• Het laatste nieuwsquote:Het nieuwe seizoen van The Voice Of Holland kent een aantal veranderingen. Zo worden de rode stoelen niet meer omgedraaid als geen van de coaches tijdens een lied op de knop heeft gedrukt.
Deze kandidaten zullen dus niet meer op het podium te horen krijgen waarom zij niet door mogen naar de volgende ronde, meldt De Telegraaf.
Ook de ontvangst van de kandidaten in de hal van Studio 24 in Hilversum verdwijnt. In plaats daarvan interviewen presentatoren Jeroen Krabbé en Wendy van Dijk de talenten in aparte 'huiskamers', met een rocksfeer of een R&B-uitstraling. Dat zorgt voor persoonlijkere gesprekken.
Na de Battles worden de Clashes geïntroduceerd: ook in de eerste twee liveshows moeten kandidaten tegen elkaar zingen. Het gaat dan om een medley die de kandidaten die zelf mogen aandragen.
Een van de dingen die niet verandert, is de aanwezigheid van John de Mol. Hoe druk de televisietycoon het ook heeft, hij woont elke opname bij. The Voice is en blijft zijn kindje, weet de krant. De talentenjacht is vanaf 29 augustus weer te zien op RTL4.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:33 schreef Cee het volgende:
Hey, deed die Megan trouwens niet mee aan Idols 2?Ik denk dat ik 'r herken.
Wikipedia, ja dus.quote:Workshop Groep 2[bewerken]
Volgorde Kandidaat Liedje (originele artiest) Resultaat
1 Kostian Kloeze "She Goes Nana" (The Radios) Geëlimineerd
2 Megan Brands "Don't Play That Song" (Aretha Franklin) Geëlimineerd
3 Nick Schilder "Unchained Melody" (The Righteous Brothers) 4e plek
4 Lianne van Groen "Think Twice" (Céline Dion) Geëlimineerd
5 Hedwig "Foolish Games" (Jewel) Geëlimineerd
6 JK "All My Life" (K-Ci & JoJo) 2e plek (17% van de stemmen)
7 Merel "Beyond Gravity" (Ilse DeLange) 5e plek
8 Robin Zijlstra "A Different Corner" (George Michael) 1e plek (19% van de stemmen)
9 Meike Hurts "Last Dance" (Donna Summer) Jury's keuze
weet nog steeds niet wie dat zijn dus maakt het niet veel uitquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
Roos lijkt dus op Steffy uit B&B en Stephanie Seymour.
Niet Megan
Ik moet een beetje huilen van wat er van ze is gewordenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een pijpbekkies trekken die Lisa/Amy/Shelly toch
Het verkoopt, dus ik snap ze wel. Maar toch. Wat een gelikt zooitje. Gelikt en zaadvragendquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik moet een beetje huilen van wat er van ze is geworden
Dus kunnen ze niet alle drie door?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:36 schreef TheVulture het volgende:
Zo te zien laten ze Lisa Amy en Shelley wel tegen elkaar zingen![]()
echt hequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een pijpbekkies trekken die Lisa/Amy/Shelly toch
In die volgordequote:
Neequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus kunnen ze niet alle drie door?
Mooiquote:
Vroeg me net af is dat nou die van doutzen of van kim feenstraquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
Oh die van Doutzen is best lekker als hij een beetje lacht. Vooruit.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:40 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Vroeg me net af is dat nou die van doutzen of van kim feenstra
ja hequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
Oh die van Doutzen is best lekker als hij een beetje lacht. Vooruit.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:41 schreef Cee het volgende:
Op 1:19.
En Nick Schilder.
Oh dit waren nog eens tijden.
Wat vond je van die 3 brullende grietjes?quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat vond je van die 3 brullende grietjes?
quote:
In alle hysterie gewoon gemistquote:
En een videoboodschap van Bumaquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:38 schreef Joooo-pi het volgende:
wat een schreeuwbattle was die met Sabine Uitslag
Dat vind ik van Roos, maar bevooroordeeld.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:30 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het echt niet klinken
...Eva heeft wel de meest herkenbare stem
Lekkah!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb zelfs sinds eeuwen weer wijn en chips gehaald, for good old time sake
Gezelligquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kon het me al niet voorstellen toen mensen vorige vrijdag zeiden dat ze niet samen in de battle stonden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik lees net dat ze wel als trio blijven deelnemen, ze zingen hun battle tegen Gabriella:
http://www.omroepbrabant.(...)oice+of+Holland.aspx
Het blijft pure conceptverneuking
Oehquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:19 schreef MissJ het volgende:
[..]
Lekkah!
Ik ga as usual Bugles en Chocolait chips halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.the voices
heitieh
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:51 schreef Pisces29 het volgende:
Trios moeten ze beperken tot xfactor, mocht dat ooit terugkomen. The Voice is the voice, niet VoiceSquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik lees net dat ze wel als trio blijven deelnemen, ze zingen hun battle tegen Gabriella:
Ohquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:43 schreef iBenny het volgende:
Maar in het eerste seizoen was er ook een duo
Davy & Joshua. Kwamen tot in de liveshowsquote:
Vanaf het begin. Hoe het dit jaar gebeurt weet ik niet. Voorgaande jaren was het namelijk een rommeltje met draaiende stoelen en percentages die niet klopte.quote:Stemmen de mensen thuis al meteen mee bij de eerste live-show of is dat pas later?
helemaal eens, conceptverneuking! Laat ze lekker met X-factor of Holland's got talent ofzo meedoen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:28 schreef TheVulture het volgende:
dat dusquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:31 schreef Stickertje het volgende:
gtst_________________________________
Wendy?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:17 schreef hunter2011 het volgende:
Is die ene vrouw die eruit ziet als een zombie met een doodshoofd ook in deze aflevering te zien?
Ik zag dr geloof ik netquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:17 schreef hunter2011 het volgende:
Is die ene vrouw die eruit ziet als een zombie met een doodshoofd ook in deze aflevering te zien?
Er zit ook wel een dosis make-up zo te zienquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
Wat ziet Marco er lekker fris uit hier
Ja maar zijn haar zit ook lekker een beetje omhoog, ipv halve lokken in het gezicht.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er zit ook wel een dosis make-up zo te zien
Glennis heeft toch niet zo'n fietsenstalling? *google start*quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:37 schreef hunter2011 het volgende:
Die donkere vrouw heeft het gebit van Glennis Grace
Soms lijkt ze er helemaal opquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:37 schreef hunter2011 het volgende:
volgens mij kan ze ook schreeuwen als glennisquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:37 schreef hunter2011 het volgende:
heeft die ook zo'n spleet?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:37 schreef hunter2011 het volgende:
Tikkie botox misschienquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er zit ook wel een dosis make-up zo te zien
ja he, ik dacht al, op wie lijkt ze tochquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:37 schreef hunter2011 het volgende:
Tuurlijk, die oudjes willen ze zo min mogelijk door.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:38 schreef iBenny het volgende:
Dus de oudjes (die je amper hebt) tegen elkaar zetten is logisch?
Ja, nu leek ze er zeker opquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:39 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Nee, maar wel dat beetje paard-achtige
quote:
nummer vraagt er ook wel omquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:41 schreef hunter2011 het volgende:
Deze dames gaan elkaar omschreeuwen
Kun je ze beter niet tegen elkaar zetten, nu is er altijd eentje doorquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tuurlijk, die oudjes willen ze zo min mogelijk door.
Ik begrijp denk ik wel waar dat vandaan komt jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:43 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik vind Graziella niet echt likeable.
Tja, Glennis Gracequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik begrijp denk ik wel waar dat vandaan komt ja
Glennis was ook geen jonge blomquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
Die vinden ze gewoon te oud. Zo simpel is het. Jammer.
Ze willen niet meerdere oudere...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:46 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Glennis was ook geen jonge blom
inderdaadquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
Als ik Ilse zie, dan stel ik me altijd voor dat ze er privé als een slons bijloopt en op tv/optredens enkel gestyled is. Jammer..
Ik denk dat je van veel BN-ers steil achterover slaat hoe ze er in het echt zonder plamuursel uitzien.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
Als ik Ilse zie, dan stel ik me altijd voor dat ze er privé als een slons bijloopt en op tv/optredens enkel gestyled is. Jammer..
En bij de schuur waren ze haar haar vergetenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
Veel minder en minder nadrukkelijk ookquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
Stem van Pip spreekt mij veel meer aan. Maar komt niet zo goed uit dit nummer, heeft zij niet minder partijen om te zingen?
valt me mee, meestal gaan ze juist voor de schreeuwerdsquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:56 schreef hunter2011 het volgende:
Oh, ze gaan toch voor het ingetogen stijltje
inderdaad goedquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:05 schreef Symphonic het volgende:
Dt dochtertje
Dit is wel awsome, deze twee zouden samen iets moeten gaan doen
Iedereen wilt toch solo, denk ik.quote:
Ik zou het wel weten als ik de kans kreeg, hij is een baasquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iedereen wilt toch solo, denk ik.
Ja lijkt me ookquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iedereen wilt toch solo, denk ik.
Lekker gek doenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:10 schreef Koen66 het volgende:
Ze bedenken de nieuwe regels waar ze bij staan
HALLOOO....SCRIPT!!!!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:10 schreef Koen66 het volgende:
Ze bedenken de nieuwe regels waar ze bij staan
Tijdens zijn auditie vond niemand het hier tofquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten als ik de kans kreeg, hij is een baas
Klopt. Maar dit is wel erg goedquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tijdens zijn auditie vond niemand het hier tof
Dattesquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Sympathiek van hem wat hij zei. Solo is ze niet goed genoeg vergeleken andere kandidaten, dus beter kiest ze om het samen te doen.
Zusquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Is dat haar moeder die 'alleen' zeurt?
Wat jij seg jonguh! Mamma weet beter!!quote:
En terecht wat een domme beslissing. Je doet dit voor jezelfquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:21 schreef hunter2011 het volgende:
Die familie vindt het niet leuk, haha
Net als bij Ekfektor, het makkelijke meisje.quote:
True thatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |