Dat was een film.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:50 schreef Mani89 het volgende:
Kruimeltje was al 20 jaar geleden ofzo, waarom krijgt hij nu nog die prijs?
Wat komp je doen in m'n dorpje?quote:
Oh Janquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:50 schreef Cee het volgende:
Komt deze uit dezelfde fabriek als Jan Kooijman?
Ik zal er over nadenken, maar ik heb het zelf ook al, dus voor de genetische spreiding is het misschien beter om op zoek naar iets anders te gaan.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb ook Fries bloed. DMen mag altijd.
Nee deze komt uit bangladesh, stortte in halverwege de productie.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:50 schreef Cee het volgende:
Komt deze uit dezelfde fabriek als Jan Kooijman?
quote:
Nog vreemder dat hij deze prijs krijgt dan.quote:
Dat was tenenkrommend slecht.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:51 schreef Mani89 het volgende:
En waarom was Ferry niet genomineerd voor zijn optreden bij Ranking the Stars? Nog nooit zo hard gelachen.
Ziek geworden van het gebakquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:51 schreef Paul het volgende:
Waarom is Linda de Mol eigeniljk niet in de studio?
Bang dat haar kinderen ontvoerd wordenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:51 schreef Paul het volgende:
Je ziet de dubbele laag niet, Ferry is een genie.quote:
Peter r is aan het stalken geslagenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:51 schreef Paul het volgende:
Oh maar ik heb ook wat Gronings, Limburgs en Hollands bloed hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:51 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zal er over nadenken, maar ik heb het zelf ook al, dus voor de genetische spreiding is het misschien beter om op zoek naar iets anders te gaan.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:52 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Bang dat haar kinderen ontvoerd worden
Lekker weer een blessure veinzenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Dadelijk komt Badr Hari op RTL7. Dus.
Ze heeft als zwarte piet gespeeldquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:52 schreef AF_ het volgende:
Wendy heeft ook onder een sinaasappelboom gehangen
Live?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Dadelijk komt Badr Hari op RTL7. Dus.
Eerder oranjequote:
Wat is die donkere plek op zijn rug eigenlijk?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker weer een blessure veinzen
Wijnvlekquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat is die donkere plek op zijn rug eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |