abonnement Unibet Coolblue
pi_145987268
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 10:03 schreef Leandra het volgende:
Luxe goederen vs Adidasjasjes op marktplaats en de zwarte markt.... right.
Maar als je als woninginrichter je "luxe goederen" ergens geleverd hebt en ze zijn niet betaald, dan haal je ze toch gewoon weer op? Of zijn het dingen als gordijnen en vloerbedekking?
En zo ja, waar zijn ze dan geleverd?
Ik moest het ook twee keer lezen, maar ik denk niet dat ze bedoelen dat PJR het aan zijn klanten leverde (of dat deed hij misschien ook wel hoor), maar ze bedoelen denk ik dat hij het bij de groothandel/fabrikant bestelde, en dát nooit betaalde.
pi_145987554


Hadden we deze al gezien?

Ik kwam hem tegen op het prachtige loldutchpeople, waar tevens Monique en Henry langs kwamen :')
pi_145987616
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 10:17 schreef Lyssa het volgende:
[ afbeelding ]

Hadden we deze al gezien?

Ik kwam hem tegen op het prachtige loldutchpeople, waar tevens Monique en Henry langs kwamen :')
Wat een vreselijk hoofd, die lijkt echt 35+ :')
  maandag 27 oktober 2014 @ 10:24:04 #229
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145987730
quote:
2s.gif Op maandag 27 oktober 2014 10:06 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik moest het ook twee keer lezen, maar ik denk niet dat ze bedoelen dat PJR het aan zijn klanten leverde (of dat deed hij misschien ook wel hoor), maar ze bedoelen denk ik dat hij het bij de groothandel/fabrikant bestelde, en dát nooit betaalde.
Dan zouden toch niet alleen de leveranciers opgelicht zijn, maar degenen bij wie het geleverd is ook?
Reken maar dat Piet Klerkx hier gewoon weer aan de deur staat om m'n Natuzzi bank op te halen als hij niet betaald wordt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_145987758
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 10:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan zouden toch niet alleen de leveranciers opgelicht zijn, maar degenen bij wie het geleverd is ook?
Reken maar dat Piet Klerkx hier gewoon weer aan de deur staat om m'n Natuzzi bank op te halen als hij niet betaald wordt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja geen idee, in principe heeft hij het (in dit scenario dan hé) geleverd aan zijn klanten, die hebben PJR betaald, dus die klanten hebben gewoon producten. Dat hij die vervolgens niet aan ZIJN leveranciers betaald...

Maar ik zie niet echt in hoe hij zijn eigen klanten kan oplichten als hij spullen aan ze levert _O-
pi_145987951
Ik ben heel benieuwd naar het hele Telegraafartikel.
Spoilers!
pi_145988150
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 10:17 schreef Lyssa het volgende:
[ afbeelding ]

Hadden we deze al gezien?

Ik kwam hem tegen op het prachtige loldutchpeople, waar tevens Monique en Henry langs kwamen :')
tering hey!
  maandag 27 oktober 2014 @ 10:49:58 #233
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145988395
quote:
2s.gif Op maandag 27 oktober 2014 10:25 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nou ja geen idee, in principe heeft hij het (in dit scenario dan hé) geleverd aan zijn klanten, die hebben PJR betaald, dus die klanten hebben gewoon producten. Dat hij die vervolgens niet aan ZIJN leveranciers betaald...

Maar ik zie niet echt in hoe hij zijn eigen klanten kan oplichten als hij spullen aan ze levert _O-
Op het moment dat Piet Klerkx mijn Natuzzi bank weer komt halen omdat hij niet betaald is, dan ben ik opgelicht door degene die hem voor me besteld heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_145988433
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 10:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Op het moment dat Piet Klerkx mijn Natuzzi bank weer komt halen omdat hij niet betaald is, dan ben ik opgelicht door degene die hem voor me besteld heeft.
True, maar ik neem aan dat in beginsel het bedrog begint met PJR richting zijn leveranciers, en zijn klanten worden dan inderdaad gedupeerd als de fabrikant/leverancier van PJR zijn spulletjes bij de eindgebruiker komt ophalen.
pi_145988543
godver, ik snap nu pas de tt!
:@ ___________!!!! :')
  Trouwste user 2022 maandag 27 oktober 2014 @ 11:35:11 #236
7889 tong80
Spleenheup
pi_145989721
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 10:17 schreef Lyssa het volgende:
[ afbeelding ]

Hadden we deze al gezien?

Ik kwam hem tegen op het prachtige loldutchpeople, waar tevens Monique en Henry langs kwamen :')
_O_ :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_145989755
Wie zei ook alweer dat het duidelijk was dat het kind geen Down heeft _O-



[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2014 11:36:46 ]
  Trouwste user 2022 maandag 27 oktober 2014 @ 11:37:18 #238
7889 tong80
Spleenheup
pi_145989768
Nogmaals mijn vraag. Kan iemand een fragment vinden van zijn Duitse-mislukte RTL programma ? Was een talkshow.

Hij dacht zelfs Duits te kunnen spreken. Hoe ie er binnenkwam is me een raadsel. Maar hij werd afgemaakt door z'n gasten.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_145989797
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 11:37 schreef tong80 het volgende:
Nogmaals mijn vraag. Kan iemand een fragment vinden van zijn Duitse-mislukte RTL programma ? Was een talkshow.

Hij dacht zelfs Duits te kunnen spreken. Hoe ie er binnenkwam is me een raadsel. Maar hij werd afgemaakt door z'n gasten.

:P
IhreRohr.de
pi_145989834
quote:
2s.gif Op maandag 27 oktober 2014 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
Wie zei ook alweer dat het duidelijk was dat het kind geen Down heeft _O-

[ afbeelding ]
Ik vind het sneu dat ze geen normale kinderkleertjes kunnen kopen.
  Trouwste user 2022 maandag 27 oktober 2014 @ 11:43:31 #241
7889 tong80
Spleenheup
pi_145989919
quote:
14s.gif Op maandag 27 oktober 2014 11:38 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

IhreRohr.de
Bedankt. Maar kan van zijn progamma niks vinden.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 27 oktober 2014 @ 11:45:03 #242
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145989969
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 11:40 schreef Deckard het volgende:

[..]

Ik vind het sneu dat ze geen normale kinderkleertjes kunnen kopen.
En kennelijk ook niet krijgen van al die die hard fans....

Ik zit nog even te twijfelen wat erger is; zo'n Adidasjasje of zo'n paasei?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_145990006
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 11:40 schreef Deckard het volgende:

[..]

Ik vind het sneu dat ze geen normale kinderkleertjes kunnen kopen.
Je ziet amper of het een jongen of een meisje is, nou is dat vaker bij baby's / jonge kinderen, maar trek het kind dan gewoon IETS aan waar uit blijkt dat het en meisje is. Geen 'sjonnie tokkie adidas jasje'. Maar goed, ik denk dat Vursjien niks anders in de kledingkast heeft hangen.
  maandag 27 oktober 2014 @ 11:49:54 #244
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145990103
quote:
2s.gif Op maandag 27 oktober 2014 11:46 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Je ziet amper of het een jongen of een meisje is, nou is dat vaker bij baby's / jonge kinderen, maar trek het kind dan gewoon IETS aan waar uit blijkt dat het en meisje is. Geen 'sjonnie tokkie adidas jasje'. Maar goed, ik denk dat Vursjien niks anders in de kledingkast heeft hangen.
Het kan natuurlijk prima zijn dat ze ook wel frutseljurkjes en paasei hoofdbanden hebben, maar deze foto's zijn kennelijk met een tokkiejasje aan gemaakt...

Dat het een tokkiejasje is vind ik persoonlijk erger dan dat je niet ziet dat het een meisje is.... misschien is het tokkiejasje wel knalroze en zou je het dus wel zien als het een kleurenfoto was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 27 oktober 2014 @ 12:13:26 #245
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_145990756
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 11:43 schreef tong80 het volgende:

[..]

Bedankt. Maar kan van zijn progamma niks vinden.

:P
ik kom alleen een duitse versie van Doet-ie ’t of doet-ie ’t niet tegen.

quote:
Die Show lief ursprünglich sonntags um 20.15 Uhr, wurde nach zehn Sendungen auf den Sonntagnachmittag verlegt und wenige Wochen später, im November 1993, vorerst eingestellt. Im September 1995 kam sie mit leicht verändertem Konzept und stark verändertem Moderator (Klaus-Peter Grap) zurück in die Primetime, wurde aber auch nur sechsmal ausgestrahlt.
http://www.fernsehserien.de/tut-ers-oder-tut-er-es-nicht
quote:
Tut er's oder tut er es nicht (Original) wurde in den ersten beiden Staffeln komplett aus Holland übernommen - nur die Titelmusik und die Kandidaten waren deutsch... Kritik bekam die Show u.a. wegen des holländischen Moderators Peter-Jan Rens, der zwar sehr sympathisch moderierte - dem aber mangels Deutschkenntnissen allzu häufig die Worte fehlten.
http://web.archive.org/we(...)showkult.de/tuto.htm
eerst dus door pjr gepresenteerd

[ Bericht 18% gewijzigd door Gnittoo op 27-10-2014 12:19:35 ]
pi_145990912
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 10:17 schreef Lyssa het volgende:
[ afbeelding ]

Hadden we deze al gezien?

Ik kwam hem tegen op het prachtige loldutchpeople, waar tevens Monique en Henry langs kwamen :')
Gabberwijffie en opa gaan naar Lloret de Mar :D :')
pi_145990979
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 10:17 schreef Lyssa het volgende:
[ afbeelding ]

Hadden we deze al gezien?

Ik kwam hem tegen op het prachtige loldutchpeople, waar tevens Monique en Henry langs kwamen :')
Wie zijn Monique en Henry? :@
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 27 oktober 2014 @ 12:31:15 #248
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_145991201
quote:
2s.gif Op maandag 27 oktober 2014 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
Wie zei ook alweer dat het duidelijk was dat het kind geen Down heeft _O-

[ afbeelding ]
Dat lijkt echt totaal niet op een kindje met het downsyndroom..
Ik vind het niet eens een lelijke foto.

Tong, weet je zeker dat hij het was? Ik kan er niets over vinden.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_145991230
Thaise én Nederlandse ex-vrouwen roeren zich
Peter Jan Rens pakt zijn biezen


door Vanessa Bontje
Wat zal het rustig worden op camping Beaugarde in Culemborg! PETER JAN RENS (64) en zijn vriendin VIRGINIA gaan vanuit hun chaletje verhuizen naar een écht huis in Tiel. Maar of het stel uit de problemen blijft, valt te bezien.


Een aantal ondernemers, die zeggen te zijn opgelicht, bundelen de krachten om een bv waarvan PETER JAN RENS tot voor kort directeur was aan te klagen en hebben de politie ingeschakeld! En terwijl Rens de handen vol heeft aan zijn vroegere Thaise bruid SULLEEWAN lijkt ook zijn Nederlandse ex JOKE zich te roeren…

Zo vredig als het op het kampeerterrein waar Peter Jan en de 21-jarige moeder van zijn babydochtertje DJELISA weer zal worden als het kijvende stel er eenmaal is vertrokken, zo onzeker is het of het er na de verhuizing naar Tiel voor de twee zelf rustiger op gaat worden. Want het veelbesproken stel – dat deze maand zou trouwen maar omdat VIRGINIA’s moeder tegen het huwelijk zou zijn en niet op de grote dag aanwezig wilde zijn waarop Peter Jan de bruiloft uitstelde – gaat naar verluidt in de buurt wonen van ’boze’ schoonmoeder VAN ECK! En dat is nog niet alles.

Grote vraag blijft of, ondanks de nieuwe start van de gevallen presentator, hij ook werkelijk uit de problemen blijft. Vijf jaar geleden werd Peter Jan, die een waslijst aan bv’s op zijn naam had staan, failliet verklaard en liet hij meer dan tachtig schuldeisers in de kou staan. Maar of hij daarvan heeft geleerd… Peter Jans naam wordt namelijk opnieuw in verband gebracht met malafide praktijken. En wel omdat hij tot in juli van dit jaar directeur was van een bedrijf dat voorwendt huizen voor zakenmensen en expats in te richten. Maar als grote bestellingen van luxe goederen zijn gedaan en afgeleverd, worden de rekeningen niet betaald zo beweren verschillende ondernemers.

Een van de gedupeerden vertelt: „Ik moet je toch zeggen dat ik geen moment argwaan heb gehad. De site zag er goed uit, als ik belde was er keurig een dame die opnam. Pas toen ik de bestelling had afgeleverd en ik mijn centen wilde, voelde ik nattigheid. Ik kreeg geen contact meer met ze. En die 3600 euro werd natuurlijk niet voldaan. Inmiddels is het bedrijf met de noorderzon vertrokken uit het pand in Stompetoren waar ik ben geweest. Ik heb begrepen dat de verhuurder ook nog op zijn geld wacht.”
En een ander, die uit angst voor represailles anoniem wil blijven, zegt: „Had ik maar naar mijn gevoel geluisterd. Dan had ik dat bedrijf nooit geleverd. De apparatuur waarin ik handel, zijn doorgaans financieel grote aanschaffen waarover klanten eerst uitvoerig na gaan denken voordat ze ’ja’ zeggen. Maar toen ik door ze werd benaderd, kreeg ik binnen de kortste keren terug dat het akkoord was. Nu zit ik met een schadepost van dik drieduizend euro.”
Beide ondernemers hebben contact gehad met de politie. „Die moedigen ondernemers aan om vooral aangifte te komen doen als zij zijn opgelicht, want zo lang niemand zijn mond open trekt, kan dit doorgaan. Na enig graafwerk in gegevens van de Kamer van Koophandel kwam ik de naam van Peter Jan Rens tegen. Tja… hij mag er dan nu niet meer als directeur te boek staan, ik dacht wel meteen:o jee…”

Terwijl de reputatie van Peter Jan als het gaat om zaken doen blijkbaar nog altijd verre van vlekkeloos is, maakt hij plannen dat het een lieve lust is. Zo liet hij begin deze maand weten dat zijn liefje een handeltje begint op de Beverwijkse Bazaar. Ook lijkt inmiddels de eerder gedane oproep op sociale media, waarin hij aangaf te zoeken naar een woning in Tiel, zijn vruchten af te hebben geworpen. „Ze verhuizen een dezer dagen naar de stad waar haar moeder ook woont. De sleutel hebben ze al”, vertelt een bekende van ze.

En een ander zegt dat Virginia en Peter Jan goed boeren: „Ze rijden sinds kort niet meer in het Golfje dat ze altijd hadden, maar in een Audi. Of er ergens geld is los gekomen? Geen idee. Even dacht ik dat misschien toch de villa in Thailand eindelijk was verkocht. Maar daarvan heb ik begrepen dat het op naam van zijn Thaise ex Sulleewan staat, omdat buitenlanders geen onroerend goed mogen hebben in Thailand. Omdat hij haar heeft laten zitten voor Virginia, verleent ze haar medewerking niet.
Nu doet Peter Jan alsof hij die zeven miljoen bath, die de villa volgens hem moet opleveren, niet meer nodig heeft. Dat Sulleewan erin kan stikken. Maar dat is niet de ware reden. Toen het erop leek dat er misschien ergens geld te halen zou zijn, kreeg Peter Jan van de advocaat van zijn ex-vrouw Joke een brief. Hij heeft haar met tonnen schuld laten zitten omdat de hypotheek die op haar naam staat veel te hoog was voor het huis waarin zij woonden. Peter Jan vertrok doodleuk naar Thailand. Dus geef haar eens ongelijk dat ze iets probeert te verbeteren aan haar leven.”

Hoe het dan toch kan dat Virginia en Peter Jan een echt huis gaan betrekken, daarover verwonderen vriend en vijand zich. „Misschien levert zijn handeltje in kinderkleding op de markt meer op dan wordt aangenomen”, speculeert een ingewijde. „Maar eigenlijk interesseert het niemand op Beaugarde. Ik heb gehoord dat veel vaste campinggasten daar erg opgelucht zijn. De ruzies midden in de nacht en de onrust die om die twee heen hangt, zijn de meeste mensen meer dan beu. En ze zijn blij dat dat soort taferelen binnenkort definitief tot het verleden behoren.”
Vanessa Bontje
´
pi_145991368
Vanessa Bontje :')
pi_145991384
quote:
2s.gif Op maandag 27 oktober 2014 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
Wie zei ook alweer dat het duidelijk was dat het kind geen Down heeft _O-

[ afbeelding ]
Ik vind het echt een hele schattige foto juist. Lief hoofdje.
pi_145991503
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 12:38 schreef Mandarijntjes het volgende:

[..]

Ik vind het echt een hele schattige foto juist. Lief hoofdje.
Qua koppie is het best aardig natuurlijk, maar dat Adidas jasje :') Plus PJR als vader ;(
  maandag 27 oktober 2014 @ 13:29:41 #253
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_145992868
quote:
2s.gif Op maandag 27 oktober 2014 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
Wie zei ook alweer dat het duidelijk was dat het kind geen Down heeft _O-

[ afbeelding ]
Deed me hier juist meer aan Andre van Duin denken :D
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_145993330
Maar zij heeft toch een uitkering en hij geen inkomen? Dan zal het wel een huurhuis zijn oftewel aangewezen door de gemeente en anders particulier.
ADHD-C
pi_145993480
Jezus....ben je een avond weg!
Wat een activiteit zo ineens zeg. Dat kon ook eigenlijk niet uitblijven na die verdachte radiostilte.

Mooi ook weer de reacties van de ondernemers: "ik heb geen moment argwaan gehad....altijd een keurige dame aan de telefoon" (het is bijna voorspelbaar)
Ook weer een verhuurder die op zijn geld wacht.
Zag ik nu goed dat P op het moment supreme, nu heel Nederland en Thailand naar hem op zoek schijnen te zijn, 'toevalligerwijs' met zijn reet (en dan bedoel ik niet Virgien) in een vliegtuig zit?

Hoe is het toch mogelijk dat deze man, berucht van Nederland tot diep in Azië, TOCH weer iedere keer slachtoffers weet te maken. Mensen zijn hardleers, I know, maar dit spant de kroon.
pi_145993750
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 13:46 schreef LazyDave het volgende:
Maar zij heeft toch een uitkering en hij geen inkomen? Dan zal het wel een huurhuis zijn oftewel aangewezen door de gemeente en anders particulier.
Die audi zullen ze zeker ook geleend hebben van een goede vriend. En particulier gaan wonen met een uitkering bijna niet te doen. Maar daar zal vast ook een hele goede vriend voor zijn die ze voor minder geld per maand het wil laten doen.

Die vriend is dhr Van Tassie
pi_145994574
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 13:58 schreef Deckard het volgende:

[..]

Die audi zullen ze zeker ook geleend hebben van een goede vriend. En particulier gaan wonen met een uitkering bijna niet te doen. Maar daar zal vast ook een hele goede vriend voor zijn die ze voor minder geld per maand het wil laten doen.

Die vriend is dhr Van Tassie
Kan ook L. Aatzichgraagnaaien zijn. Schijnt erg goed bevriend te zijn met de Rensjes.
pi_145996943
http://www.wtf.nl/spotlig(...)rginia-verlaten.html

Peter Jan wilde Virginia verlaten
Peter Jan was jaren dolgelukkig met zijn Thaise vrouw Sulleewan. Hij kocht zelfs een huis voor haar, maar toen was daar opeens Virginia. Peter Jan verliet zijn Thaise liefde en bezwangerde de 42 jaar jongere Virginia. Sulleewan bleef met het huis zitten, want dat staat op haar naam. Klein probleempje: Sulleewan had geen geld aangezien Peter Jan voor haar zorgde en is daardoor weer in de prostitutie beland, vertelt Jan Uriot in Privé TV.

Ook met de 64-jarige Peter Jan gaat het volgens Privé niet zo lekker. Hij heeft geen rooie cent meer en een aantal ondernemers, die zeggen door PJ te zijn opgelicht, hebben nu de politie ingeschakeld. Meneer Kaktus schijnt op allerlei mogelijke manieren aan geld proberen te komen.


Volgens het weekblad had PJ een plannetje bedacht. Hij zei tegen Sulleewan dat hij weer naar Thailand zou komen. Hij zou dan niet met Virginia trouwen en haar in Nederland achterlaten omdat de twee toch bijna elke dag ruzie hebben. Vervolgens zou hij het huis in Thailand verkopen en dat geld incasseren. Sulleewan bleef vervolgens maar bellen en sms'en met de vraag waar PJ bleef. Vigrinia werd daardoor helemaal gek en bedreigde de Thaise in een smsje met de dood.

Sulleewan heeft aangifte gedaan bij de Thaise politie en dat is niet zo positief voor PJ en Virginia. Meneer Kaktus wil namelijk nog steeds naar Thailand om het huis te verkopen, maar door de doodsbedreiging van Virginia komt hij het land niet eens meer in.

AUTEUR & BRON
Kim Posthumus
© WTF.nl
  maandag 27 oktober 2014 @ 15:31:37 #259
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_145997024
Hun leven is net een roman O+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_145997051
Het is wel iets voor PJ om zn kind gewoon achter te laten, zeker nu hij ziet dat het zo slecht gelukt is.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 27 oktober 2014 @ 15:36:54 #261
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_145997192
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:31 schreef Maraca het volgende:
Hun leven is net een roman O+
Ik zou zeggen, schrijf er een boek erover PJR :P
pi_145997387
Ik vind die Sullewan ook niet zo aardig klinken dat ze er akkoord mee ging dat hij zijn kind en vriendin zou gaan dumpen voor haar..
  maandag 27 oktober 2014 @ 15:54:41 #263
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_145997836
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:42 schreef Mandarijntjes het volgende:
Ik vind die Sullewan ook niet zo aardig klinken dat ze er akkoord mee ging dat hij zijn kind en vriendin zou gaan dumpen voor haar..
Ik denk dat zij PJR ook keihard gebruikt heeft. Als je al een hoertje bent is het niet zo erg om een oude vent te neuken als hij een huis voor je bouwt. Het zijn gewoon beide smeerlappen imo.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_145999032
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:42 schreef Mandarijntjes het volgende:
Ik vind die Sullewan ook niet zo aardig klinken dat ze er akkoord mee ging dat hij zijn kind en vriendin zou gaan dumpen voor haar..
Hij had Sullaween ook gedumpt voor vursjien. Dus denk dat haar dat echt aan haar Thaise derrière zou oxideren :+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 27 oktober 2014 @ 16:33:58 #265
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145999315
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 13:46 schreef LazyDave het volgende:
Maar zij heeft toch een uitkering en hij geen inkomen? Dan zal het wel een huurhuis zijn oftewel aangewezen door de gemeente en anders particulier.
Waarop baseer je dat?
Wat voor uitkering zou ze moeten hebben en hoezo heeft hij geen inkomen, hij heeft toch "optredens" en kan toch geboekt worden voor een avondje of uurtje vermaak?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_145999501
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Waarop baseer je dat?
Wat voor uitkering zou ze moeten hebben en hoezo heeft hij geen inkomen, hij heeft toch "optredens" en kan toch geboekt worden voor een avondje of uurtje vermaak?
_O- Sulleewan ook!
  maandag 27 oktober 2014 @ 16:40:02 #267
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145999519
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:42 schreef Mandarijntjes het volgende:
Ik vind die Sullewan ook niet zo aardig klinken dat ze er akkoord mee ging dat hij zijn kind en vriendin zou gaan dumpen voor haar..
Waarom zou ze wel aardig zijn, ze weet dondersgoed dat ze voorgelogen wordt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_145999520
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:42 schreef Mandarijntjes het volgende:
Ik vind die Sullewan ook niet zo aardig klinken dat ze er akkoord mee ging dat hij zijn kind en vriendin zou gaan dumpen voor haar..
Het is een thai, die gaan voor geld.
  maandag 27 oktober 2014 @ 16:40:24 #269
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145999533
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:39 schreef NothingHappened het volgende:

[..]

_O- Sulleewan ook!
Soort zoekt soort hè....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_145999598
Ergens is het vrij droevig natuurlijk, geen idee wat voor type het verder is, maar ik gok dat zij wat minder 'kon weten' wat een figuur hij is, en hij laat haar achter met schulden, een huis, en geen inkomen. Dus die kan nu d'r kontje verkopen aan 80-jarige Westerse toeristen op de boulevard, om de ellende waar hij haar in heeft gestort te bekostigen.
pi_146001082
quote:
2s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:42 schreef Loveless85 het volgende:
Ergens is het vrij droevig natuurlijk, geen idee wat voor type het verder is, maar ik gok dat zij wat minder 'kon weten' wat een figuur hij is, en hij laat haar achter met schulden, een huis, en geen inkomen. Dus die kan nu d'r kontje verkopen aan 80-jarige Westerse toeristen op de boulevard, om de ellende waar hij haar in heeft gestort te bekostigen.
Dat deed ze toch al voor ze hem leerde kennen? Volgens mij heeft hij er juist voor gezorgd dat ze dat een aantal jaar niet hoefde te doen. Wat een fijne man toch :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 27-10-2014 17:41:13 ]
Spoilers!
pi_146001717
Dan kan haar dochter van 20? het geld mooi verdienen. Elke week de centjes opsturen naar dat platteland en madame maar elke avond zuipen en op de rug liggen :')
pi_146002620
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

Waarom zou ze wel aardig zijn, ze weet dondersgoed dat ze voorgelogen wordt.
Omdat het best rot is voor die Virgina en het kindje om zo in de steek gelaten te worden.
pi_146002733
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:40 schreef Deckard het volgende:

[..]

Het is een thai, die gaan voor geld.
Ja dat geloof ik wel, maar toch :p
  maandag 27 oktober 2014 @ 18:14:15 #275
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146002736
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 18:09 schreef Mandarijntjes het volgende:

[..]

Omdat het best rot is voor die Virgina en het kindje om zo in de steek gelaten te worden.
Ja, het was ook best rot voor Sulleewan en haar kinderen om door PJR in de steek te worden gelaten.
Overigens denk ik dat het voor zowel Sulleewan als Virginia een geschenk uit de hemel zou zijn dat hij ze in de steek laat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_146002805
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 18:09 schreef Mandarijntjes het volgende:

[..]

Omdat het best rot is voor die Virgina en het kindje om zo in de steek gelaten te worden.
Nog maar een keer dan:
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:26 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Hij had Sullaween ook gedumpt voor vursjien. Dus denk dat haar dat echt aan haar Thaise derrière zou oxideren :+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_146006535
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:39 schreef NothingHappened het volgende:

[..]

_O- Sulleewan ook!
_O- _O- _O_ _O_
  maandag 27 oktober 2014 @ 19:42:56 #278
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_146006657
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 18:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, het was ook best rot voor Sulleewan en haar kinderen om door PJR in de steek te worden gelaten.
Overigens denk ik dat het voor zowel Sulleewan als Virginia een geschenk uit de hemel zou zijn dat hij ze in de steek laat.
Die Fursjin zou dan binnen een paar weken weer zwanger zijn van een of andere vage gast.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  † In Memoriam † maandag 27 oktober 2014 @ 20:06:19 #279
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_146007811
quote:
2s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:42 schreef Loveless85 het volgende:
Ergens is het vrij droevig natuurlijk, geen idee wat voor type het verder is, maar ik gok dat zij wat minder 'kon weten' wat een figuur hij is, en hij laat haar achter met schulden, een huis, en geen inkomen. Dus die kan nu d'r kontje verkopen aan 80-jarige Westerse toeristen op de boulevard, om de ellende waar hij haar in heeft gestort te bekostigen.
Ja, allemaal zielig en zo, maar ze kan toch dat huis verkopen? Desnoods voor een tonnetje aan de eerste de beste sukkelaar die niet weet dat-ie eigenlijk geen eigenaar wordt. En dat is daar toch een aardige zak geld, of zie ik nu iets over het hoofd? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † maandag 27 oktober 2014 @ 20:07:18 #280
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_146007863
En waar is dat Butt-programma met Chantal te zien? Ik zie niets staan in de gids. ;(
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † maandag 27 oktober 2014 @ 20:08:42 #281
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_146007923
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 22:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
Chantal Janzen gaat voor haar nieuwe programma 'Chantal blijft slapen' een nachtje slapen bij Bekende Nederlanders. Voor aanstaande maandag staat Peter Jan Rens op het programma en dat kan niet anders dan spraakmakend worden.

Maandag dus *O*
Nee, donderdag dus. ;(

quote:
Chantal Janzen verruilt haar eigen bed de komende tijd regelmatig voor een logeerbed. In het nieuwe programma ‘Chantal Blijft Slapen’, te zien vanaf donderdag 30 oktober, gaat de RTL 4-presentatrice een dagje logeren bij zeer uitlopende Bekende Nederlanders. Zo staat ze met haar koffertje op de stoep bij onder anderen Humberto Tan, Halina Reijn, Dirk Zeelenberg, Carlo Boszhard, Tijl Beckand en Peter Jan Rens.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_146010075
  † In Memoriam † maandag 27 oktober 2014 @ 21:31:50 #283
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_146012598
Mors. :{
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_146015039
quote:
2s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:42 schreef Loveless85 het volgende:
Ergens is het vrij droevig natuurlijk, geen idee wat voor type het verder is, maar ik gok dat zij wat minder 'kon weten' wat een figuur hij is, en hij laat haar achter met schulden, een huis, en geen inkomen. Dus die kan nu d'r kontje verkopen aan 80-jarige Westerse toeristen op de boulevard, om de ellende waar hij haar in heeft gestort te bekostigen.
Dat huis zet ze gewoon op naam van haar dochter ofzo, :W schuldeisers :D
En dan gewoon verhuren dat huis (desnoods inc dochter, is de cultuur) en verder gewoon buiten in de provincie als een prinses leven.
Zij had het slechter kunnen treffen, misschien schrijft zij nog wel een boek over PJR :P
pi_146015570
Zo'n kind van PJR is natuurlijk ook ideaal om nieuwe dingen / credit / bv's op aan te vragen. Zou wel een van de motieven kunnen zijn waarom hij dit kind wel graag wilde hebben.
  maandag 27 oktober 2014 @ 22:28:16 #286
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146015614
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:27 schreef Deckard het volgende:
Zo'n kind van PJR is natuurlijk ook ideaal om nieuwe dingen / credit / bv's op aan te vragen. Zou wel een van de motieven kunnen zijn waarom hij dit kind wel graag wilde hebben.
Een BV op naam van een minderjarige?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_146015649
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Een BV op naam van een minderjarige?
Er zal vast wel een constructie voor bestaan. Beheer door een meerderjarige etc.
  maandag 27 oktober 2014 @ 22:31:20 #288
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146015781
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:28 schreef Deckard het volgende:

[..]

Er zal vast wel een constructie voor bestaan. Beheer door een meerderjarige etc.
Vooralsnog denk ik niet dat een kantonrechter akkoord gaat met de oprichting van een BV door het 4 maanden oude dochtertje van PJR....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 27 oktober 2014 @ 22:47:57 #289
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_146016619
Maar uiteindelijk heeft heer PJR wel gewoon wat hij wil, bijna elke dag aandacht in de -al dan niet- respectabele pers. Onder het mom "slechte aandacht bestaat niet".

Ik denk dat dhr Kaktus Met K zo dom nog niet is ....
zonnig Brasil
pi_146020111
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:47 schreef qwerty_x het volgende:
Maar uiteindelijk heeft heer PJR wel gewoon wat hij wil, bijna elke dag aandacht in de -al dan niet- respectabele pers. Onder het mom "slechte aandacht bestaat niet".

Ik denk dat dhr Kaktus Met K zo dom nog niet is ....
Al wordt die Evert Santje nu ook wel irritant.

En m.b.t. zijn ex vrouw in Thailand; het is gewoon de werkelijkheid dat de vrouw wil samenwonen, dat de westerse man een huis koopt, en mocht het mislopen dat zij het huis heeft.
Feit is dat de buitenlander nooit voor 50+ % eigenaar kan worden.

Zo slim is Rensgod dus niet.
pi_146029430
Zijn er inmiddels meer schuldeisers gaan groeperen?
pi_146029635
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 12:27 schreef Deckard het volgende:
Zijn er inmiddels meer schuldeisers gaan groeperen?
Neuh, PJR is wel weer wat centjes aan het schrapen. Van z'n Facebook;

quote:
Toe aan een nieuwe Website, Bedrijfsfilm of Reclamecampagne?
En wilt u weten wat Interned1 voor uw bedrijf kan betekenen?
Dat kan. En dat wordt direct beloond!
Want als u bij de eerste 7 gelukkigen hoort die www.interned1.tv/contact uitnodigt voor een vrijblijvend gesprek (maak nu gebruik van onze vrijblijvende expertise), ontvangt u GEHEEL GRATIS het schitterend Kunstwerk van Johan van Dreven 'JOY'.
Zijn digitale kunstwerken gaan de hele wereld over!
Het stuk heet 'JOY' en laat zien hoe u zich voelt als u Interned1 uw reclamewerk laat bedenken en uitvoeren.
Van 'JOY' zijn er slechts 7 stuks gemaakt, gesigneerd en genummerd.
Dus zorg dat u bij de eerste 7 hoort.
Na veel experimenteren, zoeken en gaandeweg ontdekken, is Johan
een echte "digital artist" geworden. Het lege pc-scherm is zijn
schildersdoek.
Zijn werk is momenteel veelal abstract, boeiend om te zien en
interessant vanwege de boodschap die je erin kunt lezen.
Zijn digitaal gemaakte werk laat hij bij voorkeur afdrukken in
museumkwaliteit (lamda druk), verlijmd op dibond en afgewerkt met
epoxy.
http://interned1.tv/over-ons

pi_146029966
Digitale kunstwerk waar er maar 7 van zijn. :')

zeker nog nooit van copy/paste gehoord
pi_146029994
Ben benieuwd hoe het er uit ziet... Met z'n "Het stuk heet 'JOY' en laat zien hoe u zich voelt als u Interned1 uw reclamewerk laat bedenken en uitvoeren."

<insert tubgirl>
  Moderator dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:43:54 #295
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_146030126
PetrusJanRens twitterde op dinsdag 28-10-2014 om 12:37:54 Een prachtige met mooi weer! Daar gaan we wat mee doen. reageer retweet
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_146030207
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 12:43 schreef djkoelkast het volgende:
PetrusJanRens twitterde op dinsdag 28-10-2014 om 12:37:54 Een prachtige met mooi weer! Daar gaan we wat mee doen. reageer retweet
Rape time.
pi_146030361
Prachtige wat? Patat met?
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:49:28 #298
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_146030373
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 12:45 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Rape time.
Zou niet de eerste keer zijn. :')
Iig, een 42 jaar jonger meisje stiekem alcohol voeren terwijl je zegt dat er geen alcohol in zit en dan kapot neuken valt in mijn boekje gewoon onder verkrachting.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_146030605
http://www.bekendeburen.n(...)j-van-peter-jan-rens

MAURIK (GLD) - Peter Jan Rens en zijn vriendin Virginia zijn helemaal in de wolken met deze woonboerderij, waar zij vanaf 1 november in gaan wonen. Hiermee is een droom in vervulling gegaan.

Peter Jan Rens en Virginia kunnen de dozen gaan inpakken en verhuizen naar deze knusse woonboerderij in het Gelderse plaatsje Maurik. Ze huren deze boerderij voor een bedrag van 1150,-- euro per maand.

De boerderij, waar Peter Jan al jaren van droomt, heeft een totale woonoppervlakte van 150 vierkante meter en beschikt over totaal 3 slaapkamers en 1 badkamer. Dit alles verdeeld over twee woonlagen en een provisiekelder.

De woonkamer heeft schitterend uitzicht over landerijen. Verder is er een woonkeuken met alle mogelijke inbouwapparatuur en een lichtkoepel. Het geheel wordt gestoffeerd gehuurd.
pi_146030767
1150¤ pm :')

Waarvan dan? Van die bierkist optredens op een uitgestorven marktplein in Kutteabbega aan de IJssel?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')