Dat heb ik dus ook...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:46 schreef Charles.Darwin het volgende:
Die Plien is toch al 100 jaar op TV? Hoezo talent?
Stel je een trio voor met Ferry Doedens en Tim Douwsma, twee Friese blonde godenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:47 schreef Mani89 het volgende:
Ik word homo van Tim Douwsma. Geen grap.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:48 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wissel Ferry voor Epke.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:48 schreef alors het volgende:
[..]
Stel je een trio voor met Ferry Doedens en Tim Douwsma, twee Friese blonde goden
Haha ik krijg het een beetje warm nu.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:48 schreef alors het volgende:
[..]
Stel je een trio voor met Ferry Doedens en Tim Douwsma, twee Friese blonde goden
Hij heeft wel heel veel fans, en daar gaat het omquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:48 schreef BobW het volgende:
Ruud Feltkamp heeft alleen een week de GTST-quiz gedaan
Dit. Ja.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:48 schreef AF_ het volgende:
Bij gebrek aan beter hoop ik op luuk
Ruud
Richard![]()
![]()
![]()
Die is toch geen talent meer?
Ik heb ook Fries bloed. DMen mag altijd.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:48 schreef alors het volgende:
[..]
luuk is al helemaal geen talentquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:48 schreef AF_ het volgende:
Bij gebrek aan beter hoop ik op luuk
Ruud
Richard![]()
![]()
![]()
Die is toch geen talent meer?
En blondquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb ook Fries bloed. DMen mag altijd.
OP NAAR ZEISTquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:50 schreef Mani89 het volgende:
Kruimeltje was al 20 jaar geleden ofzo, waarom krijgt hij nu nog die prijs?
Ik heb hem een keer gezien als djquote:
Dat was een film.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:50 schreef Mani89 het volgende:
Kruimeltje was al 20 jaar geleden ofzo, waarom krijgt hij nu nog die prijs?
Wat komp je doen in m'n dorpje?quote:
Oh Janquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:50 schreef Cee het volgende:
Komt deze uit dezelfde fabriek als Jan Kooijman?
Ik zal er over nadenken, maar ik heb het zelf ook al, dus voor de genetische spreiding is het misschien beter om op zoek naar iets anders te gaan.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb ook Fries bloed. DMen mag altijd.
Nee deze komt uit bangladesh, stortte in halverwege de productie.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:50 schreef Cee het volgende:
Komt deze uit dezelfde fabriek als Jan Kooijman?
quote:
Nog vreemder dat hij deze prijs krijgt dan.quote:
Dat was tenenkrommend slecht.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:51 schreef Mani89 het volgende:
En waarom was Ferry niet genomineerd voor zijn optreden bij Ranking the Stars? Nog nooit zo hard gelachen.
Ziek geworden van het gebakquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:51 schreef Paul het volgende:
Waarom is Linda de Mol eigeniljk niet in de studio?
Bang dat haar kinderen ontvoerd wordenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:51 schreef Paul het volgende:
Je ziet de dubbele laag niet, Ferry is een genie.quote:
Peter r is aan het stalken geslagenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:51 schreef Paul het volgende:
Oh maar ik heb ook wat Gronings, Limburgs en Hollands bloed hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:51 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zal er over nadenken, maar ik heb het zelf ook al, dus voor de genetische spreiding is het misschien beter om op zoek naar iets anders te gaan.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:52 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Bang dat haar kinderen ontvoerd worden
Lekker weer een blessure veinzenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Dadelijk komt Badr Hari op RTL7. Dus.
Ze heeft als zwarte piet gespeeldquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:52 schreef AF_ het volgende:
Wendy heeft ook onder een sinaasappelboom gehangen
Live?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Dadelijk komt Badr Hari op RTL7. Dus.
Eerder oranjequote:
Wat is die donkere plek op zijn rug eigenlijk?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker weer een blessure veinzen
Wijnvlekquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat is die donkere plek op zijn rug eigenlijk?
moedervlekjequote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat is die donkere plek op zijn rug eigenlijk?
Weet ik eigenlijk niet.quote:
quote:
Het thema was goud toch?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:54 schreef Cee het volgende:
Wendy mengt zich goed in 't decor zeg, wat 'n kop.
Koekoek.quote:
Dat doet trouwen met je dusquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:54 schreef Cee het volgende:
Wendy mengt zich goed in 't decor zeg, wat 'n kop.
Of een wie is er dood gegaan het afgelopen jaar, zoals bij de Oscarsquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:55 schreef Guanabana het volgende:
Komt er trouwens geen top 10 ofzo? Van televisiemomenten enzo? Daar hou ik altijd zo van
Ja, had ik ook verwacht. Juist dit jaar zou ik er zo 10 op kunnen noemen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:55 schreef Guanabana het volgende:
Komt er trouwens geen top 10 ofzo? Van televisiemomenten enzo? Daar hou ik altijd zo van
Roel, denk aan je hart, het had ook Dotan kunnen zijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Niels Geusebroek moet ook weer ff geplugd worden.
WAUW WAUW WAUW TE GEK HE! NIEUWE MEGAHIT!
Giel zit niet voor niks in het publiekquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die vind ik dan serieus nog wel tofquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
voor zijn carrière wel iddquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Niels Geusebroek, maar goed dat hij nooit The Voice heeft gewonnen uiteindelijk
Godverdomme ja.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Roel, denk aan je hart, het had ook Dotan kunnen zijn.
Dat zat al aan het begin.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Roel, denk aan je hart, het had ook Dotan kunnen zijn.
JanGodtwitter:JandeHoop twitterde op donderdag 16-10-2014 om 21:53:58Er is een buitenaardse beschaving geland #televizierring http://t.co/GT2jvKfgPM reageer retweet
NEEquote:
Het is een tv-prijs hequote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:57 schreef Evertjan het volgende:
schande dat er geen aandacht is besteed aan de slachtoffers van de aanslag op MH17 in Oekraine
Set your mind free, it's the year of summer. Boem boem boem.quote:
Het duurt nog 20 minutenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:57 schreef Guanabana het volgende:
Nou, best een flopshow. Zonder terugblik op tv-momenten van het jaar vind ik er geen hol aan.
Misschien was dit wel een flauwe verwijzing.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:57 schreef Evertjan het volgende:
schande dat er geen aandacht is besteed aan de slachtoffers van de aanslag op MH17 in Oekraine
Stugodquote:
DAN KOM IK NIET OP TVquote:
Vrouwen gunnen elkaar ook niks hè.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:59 schreef alors het volgende:
Overacting van Ilse die Waylon keihard heeft gedumpt, biatch
viel zwaar tegenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:00 schreef Szura het volgende:
Het tv-moment is natuurlijk gisteren uitgezonden in RTL Boulevard
Nee appelen neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |