geen idee, durf ik niet op te drukkenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat ''tokkelen'' van andere users weet ik ook pas sinds héél kort trouwens
en weer terug... dus vanaf het einde naar het begin...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:15 schreef sacha het volgende:
nu wil ik de knop nog vinden om van het begin van een pagina naar het einde te springen![]()
zonder toetsenbord dan hè
als je één keer klikt op bijvoorbeeld jouw naam dat zie ik alleen alle posts van jou, als ik het nog een keer doe is dat weer weg en is alles weer ''gewoon''quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:17 schreef sacha het volgende:
[..]
geen idee, durf ik niet op te drukken
True, maar je loopt toch onderhand lang genoeg mee hier om te weten wie er wel en niet in die categorie vallen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:42 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga met sommigen maar beter helemaal nooit meer in discussie. Dat is beter voor me.
Ik zie het trouwens toevallig dat je dit post, want de quote-alert staat hier uit.
Het is handig als je een topic wil nalezen op alle reacties die hij gegeven heeft ná de OP.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:22 schreef sacha het volgende:
[..]
jazeker![]()
nu nog bedenken wat het nut ervan is
Als je een posting van een bepaalde user terugzoekt, dan hoef je niet een heel topic door te scrollen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:22 schreef sacha het volgende:
jazeker![]()
nu nog bedenken wat het nut ervan is
Ik lees met veel plezier mee en sla de postings van de (in mijn ogen) vermoeidende users gewoon over.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:15 schreef FANN het volgende:
Nah... vermoeiend topic hoor dat feministe gedoe....
maar het gaat per pagina, dat is weer niet zo handig...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je een posting van een bepaalde user terugzoekt, dan hoef je niet een heel topic door te scrollen.
Dan is het erg handig.
ik heb een beetje zitten lezen maar ik was het alweer zatquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik lees met veel plezier mee en sla de postings van de (in mijn ogen) vermoeidende users gewoon over.
Dan zet je di op 300quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:31 schreef FANN het volgende:
[..]
maar het gaat per pagina, dat is weer niet zo handig...
Disney Assepoester die muis heette ook Tom.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep, Even voorstellen: Tom! Ook wel Tommerd genoemd.
Even bij instellingen (overig) veranderen en je hebt 1 pagina.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:31 schreef FANN het volgende:
maar het gaat per pagina, dat is weer niet zo handig...
Dat snap ik niet.quote:
Mjah, ik volg het al sindsdat het geopend werd....3 delen teruglezen zou ik ook niet doen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:31 schreef FANN het volgende:
ik heb een beetje zitten lezen maar ik was het alweer zat
Bij sommige grafische topics is dat dan meestal niet zo handig ...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Even bij instellingen (overig) veranderen en je hebt 1 pagina.
Heb ik net gedaan, maar hij doet het nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Even bij instellingen (overig) veranderen en je hebt 1 pagina.
Ik snap dat echt niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel terug lezen, maar dat dan niet snappen ...
Er werkt meer niet op FOK!, na de aanpassing van de FP.quote:
Jammer... probeer ik het wel een ander keertje...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er werkt meer niet op FOK!, na de aanpassing van de FP.
Zou best kunnen dat ook dit daardoor nu niet werkt.
De Meeuwenlaan is in A'dam Noord Hut, daar woon ikquote:
Meeuwenlaan is een lange straat daar ....quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:44 schreef FANN het volgende:
[..]
De Meeuwenlaan is in A'dam Noord Hut, daar woon ik![]()
Niet op de Meeuwenlaan hoor, dat is zéker 10 km bij mijn huis vandaan
Ja, ik heb blauwe kneedbarequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:50 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Nog gevonden?
Bij mn vorige job had ik bakken vol gratis, geel en fel roze
Zul je zien dat er geen lawaai te horen is... Maar reikte dat lawaai helemaal of het IJ heen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik heb blauwe kneedbare![]()
vannacht effe testen...
Ja en ik heb mijn oordoppen in maar ik hoor gewoon de wasmachine draaienquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Zul je zien dat er geen lawaai te horen is... Maar rijkte dat lawaai helemaal of het IJ heen?
Ik bedoel rijdt hij dan in een auto?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann woont ook niet bij jou in de buurt...
Ik bedoel rijdt hij dan in een auto te FOK!ken?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja....en tussendoor drinkt hij ook nog een glaasje whiskey.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:57 schreef Treehut362 het volgende:
Ik bedoel rijdt hij dan in een auto te FOK!ken?
Kan dat, technisch gezien?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja....en tussendoor drinkt hij ook nog een glaasje whiskey.
Ik heb die functie nooit begrepen...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nog een specifieke motivatie om de quote-alert uit te zetten?
a-sociaalquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb die functie nooit begrepen...
Liegebeest!!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:44 schreef FANN het volgende:
[..]
is dat niet gevaarlijk?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb 2 handen en een peuk in mijn mond...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |