Het laatste nieuws:quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:13 schreef Poesopstokje het volgende:
Nu is het écht een 40 jarige huismoeke.
En nog wat smullerij van meneer Santegoeds:quote:Op zondag 20 juli 2014 13:56 schreef djkoelkast het volgende:
twitter:PetrusJanRens twitterde op zondag 20-07-2014 om 13:47:40Virginia en ik zijn helaas uit elkaar. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Virgien 'communiceert', naar de maatstaven van P 'eerlijk', door op perscommando over een staafje te p*ssen![]()
Nu ook een dikke half uur pret met de Kaktus!
http://www.npo.nl/de-week-van-filemon/08-09-2014/BNN_101369085
Sulleewantsall![]()
Thais Paradijsje
[ Bericht 1% gewijzigd door NothingHappened op 19-10-2014 00:05:41 ]
Dat verklaart ook wel waarom hij zo'n Woensel-west type vrouw heeft.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:09 schreef Hexagon het volgende:
Eigenlijk lijkt het leven van PJR een beetje op dat van de New Kids in Turbo! Anarchistisch overal schulden maken en nergens voor betalen.
Duitse? Dat was gewoon de Nederlandse versie? Daar ging ie iig af als een gieter... Begin van het einde?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:18 schreef tong80 het volgende:
Heb m'n best gedaan, maar kan er niks van terugvinden. Hij heeft een mislukte talkshow gehad op de Duitse RTL. Hij sprak de taal niet, maar begon er toch aan. Ging af als een gieter. Iemand die er wel iets van terug kan vinden ?
Wel iets over een ander programma voor de Duitse TV, maar niks over een talkshow.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:18 schreef tong80 het volgende:
Heb m'n best gedaan, maar kan er niks van terugvinden. Hij heeft een mislukte talkshow gehad op de Duitse RTL. Hij sprak de taal niet, maar begon er toch aan. Ging af als een gieter. Iemand die er wel iets van terug kan vinden ?
quote:Naast kinderprogramma's is Peter Jan ook te zien in amusementsprogramma's en quizzen waarvan Doet ie 't of doet ie 't niet zijn meest succesvolle voorbeeld is. Maar niet alles wat Peter Jan doet is succesvol. In 1993 maakt Rens een overstap naar onze oosterburen. Hij verschijnt op de Duitse TV met Tut er es oder tut er es nicht. Duitsland zit hier echter niet op te wachten en Peter Jan verdwijnt weer snel van de Duitse buis. In hetzelfde jaar verdwijnt hij ook bij de VARA en treedt hij toe tot de groep presentatoren van RTL4.
Nee niks. Net als cynix alles afgezocht op Peter Jan Rens in combinatie met RTL, Deutschland, Deutsche fernsehen, talk show, late night en er is werkelijk niks over te vinden. Alleen korte referenties naar de flop 'Tut er es oder tut er es nicht'. Ben echt benieuwd nuquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:18 schreef tong80 het volgende:
Heb het aangepastquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:10 schreef Leandra het volgende:
Verkeerde Thaise paradijsje trouwens, dat is het huis van de zus, het huis van Sulleewan is dat huis met het lichtere blauwe dak op de achtergrond.
Overigens kan ik me zo voorstellen dat PJR in het verleden heeft lopen blaten dat je zijn huizen vanuit de lucht al herkent... Lichtblauw en felblauw.
Het kan natuurlijk ook een leuk verzinsel van hem zijn geweest.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:10 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Nee niks. Net als cynix alles afgezocht op Peter Jan Rens in combinatie met RTL, Deutschland, Deutsche fernsehen, talk show, late night en er is werkelijk niks over te vinden. Alleen korte referenties naar de flop 'Tut er es oder tut er es nicht'. Ben echt benieuwd nu
quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:06 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Heb het aangepast![]()
Dit moet de juiste zijn.
Dat geflopte spelletje was al bekend, het ging er nu om of-ie daar ook een talkshow gedaan had.quote:
Oke dan. Kende ik nog niet.quote:
+1quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:23 schreef djkoelkast het volgende:
Dat was al een tijdje bekend ja, alleen ga ik niet kijken, ik kan dat mens niet uitstaan
Nou, ze kan best kapsones hebben, maar ik kan niet wachten hoor!quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2014 02:15 schreef qwerty_x het volgende:
Z'n Linkedin profiel ziet er ook ...... uit:
CEO
Rens1
January 2011 – Present (3 years 10 months) Amsterdam Area, Netherlands
Boven het maaiveld TV voor iederen
Being Meneer Kaktus
Meneer Kaktus
January 1979 – Present (35 years 10 months) Amsterdam
Daar past duidelijk een Aristona beeldbuis van honderdzesentachtig kilo in een wanstaltige fineer eiken wandkast met klapdeurtjes bij. En een zeskantige salontafel met vloertegels van Oisterwijk...quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
Linkdump, van toen What da fack-tus nog gewoon een levende legende was:
Geen geïrriteerde nekharen en kippenvel voor jou?quote:Op maandag 20 oktober 2014 01:07 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vond die man echt een held vroeger![]()
Nu, mwa, not so much
Doet 'ie het of doet 'ie het niet was een programma wat goed was in waar het voor bedoeld was. Amusement bieden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 01:04 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Daar past duidelijk een Aristona beeldbuis van honderdzesentachtig kilo in een wanstaltige fineer eiken wandkast met klapdeurtjes bij. En een zeskantige salontafel met vloertegels van Oisterwijk...
Nouhouhou....levende legende. Ik weet dat bij mij als kind al m'n nekharen overeind gingen staan als ik hem op tv zag. Ik heb hem altijd vreselijk gevonden. Een man met een masker.
Levende legende misschien voor het gros klapvee, maar ik permitteer mij de luxe mezelf daar niet toe te rekenen ..kuch
Zeker van dat je zijn ene Duitse seizoen niet verwart met Peter-Jan Rens Late Night op de Nederlandse RTL? Ik ben tv-gek en zou zoiets moeten weten, ik weet alleen dat hij 1 seizoen 'Tot es oder tot er es nicht' heeft gedaan, en dat was al geen groot succes.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:18 schreef tong80 het volgende:
Zo is het!quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
Linkdump, van toen What da fack-tus nog gewoon een levende legende was:
Iets met een bak met geld tot je beschikking hebben, en dan denken dat je God bent en een mediabedrijf starten met tig man personeel en een duur kantoorpand, en vervolgens niet één ding weten te produceren danwel verkopen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:28 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zo is het!
Hij had de nieuwe Willem Ruis (wie?) kunnen worden. Alles aan boord om een hele grote te worden en dan toch zo de vernieling in gaan. Hoe krijg je het zo voor elkaar?
Willem Ruis was heel eigenaardig en heel druk, wat dat betreft heeft PJR er wat van weg, maar ik vond Ruis een nogal nare persoonlijkheid hebben, PJR eerder een fantast.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:28 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zo is het!
Hij had de nieuwe Willem Ruis (wie?) kunnen worden. Alles aan boord om een hele grote te worden en dan toch zo de vernieling in gaan. Hoe krijg je het zo voor elkaar?
Me-No-Love-You-Longtimequote:Op maandag 20 oktober 2014 13:52 schreef NothingHappened het volgende:
Mensen, ik wilde even melden dat het verdacht stil is op facebook/twitter![]()
Zeker al 2 dagen geen teken van leven. Zonder content kan ik niet werken Peter! Geef ons materiaal!
Zou Sulleewan eigenlijk twitter hebben? (Taiwan71of Peter-Suck-a-Fart-Outo-Myass)
Dan kan het vast niet lang meer duren, ik ruim er vast kanaal 1 voor in op de TV in de woonkamerquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:14 schreef djkoelkast het volgende:
Daar is 'ie gelukkig pas sinds 2009 mee bezig
Hahaha, ja ook waar. Vandaar dat het de grote meneer was daar.quote:
Ach ja, geen idee? Ze zullen beiden wel alle mogelijke toeslagen en uitkeringen hebben, en wellicht dat hij nog wat bijbeunt, en dingen als dat gedoe bij Filemon en RTL Late Night nog wat schuiven. Hij heeft ook z'n boek nog uiteraard, maar ik heb niet de illusie dat hij daar nou lang op kan terenquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:46 schreef Cynix ® het volgende:
Maar alle gekheid op een stokje: hij heeft geen cent te makken, ja, een huis in Thailand wat niet van hem is en waarvan het hoogst onzeker is dat-ie daar ooit nog een cent van terugziet. Zij lijkt ook al geen rijke familie achter zich te hebben staan. Ergo: kale kip.
Hij kán ook niks en wát-ie kan daar zit niemand op te wachten. Zijn 'carrière' ligt al 20 jaar achter hem en de laatsten die zich zijn roem herinneren beginnen nu ook uit te sterven. Het ziet er eigenlijk niet jofel uit, zo zonder geld, zonder vaste woon- of verblijfplaats en zo zonder enig talent en potentie.
Óf er gebeurt een wonder óf dit gaat ons als belastingbetalers geld kosten. Nou ja, nog meer dan het nu al doet. Hopelijk betaalt hij ons nog engszins uit in 'amusementswaarde'. Dat deze reeks nog lang mag lopen!
Da's waar, alleen ziet het er voor haar zo mogelijk dan nog beroerder uit.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou ja, over een paar jaar krijgt hij natuurlijk AOW he![]()
PJR komt inderdaad wel over als iemand die het allemaal netjes aangeeft bij de fiscus.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als ze bijstand krijgen, neem ik aan dat zijn schnabbelcenten daarop in mindering worden gebracht. Zo werkt dat toch hoop ik?
Wel grappig dat ze per 1 januari de regels omtrent de aanvullende AOW voor partners onder de 65 schrappen...quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou ja, over een paar jaar krijgt hij natuurlijk AOW he![]()
En wie weet komt er op zijn 65e wel een pensioenpotje vrij. Al lijkt hij me de man er niet naar om zoiets fatsoenlijk gepland te hebben destijds.
Niks wie?, dat was de pionier van de showmastersquote:Op maandag 20 oktober 2014 09:28 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zo is het!
Peter Jan vond en vind ik op tv nog steeds heel vriendelijk over komen, alsof hij het braafste jongetje van de klas is. Dat hij af en toe wat vieze trekjes heeft dat nemen we er dan maar bij.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:01 schreef NothingHappened het volgende:
Ik vindt Peter eerlijk gezegd best te vergelijken met Ruis op het gebied van hun gedeelde bijna totale narcistische persoonlijkheden. Ruis stond op het toppunt van zijn carriere toen hij overleed. Of misschien net iets eroverheen, ik weet het niet precies. Het feit dat zijn nare trekjes zo duidelijk naar voren kwamen heeft er alles mee te maken dat hij en hij alleen op eenzame hoogte stond aan het firmament van de Nederlandse showbizz. Er was gewoonweg niemand op gelijke hoogte.
Enerzijds kon doen wat hij wilde, hoefde aan vrijwel niemand verantwoording af te leggen, dus er waren geen remmingen om zijn gedrag aan te passen aan de wereld om hem heen. Anderzijds werd hij door zijn positie in een sociaal isolement gedreven. Iedereen in de showbizz wereld wilde iets van hem. Het zal erg moeilijk zijn geweest mensen te vertrouwen, überhaupt vrienden te hebben.
Peter vertoont dezelfde egocentrische trekken. Alles wat hij doet en zegt is volledig uit eigenbelang, keer op keer kunnen we dat constateren. Het verschil is dat hij zich bevindt op een hele andere trede van de hiërarchie. Zijn gedrag zal absoluut veranderen naarmate zijn afhankelijkheid van anderen en andersom.
Mensen die vinden dat er naar ze geluisterd of gekeken moet worden omdat ze van zichzelf al vinden dat ze meer getalenteerd, slimmer of mooier zijn dan alle anderen, hebben de nodige motivatie zich naar de top te werken. Die drijfveer is enorm sterk. Deze mensen kunnen letterlijk zich naar de top lullen, n**ken, wat dan ook. Whatever it takes. Alles gaat ervoor opzij.
Joh, echt?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:57 schreef Gnittoo het volgende:
PJR zit binnenkort ook in Chantal blijft slapen
ik ben benieuwd
Dat is volgens mij precies wat ik in mijn eerste zin schrijf over de gedeelde narcistische persoonlijkheid. Dat is best een grote overeenkomst en een belangrijke ook wat betreft hun streven naar dominantie en aandacht.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:13 schreef Leandra het volgende:
Ik zie Ruis en Rens absoluut niet als vergelijkbaar, en ik vond Ruis een kwal, maar Rens heb ik ook altijd een naar mannetje gevonden.
De enige overeenkomsten die ze wat mij betreft hebben is dat ze vol waren/zijn van zichzelf en een achternaam van 4 letters hebben die begint met een R en eindigt met een s.
Ik denk dat als Peter Jan op een hogere trede in de hiërarchie staat, hij ander gedrag gaat vertonen, omdat naarmate hij hoger komt, hij minder mensen echt nodig heeft. Dat zag je duidelijk bij Ruisquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Peter Jan vond en vind ik op tv nog steeds heel vriendelijk over komen, alsof hij het braafste jongetje van de klas is. Dat hij af en toe wat vieze trekjes heeft dat nemen we er dan maar bij.
Ruis vond ik echt heel naar overkomen, te veel 'ik ben de man' en 'ik ga dit doen'. PJR is meer het braafste jongetje van de klas dat buiten de klas om toch wat minder braaf blijkt.
Extreem aanwezig zijn op elk podium. Druk gebarend, rennend, schreeuwend, bijna intimiderend gedragen. Zichzelf het middelpunt van het universum vinden. En geen enkele last van zelfreflectie hebben zijn toch wel enkele overeenkomsten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:13 schreef Leandra het volgende:
De enige overeenkomsten die ze wat mij betreft hebben is dat ze vol waren/zijn van zichzelf en een achternaam van 4 letters hebben die begint met een R en eindigt met een s.
Rens niet kwaadaardig? Mwah... ik denk dat die met zijn leugens en schijnheiligheid stukken kwaadaardiger is dan Ruis ooit had kunnen zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:00 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Extreem aanwezig zijn op elk podium. Druk gebarend, rennend, schreeuwend, bijna intimiderend gedragen. Zichzelf het middelpunt van het universum vinden. En geen enkele last van zelfreflectie hebben zijn toch wel enkele overeenkomsten.
Ruis was daarbij wel irritanter en soms wat kwaadaardig, dat heeft Rens dan weer niet.
Ok, nog een overkomst dan toch? Wel iets meer dan de R en S in hun achternaam, hoor.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Rens niet kwaadaardig? Mwah... ik denk dat die met zijn leugens en schijnheiligheid stukken kwaadaardiger is dan Ruis ooit had kunnen zijn.
NOG niet. Als Rens zich niet meer omhoog hoeft te likken gaat hij zich als God gedragen. Op zeker. Ik kan me nog herinneren toen hij op zijn hoogtepunt was het ook geen prettige meneer was in de omgang. Mijn moeder was toen lerares basisonderwijs en Rens bracht toen een bezoekje aan de school. Dat is een behoorlijk drama geweest kan ik je vertellen. De pretenties en eisen waren niet van de lucht. Zo aardig en jofel was hij niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:00 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Extreem aanwezig zijn op elk podium. Druk gebarend, rennend, schreeuwend, bijna intimiderend gedragen. Zichzelf het middelpunt van het universum vinden. En geen enkele last van zelfreflectie hebben zijn toch wel enkele overeenkomsten.
Ruis was daarbij wel irritanter en soms wat kwaadaardig, dat heeft Rens dan weer niet.
Help ff, in welke flop is Ruis te zien?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:08 schreef djkoelkast het volgende:
Ze hebben wel allebei bewezen niet te kunnen acteren.
Och, Bassie is ook een gigantische zak noga en zelfs Adriaan valt niet mee te praten als 'ie het in zijn bol krijgt, persoonlijk mee te maken gehad.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:07 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
NOG niet. Als Rens zich niet meer omhoog hoeft te likken gaat hij zich als God gedragen. Op zeker. Ik kan me nog herinneren toen hij op zijn hoogtepunt was het ook geen prettige meneer was in de omgang. Mijn moeder was toen lerares basisonderwijs en Rens bracht toen een bezoekje aan de school. Dat is een behoorlijk drama geweest kan ik je vertellen. De pretenties en eisen waren niet van de lucht. Zo aardig en jofel was hij niet.
Het Beestquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:09 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Help ff, in welke flop is Ruis te zien?
quote:MARIA is gebaseerd op het levensverhaal van een in 1977 overleden reumapatiënte die Rens had leren kennen toen hij nog ziekenverzorger was. Gedeeltelijk gefinancierd door een oproep in de media, onder andere via dagbladadvertenties in december 1983 onder het motto 'Betaal nu, kijk later' en een televisie-optreden bij Sonja Barend, om vooraf al een tientje te storten. De gulle gevers zouden dan later een uitnodiging voor de première krijgen. Met de tientjesactie werd van de benodigde acht ton ongeveer drie ton binnengehaald.
De recensies waren vrijwel unaniem vernietigend. Peter Jan Rens weigerde zijn toevlucht te nemen tot het faillisement, maar bracht alle openstaande rekeningen onder bij zijn 'Kaktus BV', waardoor alles tot de laatste cent moest worden betaald.
Ook zo'n heerschap ja. Dat er geen draadje loopt over Bas van Toor! Zie overigens referentie in TTquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Och, Bassie is ook een gigantische zak noga en zelfs Adriaan valt niet mee te praten als 'ie het in zijn bol krijgt, persoonlijk mee te maken gehad.
Maar nu ben ik wel benieuwd naar de verhalen over PJR
Ik zie dat zelfs terug in die vijf afleveringen van 5 tegen 5 uit 1992, de totaal andere Rens. Als hij NU ineens zo'n show krijgt aangeboden kan hij die absoluut niet zó brengen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:23 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Ik denk dat als Peter Jan op een hogere trede in de hiërarchie staat, hij ander gedrag gaat vertonen, omdat naarmate hij hoger komt, hij minder mensen echt nodig heeft. Dat zag je duidelijk bij Ruis
Draadje Thread/Topic? Joh, daar is (was) een heel forum over te vinden hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:13 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Ook zo'n heerschap ja. Dat er geen draadje loopt over Bas van Toor! Zie overigens referentie in TT
Echt? Excusez moiquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Draadje? Joh, daar is (was) een heel forum over te vinden hoor![]()
Serieus? Is je huig zo gevoelig?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:57 schreef djkoelkast het volgende:
Thread vertalen naar draadje
Het is tegenwoordig trouwens gewoon topic of onderwerp als je het wil vertalen. Threads is iets van de begintijd van de fora.
Het is een nerderige te letterlijke vertaling, ik heb daar de pest aan, maargoed, dat terzijdequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:10 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Serieus? Is je huig zo gevoelig?![]()
Ok
Ik gebruik het en velen met mij, eigenlijk altijd op nujij. Daar zijn het echt draadjes en geen topics. Er wordt gerefereerd naar een nieuwsartikel en je mag er 3 dagen op reageren en dan gaat de boel op slot. Ik ben daar wat vaker te vinden en dus gebruik ik meer uit gewoonte het woord draadje. Erg?
Rens is gewoonweg zijn geloofwaardigheid bij het publiek kwijtgeraakt en als je valt in showbizz land dan val je kort en hard. Hij liegt of het gedrukt staat en....hij geeft het gewoon toe! Dat is best verkniptquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ja, het is al goed
Ruis zei ooit een keertje bij RUR (of was het bij Sonja...) dat 'Als hij een slechte dag heeft, de kandidaten ook slecht zijn', of 'het programma ook een slechte dag heeft'. Ergens een uitspraak die ik deels moet erkennen naar al die non-talentjes die al die niemendalletjes krijgen toegespeeld of grote shows die floppen (Show me the money met Beau van Erven Dorens, hit in Amerika en België, geflopt hier na 1 seizoen), maar anderzijds ongelofelijk arrogant zoiets zo op jezelf te betrekken. Ook het feit dat 'steeds maar de prijzen de hoofdrol speelden in de show en de grote aah en ooh-factor is, in plaats van de zang- en dansacts' stak vooral Ruis erg diep.
En tóch is die uitspraak die ik eerder in dit topic las helemaal niet zo gek, over Rens, dat zijn gedrag verandert naarmate hij de top nadert. Ik bedacht me eerder vandaag dat ik het zo vreemd vind dat hij ál die jaren, tot pak hem beet 2002, toen SBS hem liet gaan, gewoon goed en groots als dé showbizzman (you love him or you hate him) bekend stond. Toen hij uit de picture dreigde te raken en de verhalen boven kwamen borrelen zag je hem een snoekduik maken (nee, niet deze:)
die zijn weerga niet kende. En nu blijft hij maar stuiteren op de bodem van de put, alsof hij denkt nog meer te kunnen zinken.
Kan me ook ergeren aan nepnen die roeleren zeggen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is een nerderige te letterlijke vertaling, ik heb daar de pest aan, maargoed, dat terzijde![]()
Je had in de 80's en 90's wel veel 'grote' meneren op het podium, of je ze nou goed vond of niet.
Henny Huisman, Ron Brandsteder, Frank Masmeijer, Ted de Braak en dus ook PJR en Ruis
Later ook Marc Klein Essink, Rolf Wouters
De wat kleinere meneren (toen nog, sommige zie je niet meer, anderen waren toen klein, nu groter)
Robert ten Brink, Frank Kramer, Francois Boulangér, Fred Oster, Hans Kazan, Hans vd Togt (al vind ik dat alweer een totaal andere lichting)
(leuke Lingoweetjes: de eerste kandidaten in Lingo ooit die de 1e show wonnen met ik geloof Fl. 16.000,= zijn daarna in de jury van Lingo gegaan en hebben daar heel lang gezeten. Lingo met Francois is in een paar maanden opgenomen, 5 dagen per week 5 afleveringen per dag).
Nu heb je die ook niet meer. Je hebt een Carlo, Paul de Leeuw, Beau, maar wat mij betreft hebben ze niets meer van de allure van de mensen toen. Ik denk dat PJR het nog steeds zou kunnen, alleen ze moeten niet dingen in nieuwe jasjes gaan stoppen.
PJR is nog eens bij Omroep Max geweest met het bekertjesspel trouwens.
Nee, zou het ook graag willen! Die man is zo apartquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:04 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Echt? Excusez moi![]()
Ik ben ook nog niet zo lang lid van de club. Ik heb op een gegeven moment een account aangemaakt na alle PJR topics verslonden te hebben. Ik MOEST gewoon reageren hahaha. Het is de psychologie achter zijn persoonlijkheid wat mij aantrekt.
Ik zou dan ook heeeeeel graag een real life soap willen zien over het leven van PJR. Ik heb al eerder gezegd: Dat is de enige RLS ever waar ik überhaupt naar zou kijken en zelfs voor thuis zou blijven....is dat erg?
Verdomd, dat heb ik nog op band liggen, dit zet mij te denken dit gewoon te digitaliserenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb het toen met een half oog gekeken, ik weet niet meer wat ik er van vond eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Verdomd, dat heb ik nog op band liggen, dit zet mij te denken dit gewoon te digitaliserenWas in 2006, ik geloof de allerlaatste keer dat hij écht de allure van toen had.
Eh?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:34 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Kan me ook ergeren aan nepnen die roeleren zeggen.![]()
Nog nieuws van fb?
Ook een lelijk woord. En of Peter nog updates heeft geplaatst. Kan niet meer kijken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb het toen met een half oog gekeken, ik weet niet meer wat ik er van vond eerlijk gezegd.
[..]
Eh?
Ah...ik snap. 'Nerderig' nog welquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is een nerderige te letterlijke vertaling, ik heb daar de pest aan, maargoed, dat terzijde![]()
Je had in de 80's en 90's wel veel 'grote' meneren op het podium, of je ze nou goed vond of niet.
Henny Huisman, Ron Brandsteder, Frank Masmeijer, Ted de Braak en dus ook PJR en Ruis
De wat kleinere meneren (toen nog, sommige zie je niet meer, anderen waren toen klein, nu groter)
Robert ten Brink, Frank Kramer, Francois Boulangér, Fred Oster, Hans Kazan, Hans vd Togt (al vind ik dat alweer een totaal andere lichting)
(leuke Lingoweetjes: de eerste kandidaten in Lingo ooit die de 1e show wonnen met ik geloof Fl. 16.000,= zijn daarna in de jury van Lingo gegaan en hebben daar heel lang gezeten. Lingo met Francois is in een paar maanden opgenomen, 5 dagen per week 5 afleveringen per dag).
Nu heb je die ook niet meer. Je hebt een Carlo, Paul de Leeuw, Beau, maar wat mij betreft hebben ze niets meer van de allure van de mensen toen. Ik denk dat PJR het nog steeds zou kunnen, alleen ze moeten niet dingen in nieuwe jasjes gaan stoppen.
Op Tweakers vertalen ze zelfs "jijbuis" en "betaalmaat" enzo, ik kan daar slecht tegenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:41 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Ah...ik snap. 'Nerderig' nog wel![]()
Ohja en dit, precies!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:41 schreef NothingHappened het volgende:
Je had idd veel grote presentatoren. De televisie was toen heel anders. Er werd veel meer aandacht aan besteed. Nu zie je veelal shows die grotendeels gesponsord worden door het bedrijfsleven waarbij enkel en alleen de kijkcijfers belangrijk zijn om weer in de gratie vallen van het bedrijfsleven. Er wordt dus veel geshockeerd, maar ook zo goedkoop mogelijk geproduceerd en de shows krijgen geen tijd zich te ontwikkelen, dus showmasters krijgen geen tijd zich te überhaupt te vestigen. Kijkcijfers slecht? Show van de buis!
Bij 'het bekertjesspel bij Omroep Max' denk ik niet echt aan 'allure'...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
Verdomd, dat heb ik nog op band liggen, dit zet mij te denken dit gewoon te digitaliserenWas in 2006, ik geloof de allerlaatste keer dat hij écht de allure van toen had.
Helemaal eens, maar vlak ook internet, streaming media, filmkanalen etc. niet uit. De hoogtijdagen van het TV-tijdperk liggen grotendeels achter ons, zoals ook de grammofoonplaat ons vrijwel is ontvallen, het circus, de kermis, het draaiorgel. Dat was allemaal vroeger.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:41 schreef NothingHappened het volgende:
Je had idd veel grote presentatoren. De televisie was toen heel anders. Er werd veel meer aandacht aan besteed. Nu zie je veelal shows die grotendeels gesponsord worden door het bedrijfsleven waarbij enkel en alleen de kijkcijfers belangrijk zijn om weer in de gratie vallen van het bedrijfsleven. Er wordt dus veel geshockeerd, maar ook zo goedkoop mogelijk geproduceerd en de shows krijgen geen tijd zich te ontwikkelen, dus showmasters krijgen geen tijd zich te überhaupt te vestigen. Kijkcijfers slecht? Show van de buis!
Als je daar geld mee verdienen kan zou ik er wel mijn beroep van moeten makenquote:
Even off-topic dan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Als je daar geld mee verdienen kan zou ik er wel mijn beroep van moeten makenNah, voornamelijk een hobby. Tv-gek enzo. Vraag me iets over een Nederlands programma of een Nederlandse TV-zender uit de 80s/90s en ik zou informatie voor je erover moeten hebben, uit het koppie
Nu ik toch erover opschep en mezelf net een Rens junior voel (oh god), Willem Ruis had ook steevast een uitspraak 'Ik kan alles tot het tegendeel bewezen is'. Eigenlijk is voor beide heren wel hun doen en laten tot die uitspraak terug te brengen.
Alle afleveringen worden nog dagelijks uitgezonden op NPO Best (digitaal themakanaal). Er is 1 (of er zijn meerdere, maar dat weet Arnie wel) aflevering kwijt cq niet meer bruikbaar, die hebben ze middels thuisopnames van kijkers weten te recepureren. Ook die zenden ze uit.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:50 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Even off-topic dan.
Weet jij toevallig hoe dat met Zeg 'ns AA zit? Ik zoek me rot naar afleveringen, maar kom elke keer dezelfden tegen. Er is toen wel wat uitgebracht op DVD, maar dat is slechts een greep uit de ellenlange rij afleveringen die zijn uitgezonden.
Hebben ze die banden eigenlijk nog wel? Of zijn ze overtaped of gewoon weggegooid?
Ik ben zo'n fan van Mien! Geniale rol!
Moet jij weten![]()
Nogmaals excuses voor off topic
Blijkbaar eten ze vaak stamppot en nu weer.twitter:
aha...dank je!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alle afleveringen worden nog dagelijks uitgezonden op NPO Best (digitaal themakanaal). Er is 1 (of er zijn meerdere, maar dat weet Arnie wel) aflevering kwijt cq niet meer bruikbaar, die hebben ze middels thuisopnames van kijkers weten te recepureren. Ook die zenden ze uit.
Er is geen complete box van verschenen en wat mij betreft gelukkig niet, het heeft naar mijn mening de tand des tijds echt niet doorstaanBlijkbaar eten ze vaak stamppot en nu weer.twitter:
3 tot 5 afleveringen bij mijn weten, van de week was er eentje van op Best te zien toevallig. Kwaliteit was erbarmelijk (geluidswijs, dan). Kraakte enorm, beeld viel mee maar een joekel van een videolijn, aftiteling werd weggedraaid.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alle afleveringen worden nog dagelijks uitgezonden op NPO Best (digitaal themakanaal). Er is 1 (of er zijn meerdere, maar dat weet Arnie wel) aflevering kwijt cq niet meer bruikbaar, die hebben ze middels thuisopnames van kijkers weten te recepureren. Ook die zenden ze uit.
Er is geen complete box van verschenen en wat mij betreft gelukkig niet, het heeft naar mijn mening de tand des tijds echt niet doorstaanBlijkbaar eten ze vaak stamppot en nu weer.twitter:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:11 schreef NothingHappened het volgende:
Duh! Waarom denk je dat we niks horen op twitter en facebook? Die man heeft gewoon geen tijd. Hij wordt hier tussen neus en lippen door met de Grote Ruis vergeleken, zijn God!
Joh! Die zit al de hele middag met z'n 4,5 centimeter tegen de keukentafel te kloppen.
Nouuuuu dat vind ik ook een behoorlijk slappe hap, al geeft dat wel leuk 90's kinderen weer. Ik vind dat er weinig series zijn die echt overeind zijn gebleven, vooral die cheezy sitcoms zijn echt door de mand gevallen. Prettig geregeld, Zeg 'ns Aaa..., Het zonnetje in huis, Vrienden voor het leven, (al zijn die 2 misschien nog het minst erg), Ha, die pa! en dan die waardeloze RTL-series die toen al niet te kijken warenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
3 tot 5 afleveringen bij mijn weten, van de week was er eentje van op Best te zien toevallig. Kwaliteit was erbarmelijk (geluidswijs, dan). Kraakte enorm, beeld viel mee maar een joekel van een videolijn, aftiteling werd weggedraaid.
Oppassen!!! heeft de tand des tijds meer doorstaan.
Maar ze zijn dus feitelijk nergens te koopquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
3 tot 5 afleveringen bij mijn weten, van de week was er eentje van op Best te zien toevallig. Kwaliteit was erbarmelijk (geluidswijs, dan). Kraakte enorm, beeld viel mee maar een joekel van een videolijn, aftiteling werd weggedraaid.
Oppassen!!! heeft de tand des tijds meer doorstaan.
Zo dusquote:
Online illegaal, afrader. Kwaliteit zuigt en als je iemand ze voor je laat opnemen van Best heb je ze ook.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:42 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Maar ze zijn dus feitelijk nergens te koop![]()
Ik vind JK sr. meer iemand die gewoon goed gecast is. Geweldige acteur is hij zeker niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:42 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Erg jammer.
Er zijn maar een paar Nederlandse acteurs die zo natuurlijk overkomen dat ze een show/film in hun eentje kunnen dragen. Carry Tefsen in de rol van Mien Dobbelsteen is een voorbeeld. Zeg 'ns AA was niet half zo groot geworden zonder haar.
Johnny Kraaikamp sr. is nog een voorbeeld. Natuurtalent pur sang!
Ik heb nog een paar afleveringen Op goed geluk op band, dat was ook heerlijk 80's amusement.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:42 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Erg jammer.
Er zijn maar een paar Nederlandse acteurs die zo natuurlijk overkomen dat ze een show/film in hun eentje kunnen dragen. Carry Tefsen in de rol van Mien Dobbelsteen is een voorbeeld. Zeg 'ns AA was niet half zo groot geworden zonder haar.
Johnny Kraaikamp sr. is nog een voorbeeld. Natuurtalent pur sang!
Op 'band' nog wel (was da?)quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar afleveringen Op goed geluk op band, dat was ook heerlijk 80's amusement.
Sterker nog, op Betamax. Ik vond dat altijd leuk, mijn moeder ook trouwens. Mijn vader vond er geen reet aan en die bepaalde wat er op tv kwam. Dus samen met moeder boven Op goed geluk kijkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:37 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Op 'band' nog wel (was da?)
Hahaha. Je hoort het haar gewoon zeggen met die afgrijselijke kraaienstem: Oooooop goed GULUK! Heerlijk toch!
Ah...Betamax. The filth!!! Kwam er bij ons niet inquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Sterker nog, op Betamax. Ik vond dat altijd leuk, mijn moeder ook trouwens. Mijn vader vond er geen reet aan en die bepaalde wat er op tv kwam. Dus samen met moeder boven Op goed geluk kijken
Dit zijn geen eigen opnames, ik ben videoverzamelidioot, ook wel afgekort tot vidioot. Wij hadden thuis wel Betamax, inmiddels heb ik alle gangbare formaten, ook de professionele.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:29 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Ah...Betamax. The filth!!! Kwam er bij ons niet in
WIJ hadden VHS naturellement
Mijn vader zat dan in zijn stoel met de remote-control-schakelbordpanelen voor zich op de achtkantige salontafel met vloertegels (zie boven) en hij gedroeg zich dan als een soort piloot die de checklist doorloopt. Mijn moeder was co-piloot, maar die had weinig in te brengen![]()
The memories.....zucht
Tja, we hebben allemaal onze gebrekenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit zijn geen eigen opnames, ik ben videoverzamelidioot, ook wel afgekort tot vidioot. Wij hadden thuis wel Betamax, inmiddels heb ik alle gangbare formaten, ook de professionele.
Ik heb VCR, Betamax, Video 2000 (die kun je aan 2 kanten spelen, jij bedoelt VHS-C), VHS, S-VHS, Betacam SP, Digital Betacam, Betacam SX, U-matic, DVCPRO, DVCCAM, DV en alle voorkomende cameraformaten.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:40 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Tja, we hebben allemaal onze gebreken![]()
Dan heb je het over Betacam zeker? Dat was toch de niet te betalen professionele voorloper van de Betamax voor thuisgebruik? En natuurlijk ook Video2000 (waar je die bandjes rechtstreeks uit de videocamera in kon stoppen....of niet)
Wel een leuke hobby hoor!
Zo vind ik het leuk om dia's te digitaliseren/retoucheren en gewoon te kijken. Iedereen met een foto/diacamera tot in de jaren 90 heeft er minimaal 6000 in de kast staan. De nostalgie! Of super-8 film. Geweldig!
Jeetje, dat is heel wat! Ik kan me nog herinneren dat er een ware burgeroorlog was tussen verschillende systemen, vooral voor thuisgebruik. Vergelijkbaar met de Apple-Samsung-divide heden ten dage. Dat ging hart tegen hart op verjaardagen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb VCR, Betamax, Video 2000 (die kun je aan 2 kanten spelen, jij bedoelt VHS-C), VHS, S-VHS, Betacam SP, Digital Betacam, Betacam SX, U-matic, DVCPRO, DVCCAM, DV en alle voorkomende cameraformaten.
Dia's en super8 heb ik ook, daar staat zowat heel mijn jeugd op gedocumenteerd. Ik heb ook alle 3 de camera's waar dat mee gefilmd is van mijn vader gehad onlangs, anders zou 'ie ze weggooien, net als de dia's, gekke ouwe man, geef maar hier, leuk!
PJR kom ik trouwens vrij weinig tegen op die oude banden, blijkbaar geen geliefd persoon om op te nemen en te bewaren geweest.
twitter:PetrusJanRens twitterde op woensdag 22-10-2014 om 11:15:10Vandaag naar een nieuwe inrichting kijken voor onze nieuwe woning. reageer retweet
Jij weet niet waar ze gaan 'kijken'...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:35 schreef Leandra het volgende:
Oh, ze nemen deze keer niet de inrichting van een ander mee.... dat is al een vooruitgang.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:41 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Jij weet niet waar ze gaan 'kijken'...
http://metjeleenbakkerhuis.tumblr.com/quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:41 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Jij weet niet waar ze gaan 'kijken'...
twitter:PetrusJanRens twitterde op woensdag 22-10-2014 om 11:15:10Vandaag naar een nieuwe inrichting. reageer retweet
Wat.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:13 schreef Mula het volgende:
Volgens het interview in de nieuwe party gaan ze verhuizen wegens gezinsuitbreiding: het 17-jarige broertje van Virginia komt bij ze wonen. De vakantiebungalow wordt te klein.
Yes pleasequote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:24 schreef Mula het volgende:
Ik heb een scan gemaakt.![]()
Moet alleen even kijken hoe ik de scan vanuit de app hier krijg.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:24 schreef Mula het volgende:
Edit:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:33 schreef Mula het volgende:
Wel goed verdeeld: Virginia heeft haar moeders minderjarige kind en haar moeder de hare!
een 17 jarige homosexuele journalistieke trukendoos die evenementen organiseertquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:24 schreef Mula het volgende:
Edit:
[ afbeelding ]
en dit!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:33 schreef Mula het volgende:
Wel goed verdeeld: Virginia heeft haar moeders minderjarige kind en haar moeder de hare!
Ja, maar wist jij dat hij bij Peet en Virgien in de caravan woonde dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:55 schreef mrspoeZ het volgende:
Giovanni hadden we toch al op FB gevonden?
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is dat niet die gozer die Boulevard belde om te beamen dat PJR en Virginia uit elkaar waren destijds?
quote:
Je snapt toch wel hoe die interviews gaan? Interviewer: is hij niet homo? Heb je daar geen problemen mee? Nee, weet je zeker dat je er geen problemen mee hebt?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:54 schreef Leandra het volgende:
Als je in deze tijd nog laat weten dat je er geen moeite mee hebt dat je zwagertje homo is, dan vind je het wel een probleem.
Wat is dat voor gereformeerde 1950 opmerking?!
Ik denk dat PJR in dit geval zelf verteld heeft dat Giovanni homo is, anders zou de interviewer het waarschijnlijk niet eens weten, het is niet bepaald Paul de Leeuw.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:13 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Je snapt toch wel hoe die interviews gaan? Interviewer: is hij niet homo? Heb je daar geen problemen mee? Nee, weet je zeker dat je er geen problemen mee hebt?
En dan wordt het opgeschreven alsof hij het uit zichzelf antwoordde op een vraag die er niet over ging.
`Waarschijnlijk ging het inderdaad zoquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:13 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Je snapt toch wel hoe die interviews gaan? Interviewer: is hij niet homo? Heb je daar geen problemen mee? Nee, weet je zeker dat je er geen problemen mee hebt?
En dan wordt het opgeschreven alsof hij het uit zichzelf antwoordde op een vraag die er niet over ging.
Nou ja, dat PJR vindt dat-ie goed evenementen organiseert zegt niet meteen dat-ie ook ínkomsten heeft.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:05 schreef Loveless85 het volgende:
Ook raar dat ze niet haar eigen jong in huis neemt, maar die bij haar moeder laatWat een tokkiestruggles, niet normaal. Wellicht hadden ze iemand nodig die wél een inkomen heeft
nee, zo werkt dat nietquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:16 schreef Cynix ® het volgende:
Zou het toch niet eerder een kwestie zijn van: met 3 uitkeringstrekkers hark je toch weer iets meer binnen dan met 2?
Of bedoelde je dat ook?
Zouden ze een uitkering kunnen krijgen dan? Ze 'wonen' nog steeds op een vakantiepark en dat is geen officieel adres. Dan kan je toch geen uitkering aanvragen? Misschien via allerlei slinkse omweggetjes. Peter is geslepen bij het leven natuurlijkquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:16 schreef Cynix ® het volgende:
Zou het toch niet eerder een kwestie zijn van: met 3 uitkeringstrekkers hark je toch weer iets meer binnen dan met 2?
Of bedoelde je dat ook?
Ik ben nog eens gaan rekenen omdat ik het niet los kon latenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze hebben ik meen de eerste 2 seizoenen in een paar maanden opgenomen, niet alles.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben nog eens gaan rekenen omdat ik het niet los kon latenVolgens mij kan dat helemaal niet. Boulange heeft het 8 jaar gepresenteerd. Dat zijn 1600 afleveringen, uitgaande van 40 uitzendweken per jaar.
Hoe kan je dat in een paar maanden opnemen?
Ah dank je. Mysterie opgelostquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze hebben ik meen de eerste 2 seizoenen in een paar maanden opgenomen, niet alles.
Ik zal het nog eens precies opzoeken, het is gezegd tijdens een jubileumaflevering door Francois B zelf en die aflevering heb ik nog, dus even horen wat hij nou precies zei, ik meen de eerste 2 seizoenen in 3 of 4 maanden, week in week uit 5 op een dag, 5 dagen in de week.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ah dank je. Mysterie opgelost
Je kunt ook gewoon niet zo zeuren, het is niet dat het hele topic er vol mee staat.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Kunnen we desnoods weer on topic?
Ja sorry, het zat me dwarsquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Kunnen we desnoods weer on topic?
Nou, ik begon zelf over Ruis, maar het is wel een 'Memorylane-mijmer-topic' geworden over de geschiedenis van TV in Nederland. Nu dus weer gewoon over PJR, ok?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon niet zo zeuren, het is niet dat het hele topic er vol mee staat.
Zeuren? Kan je repliek een tandje minder? Is wel zo aardig, denk ik.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon niet zo zeuren, het is niet dat het hele topic er vol mee staat.
Neuh, maar ik denk dat we de helft wel halen met het media archief, Mien Dobbelsteen, Willem Ruis, en nu Lingoquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Moet kunnen toch, het is niet dat het opeens over taart gaat ofzo.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, maar ik denk dat we de helft wel halen met het media archief, Mien Dobbelsteen, Willem Ruis, en nu Lingo
Iet Euren.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zeuren? Kan je repliek een tandje minder? Is wel zo aardig, denk ik.
Virginia rtv productionsquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:38 schreef Deckard het volgende:
Is er nog een geil jong ding in de zaal om mevrouw stemband te spelen?
http://www.hetcastingforum.nl/index.php/topic,6950.msg41334.html
snel mailenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:13 schreef Kazenbazen het volgende:
[..]
Virginia rtv productions
Wat een figuur blijft het toch ook
ach, dat bericht is terug te dateren in 2012quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:19 schreef Kazenbazen het volgende:
Wat bieden wij?
Dat wordt afgesproken per optreden.
Dat er maximaal één optreden zal zijn zal niemand verrassen, dat diegene niet betaald krijgt mag ook geen verrassing zijn, maar om een antwoord op 'het aanbod' te beginnen met ''dat word afgesproken'' zegt genoeg.
PJR houdt zich natuurlijk altijd aan zijn afspraken
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:38 schreef Deckard het volgende:
Is er nog een geil jong ding in de zaal om mevrouw stemband te spelen?
http://www.hetcastingforum.nl/index.php/topic,6950.msg41334.html
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:47 schreef Klaploper het volgende:
We moeten toch wat? PJR is veel te stil de laatste dagen.
Ik denk dat hij bijna klaar is met het opzetten van zijn zender. Is gewoon wat druk nu.
Peter is momenteel op rooftocht in Gelderland op zoek naar keukentafels en wat dies meer zij, voor in zijn 'kantoor' in de villa aan de Waal.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 06:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]eind van de maand de rekeningen komen binnen
![]()
Altijd lastig als je net aan de grond zit
ik woon in Delft. Maar ben weekendje weg en in de Tobbe wil ik sowieso nog niet dood gevonden wordenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:14 schreef NothingHappened het volgende:
Van Facebk. Bericht van Eric Dikeb.
Peter gaat weer aan de snabbel vanavonden niet met de minsten....ik noem een Bonnie 'wijntje?' St.Clair, een (Ik) Ben (maar een clown) Cramer.
Mocht iemand in de buurt wonen en het is geen besloten avond......make picture![]()
Notice het enthousiasme van de grote Nederlandstalige (?) artieste Zangeres Monique Pluijmen-Dupuis![]()
Bericht:
Vanavond eerst zingen in Rotterdam op een boot bij het feest van Judy! Met o.a. Peter Jan Rens, Ben Cramer, Bonnie St. Claire, Alides Hidding en Dee Denise! Ook nog presenteren samen met Stephan Wensing en daarna nog zingen in Cafe de Tobbe in Delft! Gezellig!!
Vanavond zorgen Evita Vincken, Ghislaine Belvroy en Henri de cameraman ervoor dat als je er niet bij bent je binnenkort hier op FB terug kunt kijken! www.ericdikeb.nl
Eric Dikeb - EJ Music
Welkom op de officiële website van Eric Dikeb. Eric Dikeb is een creatieve duizendpoot die al geruime tijd meeloopt in de mediawereld. Zijn belangrijkste bron van inkomsten is zingen. Zo is Eric Dikeb iedere week wel ergens in het land te vinden terwijl hij met zijn feestliedjes, De Pizzahut, Wij ga…
WWW.ERICDIKEB.NL
Vind ik leukVind ik leuk · Delen
13 personen vinden dit leuk.
1 keer gedeeld
Nog 7 reacties weergeven
Eric Dikeb Doe ik Gonnes Botter
34 min. · Vind ik leuk
Sonja Dreves tof ik volg het op is al jaren geleden dat ik dat nog heb kunnen zien !
25 min. · Vind ik leuk
Zangeres Monique Pluijmen-Dupuis Dat wordt dan een super avond met top artiesten..kan niet meer zeggen dan..feestjeeeeeee
19 min. · Vind ik leuk
Harry Gerritsen cafe de tobbe ben ik ook alwel enkele keren geweest, aan het smallestraatje met het water voor de deur !
Jammerjammerjammerquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik woon in Delft. Maar ben weekendje weg en in de Tobbe wil ik sowieso nog niet dood gevonden worden
twitter:PetrusJanRens twitterde op zaterdag 25-10-2014 om 15:32:31Mijn allerliefste! Zo ontzettend trots om jou vader te zijn! reageer retweet
Tering wat een dik hokquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:40 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Jammerjammerjammer(dat je de Tobbe überhaupt kent zegt waarschijnlijk genoeg)
Ik weet dat dit topic strictly over PJR gaat, maar indirect natuurlijk ook over zijn 'fans'. Ik MAG jullie dit niet onthouden! Dat zou niet eerlijk zijn
Dus, without further ado........maakt u kennis met topper Monique Pluijmen-Dupuis
Nounounou djKoelkastquote:
Verspreekt ie zich? Over wie heeft ie het?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:45 schreef djkoelkast het volgende:
Nog even een intellectuele opmerking:twitter:PetrusJanRens twitterde op zaterdag 25-10-2014 om 15:32:31Mijn allerliefste! Zo ontzettend trots om jou vader te zijn! reageer retweet
Ohja, dat sowieso. Die heeft geen bos hout voor de deur maar een vrachtwagen vol haardhout.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:56 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Nounounou djKoelkastzo negatief over zo'n GROOT kadaver talent met zo'n ENORME kont stem!
Je bent uiteraard gewoon jaloers
Het ging meer om "jou vader"quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Verspreekt ie zich? Over wie heeft ie het?
Welke foto? Op twitter zie ik geen foto.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:44 schreef NothingHappened het volgende:
Het is geen grap; het kind heeft een adidasjasje aan op de foto
Nee op fcbk. Staat hetzelfde, maar dan met foto. Ik weet niet of ik die foto zomaar hier kan kopiëren zonder toestemming zeg maar. Zijn fcbk is volgens mij wel gewoon openbaar.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welke foto? Op twitter zie ik geen foto.
Ik heb helemaal geen facebook, dus tenzij er een directe link naar een facebookpost wordt geplaatst zie ik daar vrij weinig.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:49 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Nee op fcbk. Staat hetzelfde, maar dan met foto. Ik weet niet of ik die foto zomaar hier kan kopiëren zonder toestemming zeg maar. Zijn fcbk is volgens mij wel gewoon openbaar.
Ik heb ook geen facebook maar mag de fcbk pagina van een vriend van mij gebruiken om af en toe bij PJR te checken.....zo vreselijk ben ik eraan toequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen facebook, dus tenzij er een directe link naar een facebookpost wordt geplaatst zie ik daar vrij weinig.
Nou iig geen downsyndroom dusquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:55 schreef Maraca het volgende:
Deze dus:
[ afbeelding ]
Bron: https://www.facebook.com/peterjan.rens
lelijke beer?? Ik vind m juist cute!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:57 schreef Leandra het volgende:
Jammer van het jasje en de lelijke beer, maar het kind ziet er goed uit.
Adidas jasjequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:55 schreef Maraca het volgende:
Deze dus:
[ afbeelding ]
Bron: https://www.facebook.com/peterjan.rens
Da's een kankerbeerquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:15 schreef Apotheose het volgende:
[..]
lelijke beer?? Ik vind m juist cute!
Oei, dit klapt er even flink in!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:40 schreef NothingHappened het volgende:
Dus, without further ado........maakt u kennis met topper Monique Pluijmen-Dupuis
Nog een gelukje dat het door zo'n mooie vrouw wordt gezongen, dat maakt het dan weer een stuk beterquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:36 schreef Ole het volgende:
Wat een gedrocht van een nummer zeg. Mijn oren
En een man van rond de 80 in een leren jasje....quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nog een gelukje dat het door zo'n mooie vrouw wordt gezongen, dat maakt het dan weer een stuk beter
De look-a-like van Paul Jambers, althans, dat denkt hij zelf.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:55 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
En een man van rond de 80 in een leren jasje....
Daar kijk ik dan ook niet naar, allemaal brol.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:40 schreef Deckard het volgende:
Jullie kunnen wel afgeven op dat nummer maar dit is een standaard 'the voice' - liedje. Een samenraapsel van braaksel.
Daar is inderdaad ooit een topic over geweestquote:Op zondag 26 oktober 2014 15:29 schreef NothingHappened het volgende:
Nog even een laatste bijdrage aan, punt 1 'nederlandstalig braaksel' en punt 2 'een dag niet gelachen is een dag niet geleefd'.....en daarna gaan we weer on-topic ok? Het heeft NIKS met Peter Jan Rens te maken, maar het maakt je hele dag goed.
Eigenlijk zou hier gewoon een topic over moeten zijn (en waarschijnlijk is deze er ook, maar ik heb niet gezocht)
Onzin forum heeft daar een serie over die al jaren loopt.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:29 schreef NothingHappened het volgende:
Nog even een laatste bijdrage aan, punt 1 'nederlandstalig braaksel' en punt 2 'een dag niet gelachen is een dag niet geleefd'.....en daarna gaan we weer on-topic ok? Het heeft NIKS met Peter Jan Rens te maken, maar het maakt je hele dag goed.
Eigenlijk zou hier gewoon een topic over moeten zijn (en waarschijnlijk is deze er ook, maar ik heb niet gezocht)
Oh sorry.....maar hij blijft geweldig voor de sombere dagenquote:Op zondag 26 oktober 2014 15:33 schreef Ole het volgende:
[..]
Daar is inderdaad ooit een topic over geweest
quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:34 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Oh sorry.....maar hij blijft geweldig voor de sombere dagen
Werelds he?!quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:39 schreef Ole het volgende:
[..]Zo kijk ik ook weleens sterren.nl op zaterdagmiddag. Heerlijk!
MUZ / Het is weer genieten...quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:39 schreef Ole het volgende:
[..]Zo kijk ik ook weleens sterren.nl op zaterdagmiddag. Heerlijk!
Logisch natuurlijk, ze heeft die villa toch al aan haar dochter gegeven?quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:01 schreef girlnextdoor. het volgende:
On topic dan maar weer
Dit keer 'nieuws' van kamp Sillywan.
http://m.telegraaf.nl/pri(...)dse-man-voor-dochter
Weet niet wat ik hiervan moet vinden..
quote:Nieuwe start alweer geëindigd?
Schuldeisers openen jacht op Peter Jan Rens
Een aantal ondernemers, die zeggen te zijn opgelicht, bundelen de krachten om een bv waarvan Peter Jan Rens tot voor kort directeur was aan te klagen en hebben de politie ingeschakeld. Maar zij zijn niet de enigen die achter Peter Jan aangaan: naast zijn vroegere Thaise bruid Sulleewan lijkt ook zijn Nederlandse ex Joke zich te roeren…
PETER JAN RENS (64) en zijn vriendin VIRGINIA gaan vanuit hun chaletje verhuizen naar een écht huis in Tiel. Maar of het stel uit de problemen blijft, valt te bezien. Vijf jaar geleden werd Peter Jan, die een waslijst aan bv’s op zijn naam had staan, failliet verklaard en liet hij meer dan tachtig schuldeisers in de kou staan. Maar of hij daarvan heeft geleerd… Peter Jans naam wordt namelijk opnieuw in verband gebracht met malafide praktijken.
Lees hier het hele verhaal.
quote:t. Tot juli van dit jaar was Rens volgens verschillende bronnen namelijk directeur van een bedrijf dat peperdure villa's van een dito interieur voorzag. Tenminste, dat maakte hij iedereen wijs: 'Maar als grote bestellingen van luxe goederen zijn gedaan en afgeleverd, worden de rekeningen niet betaald zo beweren verschillende ondernemers.'
meer: http://glamora.ma/2014/10/peter_jan_rens_licht_weer_mens.html
http://glamora.ma/2014/10/peter_jan_rens_licht_weer_mens.htmlquote:Een week geen nieuws rondom Peter Jan Rens is een week niet geleefd, tenminste: voor de kennelijk nog steeds dolverliefde Evert S. Dus trapt Eefs Prive-pagina deze maandag af met een zoveelste verhaal over de strapatsen van Meneer Kaktus, deze keer opgetikt door Vanessa Bontje. Korte samenvatting van het nieuwe paginagrote exposé: de gevallen kindervriend heeft links en rechts weer allemaal mensen opgelicht. Tot juli van dit jaar was Rens volgens verschillende bronnen namelijk directeur van een bedrijf dat peperdure villa's van een dito interieur voorzag. Tenminste, dat maakte hij iedereen wijs: 'Maar als grote bestellingen van luxe goederen zijn gedaan en afgeleverd, worden de rekeningen niet betaald zo beweren verschillende ondernemers.'
Twee van hen doen vandaag anoniem hun verhaal in de krant en vertellen geen moment argwaan te hebben gehad. 'De site zag er goed uit, als ik belde was er keurig een dame die opnam. Pas toen ik de bestelling had afgeleverd en ik mijn centen wilde, voelde ik nattigheid.' Die centen - in beide gevallen rond de 3.000 euro, wat dan wel weer weinig is voor grote bestellingen van luxe goederen - kwamen er nooit en dus hebben ze allebei contact opgenomen met de politie over de kwestie. En dus met de Telegraaf, die tevens weet te melden dat de Rensjes binnenkort naar een woning in Tiel gaan verhuizen, tot grote opluchting van hun campinggenoten. Hoe ze dat precies betalen, weet echter niemand (ja, PJ en zijn Virgien vermoedelijk, maar die zijn niet gebeld).
'Ze rijden sinds kort niet meer in het Golfje dat ze altijd hadden, maar in een Audi. Of er ergens geld is los gekomen? Geen idee.' Een andere ingewijde komt ook niet verder dan de hypothese dat Virgiens marktkraam op de Beverwijkse Bazaar de geldbron is. 'Misschien levert zijn handeltje in kinderkleding op de markt meer op dan wordt aangenomen.' Nou ja, of de Rensjes zijn weer een nieuw malafide handeltje begonnen, natuurlijk. 'Had ik maar naar mijn gevoel geluisterd. Dan had ik dat bedrijf nooit geleverd,' aldus een van de gedupeerden van zijn "woninginrichtingsbedrijf". Naar je ratio was trouwens misschien nog beter geweest, anonieme bron. Het is niet alsof dit verhaal uit de lucht kwam vallen, natuurlijk.
Een aantal ondernemers, die zeggen te zijn opgelicht, bundelen de krachten om een bv waarvan Peter Jan Rens tot voor kort directeur was aan te klagen en hebben de politie ingeschakeld. Maar zij zijn niet de enigen die achter Peter Jan aangaan: naast zijn vroegere Thaise bruid Sulleewan lijkt ook zijn Nederlandse ex Joke zich te roeren…quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:00 schreef Kim-Holland het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)eter_Jan_Rens__.html
Ik moest het ook twee keer lezen, maar ik denk niet dat ze bedoelen dat PJR het aan zijn klanten leverde (of dat deed hij misschien ook wel hoor), maar ze bedoelen denk ik dat hij het bij de groothandel/fabrikant bestelde, en dát nooit betaalde.quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:03 schreef Leandra het volgende:
Luxe goederen vs Adidasjasjes op marktplaats en de zwarte markt.... right.
Maar als je als woninginrichter je "luxe goederen" ergens geleverd hebt en ze zijn niet betaald, dan haal je ze toch gewoon weer op? Of zijn het dingen als gordijnen en vloerbedekking?
En zo ja, waar zijn ze dan geleverd?
Wat een vreselijk hoofd, die lijkt echt 35+quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:17 schreef Lyssa het volgende:
[ afbeelding ]
Hadden we deze al gezien?
Ik kwam hem tegen op het prachtige loldutchpeople, waar tevens Monique en Henry langs kwamen
Dan zouden toch niet alleen de leveranciers opgelicht zijn, maar degenen bij wie het geleverd is ook?quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik moest het ook twee keer lezen, maar ik denk niet dat ze bedoelen dat PJR het aan zijn klanten leverde (of dat deed hij misschien ook wel hoor), maar ze bedoelen denk ik dat hij het bij de groothandel/fabrikant bestelde, en dát nooit betaalde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zouden toch niet alleen de leveranciers opgelicht zijn, maar degenen bij wie het geleverd is ook?
Reken maar dat Piet Klerkx hier gewoon weer aan de deur staat om m'n Natuzzi bank op te halen als hij niet betaald wordt.Nou ja geen idee, in principe heeft hij het (in dit scenario dan hé) geleverd aan zijn klanten, die hebben PJR betaald, dus die klanten hebben gewoon producten. Dat hij die vervolgens niet aan ZIJN leveranciers betaald...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik zie niet echt in hoe hij zijn eigen klanten kan oplichten als hij spullen aan ze levert![]()
tering hey!quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:17 schreef Lyssa het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kwam hem tegen op het prachtige loldutchpeople, waar tevens Monique en Henry langs kwamen
Op het moment dat Piet Klerkx mijn Natuzzi bank weer komt halen omdat hij niet betaald is, dan ben ik opgelicht door degene die hem voor me besteld heeft.quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja geen idee, in principe heeft hij het (in dit scenario dan hé) geleverd aan zijn klanten, die hebben PJR betaald, dus die klanten hebben gewoon producten. Dat hij die vervolgens niet aan ZIJN leveranciers betaald...
Maar ik zie niet echt in hoe hij zijn eigen klanten kan oplichten als hij spullen aan ze levert
True, maar ik neem aan dat in beginsel het bedrog begint met PJR richting zijn leveranciers, en zijn klanten worden dan inderdaad gedupeerd als de fabrikant/leverancier van PJR zijn spulletjes bij de eindgebruiker komt ophalen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op het moment dat Piet Klerkx mijn Natuzzi bank weer komt halen omdat hij niet betaald is, dan ben ik opgelicht door degene die hem voor me besteld heeft.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:17 schreef Lyssa het volgende:
[ afbeelding ]
IhreRohr.dequote:Op maandag 27 oktober 2014 11:37 schreef tong80 het volgende:
Nogmaals mijn vraag. Kan iemand een fragment vinden van zijn Duitse-mislukte RTL programma ? Was een talkshow.
Hij dacht zelfs Duits te kunnen spreken. Hoe ie er binnenkwam is me een raadsel. Maar hij werd afgemaakt door z'n gasten.
Ik vind het sneu dat ze geen normale kinderkleertjes kunnen kopen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
Wie zei ook alweer dat het duidelijk was dat het kind geen Down heeft
[ afbeelding ]
Bedankt. Maar kan van zijn progamma niks vinden.quote:
En kennelijk ook niet krijgen van al die die hard fans....quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:40 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ik vind het sneu dat ze geen normale kinderkleertjes kunnen kopen.
Je ziet amper of het een jongen of een meisje is, nou is dat vaker bij baby's / jonge kinderen, maar trek het kind dan gewoon IETS aan waar uit blijkt dat het en meisje is. Geen 'sjonnie tokkie adidas jasje'. Maar goed, ik denk dat Vursjien niks anders in de kledingkast heeft hangen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:40 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ik vind het sneu dat ze geen normale kinderkleertjes kunnen kopen.
Het kan natuurlijk prima zijn dat ze ook wel frutseljurkjes en paasei hoofdbanden hebben, maar deze foto's zijn kennelijk met een tokkiejasje aan gemaakt...quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je ziet amper of het een jongen of een meisje is, nou is dat vaker bij baby's / jonge kinderen, maar trek het kind dan gewoon IETS aan waar uit blijkt dat het en meisje is. Geen 'sjonnie tokkie adidas jasje'. Maar goed, ik denk dat Vursjien niks anders in de kledingkast heeft hangen.
ik kom alleen een duitse versie van Doet-ie ’t of doet-ie ’t niet tegen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bedankt. Maar kan van zijn progamma niks vinden.
quote:Die Show lief ursprünglich sonntags um 20.15 Uhr, wurde nach zehn Sendungen auf den Sonntagnachmittag verlegt und wenige Wochen später, im November 1993, vorerst eingestellt. Im September 1995 kam sie mit leicht verändertem Konzept und stark verändertem Moderator (Klaus-Peter Grap) zurück in die Primetime, wurde aber auch nur sechsmal ausgestrahlt.
http://www.fernsehserien.de/tut-ers-oder-tut-er-es-nicht
eerst dus door pjr gepresenteerdquote:Tut er's oder tut er es nicht (Original) wurde in den ersten beiden Staffeln komplett aus Holland übernommen - nur die Titelmusik und die Kandidaten waren deutsch... Kritik bekam die Show u.a. wegen des holländischen Moderators Peter-Jan Rens, der zwar sehr sympathisch moderierte - dem aber mangels Deutschkenntnissen allzu häufig die Worte fehlten.
http://web.archive.org/we(...)showkult.de/tuto.htm
Gabberwijffie en opa gaan naar Lloret de Marquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:17 schreef Lyssa het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zijn Monique en Henry?quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:17 schreef Lyssa het volgende:
[ afbeelding ]
Dat lijkt echt totaal niet op een kindje met het downsyndroom..quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het echt een hele schattige foto juist. Lief hoofdje.quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Qua koppie is het best aardig natuurlijk, maar dat Adidas jasjequote:Op maandag 27 oktober 2014 12:38 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Ik vind het echt een hele schattige foto juist. Lief hoofdje.
Deed me hier juist meer aan Andre van Duin denkenquote:Op maandag 27 oktober 2014 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Die audi zullen ze zeker ook geleend hebben van een goede vriend. En particulier gaan wonen met een uitkering bijna niet te doen. Maar daar zal vast ook een hele goede vriend voor zijn die ze voor minder geld per maand het wil laten doen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:46 schreef LazyDave het volgende:
Maar zij heeft toch een uitkering en hij geen inkomen? Dan zal het wel een huurhuis zijn oftewel aangewezen door de gemeente en anders particulier.
Kan ook L. Aatzichgraagnaaien zijn. Schijnt erg goed bevriend te zijn met de Rensjes.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:58 schreef Deckard het volgende:
[..]
Die audi zullen ze zeker ook geleend hebben van een goede vriend. En particulier gaan wonen met een uitkering bijna niet te doen. Maar daar zal vast ook een hele goede vriend voor zijn die ze voor minder geld per maand het wil laten doen.
Die vriend is dhr Van Tassie
Ik denk dat zij PJR ook keihard gebruikt heeft. Als je al een hoertje bent is het niet zo erg om een oude vent te neuken als hij een huis voor je bouwt. Het zijn gewoon beide smeerlappen imo.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:42 schreef Mandarijntjes het volgende:
Ik vind die Sullewan ook niet zo aardig klinken dat ze er akkoord mee ging dat hij zijn kind en vriendin zou gaan dumpen voor haar..
Hij had Sullaween ook gedumpt voor vursjien. Dus denk dat haar dat echt aan haar Thaise derrière zou oxiderenquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:42 schreef Mandarijntjes het volgende:
Ik vind die Sullewan ook niet zo aardig klinken dat ze er akkoord mee ging dat hij zijn kind en vriendin zou gaan dumpen voor haar..
Waarop baseer je dat?quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:46 schreef LazyDave het volgende:
Maar zij heeft toch een uitkering en hij geen inkomen? Dan zal het wel een huurhuis zijn oftewel aangewezen door de gemeente en anders particulier.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarop baseer je dat?
Wat voor uitkering zou ze moeten hebben en hoezo heeft hij geen inkomen, hij heeft toch "optredens" en kan toch geboekt worden voor een avondje of uurtje vermaak?
Waarom zou ze wel aardig zijn, ze weet dondersgoed dat ze voorgelogen wordt.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:42 schreef Mandarijntjes het volgende:
Het is een thai, die gaan voor geld.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:42 schreef Mandarijntjes het volgende:
Dat deed ze toch al voor ze hem leerde kennen? Volgens mij heeft hij er juist voor gezorgd dat ze dat een aantal jaar niet hoefde te doen. Wat een fijne man tochquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:42 schreef Loveless85 het volgende:
Ergens is het vrij droevig natuurlijk, geen idee wat voor type het verder is, maar ik gok dat zij wat minder 'kon weten' wat een figuur hij is, en hij laat haar achter met schulden, een huis, en geen inkomen. Dus die kan nu d'r kontje verkopen aan 80-jarige Westerse toeristen op de boulevard, om de ellende waar hij haar in heeft gestort te bekostigen.
Omdat het best rot is voor die Virgina en het kindje om zo in de steek gelaten te worden.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom zou ze wel aardig zijn, ze weet dondersgoed dat ze voorgelogen wordt.
Ja dat geloof ik wel, maar toch :pquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:40 schreef Deckard het volgende:
[..]
Het is een thai, die gaan voor geld.
Ja, het was ook best rot voor Sulleewan en haar kinderen om door PJR in de steek te worden gelaten.quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:09 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Omdat het best rot is voor die Virgina en het kindje om zo in de steek gelaten te worden.
Nog maar een keer dan:quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:09 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Omdat het best rot is voor die Virgina en het kindje om zo in de steek gelaten te worden.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hij had Sullaween ook gedumpt voor vursjien. Dus denk dat haar dat echt aan haar Thaise derrière zou oxideren
Die Fursjin zou dan binnen een paar weken weer zwanger zijn van een of andere vage gast.quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, het was ook best rot voor Sulleewan en haar kinderen om door PJR in de steek te worden gelaten.
Overigens denk ik dat het voor zowel Sulleewan als Virginia een geschenk uit de hemel zou zijn dat hij ze in de steek laat.
Ja, allemaal zielig en zo, maar ze kan toch dat huis verkopen? Desnoods voor een tonnetje aan de eerste de beste sukkelaar die niet weet dat-ie eigenlijk geen eigenaar wordt. En dat is daar toch een aardige zak geld, of zie ik nu iets over het hoofd?quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:42 schreef Loveless85 het volgende:
Ergens is het vrij droevig natuurlijk, geen idee wat voor type het verder is, maar ik gok dat zij wat minder 'kon weten' wat een figuur hij is, en hij laat haar achter met schulden, een huis, en geen inkomen. Dus die kan nu d'r kontje verkopen aan 80-jarige Westerse toeristen op de boulevard, om de ellende waar hij haar in heeft gestort te bekostigen.
Nee, donderdag dus.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
Chantal Janzen gaat voor haar nieuwe programma 'Chantal blijft slapen' een nachtje slapen bij Bekende Nederlanders. Voor aanstaande maandag staat Peter Jan Rens op het programma en dat kan niet anders dan spraakmakend worden.
Maandag dus
quote:Chantal Janzen verruilt haar eigen bed de komende tijd regelmatig voor een logeerbed. In het nieuwe programma ‘Chantal Blijft Slapen’, te zien vanaf donderdag 30 oktober, gaat de RTL 4-presentatrice een dagje logeren bij zeer uitlopende Bekende Nederlanders. Zo staat ze met haar koffertje op de stoep bij onder anderen Humberto Tan, Halina Reijn, Dirk Zeelenberg, Carlo Boszhard, Tijl Beckand en Peter Jan Rens.
Dat huis zet ze gewoon op naam van haar dochter ofzo,quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:42 schreef Loveless85 het volgende:
Een BV op naam van een minderjarige?quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:27 schreef Deckard het volgende:
Zo'n kind van PJR is natuurlijk ook ideaal om nieuwe dingen / credit / bv's op aan te vragen. Zou wel een van de motieven kunnen zijn waarom hij dit kind wel graag wilde hebben.
Er zal vast wel een constructie voor bestaan. Beheer door een meerderjarige etc.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een BV op naam van een minderjarige?
Vooralsnog denk ik niet dat een kantonrechter akkoord gaat met de oprichting van een BV door het 4 maanden oude dochtertje van PJR....quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:28 schreef Deckard het volgende:
[..]
Er zal vast wel een constructie voor bestaan. Beheer door een meerderjarige etc.
Al wordt die Evert Santje nu ook wel irritant.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:47 schreef qwerty_x het volgende:
Maar uiteindelijk heeft heer PJR wel gewoon wat hij wil, bijna elke dag aandacht in de -al dan niet- respectabele pers. Onder het mom "slechte aandacht bestaat niet".
Ik denk dat dhr Kaktus Met K zo dom nog niet is ....
Neuh, PJR is wel weer wat centjes aan het schrapen. Van z'n Facebook;quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:27 schreef Deckard het volgende:
Zijn er inmiddels meer schuldeisers gaan groeperen?
http://interned1.tv/over-onsquote:Toe aan een nieuwe Website, Bedrijfsfilm of Reclamecampagne?
En wilt u weten wat Interned1 voor uw bedrijf kan betekenen?
Dat kan. En dat wordt direct beloond!
Want als u bij de eerste 7 gelukkigen hoort die www.interned1.tv/contact uitnodigt voor een vrijblijvend gesprek (maak nu gebruik van onze vrijblijvende expertise), ontvangt u GEHEEL GRATIS het schitterend Kunstwerk van Johan van Dreven 'JOY'.
Zijn digitale kunstwerken gaan de hele wereld over!
Het stuk heet 'JOY' en laat zien hoe u zich voelt als u Interned1 uw reclamewerk laat bedenken en uitvoeren.
Van 'JOY' zijn er slechts 7 stuks gemaakt, gesigneerd en genummerd.
Dus zorg dat u bij de eerste 7 hoort.
Na veel experimenteren, zoeken en gaandeweg ontdekken, is Johan
een echte "digital artist" geworden. Het lege pc-scherm is zijn
schildersdoek.
Zijn werk is momenteel veelal abstract, boeiend om te zien en
interessant vanwege de boodschap die je erin kunt lezen.
Zijn digitaal gemaakte werk laat hij bij voorkeur afdrukken in
museumkwaliteit (lamda druk), verlijmd op dibond en afgewerkt met
epoxy.
twitter:PetrusJanRens twitterde op dinsdag 28-10-2014 om 12:37:54Een prachtige met mooi weer! Daar gaan we wat mee doen. reageer retweet
Rape time.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:43 schreef djkoelkast het volgende:
twitter:PetrusJanRens twitterde op dinsdag 28-10-2014 om 12:37:54Een prachtige met mooi weer! Daar gaan we wat mee doen. reageer retweet
Zou niet de eerste keer zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |