abonnement Unibet Coolblue
pi_145656604


Hallo, en welkom in het grote β-studenten topic van FOK! *G*

Hier kan je praten over die ene proef die fout ging, die ene berekening die toch niet helemaal blijkt te kloppen, die gave ontdekking die net ergens is gedaan, of gewoon over andere β-topics. :)

Voor hulp bij wiskunde en overige bèta-problemen kan je in de volgende topics terecht:
- SES / [Bèta wiskunde] Huiswerk- en vragentopic
- SES / [Bèta overig] Huiswerk- en vragentopic
Maar je mag je vraag natuurlijk ook hier stellen, waarschijnlijk zijn er wel mensen hier die je kunnen en willen helpen. :Y

Oh ja, wat verstaan we nou eigenlijk onder bèta hier?
quote:
Een ruime definitie omvat alle natuurwetenschappen en technische wetenschappen alsmede wiskunde en informatica.
Dat dus. :P

Wie doet wat waar en hoelang?

TU Delft:
- Rezania (Life Science & Technology, 2de jaars)
- MrStalin (Lucht- & Ruimtevaarttechniek, 3de jaars)
- OllieWilliams (Lucht- & Ruimtevaarttechniek)
- Mitsu (Industrieel Ontwerpen, 2de jaars)

Universiteit Leiden:
- Rezania (Life Science & Technology, 2de jaars)
- Anoonumos (Wiskunde, 4de jaars)
- Nattekat (Informatica, 1e jaars)

Universiteit Utrecht:
- Lokasenna (Aardwetenschappen, 3de jaars)
- Aardappeltaart (Wiskunde, 1e jaars)

Rijksuniversiteit Groningen:
- Novermars (Econometrics & Operations Research, 2de jaars, Theoretische Natuurkunde, 1e jaars)
- Lilliesleaf (Scheikundige Technologie, Technische Bedrijfskunde, 3de jaars)

TU Eindhoven:
- Amoeba (Technische Wiskunde, 2de jaars)
- Dale. (System Control, 7de jaars)

Radboud Universiteit
- Ufopiloot12 (Kunstmatige Intelligentie, 1e jaars)

Haagse Hogeschool
- Kutmanager (Werktuigbouwkunde, zoveelstejaars)

Degene die het topic opent mag een nieuw plaatje in de OP zetten. :)



[ Bericht 6% gewijzigd door Anoonumos op 18-10-2014 00:08:24 ]
pi_145657613
bleek alweer ijdele hoop dat het vorige topic het laatste in deze reeks zou zijn ;(
pi_145657882
Ik had niets te vertellen maar mijn autisme kan niet omgaan met abrupt beëindigde reeksen.
pi_145657917
Jij ook al? Gedeelde smart is halve smart.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145657924
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 22:37 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

jep. Serieus, leest niemand de voorwaarden voordat je een lening afsluit? Want dat is letterlijk wat je doet met DUO.

Ook totdat je diploma bij DUO erkend is, is je stufi een lening en wordt daar mooi rente over betaald. lening+rente wordt dan kwijtgescholden, maar zo niet, dan betaal je ook lekker de rente die over de loop van die jaren erbij is gekomen.
Heb geprobeerd het op internet op te zoeken, maar iedereen lijkt elkaar tegen te spreken. Zuigt wel trouwens :( kan wel wat centen gebruiken
pi_145657941
Zeg Rez, hoe zat dat nu? Jij had het over 1 jaar stufi voor een tweejarige master? :?
Nog een geluk trouwens dat de overheid ons 2 jaar gunt. Als zij het in 4 jaar kunnen met rechten, geschiedenis, economie en bedrijfskunde dan wij toch zeker ook? :')
Met dat zotte plant wat Zijlstra uitvoerde werd er geen rekening gehouden met de langere studieduur: de mensen die een eenjarige master volgden zouden 100% mogen uitlopen, wij 50%. :')
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145658016
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 00:30 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Heb geprobeerd het op internet op te zoeken, maar iedereen lijkt elkaar tegen te spreken. Zuigt wel trouwens :( kan wel wat centen gebruiken
Gewoon op de website van DUO zelf kijken, zoals het daar staat is het. Info uit de eerste hand is normaal gesproken betrouwbaarder dan een interpretatie van iemand van die info.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145658329
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 00:21 schreef OllieWilliams het volgende:
bleek alweer ijdele hoop dat het vorige topic het laatste in deze reeks zou zijn ;(
Haters gonna hate.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_145660066
Gewoon super stufi alles.
pi_145661721
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 02:53 schreef Mitsu het volgende:
Gewoon super stufi alles.
Powerstufi.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 15:20:59 #11
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_145667741
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 00:24 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Ik zeg doen.
Sorry ik kom er net achter dat ik dan al bezet ben :') Andere woensdag
pi_145667794
Ik moet eigenlijk nog leren, oefententamens maken, een verslag af maken, een presentatie voorbereiden, en nog wat dingen regelen voor een vergadering maandag. :') Helaas heb ik echt zo erg geen zin. :O Zwaar leven.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_145671409
Ik word soms schijtziek van het feit dat we Outlook moeten gebruiken. Wil je een mail verzenden dan wordt er een nieuw venster geopend (geen optie om het in een tabblad te doen :N). In dat nieuwe venster kan je geen nieuw tabblad openen. Heb je in een tabblad de kalender openstaan omdat een docent wil dat je een afspraak maakt, kan je niet in een ander tabblad Outlook openen omdat Microsucks weigert om twee instanties te openen. Wanneer stoppen mensen eens met software uit het jaar 0 te gebruiken?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145671909
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 17:43 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik word soms schijtziek van het feit dat we Outlook moeten gebruiken. Wil je een mail verzenden dan wordt er een nieuw venster geopend (geen optie om het in een tabblad te doen :N). In dat nieuwe venster kan je geen nieuw tabblad openen. Heb je in een tabblad de kalender openstaan omdat een docent wil dat je een afspraak maakt, kan je niet in een ander tabblad Outlook openen omdat Microsucks weigert om twee instanties te openen. Wanneer stoppen mensen eens met software uit het jaar 0 te gebruiken?
Je kan toch gewoon de mail laten doorsturen naar je Gmail account of zo? En dan vanaf die account mailen? Of wil je per se vanaf een universitair adres mailen?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_145672078
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 18:01 schreef Rezania het volgende:

[..]

Je kan toch gewoon de mail laten doorsturen naar je Gmail account of zo? En dan vanaf die account mailen? Of wil je per se vanaf een universitair adres mailen?
De docent wil dat je een afspraak maakt met Outlook.
De OLE (online learning environment) is trouwens niet veel beter, je kan vanuit de root door op een map-icoon te klikken de folder openen waarin de documenten staan maar niet in een nieuw tabblad via een contextmenu. En zelfs het direct openen kan niet als je langer dan X minuten die webapplicatie niet hebt gebruikt want dan ben je uitgelogd maar krijg je geen melding dat je bent uitgelogd totdat je de pagina ververst, het laadt tot die tijd gewoon niets. Ook een halve minuut wachten om een mapje te openen. :+
Vanuit de ene plaats opent die het wel en vanuit de andere plaats niet terwijl je op hetzelfde icoon klikt bij dat vak.
Ook leuk: als je een overzicht wil van alle vakken in een periode dan kan je een aantal gegevens invullen maar zo gauw je het jaar kiest dan worden de andere gegevens gewist. :+
Ze hebben daar nu gelukkig een andere externe applicatie voor maar hoe krijgen ze het voor elkaar?

Het blijft me verbazen dat de gebruikersinterface bij dit soort software zo slecht wordt verzorgd terwijl games laten zien dat het toch echt wel beter kan.

[ Bericht 13% gewijzigd door Bram_van_Loon op 18-10-2014 18:17:10 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145672766
Zonder te overdrijven, ik ben nu minstens 15 minuten extra kwijt geweest aan het regelen van de zooi doordat Outlook en OASE zo slecht werken. :')
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145673698
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 00:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Zeg Rez, hoe zat dat nu? Jij had het over 1 jaar stufi voor een tweejarige master? :?
Nog een geluk trouwens dat de overheid ons 2 jaar gunt. Als zij het in 4 jaar kunnen met rechten, geschiedenis, economie en bedrijfskunde dan wij toch zeker ook? :')
Met dat zotte plant wat Zijlstra uitvoerde werd er geen rekening gehouden met de langere studieduur: de mensen die een eenjarige master volgden zouden 100% mogen uitlopen, wij 50%. :')
Het is gewoon aantal jaar prestatiebeurs = aantal jaar nominale duur van je studie, dus 2 jarige master = 2 jaar prestatiebeurs.

(tenminste, als je al aan je master begonnen bent, moet je nog beginnen dan krijg je alleen prestatiebeurs voor je bachelor)
pi_145673739
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 18:59 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Het is gewoon aantal jaar prestatiebeurs = aantal jaar nominale duur van je studie, dus 2 jarige master = 2 jaar prestatiebeurs.

(tenminste, als je al aan je master begonnen bent, moet je nog beginnen dan krijg je alleen prestatiebeurs voor je bachelor)
Ik weet het, Rez begon echter op de laatste pagina van de vorige draad over 1 jaar stufi voor een tweejarige masterfase.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145673767
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 18:59 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Het is gewoon aantal jaar prestatiebeurs = aantal jaar nominale duur van je studie, dus 2 jarige master = 2 jaar prestatiebeurs.

(tenminste, als je al aan je master begonnen bent, moet je nog beginnen dan krijg je alleen prestatiebeurs voor je bachelor)
Bij de FWN, als je bent ingeschreven voor een vak buiten je programma. Word je dan ook automatisch enrolled voor het tentamen?
pi_145674100
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 19:00 schreef Novermars het volgende:

[..]

Bij de FWN, als je bent ingeschreven voor een vak buiten je programma. Word je dan ook automatisch enrolled voor het tentamen?
Hangt van faculteit af, alles binnen FWN heeft automatische tentamen inschrijving sinds dit jaar, maar moet je wel controleren 2 weken voor tentamen (dus nu ongeveer). Je kunt je ook áltijd zelf, handmatig inschrijven... iets wat bij de FEB bijvoorbeeld niet (gemakkelijk) gaat.
pi_145674228
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 19:10 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Hangt van faculteit af, alles binnen FWN heeft automatische tentamen inschrijving sinds dit jaar, maar moet je wel controleren 2 weken voor tentamen (dus nu ongeveer). Je kunt je ook áltijd zelf, handmatig inschrijven... iets wat bij de FEB bijvoorbeeld niet (gemakkelijk) gaat.
Ik heb het net gecontroleerd en was niet automatisch ingeschreven... Blij dat ik nu over nadenk, anders had ik een groot probleem gehad :S
pi_145675206
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 19:00 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik weet het, Rez begon echter op de laatste pagina van de vorige draad over 1 jaar stufi voor een tweejarige masterfase.
Ik stopte te vroeg met lezen blijkbaar. :P
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_145675294
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 19:10 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Hangt van faculteit af, alles binnen FWN heeft automatische tentamen inschrijving sinds dit jaar, maar moet je wel controleren 2 weken voor tentamen (dus nu ongeveer). Je kunt je ook áltijd zelf, handmatig inschrijven... iets wat bij de FEB bijvoorbeeld niet (gemakkelijk) gaat.
Ook verplichte tentamendeelname? Die onzin hebben ze bij mijn universiteit uitgevonden. Alsof dat verschil maakt (studierendement). :')
Als iemand onvoldoende is voorbereid dan is het voor alle partijen beter dat hij niet komt opdagen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145681829
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 19:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ook verplichte tentamendeelname? Die onzin hebben ze bij mijn universiteit uitgevonden. Alsof dat verschil maakt (studierendement). :')
Als iemand onvoldoende is voorbereid dan is het voor alle partijen beter dat hij niet komt opdagen.
Nope, je kunt je gewoon weer uitschrijven voor tentamen. Het is meer: tentamens moeten voorbereid worden enzo en gaan op naam en er waren veel studenten die vergeten zichzelf in te schrijven en daardoor problemen kregen, dus nu is inschrijving voor het vak gekoppeld aan inschrijving voor het tentamen en moet je als je expliciet het tentamen niet wil maken, jezelf weer uitschrijven.
  zondag 19 oktober 2014 @ 00:51:29 #25
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_145688277
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 22:26 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Nope, je kunt je gewoon weer uitschrijven voor tentamen. Het is meer: tentamens moeten voorbereid worden enzo en gaan op naam en er waren veel studenten die vergeten zichzelf in te schrijven en daardoor problemen kregen, dus nu is inschrijving voor het vak gekoppeld aan inschrijving voor het tentamen en moet je als je expliciet het tentamen niet wil maken, jezelf weer uitschrijven.
Wat een onzin; of er nou 1 persoon of 100 personen het tentamen doen, de voorbereiding blijft hetzelfde..
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_145688357
quote:
15s.gif Op zondag 19 oktober 2014 00:51 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Wat een onzin; of er nou 1 persoon of 100 personen het tentamen doen, de voorbereiding blijft hetzelfde..
Hoe groot de gereserveerde zaal moet zijn is toch echt afhankelijk van de hoeveelheid personen die het tentamen doen hoor. Of wil jij 100 mensen in een zaal voor 50 proppen?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zondag 19 oktober 2014 @ 01:02:51 #27
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_145688650
quote:
10s.gif Op zondag 19 oktober 2014 00:53 schreef Rezania het volgende:

[..]

Hoe groot de gereserveerde zaal moet zijn is toch echt afhankelijk van de hoeveelheid personen die het tentamen doen hoor. Of wil jij 100 mensen in een zaal voor 50 proppen?
Dat kan echt prima 1 dag van tevoren geregeld worden :P
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_145688674
quote:
10s.gif Op zondag 19 oktober 2014 01:02 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Dat kan echt prima 1 dag van tevoren geregeld worden :P
Jaaaaa, neeee. Vooral niet als er een gebrek aan ruimte is, wat zo'n beetje bij iedere uni is, en alle tentamens in dezelfde week vallen.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zondag 19 oktober 2014 @ 10:16:17 #29
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_145692835
quote:
10s.gif Op zondag 19 oktober 2014 01:03 schreef Rezania het volgende:

[..]

Jaaaaa, neeee. Vooral niet als er een gebrek aan ruimte is, wat zo'n beetje bij iedere uni is, en alle tentamens in dezelfde week vallen.
Ja ok, maar je hebt al een prima indicatie als je kijkt naar het aantal mensen dat enrolled is. Dat aantal is ook ongeveer je aantak mensen die tentamen gaan doen, dus daar kan je al heel snel een zaal mee gaan uitzoeken :P Zijn ze ook al mee bezig om dat te koppelen btw ^O^
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_145699022
quote:
15s.gif Op zondag 19 oktober 2014 00:51 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Wat een onzin; of er nou 1 persoon of 100 personen het tentamen doen, de voorbereiding blijft hetzelfde..
Het probleem is niet de administratie, het probleem is dat als je niet ingeschreven staat, je het tentamen niet mág maken en dus studievertraging oploopt.
pi_145699223
:r N :r M :r R :r
Grootste onderdeel van het tentamen, ik ga dat deel echt keihard falen. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zondag 19 oktober 2014 @ 14:33:42 #32
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_145699335
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 14:21 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Het probleem is niet de administratie, het probleem is dat als je niet ingeschreven staat, je het tentamen niet mág maken en dus studievertraging oploopt.
Dat is toch je eigen schuld :? Als ik me niet voor het nieuwe collegejaar inschrijf heb ik ook een probleem, maar dat ligt dan compleet aan mijzelf..
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  zondag 19 oktober 2014 @ 14:34:16 #33
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_145699350
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 14:29 schreef Rezania het volgende:
:r N :r M :r R :r
Grootste onderdeel van het tentamen, ik ga dat deel echt keihard falen. :')
Man, NMR is super tof!
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_145699368
quote:
10s.gif Op zondag 19 oktober 2014 14:34 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Man, NMR is super tof!
Nee, ik snap geen kut van die chemical shift.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_145699382
quote:
10s.gif Op zondag 19 oktober 2014 14:33 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Dat is toch je eigen schuld :? Als ik me niet voor het nieuwe collegejaar inschrijf heb ik ook een probleem, maar dat ligt dan compleet aan mijzelf..
Komt door de overheid die belachelijke maatregelen oplegt als dat 70% een diploma binnen 4 jaar moet halen, dan gaan universiteiten dit soort dingen doen.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zondag 19 oktober 2014 @ 14:38:02 #36
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_145699441
quote:
9s.gif Op zondag 19 oktober 2014 14:34 schreef Rezania het volgende:

[..]

Nee, ik snap geen kut van die chemical shift.
Op youtube staan altijd prima filmpjes over dat soort technieken :Y Heb ik ook tijdje terug gebruikt om LC-MS enzo een beetje snel en goed te begrijpen :P
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_145699460
quote:
14s.gif Op zondag 19 oktober 2014 14:38 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Op youtube staan altijd prima filmpjes over dat soort technieken :Y Heb ik ook tijdje terug gebruikt om LC-MS enzo een beetje snel en goed te begrijpen :P
LC-MS snap ik wel. :P Maar ik zal eens kijken dan, van de samenvatting word ik niet veel wijzer.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zondag 19 oktober 2014 @ 14:39:10 #38
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_145699480
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 14:35 schreef Rezania het volgende:

[..]

Komt door de overheid die belachelijke maatregelen oplegt als dat 70% een diploma binnen 4 jaar moet halen, dan gaan universiteiten dit soort dingen doen.
Mmh, ik vind dat je dit soort simpele dingen prima bij de student zelf neer mag leggen :) Gaan ze straks ook nog voor iedereen pennen en potloden leveren voor de mensen die dat wellicht vergeten zijn?
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  zondag 19 oktober 2014 @ 14:39:45 #39
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_145699490
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 14:38 schreef Rezania het volgende:

[..]

LC-MS snap ik wel. :P Maar ik zal eens kijken dan, van de samenvatting word ik niet veel wijzer.
Het was een voorbeeld ;) Ik weet niet wat je precies niet snapt, maar deze is al vrij prima

Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_145699688
quote:
9s.gif Op zondag 19 oktober 2014 14:39 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Mmh, ik vind dat je dit soort simpele dingen prima bij de student zelf neer mag leggen :) Gaan ze straks ook nog voor iedereen pennen en potloden leveren voor de mensen die dat wellicht vergeten zijn?
Slaat ook nergens op. Je studeert aan een universiteit, je zit niet meer op de middelbare. :') Maar ja, de overheid bemoeit zich natuurlijk maar al te graag met van alles zonder dat het überhaupt een positief effect hoeft te hebben. ORAS was er vorig jaar ook heel erg op tegen tijdens de verkiezingen van de SR.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_145699692
quote:
14s.gif Op zondag 19 oktober 2014 14:39 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Het was een voorbeeld ;) Ik weet niet wat je precies niet snapt, maar deze is al vrij prima

Bedankt, ik zal eens gaan kijken.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_145700139


Het is best wel simpel eigenlijk. :@
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_145700769
quote:
14s.gif Op zondag 19 oktober 2014 14:39 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Het was een voorbeeld ;) Ik weet niet wat je precies niet snapt, maar deze is al vrij prima

Interessant, ik ben het ook aan het volgen. :)

Soms vraag ik me af waarom docenten dit soort filmpjes niet meer gebruiken als aanvulling. Zo van, bekijk eerst eens dit filmpje thuis zodat je mijn uitleg beter kan volgen. Sowieso zijn veel docenten onhandig met het uitleggen terwijl als iets goed uitgelegd wordt het zo gemakkelijk te begrijpen is.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145700815
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 15:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Interessant, ik ben het ook aan het volgen. :)

Soms vraag ik me af waarom docenten dit soort filmpjes niet meer gebruiken als aanvulling. Zo van, bekijk eerst eens dit filmpje thuis zodat je mijn uitleg beter kan volgen.
Het slaat eigenlijk ook nergens op, ik heb deze periode drie hoorcolleges en één werkcollege over NMR gehad, snapte er niks van. Die vent legt alles in een uur uit en je snapt het gelijk.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_145700872
quote:
10s.gif Op zondag 19 oktober 2014 00:53 schreef Rezania het volgende:

[..]

Hoe groot de gereserveerde zaal moet zijn is toch echt afhankelijk van de hoeveelheid personen die het tentamen doen hoor. Of wil jij 100 mensen in een zaal voor 50 proppen?
Het verschilt weinig van jaar tot jaar en als er sprake is van groei/krimp dan is die noramaal gesproken enkel groot wanneer die trend er al was dus ja, je kan dat best van tevoren plannen zonder dat iedereen zich inschrijft door af te gaan op de cijfers van de vorige jaren. Het is m.i. niet nodig om studenten zich te laten inschrijven voor tentamens als de personen die het organiseren een beetje logisch na kunnen denken.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145700952
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 15:26 schreef Rezania het volgende:

[..]

Het slaat eigenlijk ook nergens op, ik heb deze periode drie hoorcolleges en één werkcollege over NMR gehad, snapte er niks van. Die vent legt alles in een uur uit en je snapt het gelijk.
Ik ben soortgelijke filmpjes tegengekomen over andere onderwerpen. Ik vind dat je van een docent mag verwachten dat hij ook even naar dit soort filmpjes kijkt en die als inspiratiebron (hoe leg ik het handig uit?) en aanvulling gebruikt. Het mag geen vervanging worden van wat hij doet (geen officieel onderdeel van de lesstof) maar hij kan het wel op een handige manier als hulpmiddel gebruiken voor de studenten. Ook kan je er handig op inhaken: de basis is al duidelijk uitgelegd in deze filmpjes, ik besteed meer tijd aan een paar complexere voorbeelden.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145701014
Algemene didactische opmerking: als docenten nu eens niet datgene uitleggen wat al duidelijk is uitgelegd op papier en studenten de opdracht geven om lessen voor te bereiden (en hun lessen volledig op die studenten aan te passen) dan kunnen ze tijdens de les ingaan op die aspecten waar de studenten wel moeite mee hebben. Dat zou volgens mij enorm veel verschil maken voor wat de studenten leren en het zou de lessen interessanter maken.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145703900
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 15:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Algemene didactische opmerking: als docenten nu eens niet datgene uitleggen wat al duidelijk is uitgelegd op papier en studenten de opdracht geven om lessen voor te bereiden (en hun lessen volledig op die studenten aan te passen) dan kunnen ze tijdens de les ingaan op die aspecten waar de studenten wel moeite mee hebben. Dat zou volgens mij enorm veel verschil maken voor wat de studenten leren en het zou de lessen interessanter maken.
Klopt, van de helft van de colleges heb ik van tevoren niet eens een idee wat er behandeld gaat worden die dag, dat is gewoon nergens vastgelegd, zo kun je nooit fatsoenlijke interactie met de studenten verwachten tijdens zo'n hoorcollege.
pi_145704738
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 15:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:
... studenten de opdracht geven om lessen voor te bereiden...
Dat is het perfecte scenario, maar hoe krijg je dat voor elkaar?
pi_145704755
quote:
5s.gif Op zondag 19 oktober 2014 17:37 schreef FastFox91 het volgende:

[..]

Dat is het perfecte scenario, maar hoe krijg je dat voor elkaar?
Dat is niet de docent zijn probleem. :)
De kleuterschool hebben ze al gehad hè.

Het alternatief is dat je de studenten die wel van goede wil zijn benadeelt doordat ze de moeilijke zaken zelf mogen uitzoeken, op tal van vragen helemaal geen antwoord krijgen (want te specifiek om zelf te vinden op het internet en in boeken) terwijl er wel veel tijd wordt besteed aan zaken die je zelf kan lezen. :+
Wat er nu gebeurt dus.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zondag 19 oktober 2014 @ 17:40:08 #51
349633 SiIk
Echt zijde
pi_145704808
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 14:35 schreef Rezania het volgende:

[..]

Komt door de overheid die belachelijke maatregelen oplegt als dat 70% een diploma binnen 4 jaar moet halen, dan gaan universiteiten dit soort dingen doen.
70% van wat?
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_145704812
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 17:38 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat is niet de docent zijn probleem. :)
Studenten die het dan niet voorbereid hebben gaan dan vragen stellen of geluid maken omdat ze het niet volgen. Docent heeft een probleem.
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 17:38 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

De kleuterschool hebben ze al gehad hè.
Geef je gelijk dat je ze niet als scholieren moet behandelen, maar helaas zijn er genoeg scholieren op de universiteit. Als docent moet je ze ook motiveren om ze als student te gedragen, maar dat is best wel moeilijk.
  zondag 19 oktober 2014 @ 17:43:01 #53
349633 SiIk
Echt zijde
pi_145704899
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 17:40 schreef FastFox91 het volgende:

[..]

Geef je gelijk dat je ze niet als scholieren moet behandelen, maar helaas zijn er genoeg scholieren op de universiteit. Als docent moet je ze ook motiveren om ze als student te gedragen, maar dat is best wel moeilijk.

Toch niet het probleem van de docent? Als ze nou eens iedereen als student behandelen ipv als scholier komt er tenminste eens een fatsoenlijk niveau.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_145704998
quote:
7s.gif Op zondag 19 oktober 2014 17:40 schreef SiIk het volgende:

[..]

70% van wat?
70% van de studenten die naar het tweede jaar gaan geloof ik.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_145705011
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 17:40 schreef FastFox91 het volgende:

[..]

Studenten die het dan niet voorbereid hebben gaan dan vragen stellen of geluid maken omdat ze het niet volgen. Docent heeft een probleem.

Geef je gelijk dat je ze niet als scholieren moet behandelen, maar helaas zijn er genoeg scholieren op de universiteit.

Het alternatief is dat je de studenten die wel van goede wil zijn benadeelt doordat ze de moeilijke zaken zelf mogen uitzoeken, op tal van vragen helemaal geen antwoord krijgen (want te specifiek om zelf te vinden op het internet en in boeken) terwijl er wel veel tijd wordt besteed aan zaken die je zelf kan lezen. :+
Wat er nu gebeurt dus.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die scholieren laat je het eerste jaar gewoon afvallen. Opgeruimd staat netjes en voor velen van hen zal het een goede les zijn, ze zullen beter voorbereid starten met hun volgende opleiding. Zachte heelmeesters veroorzaken stinkende wonden.
De scholieren die lawaai maken stuur je de zaal uit en de studenten die zulke vragen stellen (waaruit af te leiden is dat het gebrek aan intelligentie niet het probleem is maar een gebrek aan voorbereiding het probleem is) wijs je er op dat ze dat zouden weten als ze zich braaf hadden voorbereid (voldoende om hen aan te sporen om het de volgende keer wel te doen of anders in ieder geval niet naar de bekende weg te vragen).
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145705061
quote:
7s.gif Op zondag 19 oktober 2014 17:43 schreef SiIk het volgende:

[..]

Toch niet het probleem van de docent? Als ze nou eens iedereen als student behandelen ipv als scholier komt er tenminste eens een fatsoenlijk niveau.
SnelleVos geeft terecht aan dat door het slappe beleid van veel docenten dat wel hun probleem wordt maar dat is omdat zij niet duidelijk een grens stellen aan het begin van de periode. Doe je dat wel dan respecteren studenten die grens gewoon, zolang het redelijk is wat je vraagt/eist. ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145705145
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2014 17:45 schreef Rezania het volgende:

[..]

70% van de studenten die naar het tweede jaar gaan geloof ik.
Ik wil hier ook wel even op reageren, die betreffende bewindspersoon (Zijlstra en van Bijsterveldt als ik me niet vergis) staat volledig buiten de werkelijkheid. Als jij denkt dat je bij een opleiding technische wiskunde of werktuigbouwkunde net zo'n hoog percentage kan behouden als bij een opleiding bedrijfskunde dan heb je weinig begrepen van onderwijs.
Let op, ik ga niet eens stellen dat het eerste per se lager is dan het tweede. Misschien wel andersom omdat de laatste meer zwakke studenten aantrekt. Het punt is dat het per opleiding verschilt en dat het een functie is van wat je binnenkrijgt en wat het streefniveau voor het eind is.

