quote:
Je modem uit en aan zetten kan helpen. Dat ding van mijn moeder was ook te erg.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:44 schreef just me het volgende:
[..]wel een betere laptop, deze is niet meer vooruit te branden als die even aanstaat
Maar hoe oud is dat bakkie van je?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:58 schreef just me het volgende:
MIjn modem ???
dat doe ik dan straks wel anders heb ik ook geen tv meer
Is het niet gewoon je provider ?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:03 schreef just me het volgende:
Heb al gedefragmendingust, ik gebruik cc-cleaner, heb van alles geprobeerd
Ok zelfde OS ? neem ik aan ...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:21 schreef just me het volgende:
Ik heb met mijn desktop geen problemen dus het zal niet aan KPN liggen
Wel uitzetten ....quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:23 schreef just me het volgende:
Ik zal er morgen de stofzuiger eens op loslaten
blazen in dit geval sachaquote:
Zou kunnen... Als de mijne moeilijk begint te doen koop ik meestal een nieuwe ...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:30 schreef just me het volgende:
Er zijn toch ook speciale spuitbusjes voor?
bij piemel.nl?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou kunnen... Als de mijne moeilijk begint te doen koop ik meestal een nieuwe ...
moet je wel geld "over" hebbenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou kunnen... Als de mijne moeilijk begint te doen koop ik meestal een nieuwe ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |