het vast ook wel is, maar dat er meer uit te slepen valt voor Youtubers en bloggers. Ze sluiten zich massaal aan bij Social-Influencers en dergelijke bureau's, maar wat blijft er voor hen over...
Dus eigenlijk zitten 400.000 mensen naar niks te kijken.quote:Het geheim volgens Enzo is zijn camera. Enzo filmt zijn dag van ‘s ochtends tot ‘s avonds. Hij staat dus op en zonder uit bed te stappen, pakt zijn camera en filmt zijn intro. Hierin verteld hij wat en met wie hij de rest van de dag gaat doen. En vervolgens stapt hij uit bed en filmt hij zijn hele dag. Deze beelden bewerkt hij en vervolgens zorgt hij er voor dat de video stipt om 4 uur ‘s middags online staat op zijn kanaal EnzoKnol.
Deze vlogs worden op zijn kanaal maar liefst meer dan 400 duizend keer per dag bekeken. Ook neemt Enzo elke dag een Let’s Play op van het populaire computerspel Minecraft. Deze video’s worden ook zeer goed bekeken door maar liefst 100 duizend kijkers per dag.
Als mijn tenen na afloop geen pijn doen. Of gewoon een beetje fatsoenlijke content afleveren zonder slecht geacteerde kutgrappen die thuis horen in een verplicht gemaakte middelbare school ckv film.quote:
Ik mag bij DusdavidGames komen! Ook die gast is bloedirritant.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die gast vanaf 1.57 is ook wel KLB-waardig.
Hij is "behind the scenes" bekend
Ik zou der doen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
de meeste nieuwe volg jonges
enzo heeft gisteren sate gegeten
..als ik al niet iedere avond 10 victoria angels in bed had. Ik ben fokker, geen loser zonder chicks.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
zij heeft een misvormde smoel joh
Wel overdrevenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
quote:
Nu is het in Amsterdamquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:22 schreef TwisterNederland het volgende:
HIJ PROBEERT HET WEER. HIJ PROBEERT HET WEER.
https://www.facebook.com/(...)9&id=782020135165522
Iemand zin om de politie nog in te lichten vanwege een illegaal evenement welke eerder ook al uit de hand is gelopen?
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:39 schreef Brum_brum het volgende:
Weet iemand al een Nederlandse youtuber die wel leuk is?
quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:22 schreef TwisterNederland het volgende:
HIJ PROBEERT HET WEER. HIJ PROBEERT HET WEER.
https://www.facebook.com/(...)9&id=782020135165522
Iemand zin om de politie nog in te lichten vanwege een illegaal evenement welke eerder ook al uit de hand is gelopen?
Wel lekkere pronte tietjes.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dat jij 30.278 berichten op FOK zet is normaler?quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat mensen naar dit soort onzin kijken. Wat een teringwereld leven we toch ook in.
In 11 jaar tijd jaquote:Op zaterdag 8 november 2014 11:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat jij 30.278 berichten op FOK zet is normaler?
Zodra ik fans heb en 300.000 mensen m'n posts bekijken sla ik de hand aan mezelf.quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat jij 30.278 berichten op FOK zet is normaler?
Welke drugs is ditquote:Op zaterdag 8 november 2014 20:51 schreef RickoKun het volgende:
Mense morge is de nieuwe meeting zie juillie daar ok!
HELEMAAL DOOR DE MANGEL GEHAALDquote:Op zondag 9 november 2014 14:17 schreef Paul het volgende:
OMEGOD RICKOKUN STAAT OP DE FRONTPAGE
http://frontpage.fok.nl/w(...)heime-boodschap.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |