Zo ongeveer om de 5 SC's hebben we het erover, dus volkomen legitiem dat je het alweer vergeten bent.quote:
Je kletstquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zo ongeveer om de 5 SC's hebben we het erover, dus volkomen legitiem dat je het alweer vergeten bent.
Was je eind augustus toevallig ook op vakantie?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:49 schreef Deisyy het volgende:
Je kletstIk heb er hier nog nooit over gelezen, dat wil niet zeggen dat er nooit voer gesproken is, maar niet zo vaak.
O ja, verkansie
Ja, maar dat heb je gewoon even terug gezochtquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Was je eind augustus toevallig ook op vakantie?
Sherlock is nog steeds kaputt, maar vlak voor jouw Turkije-avontuur heeft FANN de toggle hier ontdekt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:07 schreef Deisyy het volgende:
Ja, maar dat heb je gewoon even terug gezocht
Ik ben trouwens nog steeds op zoek naar een nieuwe ava, ik vind mijn Tommie wel lief, maar wil geen zoetsappige ava meer
ik dacht, ik meld het even maar bedanktquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:26 schreef FANN het volgende:
[..]
zit ik een hele uitleg voor je te typen![]()
Eetze
Dat is ook waar ik naar op zoek ben, maar eigenlijk moet ik daar gewoon tegenaan lopen, dus ik stop mij zoekpogingen en zet mijn helm op.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sherlock is nog steeds kaputt, maar vlak voor jouw Turkije-avontuur heeft FANN de toggle hier ontdekt.
Ben niet zo creatief met het verzinnen van nieuwe ava's, maar iets nemen wat "men" hier op FOK! dan weer absoluut niet van je verwacht is dan wel weer leuk.
Da's wel lullig, ze hebben nu geen gun meer.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:21 schreef Deisyy het volgende:
Ik zit net te lezen dat dat juweliersechtpaar wordt bedreigd door de onderwereld, het leven van die mensen is totaal verwoest door die overval.
lekker gewerkt Piet?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Da's wel lullig, ze hebben nu geen gun meer.
Draait ie plaatjes en knutselt aan apparaten of zo iets en daarnaast .. nog wel iets in de handel of zo ...quote:
quote:
Je modem uit en aan zetten kan helpen. Dat ding van mijn moeder was ook te erg.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:44 schreef just me het volgende:
[..]wel een betere laptop, deze is niet meer vooruit te branden als die even aanstaat
Maar hoe oud is dat bakkie van je?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:58 schreef just me het volgende:
MIjn modem ???
dat doe ik dan straks wel anders heb ik ook geen tv meer
Is het niet gewoon je provider ?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:03 schreef just me het volgende:
Heb al gedefragmendingust, ik gebruik cc-cleaner, heb van alles geprobeerd
Ok zelfde OS ? neem ik aan ...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:21 schreef just me het volgende:
Ik heb met mijn desktop geen problemen dus het zal niet aan KPN liggen
Wel uitzetten ....quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:23 schreef just me het volgende:
Ik zal er morgen de stofzuiger eens op loslaten
blazen in dit geval sachaquote:
Zou kunnen... Als de mijne moeilijk begint te doen koop ik meestal een nieuwe ...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:30 schreef just me het volgende:
Er zijn toch ook speciale spuitbusjes voor?
bij piemel.nl?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou kunnen... Als de mijne moeilijk begint te doen koop ik meestal een nieuwe ...
moet je wel geld "over" hebbenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou kunnen... Als de mijne moeilijk begint te doen koop ik meestal een nieuwe ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |