abonnement Unibet Coolblue
pi_145693293
quote:
Dode en zwaargewonde tijdens Amsterdam Dance Event



Een 33-jarige man uit Servië is afgelopen nacht overleden nadat hij onwel was geworden bij een dancefeest in Club Lite aan de Jan van Galenstraat in West. Vermoedelijk was er drugs in het spel. Een andere man raakte eveneens onwel en vecht momenteel nog voor zijn leven.

Om het vermoeden te bevestigen dat het bij het overlijden van de Serviër inderdaad om drugs gaat, wordt er volgens een politiewoordvoerder momenteel sectie verricht op het lichaam van de man.

Een 21-jarige man die onwel werd bij een dancefeest in de Westergasfabriek, bevindt zich nog in kritieke toestand.
:{

Update: Twee doden bij dancefeesten Amsterdam

[ Bericht 5% gewijzigd door trucker3 op 19-10-2014 14:15:20 ]
pi_145693345
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 10:57 schreef trucker3 het volgende:
Vermoedelijk was er drugs in het spel.
Eigen schuld, dikke...
pindazakje
pi_145693368
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 11:01 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Eigen schuld, dikke...
Tenzij het foute drugs waren. Of iets in zijn drankje geflikkerd. Etc.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  zondag 19 oktober 2014 @ 11:09:40 #4
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_145693474
Altijd weer die toeristen....
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 19 oktober 2014 @ 11:10:50 #5
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_145693497
Tsja, fout milieu, dat zijn risico's die je neemt natuurlijk. Weinig medelijden kan je daar mee hebben.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_145693507
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2014 11:03 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Tenzij het foute drugs waren. Of iets in zijn drankje geflikkerd. Etc.
Foute drugs is het risico dat je bewust loopt.
pi_145693547
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 11:11 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Foute drugs is het risico dat je bewust loopt.
En een auto-ongeluk is een risico dat je bewust loopt als je in de auto stapt.. Bla bla.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  zondag 19 oktober 2014 @ 11:17:16 #8
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_145693593
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2014 11:13 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

En een auto-ongeluk is een risico dat je bewust loopt als je in de auto stapt.. Bla bla.
Het is wel een beetje gek om een met de auto rijden te vergelijken met je begeven in een crimineel milieu.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  zondag 19 oktober 2014 @ 11:19:51 #9
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_145693637
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2014 11:13 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

En een auto-ongeluk is een risico dat je bewust loopt als je in de auto stapt.. Bla bla.
Als je het over een raceauto zou hebben dan zou de vergelijking misschien kloppen. Maar drugs koop je niet bepaald bij de Blokker.
  zondag 19 oktober 2014 @ 11:20:28 #10
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_145693648
quote:
10s.gif Op zondag 19 oktober 2014 11:17 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Het is wel een beetje gek om een met de auto rijden te vergelijken met je begeven in een crimineel milieu.
Autorijden is dan ook legaal. Daarom kan je bijvoorbeeld autogordels afdwingen.

Met drugs kan je ook zaken afdwingen, maar alleen als het legaal is. De overheid zorgt voor ellende met het verbieden van drugs. Zij zijn verantwoordelijk voor de dood van deze toerist.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 19 oktober 2014 @ 11:21:31 #11
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_145693672
quote:
10s.gif Op zondag 19 oktober 2014 11:17 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Het is wel een beetje gek om een met de auto rijden te vergelijken met je begeven in een crimineel milieu.
Begeven in een crimineel milieu als je een pilletje gebruikt :') De overheid maakt er trouwens een crimineel milieu van, als je xtc op kwaliteit gecontroleerd bij de smartshop zou kunnen kopen met voorlichting zouden er veel minder incidenten zijn!
pi_145693697
Moet ie maar geen drugs nemen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zondag 19 oktober 2014 @ 11:24:10 #13
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_145693717
quote:
7s.gif Op zondag 19 oktober 2014 11:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Autorijden is dan ook legaal. Daarom kan je bijvoorbeeld autogordels afdwingen.

Met drugs kan je ook zaken afdwingen, maar alleen als het legaal is. De overheid zorgt voor ellende met het verbieden van drugs. Zij zijn verantwoordelijk voor de dood van deze toerist.
Misschien wel, misschien niet. Het is wel makkelijk om naar de overheid te wijzen natuurlijk. Als die man zich niet in een crimineel milieu begeven had, dan had hij eveneens nog geleefd.

Als iets illegaals is, blijf ik er vanuit de buurt. Ongeacht of ik vind dat het illegaal zou moeten zijn of niet. Als je besluit dat je het een kutwet/regel/... vindt, en besluit er je laars aan te lappen, mag je dat van mij best doen maar dan is het nog steeds je eigen schuld als je tegen zware criminelen aanloopt.

Aan gewone drugs (wiet en dergelijke) kun je trouwens makkelijk komen zonder met zware jongens om te moeten gaan. Loop je geen risico mee hoor. Zal wel wat meer zijn dan wat onschuldige drugs.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  zondag 19 oktober 2014 @ 11:25:30 #14
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_145693752
quote:
7s.gif Op zondag 19 oktober 2014 11:24 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Misschien wel, misschien niet. Het is wel makkelijk om naar de overheid te wijzen natuurlijk. Als die man zich niet in een crimineel milieu begeven had, dan had hij eveneens nog geleefd.

Als iets illegaals is, blijf ik er vanuit de buurt. Ongeacht of ik vind dat het illegaal zou moeten zijn of niet. Als je besluit dat je het een kutwet/regel/... vindt, en besluit er je laars aan te lappen, mag je dat van mij best doen maar dan is het nog steeds je eigen schuld als je tegen zware criminelen aanloopt.

Aan gewone drugs (wiet en dergelijke) kun je trouwens makkelijk komen zonder met zware jongens om te moeten gaan. Loop je geen risico mee hoor. Zal wel wat meer zijn dan wat onschuldige drugs.
Jouw "gewone" drugs komen gewoon uit het criminele circuit, hoor. Boefje. o|O
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 19 oktober 2014 @ 11:27:39 #15
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_145693776
Boeiend. Natuurlijke selectie noemen we dat.
pi_145693784
Moest die maar van de drugs afblijven.
Ура для россии
  zondag 19 oktober 2014 @ 11:30:35 #17
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_145693825
quote:
7s.gif Op zondag 19 oktober 2014 11:24 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Misschien wel, misschien niet. Het is wel makkelijk om naar de overheid te wijzen natuurlijk. Als die man zich niet in een crimineel milieu begeven had, dan had hij eveneens nog geleefd.

Als iets illegaals is, blijf ik er vanuit de buurt. Ongeacht of ik vind dat het illegaal zou moeten zijn of niet. Als je besluit dat je het een kutwet/regel/... vindt, en besluit er je laars aan te lappen, mag je dat van mij best doen maar dan is het nog steeds je eigen schuld als je tegen zware criminelen aanloopt.

Aan gewone drugs (wiet en dergelijke) kun je trouwens makkelijk komen zonder met zware jongens om te moeten gaan. Loop je geen risico mee hoor. Zal wel wat meer zijn dan wat onschuldige drugs.
Xtc is ook onschuldig mits het geen troep bevat en mits je er niet te veel van neemt op een feest vanwege warmte. Thuis kan je rustig tien pillen vreten.

Ik vermoed dat mdma / xtc de boosdoener was hier. Trouwens wat hebben zware criminelen ermee te maken? Xtc wordt ook gewoon verkocht op feesten door gasten die een pilletje over hebben.
pi_145693854
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2014 11:13 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

En een auto-ongeluk is een risico dat je bewust loopt als je in de auto stapt.. Bla bla.
Wat een onzinnige vergrlijking. Maar ja, dat is inderdaad een risico dat je neemt. Alleen bij drugsgebruik is het een onzinnig risico, dus is het meeleven wat minder aanwezig.
pi_145693883
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2014 11:13 schreef Me_Wesley het volgende:
En een auto-ongeluk is een risico dat je bewust loopt als je in de auto stapt.. Bla bla.
Als je veel te hard rijdt, met alcohol op en zonder gordels om, dan heb ik geen medelijden met je als je je auto om een boom vouwt.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_145694301
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2014 11:21 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Begeven in een crimineel milieu als je een pilletje gebruikt :') De overheid maakt er trouwens een crimineel milieu van, als je xtc op kwaliteit gecontroleerd bij de smartshop zou kunnen kopen met voorlichting zouden er veel minder incidenten zijn!
Dit uiteraard.

1 dode op 300.000 niet-unieke feestgangers vind ik wel meevallen trouwens.

Alcohol is veel minder relaxed dan verantwoord met drugs omgaan. De sfeer idem.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_145694381
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2014 11:30 schreef Richestorags het volgende:
Xtc wordt ook gewoon verkocht op feesten door gasten die een pilletje over hebben.
Stond te roken buiten met ADE en zei tegen mn buurman met wie ik stond te praten; prima feestje, enige wat nog mist is een pilletje.

Hij; man, ik heb er eentje voor je (gebruikte zelf pep en wilde terecht niet mixen). Gratis. Gewoon omdat hij ons een goeie avond gunde. Held. _O_
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 19 oktober 2014 @ 12:05:22 #22
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_145694516
quote:
14s.gif Op zondag 19 oktober 2014 11:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Stond te roken buiten met ADE en zei tegen mn buurman met wie ik stond te praten; prima feestje, enige wat nog mist is een pilletje.

Hij; man, ik heb er eentje voor je (gebruikte zelf pep en wilde terecht niet mixen). Gratis. Gewoon omdat hij ons een goeie avond gunde. Held. _O_
Ik geef mensen ook weleens zomaar een biertje :7
pi_145694576
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 12:05 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Ik geef mensen ook weleens zomaar een biertje :7
Kan je met een halve met zijn 2en daar een hele avond mee zoet zijn? ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_145694696
Je kan je dope toch laten testen tegenwoordig? Zou ik in ieder geval gewoon doen als het van een vreemde komt, weet je in ieder geval zeker dat je geen meuk staat te slikken waar ze normaal gesproken olifanten mee onder narcose brengen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_145694739
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 11:01 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Eigen schuld, dikke...
Nee, schuld van de overheid die drugs criminaliseert.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_145695191
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 12:15 schreef Weltschmerz het volgende:
Nee, schuld van de overheid die drugs criminaliseert.
Precies. Pedo's moeten ook gewoon hun lusten mogen botvieren. Maar ja, die kutoverheid moet pedofilie weer strafbaar stellen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_145695243
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 12:30 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Precies. Pedo's moeten ook gewoon hun lusten mogen botvieren. Maar ja, die kutoverheid moet pedofilie weer strafbaar stellen.
Dat is dan ook een misdrijf met een slachtoffer.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_145695301
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 12:31 schreef Weltschmerz het volgende:
Dat is dan ook een misdrijf met een slachtoffer.
Iemand die dood omvalt op straat vanwege drugs is geen slachtoffer?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_145695392
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 12:33 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Iemand die dood omvalt op straat vanwege drugs is geen slachtoffer?
Ja, van de criminalisering meestal. De strafbaarstelling van de drugs beschermt de gebruiker juist niet, los van de vraag of je volwassen vrije burgers in die mate tegen zichzelf zou willen beschermen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_145695484
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 12:36 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ja, van de criminalisering meestal. De strafbaarstelling van de drugs beschermt de gebruiker juist niet, los van de vraag of je volwassen vrije burgers in die mate tegen zichzelf zou willen beschermen.
Misschien heeft die wel gewoon teveel genomen ? Had die al een slechte gezondheid ?

Stel je legaliseert alles dan nog zal er rotzooi tussen blijven zitten.
pi_145695507
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 12:36 schreef Weltschmerz het volgende:
Ja, van de criminalisering meestal.
Ahja, de overheid is overal schuld aan :')
Dom gelul altijd.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_145695548
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 12:38 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Misschien heeft die wel gewoon teveel genomen ? Had die al een slechte gezondheid ?

Stel je legaliseert alles dan nog zal er rotzooi tussen blijven zitten.
Minder waarschijnlijk.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_145695582
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 12:41 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Minder waarschijnlijk.
Minder rotzooi ? Ja waarschijnlijk maar het zal er nog steeds zijn. Deze man heeft gewoon pech gehad.
pi_145695698
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 12:42 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Minder rotzooi ? Ja waarschijnlijk maar het zal er nog steeds zijn. Deze man heeft gewoon pech gehad.
Dan kunnen we toch stellen dat de criminalisering méér slachtoffers veroorzaakt?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_145695801
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 12:45 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dan kunnen we toch stellen dat de criminalisering méér slachtoffers veroorzaakt?
Nee. Criminaliseren is denk ik voor sommige mensen ook een reden om het niet te gebruiken.

Maar jij schuift de schuld af op de wet. Deze man heeft het toch echt zelf gebruikt. En we weten niet precies wat er gebeurt is. Misschien had die al een slechte gezondheid of heeft die gewoon teveel gebruikt.
pi_145695804
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 12:45 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dan kunnen we toch stellen dat de criminalisering méér slachtoffers veroorzaakt?
Slachtoffers worden gemaakt door lieden die rotzooi verkopen als dope.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_145695934
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 12:48 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee. Criminaliseren is denk ik voor sommige mensen ook een reden om het niet te gebruiken.
Zou je denken? Het is nou niet zo dat de criminalisering goede cijfers kan overleggen wat dat betreft. Dat is ook niet gek, want die criminalisering maakt het lucratief voor gewetenloze types om mensen verslaafd te krijgen.

quote:
Maar jij schuift de schuld af op de wet. Deze man heeft het toch echt zelf gebruikt. En we weten niet precies wat er gebeurt is. Misschien had die al een slechte gezondheid of heeft die gewoon teveel gebruikt.
Feit is dat de criminalisering in de weg staat aan kwalliteitscontrole, transparantie en ook niet helpt bij een veilige dosering.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_145695984
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 12:51 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Zou je denken? Het is nou niet zo dat de criminalisering goede cijfers kan overleggen wat dat betreft. Dat is ook niet gek, want die criminalisering maakt het lucratief voor gewetenloze types om mensen verslaafd te krijgen.

[..]

Feit is dat de criminalisering in de weg staat aan kwalliteitscontrole, transparantie en ook niet helpt bij een veilige dosering.
Dat zal allemaal wel zo zijn maar in dit geval weet je nog helemaal niet of dat de reden is.

Maar wil je alles legaliseren dan ?
  zondag 19 oktober 2014 @ 13:05:23 #39
262 Re
Kiss & Swallow
pi_145696399
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 12:15 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee, schuld van de overheid die drugs criminaliseert.
en vanuit welke naïviteit denk je dat eigenlijk? Legale drugs kunnen niet doden of zo? Of de lijst van legale drugs zal eindeloos zijn?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 19 oktober 2014 @ 13:14:23 #40
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_145696726
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2014 13:05 schreef Re het volgende:

[..]

en vanuit welke naïviteit denk je dat eigenlijk? Legale drugs kunnen niet doden of zo? Of de lijst van legale drugs zal eindeloos zijn?
Hoeveel alcohol-doden zijn er al op dit ADE?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 19 oktober 2014 @ 13:16:18 #41
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_145696799
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 12:33 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Iemand die dood omvalt op straat vanwege drugs is geen slachtoffer?
Misschien van zich zelf, maar dat moeten hij en ik toch zeker zelf weten? Maar ik kan het alleen weten als ik weet wat ik neem, dus wil ik een pil met etiket en dat gaat alleen gebeuren na legalisatie.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_145696818
Drugs. _O_

Mensen die er niet mee om kunnen gaan. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 19 oktober 2014 @ 13:16:49 #43
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_145696820
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 12:13 schreef Hathor het volgende:
Je kan je dope toch laten testen tegenwoordig?
Vroeger kon dat op het feest zelf, maar dank zij de VVD mag dat niet meer.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 19 oktober 2014 @ 13:23:19 #44
262 Re
Kiss & Swallow
pi_145697056
quote:
7s.gif Op zondag 19 oktober 2014 13:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Hoeveel alcohol-doden zijn er al op dit ADE?
alcohol maakt nooit slachtoffers wilde je zeggen?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 19 oktober 2014 @ 13:27:57 #45
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_145697194
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2014 13:23 schreef Re het volgende:

[..]

alcohol maakt nooit slachtoffers wilde je zeggen?
I.i.g niet vanwege slechte kwaliteit.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 19 oktober 2014 @ 13:33:59 #46
262 Re
Kiss & Swallow
pi_145697392
quote:
7s.gif Op zondag 19 oktober 2014 13:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

I.i.g niet vanwege slechte kwaliteit.
dus alcohol, een legale drug maakt gewoon slachtoffers, er zijn geen mensen die doodgaan die legale drugs nemen?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 19 oktober 2014 @ 13:36:19 #47
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_145697481
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2014 13:33 schreef Re het volgende:

[..]

dus alcohol, een legale drug maakt gewoon slachtoffers, er zijn geen mensen die doodgaan die legale drugs nemen?
Nogal logisch aangezien alcohol 1 van de meeste schadelijke en verslavende drugs is die er zijn. Maar omdat de legale status een goede kwaliteit garandeert, gaan mensen dood aan een overdosis, en niet aan een vervuilingsprobleem.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_145697523
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2014 13:05 schreef Re het volgende:

[..]

en vanuit welke naïviteit denk je dat eigenlijk? Legale drugs kunnen niet doden of zo? Of de lijst van legale drugs zal eindeloos zijn?
Criminalisering maakt de kans op ongelukken alleen maar groter.

quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 12:53 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat zal allemaal wel zo zijn maar in dit geval weet je nog helemaal niet of dat de reden is.

Maar wil je alles legaliseren dan ?
Als het verbod niet bijdraagt aan de volksgezondheid dan zou ik helemaal geen rechtvaardiging meer weten, los van de vraag of je dat een geldige rechtvaardiging vindt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_145698206
quote:
7s.gif Op zondag 19 oktober 2014 13:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Vroeger kon dat op het feest zelf, maar dank zij de VVD mag dat niet meer.
Dat is dan niet zo snugger van de VVD, want het kan een hoop ellende voorkomen. Het lijkt wel alsof ze hopen dat er slachtoffers vallen, zodat ze er nog wat extra regels doorheen kunnen drukken. Feestgangers gebruiken toch wel drugs, of het nou getest word of niet, dat is iets wat nooit in de hand te houden is.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zondag 19 oktober 2014 @ 14:09:48 #50
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_145698658
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 13:57 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat is dan niet zo snugger van de VVD, want het kan een hoop ellende voorkomen. Het lijkt wel alsof ze hopen dat er slachtoffers vallen, zodat ze er nog wat extra regels doorheen kunnen drukken. Feestgangers gebruiken toch wel drugs, of het nou getest word of niet, dat is iets wat nooit in de hand te houden is.
Ze doen wel vaker rare dingen sinds hun coalitie gedoogd word door kleinburgerlijk-rechtse partijen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')