• Het laatste nieuwsquote:Het nieuwe seizoen van The Voice Of Holland kent een aantal veranderingen. Zo worden de rode stoelen niet meer omgedraaid als geen van de coaches tijdens een lied op de knop heeft gedrukt.
Deze kandidaten zullen dus niet meer op het podium te horen krijgen waarom zij niet door mogen naar de volgende ronde, meldt De Telegraaf.
Ook de ontvangst van de kandidaten in de hal van Studio 24 in Hilversum verdwijnt. In plaats daarvan interviewen presentatoren Jeroen Krabbé en Wendy van Dijk de talenten in aparte 'huiskamers', met een rocksfeer of een R&B-uitstraling. Dat zorgt voor persoonlijkere gesprekken.
Na de Battles worden de Clashes geïntroduceerd: ook in de eerste twee liveshows moeten kandidaten tegen elkaar zingen. Het gaat dan om een medley die de kandidaten die zelf mogen aandragen.
Een van de dingen die niet verandert, is de aanwezigheid van John de Mol. Hoe druk de televisietycoon het ook heeft, hij woont elke opname bij. The Voice is en blijft zijn kindje, weet de krant. De talentenjacht is vanaf 29 augustus weer te zien op RTL4.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh dat stuk heb ik gemist omdat ik in de auto zat, ik zat aan de spaghetti bij mijn ouders en mijn moeder vond dat ik niet zo grof over haar moest zijn
Ik denk dat dit waar is: TAL / The Voice ook doorgestoken kaart?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:53 schreef iBenny het volgende:
The Voice of Holland... "Je zingt beter, maar ik kies voor hem"
Stiekem wil je dat wel... RTL weet datquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:53 schreef Pheno het volgende:
Ik wil niet dichter bij Ruben. Dus flikker op met je app.
Is toch zoquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat dit waar is: TAL / The Voice ook doorgestoken kaart?
Niet eens stiekem. Gewoon nee.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Stiekem wil je dat wel... RTL weet dat
Haar geheime zoontje van een negerquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:55 schreef hunter2011 het volgende:
wie is dat kleine donkere jongetje bij Trijn in het team
quote:
Tuurlijk, maar dat wisten we al na seizoen 1, show 1quote:
Zwarte Piemp.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]![]()
Zit ik nu middenin een pieten wel niet fllipino kaaskop/stroopwafeloorlog?
Homofoobquote:
Investeren in de toekomst noem je datquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:56 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Gaat er later goed uitzien, helaas nog geen 18 denk ik.
Dus als je zelf geen homo bent ben je homofoob? Vind je het gek dat al die homo's zich altijd zo benadeeld noemen als je zo denktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |