abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145743845
levesgevaarlyk we motte t verbiede!11
pi_145744669
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 18:52 schreef Elan het volgende:

[..]

Ben nog nooit op een feestje geweest waarbij 3 doden vielen door drank.

Misschien indirect door dronken rijden maar dit is levensgevaarlijk spul, mogelijk die sterke zooi die men ook in Belgie heeft aangetroffen
Je hebt geen idee waar je over praat. Stop met reageren vanuit je onderbuik.

http://www.jellinek.nl/vr(...)ohol-tabak-en-drugs/
pi_145754255
quote:
2s.gif Op maandag 20 oktober 2014 19:12 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Je hebt geen idee waar je over praat. Stop met reageren vanuit je onderbuik.

http://www.jellinek.nl/vr(...)ohol-tabak-en-drugs/
Xtc staat al op 4 gevallen van dood door overdosis alcohol staat op 0, sta jij even mooi voor lul.
Daarbij is je bron uit 2009.

Even iets relevantere info:

http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ok-nederland-te-koop

http://www.rtlnieuws.nl/n(...)dodelijke-xtc-omloop

Duidelijk verhaal toch?
blablablabla
pi_145755699
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 18:43 schreef Re het volgende:
Dat klinkt echt utopisch, kijk alleen al naar alkohol/tabak en je weet dat dit erg simplistisch overkomt.

Legale drugs worden natuurlijk een slap aftreksel van het huidige aanbod en ik zie nog steeds geen enkel bewijs dat het extra doden door onzuiverheden gaat schelen, dat was het originele argument.
Hier ben ik het wel mee eens.

En over alcohol, ja dat is ook rommel en zorgt ook voor problemen.
  maandag 20 oktober 2014 @ 22:34:05 #155
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_145756014
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 18:43 schreef Re het volgende:
Legale drugs worden natuurlijk een slap aftreksel van het huidige aanbod
Waarom? Alcohol krijg je toch ook niet alleen onder de 16%?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 20 oktober 2014 @ 22:41:47 #156
262 Re
Kiss & Swallow
pi_145756426
quote:
7s.gif Op maandag 20 oktober 2014 22:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Waarom? Alcohol krijg je toch ook niet alleen onder de 16%?
ik bewonder je naïviteit, hoeveel crystal meth denk je in je systeem te mogen hebben of ghb, crack, heroïne
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 20 oktober 2014 @ 22:44:03 #157
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_145756583
quote:
14s.gif Op maandag 20 oktober 2014 22:41 schreef Re het volgende:

[..]

ik bewonder je naïviteit, hoeveel crystal meth denk je in je systeem te mogen hebben of ghb, crack, heroïne
Crocodil dan, 1 dosis en je bent eigenlijk gewoon dood.

Alcohol is idd te misbruiken, maar ook gewoon bij wijze van spreken tijdens werktijd te nuttigen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_145756748
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 22:44 schreef HeatWave het volgende:

Alcohol is idd [...] ook gewoon bij wijze van spreken tijdens werktijd te nuttigen.
Veel (muziek)schrijvers doen niet anders. Wat is het probleem?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 20 oktober 2014 @ 22:48:25 #159
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_145756835
quote:
10s.gif Op maandag 20 oktober 2014 22:47 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Veel (muziek)schrijvers doen niet anders. Wat is het probleem?
Ja, zo ken ik er ook nog 1 ;) Ik heb het over een baan, geen hobby :P.
Get woke, go broke!
pi_145757048
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 22:48 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, zo ken ik er ook nog 1 ;) Ik heb het over een baan, geen hobby :P.
Jij denkt dat banen alleen van 9 tot 17 op kantoor of op "de werkvloer" zijn? :D

Als je een euro moest geven aan alle (magazijn)medewerkers die knetterstoned op hun werk verschijnen, was je failliet.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

maandag 20 oktober 2014 @ 22:54:41 #161
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_145757166
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 22:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij denkt dat banen alleen van 9 tot 17 op kantoor of op "de werkvloer" zijn? :D

Als je een euro moest geven aan alle (magazijn)medewerkers die knetterstoned op hun werk verschijnen, was je failliet.
Nee, niet echt, maar ik had het natuurlijk over kantoorbanen, ook daar zou je evt met 2 glazen rode wijn tijdens de lunch zonder problemen weer aan het werk kunnen.

En dat klopt, dat deed de magazijnman bij ons ook toen ik nog bij AH werkte, maar om nou te zeggen dat het verder erg goed ging met die jongen, nee..
Get woke, go broke!
pi_145757317
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 22:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, niet echt, maar ik had het natuurlijk over kantoorbanen, ook daar zou je evt met 2 glazen rode wijn tijdens de lunch zonder problemen weer aan het werk kunnen.
In Nederland is het prima gescheiden, in Frankrijk of Spanje is dit volkomen normaal.

quote:
En dat klopt, dat deed de magazijnman bij ons ook toen ik nog bij AH werkte, maar om nou te zeggen dat het verder erg goed ging met die jongen, nee..
Er zijn er velen die prima functioneren.

En wat te denken van die duizenden soorten "prescription" drugs die men (met name in de VS) de hele dag door slikt en gewoon autorijdt, werkt en 's avonds nog ff naar de schietbaan...

pi_145757386
quote:
7s.gif Op maandag 20 oktober 2014 22:03 schreef Elan het volgende:

[..]

Xtc staat al op 4 gevallen van dood door overdosis alcohol staat op 0, sta jij even mooi voor lul.
Daarbij is je bron uit 2009.

Even iets relevantere info:

http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ok-nederland-te-koop

http://www.rtlnieuws.nl/n(...)dodelijke-xtc-omloop

[ afbeelding ]

Duidelijk verhaal toch?
Een mdma overdosis is zo goed als onmogelijk te behalen. Deze mensen zijn ws overgevoelig geweest, hebben een rare mix gemaakt, waren misschien al ziek.

De LD50 rat van MDMA is 49mg/kg lichaamsgewicht. Daar moet je echt bizar veel pillen voor slikken om dat te bereiken.

Oh en volgens jou tellen alleen alcoholdoden door overdosis ? Waarom precies ?

Nogmaals mijn bron, boeiend dat deze uit 2009 komt. Die cijfers zijn in 2014 echt niet omgedraaid hoor

In 2009 overleden in totaal 23.996 mensen door alcohol, tabak en drugs. 23.656 mensen stierven door gebruik van drugs die wettelijk toegestaan zijn, de legale drugs. 330 mensen vonden de dood door drugs die wettelijk verboden zijn, de illegale drugs.
98,7% van het aantal doden door alcohol, tabak en drugs is dus toe te schrijven aan de legale middelen alcohol en tabak.1,3% is toe te schrijven aan de illegale middelen zoals heroïne, cocaïne, XTC, amfetamine en GHB.

Dus jij denkt serieus dat er in 2014, aan de hand van bovenstaande cijfers nog niemand is overleden aan de legale harddrug alcohol? :') Pls.
pi_145757550
Die liepen er vast zo bij:

pi_145757732
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 22:59 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Een mdma overdosis is zo goed als onmogelijk te behalen. Deze mensen zijn ws overgevoelig geweest, hebben een rare mix gemaakt, waren misschien al ziek.

De LD50 rat van MDMA is 49mg/kg lichaamsgewicht. Daar moet je echt bizar veel pillen voor slikken om dat te bereiken.

Oh en volgens jou tellen alleen alcoholdoden door overdosis ? Waarom precies ?

Nogmaals mijn bron, boeiend dat deze uit 2009 komt. Die cijfers zijn in 2014 echt niet omgedraaid hoor

In 2009 overleden in totaal 23.996 mensen door alcohol, tabak en drugs. 23.656 mensen stierven door gebruik van drugs die wettelijk toegestaan zijn, de legale drugs. 330 mensen vonden de dood door drugs die wettelijk verboden zijn, de illegale drugs.
98,7% van het aantal doden door alcohol, tabak en drugs is dus toe te schrijven aan de legale middelen alcohol en tabak.1,3% is toe te schrijven aan de illegale middelen zoals heroïne, cocaïne, XTC, amfetamine en GHB.

Dus jij denkt serieus dat er in 2014, aan de hand van bovenstaande cijfers nog niemand is overleden aan de legale harddrug alcohol? :') Pls.
En hoe zijn de verhoudingen tussen gebruikers van tabak en alcohol & gebruikers van coke, XTC, amfetamine en GHB?
pi_145757937
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 23:07 schreef Halcon het volgende:

[..]

En hoe zijn de verhoudingen tussen gebruikers van tabak en alcohol & gebruikers van coke, XTC, amfetamine en GHB?
Wat bedoel je precies? Dat staat toch in die bron, legale drugs.
pi_145758412
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 23:11 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies? Dat staat toch in die bron, legale drugs.
De gebruikersaantallen bedoel ik. Absolute cijfers zeggen niet altijd veel.

En dan heb je nog iets van een correctie in de zin van iemand die op zijn 75e i.p.v. 83e overlijdt door longkanker of iemand die op zijn 22e i.p.v. 83e overlijdt door een "illegale drugs".

Dit om te voorkomen dat we appels met peren vergelijken.
  maandag 20 oktober 2014 @ 23:26:00 #169
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_145758684
quote:
Zal best, hoeveel alcoholverslaafden zijn er vergeleken met alle mensen die wel eens iets alcoholisch drinken? 0.001%? :').
Get woke, go broke!
pi_145758721
Ik kan gewoon echt niet begrijpen dat er zoveel mensen zijn die een pilletje gebruiken iets slechts vinden. Dat is t gewoon niet. En tevens zijn er in Nederland dus mogelijkheden om t legaal te testen, waardoor de kans op een foute pil dus echt nihil is. Zoveel slechts is er dit moment echt niet in omloop.

De meeste mensen die ik ken gebruiken t een paar keer per jaar, bij toffe gelegenheden. En iedereen functioneert normaal.
pi_145758784
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 23:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zal best, hoeveel alcoholverslaafden zijn er vergeleken met alle mensen die wel eens iets alcoholisch drinken? 0.001%? :').
Niet elke drugsgebruiker is een verslaafde. Niet elke alcoholgebruiker is een verslaafde. Bijna iedere roker is een verslaafde.
Wat is je punt?
  Moderator maandag 20 oktober 2014 @ 23:29:28 #172
8781 crew  Frutsel
pi_145758815
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 23:27 schreef kikoooooo het volgende:

De meeste mensen die ik ken gebruiken t een paar keer per jaar, bij toffe gelegenheden. En iedereen functioneert normaal.
die hebben ze nodig om tof te doen of tof te zijn ofzo? :{
pi_145758850
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 23:29 schreef Frutsel het volgende:

[..]

die hebben ze nodig om tof te doen of tof te zijn ofzo? :{
:') :Z
pi_145758862
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 23:27 schreef kikoooooo het volgende:
Ik kan gewoon echt niet begrijpen dat er zoveel mensen zijn die een pilletje gebruiken iets slechts vinden. Dat is t gewoon niet. En tevens zijn er in Nederland dus mogelijkheden om t legaal te testen, waardoor de kans op een foute pil dus echt nihil is. Zoveel slechts is er dit moment echt niet in omloop.

Het effect van MDMA/XTC is natuurlijk zeer intens. En als je teveel neemt ga je misschien niet dood maar je voelt je wel heeeel erg naar.

Dat gezegd hebbende vind ik gewoon dat MDMA/XTC legaal moet zijn.
pi_145758868
Van die types die het 'zonder een drankje ook gezellig hebben', maar ondertussen wel de hele avond zuur staan te kijken achter hun colaatje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')