Als je naar het CV van deze bewindspersonen kijkt dan snap je ook dat ze met zo'n raar voorstel komen, geen van hen heeft een geschikte achtergrond voor deze baan. De minister - van Bijsterveldt - had niet eens een universiteit van binnen gezien als student voordat ze minister werd van de universiteiten. Ben ik nu wereldvreemd als ik dat wereldvreemd vind?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145706945
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 17:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik wil hier ook wel even op reageren, die betreffende bewindspersoon (Zijlstra en van Bijsterveldt als ik me niet vergis) staat volledig buiten de werkelijkheid. Als jij denkt dat je bij een opleiding technische wiskunde of werktuigbouwkunde net zo'n hoog percentage kan behouden als bij een opleiding bedrijfskunde dan heb je weinig begrepen van onderwijs.
Let op, ik ga niet eens stellen dat het eerste per se lager is dan het tweede. Misschien wel andersom omdat de laatste meer zwakke studenten aantrekt. Het punt is dat het per opleiding verschilt en dat het een functie is van wat je binnenkrijgt en wat het streefniveau voor het eind is.

Als je naar het CV van deze bewindspersonen kijkt dan snap je ook dat ze met zo'n raar voorstel komen, geen van hen heeft een geschikte achtergrond voor deze baan. De minister - van Bijsterveldt - had niet eens een universiteit van binnen gezien als student voordat ze minister werd van de universiteiten. Ben ik nu wereldvreemd als ik dat wereldvreemd vind?
Goh, een minister of staatssecretaris die totaal geen idee heeft van de realiteit, je verwacht het niet!
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_145707199
quote:
10s.gif Op zondag 19 oktober 2014 18:47 schreef Rezania het volgende:

[..]

Goh, een minister of staatssecretaris die totaal geen idee heeft van de realiteit, je verwacht het niet!
:'(
pi_145707327
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 18:54 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

:'(
Ja, is inderdaad eigenlijk best wel treurig. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_145707364
wat zouden jullie stemmen als er nu verkiezingen waren?
pi_145707802
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 19:00 schreef OllieWilliams het volgende:
wat zouden jullie stemmen als er nu verkiezingen waren?
PvdD of SP.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zondag 19 oktober 2014 @ 19:15:56 #63
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_145707923
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 19:12 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

PvdD of SP.
Hahaha!
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_145707979
quote:
10s.gif Op zondag 19 oktober 2014 19:15 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Hahaha!
Daar mag jij mee lachen maar het is wel een verstandige keuze en een die steeds meer hogeropgeleiden maken. De PvdD is nu een beetje wat D66 vroeger (begin jaren 70) was, maar dan een wat linksere en groenere versie.
Duurzaam, pro-onderwijs, links en tegen het neoliberalisme en doorgeslagen marktwerking en bureaucratie. Niets mis mee dus. Heel wat beter dan die regenteske CDA, VVD, PvdA en D66 die bewindslieden en commissieleden afleveren die van toeten noch blazen weten.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zondag 19 oktober 2014 @ 19:34:34 #65
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_145708642
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 19:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Daar mag jij mee lachen maar het is wel een verstandige keuze en een die steeds meer hogeropgeleiden maken. De PvdD is nu een beetje wat D66 vroeger (begin jaren 70) was, maar dan een wat linksere en groenere versie.
Duurzaam, pro-onderwijs, links en tegen het neoliberalisme en doorgeslagen marktwerking en bureaucratie. Niets mis mee dus. Heel wat beter dan die regenteske CDA, VVD, PvdA en D66 die bewindslieden en commissieleden afleveren die van toeten noch blazen weten.
Ik vind dat hele "Dieren" gewoon debiel, dat is alles :) Net als de 50+ partij (of hoe die tegenwoordig ook heet) en al die andere partijen die zich op 1 specifieke groep richten :P
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_145708705
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 19:00 schreef OllieWilliams het volgende:
wat zouden jullie stemmen als er nu verkiezingen waren?
Piratenpartij

Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_145709020
quote:
7s.gif Op zondag 19 oktober 2014 19:34 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Ik vind dat hele "Dieren" gewoon debiel, dat is alles :)
Dat is al vele jaren achterhaald. :)
Je moet het zo zien: een groep progressieve politici was het regenteske van de andere partijen zat en dus kwamen ze met een nieuwe partij. Hoe die partij in de kijker te krijgen? Door dieren als thema te kiezen. Dit was slechts om de partij te vestigen, niet meer dan dat. Nu de partij al een tijdlang heeft bewezen een vaste speler te zijn is het profiel naar buiten toe sterk verbreed (vele jaren geleden al en dit hebben ze bewezen met daden) maar intern was het altijd een linkse progressieve partij, een soort van kruising tussen de SP, Groenlinks en de PvdA.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145709024
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 19:12 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

PvdD of SP.
SP :') :') :')
pi_145709050
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 19:43 schreef Novermars het volgende:

[..]

SP :') :') :')
VVD/PvdA/CDA/D66/Groenrechts :'):')
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145709252
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 19:12 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

PvdD of SP.
Ok.

Ik zou het echt niet weten :') iig niet vvd, pvv, pvda, cda, cu, sgp of groenlinks.
pi_145709294
Eventjes weer wat meer ontopic, ik probeer nu alweer bijna 2 uur lang via mijn VPN in te loggen op de universiteit, ik kan nog steeds geen website van de universiteit laden terwijl de verbinding wel wordt gedetecteerd (eeuwig die groene cirkelbeweging (firefox) van het laden maar geen verbinding).
2014 jongens en nog steeds hebben ze dit soort zaken niet in orde, om moedeloos van te worden. Let wel, de VPN-cliënt gedownload die de TU zelf aanraadt en met de instellingen van de TU.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen. Cliënt: Cisco. Ik zie weinig instellingen in de menu's staan en ik heb er de ballen verstand van (de software, ik weet natuurlijk wel wat het in praktische zin doet) dus graag in Jip- en Jannektaal mocht iemand van jullie er wel verstand van hebben.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145709313
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2014 19:48 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Ok.

Ik zou het echt niet weten :') iig niet vvd, pvv, pvda, cda, cu, sgp of groenlinks.
Dan moet jij mijn keuze kunnen volgen. ;)
Waarom wel eventueel D66? Of ben jij die vergeten te noemen. Dat is ook een behoorlijk regenteske partij geworden, ze vaardigen m.i. wel iets deskundigere mensen af dan die andere drie.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145709399
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 19:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Eventjes weer wat meer ontopic, ik probeer nu alweer bijna 2 uur lang via mijn VPN in te loggen op de universiteit, ik kan nog steeds geen website van de universiteit laden terwijl de verbinding wel wordt gedetecteerd (eeuwig die groene cirkelbeweging (firefox) van het laden maar geen verbinding).
2014 jongens en nog steeds hebben ze dit soort zaken niet in orde, om moedeloos van te worden. Let wel, de VPN-cliënt gedownload die de TU zelf aanraadt en met de instellingen van de TU.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen. Cliënt: Cisco. Ik zie weinig instellingen in de menu's staan en ik heb er de ballen verstand van (de software, ik weet natuurlijk wel wat het in praktische zin doet) dus graag in Jip- en Jannektaal mocht iemand van jullie er wel verstand van hebben.
Nooit problemen mee gehad en ook nooit iets in de instellingen lopen doen, dus kan je niet helpen :P
pi_145709426
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 19:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dan moet jij mijn keuze kunnen volgen. ;)
Waarom wel eventueel D66? Of ben jij die vergeten te noemen. Dat is ook een behoorlijk regenteske partij geworden, ze vaardigen m.i. wel iets deskundigere mensen af dan die andere drie.
Omdat ze niet zo lachwekkend achterlijk zijn als die anderen.
pi_145709498
Maar goed, ik had ook niet verwacht dat de pvda met z'n allen zo hard in het kontje van de vvd zou kruipen.
pi_145709514
Die VPN is een loterij, 1 op de 10 keer legt het binnen een paar minuten een verbinding, de andere keren moet je lang wachten. Als die eenmaal de verbinding heeft gelegd dan is die redelijk stabiel (1 keer uitgevallen na 6 uur werken) maar het kan uren duren voordat die verbinding wordt gelegd. Ik begrijp er geen klote van maar ik begrijp wel dat die ICT-medewerkers van de universiteit of die ingehuurd worden door de universiteit aan het prutsen zijn.
Als ik niet beter zou weten dan zou ik stellen dat het proberen te laden van een website van de TU binnen 15 minuten (eens in de 15 minuten wordt er een hele zooi geupdate) wordt afgestraft met het niet meer kunnen laden van die website.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145709535
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2014 19:54 schreef OllieWilliams het volgende:
Maar goed, ik had ook niet verwacht dat de pvda met z'n allen zo hard in het kontje van de vvd zou kruipen.
Ik had het niet verwacht, wel gevreesd.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zondag 19 oktober 2014 @ 19:58:53 #78
349633 SiIk
Echt zijde
pi_145709704
VVD _O_
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_145709741
quote:
7s.gif Op zondag 19 oktober 2014 19:58 schreef SiIk het volgende:
VVD _O_
Mijn sarcasmedetector slaat uit.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145709752
quote:
7s.gif Op zondag 19 oktober 2014 19:58 schreef SiIk het volgende:
VVD _O_
:')
  zondag 19 oktober 2014 @ 20:01:36 #81
349633 SiIk
Echt zijde
pi_145709839
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 19:59 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Mijn sarcasmedetector slaat uit.
Denk dat ie stuk is.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_145709885
Ik hoorde trouwens laatst dat er relatief veel christenen pvv stemmen :') weet niet of het waar is, maar het lijkt me enigszins in strijd met hun geloof?
  zondag 19 oktober 2014 @ 20:03:29 #83
349633 SiIk
Echt zijde
pi_145709914
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2014 20:02 schreef OllieWilliams het volgende:
Ik hoorde trouwens laatst dat er relatief veel christenen pvv stemmen :') weet niet of het waar is, maar het lijkt me enigszins in strijd met hun geloof?
Nederland is een land met een christelijk fundament, al die moslims zorgen ervoor dat dat steeds meer verschuifd/verdwijnt. Dus snap het wel.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_145709919
quote:
7s.gif Op zondag 19 oktober 2014 20:01 schreef SiIk het volgende:

[..]

Denk dat ie stuk is.
Als jij tegen je eigen belang wil stemmen dan moet je dat vooral doen. ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zondag 19 oktober 2014 @ 20:04:46 #85
349633 SiIk
Echt zijde
pi_145709963
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 20:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Als jij tegen je eigen belang wil stemmen dan moet je dat vooral doen. ;)
Hoezo, vvd is dé partij voor de werkende Nederlander.
Ben eerder verbaasd dat een topic met wo-studenten vol met linkse stemmers blijkt te zitten.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_145710092
quote:
7s.gif Op zondag 19 oktober 2014 20:03 schreef SiIk het volgende:

[..]

Nederland is een land met een christelijk fundament, al die moslims zorgen ervoor dat dat steeds meer verschuifd/verdwijnt. Dus snap het wel.
Klopt, maar als je het oude testament leest zou de logische reactie zijn om alle moslims uit te moorden en de buit in de kerken te zetten. Of als je het nieuwe testament leest, er naartoe gaan om te evangeliseren en daarna nog een paar brieven te sturen.
  zondag 19 oktober 2014 @ 20:09:27 #87
349633 SiIk
Echt zijde
pi_145710178
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2014 20:07 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Klopt, maar als je het oude testament leest zou de logische reactie zijn om alle moslims uit te moorden en de buit in de kerken te zetten. Of als je het nieuwe testament leest, er naartoe gaan om te evangeliseren en daarna nog een paar brieven te sturen.
Ik denk dat de meeste beseffen dat dat eerste in deze tijd niet zo handig is. Pvv stemmen is dan een iets midner radicale optie.
Evangeliseren wordt veel gedaan, hoewel meer in Afrika etc. dan in moslimlanden denk ik.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_145710190
quote:
7s.gif Op zondag 19 oktober 2014 20:04 schreef SiIk het volgende:

[..]

Hoezo, vvd is dé partij voor de werkende Nederlander.
Ben eerder verbaasd dat een topic met wo-studenten vol met linkse stemmers blijkt te zitten.
Vvd voert het meest achterlijke drugsbeleid ooit. Reden genoeg voor mij om er niet op te stemmen. Dat terwijl ik me redelijk kan vinden in hun jongerenpartij, de JOVD.
pi_145710247
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2014 20:09 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Vvd voert het meest achterlijke drugsbeleid ooit. Reden genoeg voor mij om er niet op te stemmen. Dat terwijl ik me redelijk kan vinden in hun jongerenpartij, de JOVD.
Ja juist, een hele partij afschrijven om één puntje. Misschien wordt het tijd dat je je eigen partij opricht :')
pi_145710475
Dat moment waarop je een verslag 5 dagen voor de deadline echt al helemaal af hebt. _O_
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_145710775
SP, want meest chill voor studenten.
pi_145710968
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 20:23 schreef Mitsu het volgende:
SP, want meest chill voor studenten.
En dan ben je geen student meer, ga je een beetje goed verdienen, word je keihard genaaid. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_145710985
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 20:11 schreef Novermars het volgende:

[..]

Ja juist, een hele partij afschrijven om één puntje. Misschien wordt het tijd dat je je eigen partij opricht :')
Jij hebt toch ook wel standpunten waar je meer waarde aan hecht dan aan andere?
pi_145711132
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 20:26 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Jij hebt toch ook wel standpunten waar je meer waarde aan hecht dan aan andere?
Zeker, maar dit is maar zo'n klein probleem hier in Nederland...
pi_145711238
Oh god, nu gaan we het weer horen hoor.

Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_145711436
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 20:29 schreef Novermars het volgende:

[..]

Zeker, maar dit is maar zo'n klein probleem hier in Nederland...
Oneens.
  zondag 19 oktober 2014 @ 20:35:44 #97
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_145711454
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 19:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat is al vele jaren achterhaald. :)
Je moet het zo zien: een groep progressieve politici was het regenteske van de andere partijen zat en dus kwamen ze met een nieuwe partij. Hoe die partij in de kijker te krijgen? Door dieren als thema te kiezen. Dit was slechts om de partij te vestigen, niet meer dan dat. Nu de partij al een tijdlang heeft bewezen een vaste speler te zijn is het profiel naar buiten toe sterk verbreed (vele jaren geleden al en dit hebben ze bewezen met daden) maar intern was het altijd een linkse progressieve partij, een soort van kruising tussen de SP, Groenlinks en de PvdA.
Oh ok, ik heb me nooit geïnteresseerd in een dierenpartij, dus ik geloof je meteen :P
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  zondag 19 oktober 2014 @ 21:08:26 #98
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_145713356
quote:
7s.gif Op zondag 19 oktober 2014 20:04 schreef SiIk het volgende:

[..]

Hoezo, vvd is dé partij voor de werkende Nederlander.
Ben eerder verbaasd dat een topic met wo-studenten vol met linkse stemmers blijkt te zitten.
Over 10 jaar stemt iedereen hier VVD hoor :P

quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 20:23 schreef Mitsu het volgende:
SP, want meest chill voor studenten.
SP :') :r :r
pi_145713606
Als de VVD wat minder stug en conservatief zou zijn zou ik me prima in ze kunnen vinden.
Nu ga ik dan maar voor D66. Weinig keuze heb je eigenlijk in Nederland als je niet links wilt stemmen.
  zondag 19 oktober 2014 @ 21:13:27 #100
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_145713652
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 21:12 schreef Lokasenna het volgende:
Als de VVD wat minder stug en conservatief zou zijn zou ik me prima in ze kunnen vinden.
Nu ga ik dan maar voor D66. Weinig keuze heb je eigenlijk in Nederland als je niet links wilt stemmen.
Dit.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_145713783
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 20:29 schreef Novermars het volgende:

[..]

Zeker, maar dit is maar zo'n klein probleem hier in Nederland...
Niet als blowen een van je dagelijkse bezigheden is, dan is het juist een van de problemen in Nederland waarmee je in je dagelijks leven mee geconfronteerd wordt.
pi_145714271
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 20:26 schreef Rezania het volgende:

[..]

En dan ben je geen student meer, ga je een beetje goed verdienen, word je keihard genaaid. :')
Maar dan heb je tenminste geen ziekelijk hoge lening als je afgestudeerd bent.
pi_145715467
Als ik klaar ben mogen ze bezuinigen op onderwijs wat ze willen.
pi_145716250
Oké, ik denk dat ik weet wat het probleem met de VPN is. Ik had de Windows Firewall toegestaan om Cisco te negeren maar niet voor het publieke netwerk (twee vinkjes bij de firewall, 'thuis' en 'publiek'). In dat geval is het altijd nog de vraag waarom die firewall 1 op de zoveel keer wel de verbinding toestaat. Tja, het blijft Windows. :')
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145716310
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 21:15 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Niet als blowen een van je dagelijkse bezigheden is, dan is het juist een van de problemen in Nederland waarmee je in je dagelijks leven mee geconfronteerd wordt.
Dit indd ^O^
pi_145716359
quote:
10s.gif Op zondag 19 oktober 2014 21:41 schreef Anoonumos het volgende:
Als ik klaar ben mogen ze bezuinigen op onderwijs wat ze willen.
Misschien is dat wel een deel van het probleem. Een hoop mensen die beslissen zijn al klaar dus als die geen kinderen hebben die studeren of gaan studeren dan dan interesseert het hen niet. Hell, misschien dat als ze kinderen hebben ze het ook wel best vinden: minder concurrentie voor hun kind op de arbeidsmarkt.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145716479
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 21:57 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Dit indd ^O^
Misschien moet ik eens een beetje gaan minderen. Dan wordt slapen alleen zo vervelend :')
pi_145716669
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2014 21:22 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Maar dan heb je tenminste geen ziekelijk hoge lening als je afgestudeerd bent.
Eigenlijk vind ik dat leenstelsel een vrij eerlijke regeling. Het is niet alsof de overheid verder niets doet voor studenten, de universiteiten worden al flink gesponsord per student. En de leningen die studenten zullen oplopen staan hoogstwaarschijnlijk niet in de weg tijdens de rest van hun leven, het is een van de beste investeringen die je kunt doen in jezelf.
pi_145716796
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 21:59 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Misschien moet ik eens een beetje gaan minderen. Dan wordt slapen alleen zo vervelend :')
Opstaan wordt dan juist weer makkelijker. ;)
pi_145716855
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 21:59 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Misschien moet ik eens een beetje gaan minderen. Dan wordt slapen alleen zo vervelend :')
Denk ik ook wel eens, maar zie eigenlijk geen reden :P
In m'n eerste jaar stopte ik steevast voor drie weken (met alles, dus ook alcohol bv) in de tentamenperiode, maar sinds afgelopen jaar blow ik ook tijdens de tentamenperiodes praktisch dagelijks en het enige verschil dat ik merk is dat m'n cijfers hoger zijn :')
pi_145716990
quote:
3s.gif Op zondag 19 oktober 2014 22:05 schreef thabit het volgende:

[..]

Opstaan wordt dan juist weer makkelijker. ;)
Ik kan gewoon zonder moeite om 8 uur uit bed.
Als ik niet blow heb ik een gaar onregelmatig slaapritme waarbij dat juist lastig wordt.
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 22:46 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Denk ik ook wel eens, maar zie eigenlijk geen reden :P
In m'n eerste jaar stopte ik steevast voor drie weken (met alles, dus ook alcohol bv) in de tentamenperiode, maar sinds afgelopen jaar blow ik ook tijdens de tentamenperiodes praktisch dagelijks en het enige verschil dat ik merk is dat m'n cijfers hoger zijn :')
Het enige wat ik niet helemaal chill vind is eigenlijk dat het niet goed is voor je longen. Toch maar eens gaan sparen voor een vaporizer.
pi_145717214
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 22:49 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Het enige wat ik niet helemaal chill vind is eigenlijk dat het niet goed is voor je longen. Toch maar eens gaan sparen voor een vaporizer.
Heb zelf een magic flight launchbox, maar rook eigenlijk vaker een joint dan dat ik dat ding gebruik :P Chille aan een joint, nog afgezien van het hele draairitueel, vind ik dat je gewoon lekker een filmpje kan kijken oid en ondertussen af en toe een paar hijsen neemt. Vaporizer inhaleer je twee keer en je bent meneer stoned :')
pi_145717394
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 22:53 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Heb zelf een magic flight launchbox, maar rook eigenlijk vaker een joint dan dat ik dat ding gebruik :P Chille aan een joint, nog afgezien van het hele draairitueel, vind ik dat je gewoon lekker een filmpje kan kijken oid en ondertussen af en toe een paar hijsen neemt. Vaporizer inhaleer je twee keer en je bent meneer stoned :')
Niets beters dan in de zon op je balkon zitten onder het genot van een joint waar je lekker lang over doet O+

Maar roken ben ik er wat te lekker door gaan vinden, en dat was eigenlijk niet de bedoeling. Verslavingsvatbaarheid ;(
  zondag 19 oktober 2014 @ 23:08:36 #114
426093 Gentianella
dat is een bloem!
pi_145717834
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 21:12 schreef Lokasenna het volgende:
Weinig keuze heb je eigenlijk in Nederland als je niet links wilt stemmen.
Ik vind juist dat er weinig linkse partijen zijn, ook groenlinks vind ik tegenwoordig behoorlijk rechts.

Ik zou met Bram meestemmen op de PvdD :7
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_145722989
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 21:12 schreef Lokasenna het volgende:
Als de VVD wat minder stug en conservatief zou zijn zou ik me prima in ze kunnen vinden.
Nu ga ik dan maar voor D66. Weinig keuze heb je eigenlijk in Nederland als je niet links wilt stemmen.
CDA, D66, VVD, PVV en ik denk dat je daar de laatste jaren (met dank aan Halsema) ook Groenlinks toe mag rekenen aangezien die sociaaleconomisch eerder rechts stemmen (huur, arbeidsmarkt). De eerste 3 zijn geen twijfelgeval. Oh ja, de SGP is ook duidelijk een rechtse partij.
Voor links heb je vooral de keuze tussen de SP en de PvdD, de PvdA is eerder een middenpartij. Hoezo hebben rechtse stemmers wat te klagen? :)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145727593
Al die open dag bezoekers, jezus christus :r
pi_145728314
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 11:30 schreef Mitsu het volgende:
Al die open dag bezoekers, jezus christus :r
Trap ze de vijver in, dat zal ze leren! :(
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_145728382
quote:
10s.gif Op maandag 20 oktober 2014 11:52 schreef Rezania het volgende:

[..]

Trap ze de vijver in, dat zal ze leren! :(
Ik raak er oprecht chagrijnig van. Ga lekker staan gillen in de hal van een faculteit, ja joh waarom niet.
pi_145730284
Alsof wij niet zo waren :')
pi_145730369
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 12:55 schreef Novermars het volgende:
Alsof wij niet zo waren :')
Ik ben niet naar open dagen geweest, dus nee.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_145730406
Trouwens, de trein naar Delft die echt precies nu moet uitvallen. :')
NS :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  maandag 20 oktober 2014 @ 13:32:32 #122
349633 SiIk
Echt zijde
pi_145731425
Hier zijn de open dagen gewoon op zaterdagen.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  maandag 20 oktober 2014 @ 13:35:34 #123
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_145731505
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 12:59 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, de trein naar Delft die echt precies nu moet uitvallen. :')
NS :')
NS *O*
pi_145731639
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 12:55 schreef Novermars het volgende:
Alsof wij niet zo waren :')
Nee, ik was gewoon normaal.
  maandag 20 oktober 2014 @ 14:06:45 #125
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_145732603
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 13:39 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Nee, ik was gewoon normaal.
Wat doe je dan in Delft?
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_145734097
quote:
10s.gif Op maandag 20 oktober 2014 14:06 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Wat doe je dan in Delft?
Ik zeg toch ook was :')
pi_145735321
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 11:54 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Ik raak er oprecht chagrijnig van. Ga lekker staan gillen in de hal van een faculteit, ja joh waarom niet.
Het kan nog erger: kindjes (hooguit 11 jaar oud) die op bezoek komen (minstens een kwartier lang herrie staan te maken op de gang) terwijl je een examen aan het maken bent. Dat heb ik vorig jaar meegemaakt. :?
Je vraagt je af welke idioot dat bedenkt.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145735637
Zo, dat was makkelijk. Wie wil er meeten bij LR? Ik moet nog 2 uur wachten.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  maandag 20 oktober 2014 @ 15:36:42 #129
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_145735897
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 14:45 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook was :')
_O- Touché!
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_145743802
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 04:22 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

CDA, D66, VVD, PVV en ik denk dat je daar de laatste jaren (met dank aan Halsema) ook Groenlinks toe mag rekenen aangezien die sociaaleconomisch eerder rechts stemmen (huur, arbeidsmarkt). De eerste 3 zijn geen twijfelgeval. Oh ja, de SGP is ook duidelijk een rechtse partij.
Voor links heb je vooral de keuze tussen de SP en de PvdD, de PvdA is eerder een middenpartij. Hoezo hebben rechtse stemmers wat te klagen? :)
quote:
Hans Besseling op het weblog "Het Vrije Volk" definieert rechts als volgt: Rechts staat voor: individuele vrijheid en organisatie van charitatieve en andere maatschappelijke activiteiten door particulieren zonder overheidssubsidie, bescherming van bezit en inkomen, marktwerking als stimulans van economische groei, beperking van de staatsinvloed tot het scheppen van de noodzakelijke voorwaarden voor een veilig bestaan van de burgers.
Als je het op die manier bekijkt zijn de rechtse partijen in Nederland vooral iets minder links.
pi_145744019
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 18:53 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

[..]

Als je het op die manier bekijkt zijn de rechtse partijen in Nederland vooral iets minder links.
Nee hoor, de VVD, D66 en het CDA zijn echt duidelijk rechtse partijen op sociaaleconomisch gebied. De meest recente illustratie: een VVD-minister (Blok die zijn postje te danken heeft aan zijn vriendschap met Rutte en die eigenlijk al had moeten zijn afgetreden na geblunder) die de huren wil verhogen door rekening te houden met de buurt waarin iemand woont. Moet je even nagaan dat als je via een woningbouwbedrijf een woning moet regelen dat je niets te zeggen hebt over waar je gaat wonen, dat bepaalt dat bedrijf (maar net waar er een vrij komt), moet je ineens meer huur gaan betalen als die halve gare er in slaagt om dat door te voeren. Dit wordt de 'lang'studeerboete (ik noem het liever de Halbeheffing) van Rutte II, als het parlement hier niet scherp op gaat zitten dan gaat dit grote problemen geven. Bij Rutte I noemde ik Halbe Zijlstra een gevaarlijke gek, nu heeft Blok die rol.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145744650
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 18:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Nee hoor, de VVD, D66 en het CDA zijn echt duidelijk rechtse partijen op sociaaleconomisch gebied. De meest recente illustratie: een VVD-minister (Blok die zijn postje te danken heeft aan zijn vriendschap met Rutte en die eigenlijk al had moeten zijn afgetreden na geblunder) die de huren wil verhogen door rekening te houden met de buurt waarin iemand woont. Moet je even nagaan dat als je via een woningbouwbedrijf een woning moet regelen dat je niets te zeggen hebt over waar je gaat wonen, dat bepaalt dat bedrijf (maar net waar er een vrij komt), moet je ineens meer huur gaan betalen als die halve gare er in slaagt om dat door te voeren. Dit wordt de 'lang'studeerboete (ik noem het liever de Halbeheffing) van Rutte II, als het parlement hier niet scherp op gaat zitten dan gaat dit grote problemen geven. Bij Rutte I noemde ik Halbe Zijlstra een gevaarlijke gek, nu heeft Blok die rol.
Waar bepaalt de woningbouw dan waar je komt te wonen? Ik dacht dat je gewoon kon reageren op woningen waarin je interesse hebt, in buurten waar je interesse in hebt.

Overigens, die langstudeerboete vind ik ook niet bepaald een rechtse actie, het is vooral extra bemoeienis met de persoonlijke keuzes van mensen, niet de taak van de overheid naar mijn mening.
pi_145745772
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 18:53 schreef Lokasenna het volgende:

[..]


[..]

Als je het op die manier bekijkt zijn de rechtse partijen in Nederland vooral iets minder links.
Individuele vrijheid heeft de vvd in ieder geval een broertje dood aan. Strafblad voor een paar pilletjes voor persoonlijk gebruik op een festival :') dieptriest is het.
pi_145745828
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 19:11 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Waar bepaalt de woningbouw dan waar je komt te wonen? Ik dacht dat je gewoon kon reageren op woningen waarin je interesse hebt, in buurten waar je interesse in hebt.
Ja, maar als je de woning niet neemt dan kan je nog langer wachten terwijl je al 8 jaar hebt gewacht.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145745909
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 19:33 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Individuele vrijheid heeft de vvd in ieder geval een broertje dood aan. Strafblad voor een paar pilletjes voor persoonlijk gebruik op een festival :') dieptriest is het.
Serieus? Dat is inderdaad triestig. Dit stel ik als iemand die niets van drugs gebruikt.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145746120
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 19:33 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Individuele vrijheid heeft de vvd in ieder geval een broertje dood aan. Strafblad voor een paar pilletjes voor persoonlijk gebruik op een festival :') dieptriest is het.
Dat was hun eigen keuze hè. Toegegeven, het werd niet duidelijk gecommuniceerd, maar ze hadden de keuze.
pi_145746235
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 19:38 schreef Novermars het volgende:

[..]

Dat was hun eigen keuze hè. Toegegeven, het werd niet duidelijk gecommuniceerd, maar ze hadden de keuze.
Nee, ze hadden geen keuze. Keuzevrijheid betekent zelf keuzes mogen maken. De overheid heeft er geen fuck mee te maken wat ik in m'n lichaam gooi, zolang ik daarbij niemand anders lastigval.
pi_145746262
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 19:35 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Serieus? Dat is inderdaad triestig. Dit stel ik als iemand die niets van drugs gebruikt.
Jep, lowlands jl.
pi_145746330
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 19:40 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Nee, ze hadden geen keuze. Keuzevrijheid betekent zelf keuzes mogen maken. De overheid heeft er geen fuck mee te maken wat ik in m'n lichaam gooi, zolang ik daarbij niemand anders lastigval.
Ze hadden de keuze tussen een boete + strafblad óf van het festival afgezet worden.
pi_145746867
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 19:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ja, maar als je de woning niet neemt dan kan je nog langer wachten terwijl je al 8 jaar hebt gewacht.
Als je een woning niet wilt had je dat voor de toewijzing maar moeten bedenken en uberhaupt niet moeten reageren op een woning die dus in die bepaalde, misschien duurdere wijk staat. Graag of niet hoor.
pi_145746934
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 19:42 schreef Novermars het volgende:

[..]

Ze hadden de keuze tussen een boete + strafblad óf van het festival afgezet worden.
Wat zijn die voor achterlijke methoden man, hier kan toch geen weldenkend mens het mee eens zijn. Inperking van de persoonlijke vrijheid pursang. Als xtc gebruikers nu bekend stonden als overlastveroorzakers oké, maar laat het tegenovergestelde nu net het geval zijn.

Tijd dat we het voorbeeld van Portugal eens gaan volgen en gewoon alles decriminaliseren.
pi_145747052
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 19:53 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Wat zijn die voor achterlijke methoden man, hier kan toch geen weldenkend mens het mee eens zijn. Inperking van de persoonlijke vrijheid pursang. Als xtc gebruikers nu bekend stonden als overlastveroorzakers oké, maar laat het tegenovergestelde nu net het geval zijn.

Tijd dat we het voorbeeld van Portugal eens gaan volgen en gewoon alles decriminaliseren.
In Portugal doen ze zo chill over alles wat betreft drugs, ik was daar in de zomer op een festival.
Er was een stand waar je wat je maar wilde gratis kon laten testen, er was zelfs een tent met psychologen die je konden begeleiden tijdens bad trips.

Zou heel wat ellende voorkomen als ze dat in Nederland ook eens probeerden.
pi_145747761
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 19:55 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

In Portugal doen ze zo chill over alles wat betreft drugs, ik was daar in de zomer op een festival.
Er was een stand waar je wat je maar wilde gratis kon laten testen, er was zelfs een tent met psychologen die je konden begeleiden tijdens bad trips.

Zou heel wat ellende voorkomen als ze dat in Nederland ook eens probeerden.
Een rationele kijk op drugs, nee dat mag niet gebeuren natuurlijk! :') man wat erger ik me dood aan die Opstelten als hij het over drugs heeft. Wiet in het bijzonder. Komt gewoon met leugens, bv dat 80% van de nederwiet voor de export is (het rapport waarop hij dit baseert weerlegt de claim zelfs :')) en dat je daarom de teelt reguleren geen zin heeft. Of dat de achterdeur reguleren in strijd is met internationale verdragen; het rapport waarop hij dit baseert zegt letterlijk dat het huidige beleid strikt genomen ook gewoon in strijd is en dat regulering van de teelt en distributie slechts een marginale verandering zou zijn waar geen haan naar kraait. Waarom kan het wel in Colorado en Washington en Uruguay maar niet hier? :') die demente opa moet gewoon oprotten.

Gvd :') moet echt minder snel in zo'n rant schieten, hij sterft vanzelf wel.
pi_145748010
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:10 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Een rationele kijk op drugs, nee dat mag niet gebeuren natuurlijk! :') man wat erger ik me dood aan die Opstelten als hij het over drugs heeft. Wiet in het bijzonder. Komt gewoon met leugens, bv dat 80% van de nederwiet voor de export is (het rapport waarop hij dit baseert weerlegt de claim zelfs :')) en dat je daarom de teelt reguleren geen zin heeft. Of dat de achterdeur reguleren in strijd is met internationale verdragen; het rapport waarop hij dit baseert zegt letterlijk dat het huidige beleid strikt genomen ook gewoon in strijd is en dat regulering van de teelt en distributie slechts een marginale verandering zou zijn waar geen haan naar kraait. Waarom kan het wel in Colorado en Washington en Uruguay maar niet hier? :') die demente opa moet gewoon oprotten.

Gvd :') moet echt minder snel in zo'n rant schieten, hij sterft vanzelf wel.
Wat het wietbeleid betreft: wat ik een prima oplossing zou vinden is dat teelt ook gedoogd zou gaan worden, en de coffeeshops dus wit hun achterdeur kunnen regelen. Telers kunnen dan ook hun inkomsten declareren en hoeven niet meer voor brandgevaar te zorgen door onveilige eletriciteitsconstructies.

Het geld dat ze besparen door geen kwekerijen meer te hoeven oprollen zouden ze bijvoorbeeld kunnen steken in de export naar het buitenland tegengaan door extra grenscontroles of iets dergelijks. Hoeven ook geen grootse aanpassingen voor gemaakt te worden in de wet, het is allemaal vrij simpel uitvoerbaar.
pi_145748074
Wat gebruiken jullie tegenwoordig om filmpjes van Youtube te downloaden? Firefox only. Regelmatig verandert Youtube weer wat waardoor je weer een nieuw programma moet gebruiken en via Youtube kijken is zo vervelend als je het een beetje efficiënt wil doen en het een educatief filmpje is (slechte buffering, vaak niet goed kunnen 'spoelen').
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145748107
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Wat gebruiken jullie tegenwoordig om filmpjes van Youtube te downloaden? Firefox only. Regelmatig verandert Youtube weer wat waardoor je weer een nieuw programma moet gebruiken en via Youtube kijken is zo vervelend als je het een beetje efficiënt wil doen en het een educatief filmpje is (slechte buffering, vaak niet goed kunnen 'spoelen').
Ik heb nog nooit een youtubefilmpje gedownload :@
pi_145748356
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:15 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Wat het wietbeleid betreft: wat ik een prima oplossing zou vinden is dat teelt ook gedoogd zou gaan worden, en de coffeeshops dus wit hun achterdeur kunnen regelen. Telers kunnen dan ook hun inkomsten declareren en hoeven niet meer voor brandgevaar te zorgen door onveilige eletriciteitsconstructies.

Het geld dat ze besparen door geen kwekerijen meer te hoeven oprollen zouden ze bijvoorbeeld kunnen steken in de export naar het buitenland tegengaan door extra grenscontroles of iets dergelijks. Hoeven ook geen grootse aanpassingen voor gemaakt te worden in de wet, het is allemaal vrij simpel uitvoerbaar.
Klopt, dat is ook exact wat een groep van een stuk of 40 burgemeesters gezamenlijk aan Ivo voorlegden in een manifest getiteld Joint Regulation. Reactie van Opstelten: "dit is geen oplossing. We moeten achter de criminele telers aan blijven gaan." Cirkelredenatie... En uiteraard volgde daarop het riedeltje over de 80%, de internationale verdragen en meneer sloot af met: "het antwoord is nee en blijft nee."

Trouwens, zat pas een miepje van de pvda uit de eerste kamer bij eenvandaag die een boekje opendeed over Ivo. Schijnbaar is het gewoon het ego van meneertje. Hij wil niet de geschiedenisboeken in als de minister die het legaliseerde/reguleerde. Waarom hij wel de geschiedenisboeken in wil als koppige, volstrekt incapabele, irrationele demente mongool is mij een raadsel, maar het zal wel. Zal straks eens kijken of ik het fragment nog terug kan vinden.
pi_145748396
Derde dode op ADE, vast en zeker omdat ze te veel water gedronken hebben :')
pi_145748411
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Wat gebruiken jullie tegenwoordig om filmpjes van Youtube te downloaden? Firefox only. Regelmatig verandert Youtube weer wat waardoor je weer een nieuw programma moet gebruiken en via Youtube kijken is zo vervelend als je het een beetje efficiënt wil doen en het een educatief filmpje is (slechte buffering, vaak niet goed kunnen 'spoelen').
gebruikte vroeger downloadhelper addon voor Firefox. Maar gebruik al in geen tijden firefox meer en heb nog langer al niets meer gedownload van YouTube, dus geen idee of het jou werkt. Toentertijd nooit last mee gehad.
pi_145748529
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:23 schreef Novermars het volgende:
Derde dode op ADE, vast en zeker omdat ze te veel water gedronken hebben :')
Te veel, te weinig water. Te veel (verschillende) drugs. Vervuilde drugs. Kan allemaal.
pi_145751373
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 22:26 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Nope, je kunt je gewoon weer uitschrijven voor tentamen. Het is meer: tentamens moeten voorbereid worden enzo en gaan op naam en er waren veel studenten die vergeten zichzelf in te schrijven en daardoor problemen kregen, dus nu is inschrijving voor het vak gekoppeld aan inschrijving voor het tentamen en moet je als je expliciet het tentamen niet wil maken, jezelf weer uitschrijven.
Lijkt me ook wel chill. Nu in Delft moet ik me ook opeens apart gaan inschrijven voor tentamens.
IN UTRECHT WAS ALLES BETER
pi_145751660
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Wat gebruiken jullie tegenwoordig om filmpjes van Youtube te downloaden? Firefox only. Regelmatig verandert Youtube weer wat waardoor je weer een nieuw programma moet gebruiken en via Youtube kijken is zo vervelend als je het een beetje efficiënt wil doen en het een educatief filmpje is (slechte buffering, vaak niet goed kunnen 'spoelen').
keepvid werkt erg goed :)
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:33:35 #153
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_145752566
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Wat gebruiken jullie tegenwoordig om filmpjes van Youtube te downloaden? Firefox only. Regelmatig verandert Youtube weer wat waardoor je weer een nieuw programma moet gebruiken en via Youtube kijken is zo vervelend als je het een beetje efficiënt wil doen en het een educatief filmpje is (slechte buffering, vaak niet goed kunnen 'spoelen').
Nooit last met youtube, dat spoelt altijd instant :P
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_145753185
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:23 schreef Novermars het volgende:
Derde dode op ADE, vast en zeker omdat ze te veel water gedronken hebben :')
Dus vooral goed informeren. Wat mij betreft mag je zo'n festival verplichten om die voorlichting te regelen en een vinger aan de pols te houden (je gaat niet binnen een paar seconden of minuten dood ;)) als er signalen zijn dat daar veel drugs wordt gebruikt.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145753257
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Wat gebruiken jullie tegenwoordig om filmpjes van Youtube te downloaden? Firefox only. Regelmatig verandert Youtube weer wat waardoor je weer een nieuw programma moet gebruiken en via Youtube kijken is zo vervelend als je het een beetje efficiënt wil doen en het een educatief filmpje is (slechte buffering, vaak niet goed kunnen 'spoelen').
http://en.savefrom.net/
pi_145753378
quote:
14s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:33 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Nooit last met youtube, dat spoelt altijd instant :P
Jij stelt veel te lage eisen en niet iedereen zit op glasvezel. Youtube werkt slecht. Standaard buffert het niet eens verder vooruit dan een paar seconden. Ik heb een grotere buffer geforceerd door DASH uit te schakelen maar dan krijg je weer dat regelmatig de opgebouwde buffer wordt verwijderd dat je spoelt.
Afhankelijk van het format gebeurt het vaak dat niet met discrete stappen naar voren kan gaan (rechter pijl => niet een paar seconden verder). Fatsoenlijk delen skippen gaat niet omdat dan weer opnieuw de buffer wordt opgebouwd.

Conclusie: bufferen zuigt, downloaden werkt veel beter.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145753472
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dus vooral goed informeren. Wat mij betreft mag je zo'n festival verplichten om die voorlichting te regelen en een vinger aan de pols te houden (je gaat niet binnen een paar seconden of minuten dood ;)) als er signalen zijn dat daar veel drugs wordt gebruikt.
Was op Dourfestival in België ook. Gewoon kraampjes met foldertjes over alle drugs, wat niet te combineren, waar op te letten etc.
  maandag 20 oktober 2014 @ 22:02:11 #158
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_145754205
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:47 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Jij stelt veel te lage eisen en niet iedereen zit op glasvezel. Youtube werkt slecht. Standaard buffert het niet eens verder vooruit dan een paar seconden. Ik heb een grotere buffer geforceerd door DASH uit te schakelen maar dan krijg je weer dat regelmatig de opgebouwde buffer wordt verwijderd dat je spoelt.
Afhankelijk van het format gebeurt het vaak dat niet met discrete stappen naar voren kan gaan (rechter pijl => niet een paar seconden verder). Fatsoenlijk delen skippen gaat niet omdat dan weer opnieuw de buffer wordt opgebouwd.

Conclusie: bufferen zuigt, downloaden werkt veel beter.
Geen idee, elk filmpje laadt hier binnen een seconde of 30, dus ik weet niks van buffering :P

Maar ik, ik heb glasvezel, dus alles gaat instant :)
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_145754469
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:47 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Jij stelt veel te lage eisen en niet iedereen zit op glasvezel. Youtube werkt slecht. Standaard buffert het niet eens verder vooruit dan een paar seconden. Ik heb een grotere buffer geforceerd door DASH uit te schakelen maar dan krijg je weer dat regelmatig de opgebouwde buffer wordt verwijderd dat je spoelt.
Afhankelijk van het format gebeurt het vaak dat niet met discrete stappen naar voren kan gaan (rechter pijl => niet een paar seconden verder). Fatsoenlijk delen skippen gaat niet omdat dan weer opnieuw de buffer wordt opgebouwd.

Conclusie: bufferen zuigt, downloaden werkt veel beter.
Gast, je hebt gewoon een brakke verbinding met je 3 Mb/s. _O-
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_145759878
quote:
10s.gif Op maandag 20 oktober 2014 22:07 schreef Rezania het volgende:

[..]

Gast, je hebt gewoon een brakke verbinding met je 3 Mb/s. _O-
Het is 2 MB/s, niet 3Mb/s. Dat is een normale verbinding en beter kan nu eenmaal niet aangezien ze nog niet overal een glasvezelkabel hebben gelegd. Youtube zou gewoon fatsoenlijk moeten bufferen: veel meer preladen (niet slechts een paar secondes vooruitlopen en vervolgens van die buffer afblijven (niet wissen, in ieder geval niet todat iemand het tabblad sluit).
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145760000
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 23:52 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het is 2 MB/s, niet 3Mb/s. Dat is een normale verbinding en beter kan nu eenmaal niet aangezien ze nog niet overal een glasvezelkabel hebben gelegd. Youtube zou gewoon fatsoenlijk moeten bufferen: veel meer preladen (niet slechts een paar secondes vooruitlopen en vervolgens van die buffer afblijven (niet wissen, in ieder geval niet todat iemand het tabblad sluit).
Mijn mobiele internet is nog sneller. :D En beter kan wel hoor, ik heb ook geen glasvezel. Probleem ligt ook bij je verbinding, niet enkel bij YouTube.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_145760014
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 23:52 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het is 2 MB/s, niet 3Mb/s. Dat is een normale verbinding en beter kan nu eenmaal niet aangezien ze nog niet overal een glasvezelkabel hebben gelegd. Youtube zou gewoon fatsoenlijk moeten bufferen: veel meer preladen (niet slechts een paar secondes vooruitlopen en vervolgens van die buffer afblijven (niet wissen, in ieder geval niet todat iemand het tabblad sluit).
Werkt bij mij wel gewoon prima, terwijl ik echt baggertraag internet heb :o
pi_145760105
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 23:55 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Werkt bij mij wel gewoon prima, terwijl ik echt baggertraag internet heb :o
Ik denk dat jij wat minder eisen stelt dan ik. Ik heb vaak geen zin om het filmpje zonder onderbrekingen af te laten spelen aangezien er ook vaak een hoop zever tussen zit, ik wil daar dus al spoelend doorheen om de interessante stukken er uit te halen. Veelvuldige korte onderbrekingen zijn dan best wel hinderlijk, ook al duren ze maar een kwart seconde.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145760151
quote:
10s.gif Op maandag 20 oktober 2014 23:55 schreef Rezania het volgende:

[..]

Mijn mobiele internet is nog sneller. :D En beter kan wel hoor, ik heb ook geen glasvezel. Probleem ligt ook bij je verbinding, niet enkel bij YouTube.
Er is geen reden om niet meer en beter (niet met volstrekte willekeur de buffer leeggooien als je spoelt) te bufferen. Laat wat er gebufferd wordt gewoon staan op de harde schijf (ws Temp-folder) totdat het tabblad wordt gesloten en het werkt veel beter.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145760161
Je kan trouwens DASH playback ook gewoon uitzetten met een addon, geen buffering meer.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_145760218
Likelihood ratio tests :r :r :r
pi_145760242
Het is maar waar je je druk om maakt.
pi_145760275
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:01 schreef Mitsu het volgende:
Het is maar waar je je druk om maakt.
I'll bite, waar maak jíj je druk om op dit moment?!?
pi_145760276
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:01 schreef Novermars het volgende:
Likelihood ratio tests :r :r :r
Sowieso likelihood. :') Snapte er geen reet van. _O-
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_145760290
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:02 schreef Novermars het volgende:

[..]

I'll bite, waar maak jíj je druk om op dit moment?!?
Gillende nullen.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 00:03:00 #171
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_145760296
Waarom gaat het hier altijd over drugs joh _O-
pi_145760326
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:02 schreef Rezania het volgende:

[..]

Sowieso likelihood. :') Snapte er geen reet van. _O-
And you haven't seen anything at all...!
pi_145760355
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:03 schreef MrStalin het volgende:
Waarom gaat het hier altijd over drugs joh _O-
Internet + wiskunde + nullen = drugs?

En omdat dat Ollie zijn hobby is.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_145760378
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:03 schreef Novermars het volgende:

[..]

And you haven't seen anything at all...!
Dat was waarschijnlijk het probleem ook. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_145760413
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:04 schreef Rezania het volgende:

[..]

Dat was waarschijnlijk het probleem ook. :')
Geloof me, het wordt nooit makkelijker helaas :'(
pi_145760451
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:05 schreef Novermars het volgende:

[..]

Geloof me, het wordt nooit makkelijker helaas :'(
Dan blijf ik alles wel schatten via Excel.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 00:07:13 #177
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_145760486
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:04 schreef Rezania het volgende:

[..]

Internet + wiskunde + nullen = drugs?

En omdat dat Ollie zijn hobby is.
En stiekem ben ik Opstelten en lach ik Ollie uit muhahah
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 47% gewijzigd door MrStalin op 21-10-2014 00:18:11 ]
pi_145760612
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:06 schreef Rezania het volgende:

[..]

Dan blijf ik alles wel schatten via Excel.
Nee, je laat gewoon alles doen door de mensen die er wel verstand van hebben :')
pi_145760685
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:10 schreef Novermars het volgende:

[..]

Nee, je laat gewoon alles doen door de mensen die er wel verstand van hebben :')
Niks mis mee. :)
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 00:13:05 #180
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_145760748
*Hier ziet u een willekeurige Lagaaier*

pi_145760831
quote:
7s.gif Op maandag 20 oktober 2014 23:59 schreef Rezania het volgende:
Je kan trouwens DASH playback ook gewoon uitzetten met een addon, geen buffering meer.
Ik heb eerder uitgelegd dat ik al met DASH heb gespeeld en dat Youtube hier niet goed mee om kan gaan omdat die dan weliswaar maximaal vooruitloopt met bufferen maar Youtube nog steeds regelmatig de buffer verwijdert zo gauw je spoelt in de video of die te lang hebt gepauzeerd of wat dan ook. Niet handig.
Maar goed, niemand hier dus die weet hoe je momenteel het handigst die filmpjes kan downloaden via FF.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:01 schreef Mitsu het volgende:
Het is maar waar je je druk om maakt.
Als je regelmatig naar educatieve filmpjes moet kijken voor theoretische zaken omdat de docent iets slecht uitlegt en het wat complexere materie is dan is het toch best wel fijn als je soepel naar een filmpje kan kijken.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145762165
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 23:57 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik denk dat jij wat minder eisen stelt dan ik. Ik heb vaak geen zin om het filmpje zonder onderbrekingen af te laten spelen aangezien er ook vaak een hoop zever tussen zit, ik wil daar dus al spoelend doorheen om de interessante stukken er uit te halen. Veelvuldige korte onderbrekingen zijn dan best wel hinderlijk, ook al duren ze maar een kwart seconde.
Oh zo. Je kunt eventueel de minder boeiende stukken op 2x de snelheid kijken?
pi_145765793
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:02 schreef Novermars het volgende:

[..]

I'll bite, waar maak jíj je druk om op dit moment?!?
Ik maak me nooit ergens druk over :D
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:49:12 #184
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_145768158
Verdomme heen en weer rijden naar Delft voor een kennismakingsgesprekje ;( :')
pi_145768696
gvd lekke band
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 17:45:32 #186
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_145782389
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 11:07 schreef OllieWilliams het volgende:
gvd lekke band
Beetje interessant practicum?
pi_145782776
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 17:45 schreef MrStalin het volgende:

[..]

Beetje interessant practicum?
Ja best wel eigenlijk :D jij dan?
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 18:02:40 #188
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_145782928
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 17:57 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Ja best wel eigenlijk :D jij dan?
Ja ook wel ja :Y
pi_145787812
quote:
Verklaar de moleculaire werking van Viagra.
Interessante tentamenvragen die ze bij dit vak stellen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Rezania op 21-10-2014 20:04:57 ]
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 20:49:06 #190
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_145790286
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 19:59 schreef Rezania het volgende:

[..]

Interessante tentamenvragen die ze bij dit vak stellen.
Docent krijgt m niet meer omhoog en is benieuwd
pi_145792457
Jezus wat een kutweer om te fietsen ;(
pi_145792566
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 20:49 schreef MrStalin het volgende:

[..]

Docent krijgt m niet meer omhoog en is benieuwd
:') _O-
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 21:16 schreef Mitsu het volgende:
Jezus wat een kutweer om te fietsen ;(
Je moet ook gewoon lekker binnen blijven vandaag. :Y
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_145794936
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 21:17 schreef Rezania het volgende:

[..]

:') _O-

[..]

Je moet ook gewoon lekker binnen blijven vandaag. :Y
Ja kom je ook laat mee, moest toch echt naar huis :')
pi_145797068
Het wiskunde topic :') :') :')

God, dat sommige mensen daar op de universiteit zijn toegelaten...
pi_145810418
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 21:16 schreef Mitsu het volgende:
Jezus wat een kutweer om te fietsen ;(
Je zou maar postbode zijn :'(
pi_145816093
Causal loop diagrams :')

Computer Science
pi_145820435
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 14:31 schreef Anoonumos het volgende:
Causal loop diagrams :')

Computer Science [ afbeelding ]
Flowcharts kunnen behoorlijk zuigen. :X
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145820672
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 22:23 schreef Novermars het volgende:
Het wiskunde topic :') :') :')

God, dat sommige mensen daar op de universiteit zijn toegelaten...
Het zijn ook niet allemaal studenten van bèta-opleidingen, bij veel opleidingen waarbij je slechts een beetje wiskunde als hulpmiddel gebruikt (vaak in de (bio)medische, chemische of economische hoek) zijn de meeste studenten matig in wiskunde. Wat ze op het VWO hebben gehad begrepen ze al maar half. Formules van buiten leren maar bijv. niet zelf kunnen afleiden wat de afgeleide van an is of zoiets. Daarnaast Colloquium doctum + HBO-doorstroming. Niet dat wiskunde B op het VWO zo veel voorstelt maar het is tenminste nog iets.

Maar goed, laat hen vooral die vragen stellen, zolang ze maar proberen het te begrijpen en niet enkel het antwoord willen is het beter dan dat ze het niet vragen. ;)
Daarnaast past ons een beetje nederigheid want in vergelijking met de echte bazen zijn wij ook maar prutsers, sommige van ons meer dan andere. De doorsnee bètastudent (wtk, elektro, inf, tn) worstelt al bij een puur wiskundevak (vooral het bewijzen), de doorsnee wiskundestudent komt ook niet met een bewijs op de proppen wat die stelling van Fermat bewijst. Het is allemaal nogal relatief. ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145820889
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 16:20 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Flowcharts kunnen behoorlijk zuigen. :X
Ik doe een vak Complex Networks en dat is een nieuw vak van de studies Wiskunde, Natuurkunde en Informatica samen.

Voor het eerste hoofdstuk van Informatica moeten we nu een causal loop diagram maken die het aantal verkeersdoden omschrijft (denk aan de hoogte van verkeersboetes als parameters en zo).

Je hoeft er niks bij te programmeren, alleen een diagram tekenen en er een verslag van 5 pagina's bij maken. Dat wordt inderdaad onzin verkopen.
Echt typisch informatica zulke nutteloze lange verslagen (van wat ik hoor van die studenten)
pi_145821117
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 16:32 schreef Anoonumos het volgende:

[..]

Ik doe een vak Complex Networks en dat is een nieuw vak van de studies Wiskunde, Natuurkunde en Informatica samen.

Voor het eerste hoofdstuk van Informatica moeten we nu een causal loop diagram maken die het aantal verkeersdoden omschrijft (denk aan de hoogte van verkeersboetes als parameters en zo).

Je hoeft er niks bij te programmeren, alleen een diagram tekenen en er een verslag van 5 pagina's bij maken. Dat wordt inderdaad onzin verkopen.
Echt typisch informatica zulke nutteloze lange verslagen (van wat ik hoor van die studenten)
Het staat niet meer in het citaat, in eerste instantie had ik er achter gezet ", vooral als je gebakken lucht moet verkopen". Uiteindelijk toch maar ingetrokken aangezien dat ook aan mijn gebrek aan overzicht zou kunnen liggen maar ik had idd. die indruk in het verleden. Het ging bij mij om een relatiediagram (1:n, n:1, n:n , ...).
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145823206
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 11:24 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Je zou maar postbode zijn :'(
Gewoon de gracht in fietsen zodat je niet meer in staat bent je beroep uit te oefenen :')
  woensdag 22 oktober 2014 @ 17:41:19 #202
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_145823350
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 17:36 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Gewoon de gracht in fietsen zodat je niet meer in staat bent je beroep uit te oefenen :')
Beetje jammer dat je dan wel gratis 5 soa's oploopt :')
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_145823455
quote:
10s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 17:41 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Beetje jammer dat je dan wel gratis 5 soa's oploopt :')
Die figuren die seks gingen hebben in de gracht. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 17:56:51 #204
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_145823737
quote:
10s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 17:45 schreef Rezania het volgende:

[..]

Die figuren die seks gingen hebben in de gracht. :')
Da was wa hè :@
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_145823981
quote:
10s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 17:41 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Beetje jammer dat je dan wel gratis 5 soa's oploopt :')
Er belanden keivaak mensen in de gracht :D
  woensdag 22 oktober 2014 @ 18:16:14 #206
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_145824348
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 18:05 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Er belanden keivaak mensen in de gracht :D
En veel studenten hebben soa's, ik zie een verband!
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_145824679
quote:
6s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 18:16 schreef Bravebart het volgende:

[..]

En veel studenten hebben soa's, ik zie een verband!
Hahaha. Ik denk dat dat dan weer een andere reden heeft :')
  woensdag 22 oktober 2014 @ 18:30:07 #208
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_145824907
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 18:23 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Hahaha. Ik denk dat dat dan weer een andere reden heeft :')
Ik ben nooit goed in statistiek geweest :{
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  woensdag 22 oktober 2014 @ 18:40:33 #209
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_145825240
quote:
10s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 17:45 schreef Rezania het volgende:

[..]

Die figuren die seks gingen hebben in de gracht. :')
Dees? :P http://www.geenstijl.nl/m(...)de_delftse_grac.html
  woensdag 22 oktober 2014 @ 18:42:09 #210
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_145825300
sowieso als je dan geen driedubbele vagijncholera hebt opgelopen weet ik het ook niet meer
pi_145825307
quote:
Ja, die zullen vast goed dronken en/of stoned zijn geweest, sowieso. _O-
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_145826338
Das zo ranzig.
pi_145827054
Delft
  woensdag 22 oktober 2014 @ 19:30:24 #214
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_145827182
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 19:27 schreef Novermars het volgende:
Delft [ afbeelding ]
stiekem wil je dat ook wel
pi_145827377
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 19:30 schreef MrStalin het volgende:

[..]

stiekem wil je dat ook wel
:')
pi_145827606
Delft O+
pi_145827725
Ik had mezelf zo goed voorgenomen te gaan studeren vandaag, maar missie weer gefaald ;(
pi_145827804
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 19:41 schreef Mitsu het volgende:
Ik had mezelf zo goed voorgenomen te gaan studeren vandaag, maar missie weer gefaald ;(
De dag is nog niet afgelopen :)
pi_145827903
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 19:41 schreef Mitsu het volgende:
Ik had mezelf zo goed voorgenomen te gaan studeren vandaag, maar missie weer gefaald ;(
Je hebt nog 4 uur joh. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_145828033
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 19:38 schreef Mitsu het volgende:
Delft O+
Ja, dat dacht ik vanochtend ook, dus ik wilde zo'n trui gaan bestellen. IS DIE WEBSHOP GVD DICHT! :(



Antiklacht: Wel een Leidse trui kunnen bestellen.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_145828074
quote:
10s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 19:47 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ja, dat dacht ik vanochtend ook, dus ik wilde zo'n trui gaan bestellen. IS DIE WEBSHOP GVD DICHT! :(

[ afbeelding ]

Antiklacht: Wel een Leidse trui kunnen bestellen.
pls :')
  woensdag 22 oktober 2014 @ 19:48:37 #222
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_145828088
quote:
10s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 19:47 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ja, dat dacht ik vanochtend ook, dus ik wilde zo'n trui gaan bestellen. IS DIE WEBSHOP GVD DICHT! :(

[ afbeelding ]

Antiklacht: Wel een Leidse trui kunnen bestellen.
Webshop :') Koop hem gewoon in Delft!
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_145828125
gvd. te veel te doen en te weinig tijd
pi_145828129
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 19:48 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

pls :')
Haten op Leidse truien. :')_!
quote:
10s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 19:48 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Webshop :') Koop hem gewoon in Delft!
Ik ben over een maand pas weer in Delft, dus nee.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_145828141
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 19:49 schreef OllieWilliams het volgende:
gvd. te veel te doen en te weinig tijd
Vooral door blijven FOK!ken dan. ^O^
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_145828242
quote:
10s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 19:50 schreef Rezania het volgende:

[..]

Vooral door blijven FOK!ken dan. ^O^
was m'n tweede post van de dag man :')
pi_145828284
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 19:52 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

was m'n tweede post van de dag man :')
Twee te veel dus.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_145828337
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 19:43 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

De dag is nog niet afgelopen :)
quote:
10s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 19:44 schreef Rezania het volgende:

[..]

Je hebt nog 4 uur joh. :')
Ja nou heb ik al gegeten en lig ik te lekker in me bed om op te staan om iets te doen.

quote:
10s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 19:47 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ja, dat dacht ik vanochtend ook, dus ik wilde zo'n trui gaan bestellen. IS DIE WEBSHOP GVD DICHT! :(

[ afbeelding ]

Antiklacht: Wel een Leidse trui kunnen bestellen.
Een delfste trui? Wat? ...
pi_145828354
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 19:55 schreef Mitsu het volgende:

[..]

[..]

Ja nou heb ik al gegeten en lig ik te lekker in me bed om op te staan om iets te doen.
Neppe :') Ik ga lekker de bieb uitspelen.
pi_145828449
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 19:55 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Neppe :') Ik ga lekker de bieb uitspelen.
Alsof dat effect heeft, tot 2.00 studeren :')
pi_145828467
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 19:55 schreef Mitsu het volgende:

[..]

[..]

Ja nou heb ik al gegeten en lig ik te lekker in me bed om op te staan om iets te doen.
Niet gewoon vanuit je nest leren. :')
quote:
[..]

Een delfste trui? Wat? ...
Gewoon een sweater van de TU Delft joh.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_145828471
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 19:58 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Alsof dat effect heeft, tot 2.00 studeren :')
Ja, ben dan ook niet al sinds 9 uur vanochtend bezig :)
pi_145828496
quote:
10s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 19:49 schreef Rezania het volgende:

[..]

Haten op Leidse truien. :')_!
Sloeg niet enkel op Leidse truien :')
pi_145828512
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 19:59 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Sloeg niet enkel op Leidse truien :')
Geen trots hebben. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_145828533
quote:
10s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 19:58 schreef Rezania het volgende:

[..]

Niet gewoon vanuit je nest leren. :')

[..]

Gewoon een sweater van de TU Delft joh.
Ik wil mn bed niet met saaie en stomme dingen associëren :') En ik wist nog geen eens dat er een uni trui was.
pi_145828537
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 20:00 schreef Rezania het volgende:

[..]

Geen trots hebben. :')
Hoeveel betaal je daarvoor?
pi_145828573
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 20:00 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Hoeveel betaal je daarvoor?
Bijna niks met 25% korting.
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 20:00 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Ik wil mn bed niet met saaie en stomme dingen associëren :') En ik wist nog geen eens dat er een uni trui was.
Kom jij nooit in de aula?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_145828576
Ik dacht dat dat soort troep alleen gekocht werd door Chinese uitwisselingsstudenten :')
  woensdag 22 oktober 2014 @ 20:02:16 #239
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_145828578
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 20:00 schreef Rezania het volgende:

[..]

Geen trots hebben. :')
Trots op Leiden zijn :')
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  woensdag 22 oktober 2014 @ 20:03:07 #240
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_145828601
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 20:02 schreef Lokasenna het volgende:
Ik dacht dat dat soort troep alleen gekocht werd door Chinese uitwisselingsstudenten :')
Is ook. Net zoals Hollanders massaal truien kopen op buitenlandse hippe universiteiten. Of gewoon bij de C&A waar ze ze ook verkopen..
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_145828618
quote:
10s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 20:02 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Trots op Leiden zijn :')
Nu mag het nog. Over 2 jaar ritueel verbranden, jwz.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_145828653
Eigenlijk wilde ik ook gewoon een Leiden Science shirt, die echt iedereen van mijn cohort al heeft, maar ik heb enkel een Leiden Science muts. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_145828709
Geen commissiekleding hebben :')
pi_145828765
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 20:05 schreef Novermars het volgende:
Geen commissiekleding hebben :')
Dat moeten we nog kopen, jasje dasje, jwz.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 20:07:33 #245
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_145828771
quote:
9s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 20:04 schreef Rezania het volgende:
Eigenlijk wilde ik ook gewoon een Leiden Science shirt, die echt iedereen van mijn cohort al heeft, maar ik heb enkel een Leiden Science muts. :')
Same, wanneer gaan we die ritueel verbranden?
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_145828786
quote:
9s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 20:07 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Same, wanneer gaan we die ritueel verbranden?
Ik kan die van mij niet meer vinden, dus ik denk dat ik dat al heb gegaan. _O-
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_145828830
quote:
10s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 20:02 schreef Rezania het volgende:

[..]

Bijna niks met 25% korting.

[..]

Kom jij nooit in de aula?
Nee, wat moet ik in de aula?
pi_145828849
quote:
10s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 20:07 schreef Rezania het volgende:

[..]

Dat moeten we nog kopen, jasje dasje, jwz.
:')
pi_145828864
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 20:08 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Nee, wat moet ik in de aula?
Weet ik veel. College volgen, eten, naar een trui kijken?
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 20:09 schreef Novermars het volgende:

[..]

:')
Niet gewoon de hele commissie in pak kleden. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_145828936
quote:
10s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 20:09 schreef Rezania het volgende:

[..]

Weet ik veel. College volgen, eten, naar een trui kijken?

[..]

Niet gewoon de hele commissie in pak kleden. :')
Noem je jasje dasje nou hetzelfde als in pak? :')
pi_145828955
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 20:11 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Noem je jasje dasje nou hetzelfde als in pak? :')
PI jongens, PI.

En nee, niet dat spul dat DNA blauw kleurt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_145829058
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 20:02 schreef Lokasenna het volgende:
Ik dacht dat dat soort troep alleen gekocht werd door Chinese uitwisselingsstudenten :')
dit indd _O- :')
  woensdag 22 oktober 2014 @ 20:20:32 #254
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_145829228
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  woensdag 22 oktober 2014 @ 20:24:00 #255
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_145829372
Haha stakkertjes, ik heb gewoon geleerd vandaag hoor.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 20:25:45 #256
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_145829434
en ik heb geeneens een hond
pi_145829478
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 20:24 schreef MrStalin het volgende:
Haha stakkertjes, ik heb gewoon geleerd vandaag hoor.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yo bebo cerveza con mi perro?
pi_145829493
duolingo alles :D
  woensdag 22 oktober 2014 @ 20:27:37 #259
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_145829516
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 20:26 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

yo bebo cerveza con mi perro?
:Y

quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 20:27 schreef OllieWilliams het volgende:
duolingo alles :D
:Y
  woensdag 22 oktober 2014 @ 20:29:25 #260
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_145829591
Jammer dat Russisch nog niet in beta is :(
pi_145829768
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 20:29 schreef MrStalin het volgende:
Jammer dat Russisch nog niet in beta is :(
ik wacht op zweeds :P
  woensdag 22 oktober 2014 @ 20:36:35 #262
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_145829901
https://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/index.php waarom doet dit topic het niet

quote:
fout: De ingevoerde reeks is onbekend
pi_145830394
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 20:36 schreef MrStalin het volgende:
https://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/index.php waarom doet dit topic het niet

[..]

Goeie vraag, zal wel met die bèta te maken hebben denk ik zomaar. Niet dat het een verrassing zal zijn wie er bovenaan staat :')
pi_145830714
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 20:11 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Noem je jasje dasje nou hetzelfde als in pak? :')
Ik zag eerder op de dag op de uni meisjes in een pak rondlopen, en dan het lelijke soort (van die foute kleuren die je bij sommige studentenverenigingen ziet). Geen gezicht. :N
Lieve mensen, niet dat ik altijd modieus gekleed ben (helemaal niet) maar de bedoeling van een pak is dat je er beter uitziet, niet dat je er slechter uitziet. ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  woensdag 22 oktober 2014 @ 20:52:54 #265
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_145830718
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 20:46 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Goeie vraag, zal wel met die bèta te maken hebben denk ik zomaar. Niet dat het een verrassing zal zijn wie er bovenaan staat :')
hehe, rezzie
pi_145830773
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 20:46 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Goeie vraag, zal wel met die bèta te maken hebben denk ik zomaar. Niet dat het een verrassing zal zijn wie er bovenaan staat :')
Voor deze draad Rez
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145830916
quote:
"Dat is een andere kok". Hij zat er zóóóó dicht bij: ie er achter en het was goed geweest. Niet dat ze het dan wel hadden begrepen. Verder respect voor hem natuurlijk, hij is een echte baas.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145830992
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 20:52 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik zag eerder op de dag op de uni meisjes in een pak rondlopen, en dan het lelijke soort (van die foute kleuren die je bij sommige studentenverenigingen ziet). Geen gezicht. :N
Lieve mensen, niet dat ik altijd modieus gekleed ben (helemaal niet) maar de bedoeling van een pak is dat je er beter uitziet, niet dat je er slechter uitziet. ;)
Mee eens hoor. Snap t nooit, ga of mooi en net of stuko maar niet allebei.

Al snap ik al die stuko verkleedfeestjes ook niet helemaal maargoed :')
pi_145831182
Louis :')
Mourinho _O_
pi_145831210
quote:
10s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 17:45 schreef Rezania het volgende:

[..]

Die figuren die seks gingen hebben in de gracht. :')
In Eindhoven wordt er hooguit eens een keer gezwommen in een 'gracht', normaal gesproken als een roeiboot of een kajak omslaat (en af en toe een triatleet). Rare mensen, die Hollanders. ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  woensdag 22 oktober 2014 @ 21:06:01 #271
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_145831299
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 21:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

In Eindhoven wordt er hooguit eens een keer gezwommen in een 'gracht', normaal gesproken als een roeiboot of een kajak omslaat. Rare mensen, die Hollanders. ;)
Ja Eindhoven.. Daar hebben ze niet eens grachten!
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_145831320
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 21:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

In Eindhoven wordt er hooguit eens een keer gezwommen in een 'gracht', normaal gesproken als een roeiboot of een kajak omslaat (en af en toe een triatleet). Rare mensen, die Hollanders. ;)
Carnaval jongen, carnaval. :')
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 20:46 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Goeie vraag, zal wel met die bèta te maken hebben denk ik zomaar. Niet dat het een verrassing zal zijn wie er bovenaan staat :')
Ik verblijd jullie gewoon graag met mijn aanwezigheid. :) Niks mis mee. :) Haters gonna hate. :)
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 21:08:23 #273
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_145831389
quote:
10s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 21:06 schreef Rezania het volgende:

[..]

Carnaval jongen, carnaval. :')

[..]

Ik verblijd jullie gewoon graag met mijn aanwezigheid. :) Niks mis mee. :) Haters gonna hate. :)
:) :) :) :) :) :) :) :)
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_145831437
quote:
10s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 20:03 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Is ook. Net zoals Hollanders massaal truien kopen op buitenlandse hippe universiteiten.
Alleen zijn die universiteiten hip, die van ons zijn dat niet. :{
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145831476
quote:
10s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 21:06 schreef Rezania het volgende:

[..]

Carnaval jongen, carnaval. :')

[..]

Ik verblijd jullie gewoon graag met mijn aanwezigheid. :) Niks mis mee. :) Haters gonna hate. :)
Voor mij het ideale moment voor een vakantie. ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145831527
quote:
10s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 21:06 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Ja Eindhoven.. Daar hebben ze niet eens grachten!
Maar wel een breed en lang kanaal. En beide (jullie grachten, ons kanaal) is pauper in vergelijking met de Maas en de Waal.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  woensdag 22 oktober 2014 @ 21:12:55 #277
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_145831640
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 21:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Alleen zijn die universiteiten hip, die van ons zijn dat niet. :{
Uuh nou, de TU is vrij hip hoor!
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_145831655
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 19:58 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Alsof dat effect heeft, tot 2.00 studeren :')
Dat verschilt nogal tussen mensen, ik ben in het vierde kwart van de dag het meest productief, als ik dat wil. In de ochtenduren moet je aan mij weinig vragen, vanaf het einde van de ochtend begin ik een beetje op gang te komen. Voor mij zou een dag eigenlijk 26 uur moeten duren.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  woensdag 22 oktober 2014 @ 21:13:50 #279
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_145831687
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 21:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Maar wel een breed en lang kanaal. En beide (jullie grachten, ons kanaal) is pauper in vergelijking met de Maas en de Waal.
Het gaat niet alleen maar om de breedte of lengte Brammie!
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_145831728
quote:
12s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 21:13 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Het gaat niet alleen maar om de breedte of lengte Brammie!
Heb jij het nog steeds over water? :)
Ik had het over de schoonheid, de Maas wint het met gemak van de Amsterdamse grachten, om maar te zwijgen over de grachten in dorpen zoals Delft.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  woensdag 22 oktober 2014 @ 21:19:14 #281
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_145832017
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 21:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Heb jij het nog steeds over water? :)
Ik had het over de schoonheid, de Maas wint het met gemak van de Amsterdamse grachten, om maar te zwijgen over de grachten in dorpen zoals Delft.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wut? Daar ben ik het echt totaaaaaaal niet mee eens!
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_145832038
Pfff, eerder in de week was het nog erg warm en nu moet ik toch echt bijna de verwarming voor het eerst dit jaar aan zetten. 17,5 graden Celsius.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145832090
quote:
10s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 21:19 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Wut? Daar ben ik het echt totaaaaaaal niet mee eens!
Dan is het hoog tijd dat je eens met een meisje gaat picknicken langs de Maas. O+
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145832107
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 20:36 schreef MrStalin het volgende:
https://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/index.php waarom doet dit topic het niet

[..]

quote:
Top 100 voor reeks "Het grote β-studenten topic!" van 01-01-2014 t/m 22-10-2014

nr / aantal posts / gebruiker
01 3347 Rezania
02 1415 Bram_van_Loon
03 1405 OllieWilliams
04 0910 Bravebart
05 0696 MrStalin
06 0621 Mitsu
07 0533 Novermars
08 0531 Lilliesleaf
09 0477 Amoeba
10 0396 Anoonumos
11 0348 Kutmanager
12 0298 theunderdog
13 0204 SiIk
14 0198 Paxcon
15 0170 Fierce.
16 0164 Lokasenna
17 0087 yosander
18 0085 Dale.
18 0085 Gentianella
20 0080 netchip
21 0079 motorbloempje
22 0075 robin007bond
23 0064 themole
24 0056 defineaz
25 0051 Laurens-Jan
26 0049 Isdatzo
26 0049 Nattekat
28 0048 De-Haas
29 0043 Riparius
30 0037 Etsu
31 0035 KitKatChunky
32 0032 thabit
33 0030 Plofkipje
34 0029 wimjongil
35 0027 HPLC
36 0025 Valid
37 0021 Ensemble
37 0021 Seastem
39 0019 spacer730
40 0018 Viezze
41 0017 obsama
41 0017 Ryon
43 0016 IsaacCuenca
44 0015 FastFox91
44 0015 ouyevoli
44 0015 Wouterw17
47 0011 ibrkadabra
48 0010 Shreyas
48 0010 Travel.
48 0010 PandaDrop
48 0010 ufopiloot12
52 0009 superdrufus
52 0009 Scuidward
52 0009 thenxero
52 0009 HeaN82
56 0008 LogiteX
56 0008 Supertolll
56 0008 Chemiu
59 0007 tfors
59 0007 Aardappeltaart
59 0007 DombohetOlifantje1
62 0006 Ponjaard
62 0006 JaJammerJan
62 0006 Platina
62 0006 GeenInspiratie.
62 0006 tailfox
67 0005 jatochneetoch
67 0005 MrRiot
67 0005 PizzaGeit
67 0005 ibri
71 0004 Euribob
71 0004 datismijnmening
71 0004 Immerdebestebob
71 0004 Probability
71 0004 mixy
76 0003 kirsten.
76 0003 Adelovici
76 0003 luckass
76 0003 mincemeat
76 0003 Tchock
81 0002 Ferrari_Tape
81 0002 Mooiejongon1989
81 0002 Plantagehouder
81 0002 sgstrs
81 0002 belkiss944
81 0002 Megara
81 0002 jannewilja
81 0002 jordyqwerty
81 0002 geluksuil
81 0002 LompeWorst
81 0002 MonoIith
92 0001 Barcaman10
92 0001 BlueJeans
92 0001 spierbal
92 0001 LittleBrownie
92 0001 Merkie
92 0001 tacos049
92 0001 AJ1987
92 0001 Unsub
92 0001 tofastTG

gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_145832140
Waar is Kutje trouwens gebleven?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_145832217
Ollie, post jij eens even wat meer? Ik wil van de tweede plaats af.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145832260
Rez :')
pi_145832547
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 21:23 schreef Novermars het volgende:
Rez :')
Ik heb deze reeks gestart, wat verwacht je? :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_145832706
quote:
10s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 21:21 schreef Rezania het volgende:
Waar is Kutje trouwens gebleven?
geen idee, zag hem pas wel fietsen :P
pi_145832754
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 21:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ollie, post jij eens even wat meer? Ik wil van de tweede plaats af.
Komt goed :P Al zul jij me waarschijnlijk eeuwig voor blijven als het gaat over totaal aantal geposte characters :')
pi_145832851
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 21:33 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Komt goed :P Al zul jij me waarschijnlijk eeuwig voor blijven als het gaat over totaal aantal geposte characters :')
Dat vind ik prima. :7
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  woensdag 22 oktober 2014 @ 21:35:33 #292
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_145832863
quote:
7s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 21:20 schreef Rezania het volgende:

[..]

[..]

^O^ thanks
pi_145832944

Die docent van immunologie weet wel leuke filmpjes uit te zoeken zeg. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 21:38:31 #294
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_145833026
quote:
10s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 21:36 schreef Rezania het volgende:

Die docent van immunologie weet wel leuke filmpjes uit te zoeken zeg. :')
:r
  woensdag 22 oktober 2014 @ 21:40:06 #295
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_145833134
Zal ik Game of Thrones gaan kijken of niet ? :{ Heb eigenlijk geen zin om weer met een nieuwe serie te moeten beginnen
pi_145833567
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 21:40 schreef MrStalin het volgende:
Zal ik Game of Thrones gaan kijken of niet ? :{ Heb eigenlijk geen zin om weer met een nieuwe serie te moeten beginnen
Ben je nog in staat om te leren en moet dat gebeuren? Zo nee, kijken dan! Het duurt 'maar' een uur dus je kan nog lang genoeg slapen. :)
Ik moet ook nog eens gaan kijken, ik zit nu bij aflevering 3/4 van het eerste seizoen. :')
Eerst eens naar de nieuwe X Men en Frozen kijken.
En over een half uurtje een nieuwe aflevering van TBBT. Het is helaas lang niet meer zo goed als dat het de eerste 3 seizoenen was maar ik kijk wel nog.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145836772
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 21:40 schreef MrStalin het volgende:
Zal ik Game of Thrones gaan kijken of niet ? :{ Heb eigenlijk geen zin om weer met een nieuwe serie te moeten beginnen
Zeker, al zou ik er nu niet aan beginnen :') Wacht ff tot na de tentamens. Eerste paar afleveringen denk je wss meh is dit nu zo speciaal, tot je er helemaal in zit en niet meer wil stoppen met kijken :')
pi_145836827
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 21:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ben je nog in staat om te leren en moet dat gebeuren? Zo nee, kijken dan! Het duurt 'maar' een uur dus je kan nog lang genoeg slapen. :)
Ik moet ook nog eens gaan kijken, ik zit nu bij aflevering 3/4 van het eerste seizoen. :')
Eerst eens naar de nieuwe X Men en Frozen kijken.
En over een half uurtje een nieuwe aflevering van TBBT. Het is helaas lang niet meer zo goed als dat het de eerste 3 seizoenen was maar ik kijk wel nog.
Hoeveel seizoenen zijn er inmiddels wel niet van tbbt? Heb het vanaf het begin gekeken maar heb het nu al in jaren niet meer gezien.
pi_145837018
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 22:53 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Hoeveel seizoenen zijn er inmiddels wel niet van tbbt? Heb het vanaf het begin gekeken maar heb het nu al in jaren niet meer gezien.
7 compleet.

Jij komt als geroepen. Wil jij hier eens wat uitleg geven als druggebruiker met een wat hogere intelligentie? NWS / 3 doden tijdens Amsterdam Dance Event
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145837060
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 22:52 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Zeker, al zou ik er nu niet aan beginnen :') Wacht ff tot na de tentamens. Eerste paar afleveringen denk je wss meh is dit nu zo speciaal, tot je er helemaal in zit en niet meer wil stoppen met kijken :')
Anderzijds kan je toch niet 16 u/d studeren, 2 of 3 afleveringen per dag bekijken kan weinig kwaad. Maar inderdaad, wel opletten dat je matigt. Altijd moeilijk.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145838685
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 22:57 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

7 compleet.

Jij komt als geroepen. Wil jij hier eens wat uitleg geven als druggebruiker met een wat hogere intelligentie? NWS / 3 doden tijdens Amsterdam Dance Event
Tja, is lastig te zeggen. Kan van alles zijn, zeker aangezien we niet eens weten welke drugs (of welke drugs hij dacht dat) hij genomen had. Meest logische opties zijn:
• overdosis. In het geval van xtc onwaarschijnlijk (in de zin van onwaarschijnlijk dat je eraan dood gaat, tenzij ze als achterlijken een pil of 5 in één keer naar binnen gewerkt hebben), tenzij vervuild. Voor coke/speed niet onwaarschijnlijk, op een duur kan je hart het gewoon niet meer aan.
• dom combineren van drugs. Combinatie van verschillende stimulanten (xtc, coke, speed, ...) die allemaal je hartslag verhogen, zal niet de eerste keer zijn. Er zijn ook gevallen van fatale afloop bekend van de combinatie amfetamine en dissociatieven (ketamine, mxe).
• uitdroging/oververhitting. Te weinig water gedronken (en/of te veel bier/alcohol naast de drugs) en/of te weinig even uit de bezwete, warme ruimte geweest.
• watervergiftiging. Lijkt me hier onwaarschijnlijk, dat zouden ze wel vrij snel vast hebben kunnen stellen neem ik aan.
• vervuilde drugs. XTC vind je nergens puurder en schoner dan hier, maar er gaan wel eens pillen in de rondte met PMA/PMMA die verkocht worden als XTC. PMA en PMMA werken minder snel dan XTC, waardoor je sneller geneigd bent bij te pakken omdat je nog niks merkt en dus is er een hoger risico op overdosering. Speed en vooral coke wordt vaker versneden. Coke vind ik zelf een vrij kansloze drug, dus daar weet ik verder weinig van. Indien je versneden speed hebt is het vaak cafeïne of een soortgelijke, relatief veilige stof waarmee het is versneden.
• uiteindelijk is er nog de mogelijkheid dat de persoon in kwestie overgevoelig/allergisch was voor wat hij ook genomen heeft, zou kunnen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')