• Het laatste nieuwsquote:Het nieuwe seizoen van The Voice Of Holland kent een aantal veranderingen. Zo worden de rode stoelen niet meer omgedraaid als geen van de coaches tijdens een lied op de knop heeft gedrukt.
Deze kandidaten zullen dus niet meer op het podium te horen krijgen waarom zij niet door mogen naar de volgende ronde, meldt De Telegraaf.
Ook de ontvangst van de kandidaten in de hal van Studio 24 in Hilversum verdwijnt. In plaats daarvan interviewen presentatoren Jeroen Krabbé en Wendy van Dijk de talenten in aparte 'huiskamers', met een rocksfeer of een R&B-uitstraling. Dat zorgt voor persoonlijkere gesprekken.
Na de Battles worden de Clashes geïntroduceerd: ook in de eerste twee liveshows moeten kandidaten tegen elkaar zingen. Het gaat dan om een medley die de kandidaten die zelf mogen aandragen.
Een van de dingen die niet verandert, is de aanwezigheid van John de Mol. Hoe druk de televisietycoon het ook heeft, hij woont elke opname bij. The Voice is en blijft zijn kindje, weet de krant. De talentenjacht is vanaf 29 augustus weer te zien op RTL4.
quote:
Verrassend dat er eigenlijk niemand verder gaat erinquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik zat net naar dat overzicht in de OP te kijken van de top 3's in alle seizoenen, alleen Pearl heeft nog een carriere
die had ze toch al voor the voicequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik zat net naar dat overzicht in de OP te kijken van de top 3's in alle seizoenen, alleen Pearl heeft nog een carriere
Ik heb nog zelfs gestemd toen! Ik stem nooit.quote:
Een van de leukste liedjes die Griekenland ooit heeft gestuurdquote:
Is dat het antwoord op SBS' datingshow die maandag begint?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
Een villa met gescheiden mannen.
Godskanonne. En dat kijken we straks allemaal ook weer gewoon
Ik ook.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb nog zelfs gestemd toen! Ik stem nooit.
Ik ben ook heel benieuwd, maar ik denk het wel.... zoals ik al zei CONCEPT VERNEUKTquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:48 schreef z0rz0r het volgende:
hoe gaan ze dat met dat trio doen?
3 tegen 1 ??
Er zat ook nog een lekkere danser bij. Echt alles klopte aan dat nummer.quote:
Waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is dat het antwoord op SBS' datingshow die maandag begint?
Nee.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
Een villa met gescheiden mannen.
Godskanonne. En dat kijken we straks allemaal ook weer gewoon
ik zit nu nog steeds op 0x, en ik ddenk dat het over 3 minuten nog steeds 0x isquote:
Stickert, je mist wat.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik zit nu nog steeds op 0x, en ik ddenk dat het over 3 minuten nog steeds 0x is
En welke kerel laat haar echt slapen?quote:
Nee, dat was Ferry van der Veer.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
Deze kaki broek, komt hij uit kinderrrrrrrrrrren voor kinderrrrrrrrrrren?
Geen idee. Niet iedereen valt op Roggel Hazes.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
En welke kerel laat haar echt slapen?
Mooi. Hou maar, dan hoeft ze nooit meer op tvquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:53 schreef iBenny het volgende:
Ik heb nog wel een bedje over voor Chantal
Ja deze die naast die griek staat.quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:57 schreef TheVulture het volgende:
Die Griek lijkt het eindresultaat van Roel van Velzen en Dennis Weening als die samen kinderen zouden kunnen maken
lol iddquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:57 schreef TheVulture het volgende:
Die Griek lijkt het eindresultaat van Roel van Velzen en Dennis Weening als die samen kinderen zouden kunnen maken
onmogelijk dat iemand net zo irritant als ferry doedens isquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ferry is net zo irritant als elke andere Ferry. Ik noem een Ferry Doedens.
Inderdaad zeg.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]
onmogelijk dat iemand net zo irritant als ferry doedens is
Ferry Doedens heeft een beter lichaam, deze is gewoon skinnyquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]
onmogelijk dat iemand net zo irritant als ferry doedens is
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Wie heeft Marco gestolen dan? M'n moeder belde net, dus ik miste een stuk...
Alle ferry's zijn homoquote:[img]tp://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op vrijdag 17 oktober 2014 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ferry is The Bitch van the Voice dit jaarquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:00 schreef z0rz0r het volgende:
dus ferry heeft die griek lopen naaien tijdens die battle? als ik ali zijn woorden juist interpreteer
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:00 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
[..]
Ferry Doedens heeft een beter lichaam, deze is gewoon skinny
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lach maar, het ging twaalf minuten over een konijntje langs de weg
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:52 schreef iBenny het volgende:
Een liedje die je niet zo vaak hoort: Pharell - Happy
Godverdomme.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:04 schreef TheVulture het volgende:
Wel jammer dat ie de hoed van Waylon uit de kont van een smurf heeft moeten trekken
zou ik ook doen voordat ik weer happy zou horenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Valt mee, ik zag vandaag nog een filmpje van iemand die voor hem wegrende
Nee dat hoorde je goedquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:05 schreef loezzzje het volgende:
zei die nou little train? of hoorde ik dat verkeerd
You wish???quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:05 schreef TheVulture het volgende:
Pharell is volgens mij van de mannen
Nee maar hij wappert nogalquote:
En niet geheel toevallig was ie in Nederlandquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:04 schreef Cee het volgende:
Oh ja hij coacht natuurlijk de USA versie.
Zijn tzaziki miste komkommer.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:06 schreef nickhguitar het volgende:
Kan iemand uitleggen waarom die Griek net zo boos was? Had even 2 minuten gemist, watskeburt
hij lag eruit omdat hij van slag raakte toen ferry de afspraken op het podium niet nakwam??quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:06 schreef nickhguitar het volgende:
Kan iemand uitleggen waarom die Griek net zo boos was? Had even 2 minuten gemist, watskeburt
Wat was de deal dan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:07 schreef z0rz0r het volgende:
[..]
hij lag eruit omdat hij van slag raakte toen ferry de afspraken op het podium niet nakwam??
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:08 schreef loezzzje het volgende:
pharell is getrouwd en heeft een kind volgens mij
Ik kan zo 89 ergere bedenken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:07 schreef Stickertje het volgende:
heb nog nooit een lied zo erg gehaat als deze
Hij was natuurlijk bij north sea jazz, dus dan dan is het zo te doen om ff naar Hilversum te gaan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
En niet geheel toevallig was ie in Nederland
Eigen concert in Ziggo ook vast welquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:08 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Hij was natuurlijk bij north sea jazz, dus dan dan is het zo te doen om ff naar Hilversum te gaan.
ali had het over looplijnen in zijn commentaar die ferry niet nakwam en dat die griek daarom wat minder zong ofzo..quote:
Hij was toen in Nederland voor een optreden jaquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:09 schreef loezzzje het volgende:
en rtl late night was misschien ook diezelfde tijd?
Nee joh, mocht ze willenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:14 schreef Aspergermeisje het volgende:
Links haar gezicht lijkt op die actrice uit orange is the new black.
Roos 23quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
God christus zeg, hoe oud zijn die grietjes?
Terechte vraag, waarom mag er een duo meedoen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:16 schreef TheVulture het volgende:
Maar heeft iedere coach nu een battle van 3?
Nope. Marco en Trijntje hebben 14, Ilse en Ali 15 kandidatenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:16 schreef TheVulture het volgende:
Maar heeft iedere coach nu een battle van 3?
Dat zou de kortstbestaande meidengroep in de geschiedenis worden denk ikquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:16 schreef Cee het volgende:
Ik dacht in eerste instantie dat Ilse ze in een groep ging zetten.
Buurman en Buurmanquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:17 schreef loezzzje het volgende:
die eva is ook niks veranderd. wat een verschrikkelijk kind blijft dat toch.
Dat dus ja.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:17 schreef loezzzje het volgende:
die eva is ook niks veranderd. wat een verschrikkelijk kind blijft dat toch.
En ik neem aan dat Oestroegeen aka Lisa Amy en Shelley als 1 kandidaat teltquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope. Marco en Trijntje hebben 14, Ilse en Ali 15 kandidaten
Waarschijnlijk nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En ik neem aan dat Oestroegeen aka Lisa Amy en Shelley als 1 kandidaat telt
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:18 schreef Stickertje het volgende:
sluit je suicidale hamsters op en stop je fragile glazen op in geluidsdichte kluizen, code rood
ja, hij had zijn telefoonstekker laten liggenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
Robert gaat voor seizoen triljoen wéér naar Australië?
naar duitsland gaan is op een of andere manier niet spectaculair genoegquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
Robert gaat voor seizoen triljoen wéér naar Australië?
Dat had ik dus met Roosquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ze hadden Ferry naast die 2 hysterische kutten moeten zetten. Die Megan past er niet tussen.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:20 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ja, hij had zijn telefoonstekker laten liggen
Lekker een half uur naar mensen in het vliegtuig/hotel/bus kijken en wéér Australië. Boring.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
naar duitsland gaan is op een of andere manier niet spectaculair genoeg
Is dat die griet met vlinder op de schouder? Die krijst net zo dom als die Buurman. Tenenkrommend.quote:
Doe zoals ik: je hoeft niet te kijken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker een half uur naar mensen in het vliegtuig/hotel/bus kijken en wéér Australië. Boring.
Nee, ik vind het programma soms wel leuk (All you need), maar niet tig keer naar opa en moeke in Down Under. Wissel al die landen gewoon lekker af.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Doe zoals ik: je hoeft niet te kijken.
Vast ook nog magneetbandenquote:
Het zou wel een sensatie zijn als die mensen dan eigenlijk naar familie in Argentinie hadden gewildquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker een half uur naar mensen in het vliegtuig/hotel/bus kijken en wéér Australië. Boring.
Of wissel niet af en blijf eens in nederlandquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, ik vind het programma soms wel leuk (All you need), maar niet tig keer naar opa en moeke in Down Under. Wissel al die landen gewoon lekker af.
Maar extra korting ende graties.
Vraag Oekraine of ze nog een raketje over hebben. Wordt het vast een spannende uitzendingquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan krijg je het-spijt-mequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of wissel niet af en blijf eens in nederland
Lijkt me overigens wel balen om met 3 iets te doen, bijna onmogelijk.quote:
Vreemd, als je die twee op een podium zet is het al chaosquote:
Dat is love is in the airquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, ik vind het programma soms wel leuk (All you need), maar niet tig keer naar opa en moeke in Down Under. Wissel al die landen gewoon lekker af.
Maar extra korting ende graties.
Maar ook daar kunnen ze afwisselen!quote:
Dat heet tegenwoordig coachingquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:26 schreef TheVulture het volgende:
Ilse is niet echt betrokken bij de oefening?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:27 schreef Cee het volgende:
Ilse weet wel om te gaan met spanningen binnen een groep.
Is de pro in labiel zijn. Net als gisterquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:27 schreef Cee het volgende:
Dus ze komen nog bij Humberto?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:27 schreef Cee het volgende:
Mijn hart bloedde ook een stukje dood zonet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Wat is dit voor verneukte versie van Song 2?
Ja dat bedoel ik daar gaan ze naar allerlei landenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar ook daar kunnen ze afwisselen!
Bij elke battle mag er geen sprankje in zitten lijkt wel.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:29 schreef iBenny het volgende:
Ik wil een brandende vuurpijl in mijn oor steken. Wat is dit?
Misschien een rat in d'r flamoes?quote:
Dat wel, maar ze was wel de beste hierquote:
Eva haalt het niet bij die andere twee als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:31 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
dit, of eventueel Eva.
Maar alledrie eigenlijk niet goed genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |