Beetje jammer dat je dan wel gratis 5 soa's oplooptquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:36 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Gewoon de gracht in fietsen zodat je niet meer in staat bent je beroep uit te oefenen
Die figuren die seks gingen hebben in de gracht.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je dan wel gratis 5 soa's oploopt
Da was wa hèquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die figuren die seks gingen hebben in de gracht.
Er belanden keivaak mensen in de grachtquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je dan wel gratis 5 soa's oploopt
En veel studenten hebben soa's, ik zie een verband!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:05 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Er belanden keivaak mensen in de gracht
Hahaha. Ik denk dat dat dan weer een andere reden heeftquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En veel studenten hebben soa's, ik zie een verband!
Ik ben nooit goed in statistiek geweestquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:23 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Hahaha. Ik denk dat dat dan weer een andere reden heeft
Dees?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die figuren die seks gingen hebben in de gracht.
Ja, die zullen vast goed dronken en/of stoned zijn geweest, sowieso.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:40 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Dees?http://www.geenstijl.nl/m(...)de_delftse_grac.html
De dag is nog niet afgelopenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:41 schreef Mitsu het volgende:
Ik had mezelf zo goed voorgenomen te gaan studeren vandaag, maar missie weer gefaald
Je hebt nog 4 uur joh.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:41 schreef Mitsu het volgende:
Ik had mezelf zo goed voorgenomen te gaan studeren vandaag, maar missie weer gefaald
plsquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik vanochtend ook, dus ik wilde zo'n trui gaan bestellen. IS DIE WEBSHOP GVD DICHT!
[ afbeelding ]
Antiklacht: Wel een Leidse trui kunnen bestellen.
Webshopquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik vanochtend ook, dus ik wilde zo'n trui gaan bestellen. IS DIE WEBSHOP GVD DICHT!
[ afbeelding ]
Antiklacht: Wel een Leidse trui kunnen bestellen.
Haten op Leidse truien.quote:
Ik ben over een maand pas weer in Delft, dus nee.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
WebshopKoop hem gewoon in Delft!
Vooral door blijven FOK!ken dan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:49 schreef OllieWilliams het volgende:
gvd. te veel te doen en te weinig tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |