Of een wie is er dood gegaan het afgelopen jaar, zoals bij de Oscarsquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:55 schreef Guanabana het volgende:
Komt er trouwens geen top 10 ofzo? Van televisiemomenten enzo? Daar hou ik altijd zo van
Ja, had ik ook verwacht. Juist dit jaar zou ik er zo 10 op kunnen noemen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:55 schreef Guanabana het volgende:
Komt er trouwens geen top 10 ofzo? Van televisiemomenten enzo? Daar hou ik altijd zo van
Roel, denk aan je hart, het had ook Dotan kunnen zijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Niels Geusebroek moet ook weer ff geplugd worden.
WAUW WAUW WAUW TE GEK HE! NIEUWE MEGAHIT!
Giel zit niet voor niks in het publiekquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die vind ik dan serieus nog wel tofquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
voor zijn carrière wel iddquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Niels Geusebroek, maar goed dat hij nooit The Voice heeft gewonnen uiteindelijk
Godverdomme ja.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Roel, denk aan je hart, het had ook Dotan kunnen zijn.
Dat zat al aan het begin.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Roel, denk aan je hart, het had ook Dotan kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |