abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145642621
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 16:35 schreef jackie12 het volgende:

Als ze waren gaan lopen vanaf het hostel dan hadden ze al om 8.45 uur moeten vertrekken vanaf het hostel. Hiervoor dus nog even muggespul halen, op de computer dingen uitzoeken en nog even relaxen in een hangmat terwijl de ander een kaart bekijkt...
Het is 1 uur en 43 minuten lopen vanaf 'Spanish by the river' tot aan het begin van het
Pianistapad (volgens Google maps routeplanner), dat zullen ze dus waarschijnlijk
niet gedaan hebben. Er stopt echter een bus om de hoek, die zal ongetwijfeld in Alto Boquete
stoppen, maar vanaf daar is het ook nog wel 45 minuten tot een uur lopen. Het lijkt mij dat
aangezien ze wisten dat ze al veel gingen lopen, ze een taxi hebben genomen of inderdaad
van iemand een lift hebben gekregen. Dat die persoon zich niet gemeld heeft is wel voor te
stellen, want dan zou de verdwijning met die persoon in verband gebracht kunnen worden.
Maar wel weer opmerkelijk dat niemand ze in een taxi of auto heeft zien stappen.
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:49:51 #202
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_145642634
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 16:08 schreef jackie12 het volgende:
Misschien moet ik toch maar wat vaker op WS gaan koekeloeren.

http://s160.photobucket.c(...)zps3ad00bbb.jpg.html

En dan doet Kris haar broekje uit bij de 2e kabelbrug en loopt in haar blote toedeledokus naar de 3e kabelbrug zonder het hutje te zien of gezien te zijn door die mensen daar ?
Er zit bijna nooit iemand in zo'n hutje, denk ik.
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:50:06 #203
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_145642647
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 16:35 schreef jackie12 het volgende:
Als ze waren gaan lopen vanaf het hostel dan hadden ze al om 8.45 uur moeten vertrekken vanaf het hostel.
Waarom 8.45 uur? De afstand was toch maar 4 km of zoiets?
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:52:03 #204
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_145642710
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 16:50 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Nee, het is een kilometer of 9 vanaf hun onderkomen in Alto Boquete. Daarom kunnen we lopen gerust uitsluiten.
pi_145642715
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 16:50 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Het is vanaf het hostel tot op de mirador ruim 4 uur lopen

Oh, Gorraay zegt net zelfs nog verder
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:54:22 #206
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_145642779
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 16:08 schreef jackie12 het volgende:
Misschien moet ik toch maar wat vaker op WS gaan koekeloeren.

http://s160.photobucket.c(...)zps3ad00bbb.jpg.html

En dan doet Kris haar broekje uit bij de 2e kabelbrug en loopt in haar blote toedeledokus naar de 3e kabelbrug zonder het hutje te zien of gezien te zijn door die mensen daar ?
Welke mensen? Dat kunnen toch gewoon lege hutten zijn.

En wat heeft haar toedeledokus te maken of ze wel of niet gezien zou zijn? Haar toedeledokus gaf toch geen licht ofzo?
pi_145642792
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 16:49 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Er zit bijna nooit iemand in zo'n hutje, denk ik.
Wel een plek om te blijven. En kijk hoe open het daar is.
Mooi kaartje wat weergeeft zoals ik vermoedde hoe het er daar uitziet.
Niks geen Amazoneachtig ondoordringbaar woud

Maar het belangrijkste: ze waren niet verdwaald want ze waren op het juiste pad!

(overigens: ze zijn hier nooit geweest hoor. Dat moeten we denken)
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 17:02:34 #208
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_145643012
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 16:54 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Maar het belangrijkste: ze waren niet verdwaald want ze waren op het juiste pad!

Ik begrijp je redenering niet. Het is toch goed mogelijk dat ze zo'n hutje wel gevonden hebben en door ook enige tijd in gebivakkeerd hebben? Wellicht ook een foto van gemaakt die later is aangezien voor een boot. Alleen overleven was door niet mogelijk op lange termijn en hulp kwam er ook niet. Dus zijn ze na een paar dagen toch weer verder getrokken.
pi_145643074
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 16:54 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Kaartje laat wel duidelijk zien dat er meerdere paden lopen.
Hoe kom je anders bij die hutten?
Make my day!
pi_145643352
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 16:36 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Zet er voortaan even een link bij. De tweede helft van een zin vertalen zonder context is vaak niet goed mogelijk. Juist daardoor is een Google-'vertaling' vaak wartaal.

"... maar dat er een onduidelijkheid in voorkomt [n.l. in het rapport van het NFI]: het lijkt alsof de batterij van een van de mobiele telefoons op 4 april leeg was, maar dat op 7 en op 11 april beide telefoons een signaal opvingen."

Oud nieuws volgens mij.
oud nieuws? Beide telefoons? De link had ik 1post daarvoor neergezet. En dat er botten van Lisanne zijn gevonden 3 september.
pi_145643360
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 17:02 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Ik begrijp je redenering niet. Het is toch goed mogelijk dat ze zo'n hutje wel gevonden hebben en door ook enige tijd in gebivakkeerd hebben? Wellicht ook een foto van gemaakt die later is aangezien voor een boot. Alleen overleven was door niet mogelijk op lange termijn en hulp kwam er ook niet. Dus zijn ze na een paar dagen toch weer verder getrokken.
Dat kan niet want Feliciano ging op 3 april al de hele trail lopen naar Bocas op zoek naar hen Hij had ze dan in dit hutje wel gevonden.
pi_145643435
Op de overzichtskaart van Geruisloos (in de OP) zie je in vakje I 10 een rivier ontspringen. Of is dat het vervolg van de rivier waar de Quabrada foto is gemaakt? Zouden ze deze rivier stroomafwaarts gevolgd kunnen zijn ipv doorgelopen tot de rivier met al die oversteken? Weet iemand of daar gezocht is?
pi_145643834
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 13:48 schreef danyoromijn het volgende:

Als de we kabel op jouw foto niet zien, heb je dan een andere waar hij wel te zien is?
Waarom zou daar een kabel moeten zijn, mensen kunnen zo door de rivier oversteken.
Ja die heb ik.

Goede vraag voor Baru: waarom is daar eigenlijk een kabel bij die steen terwijl je er ook zo de rivier kan oversteken?
pi_145644001
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 17:17 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Dat kan niet want Feliciano ging op 3 april al de hele trail lopen naar Bocas op zoek naar hen Hij had ze dan in dit hutje wel gevonden.
Kun je zeker weten dat ze daar toen niet gevonden zijn dan?

Mijn horror-scenario, dat er op de ontsnapte(n) gejaagd werd door zowel good als bad guys en je niet weet wie wie is, is ook nog steeds mogelijk.
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 18:06:54 #215
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_145644602
quote:

[..]

Ik denk dat dat een misverstand is. Als ze het in Boquete over Bocas hebben, bedoelen ze doorgaans de provincie, niet dat plaatsje op een eiland voor de Caraïbische kust. De trail loopt ook niet naar het stadje Bocas. De provincie Bocas del Toro begint ongeveer bij de Mirador. (Maar ik sluit de andere mogelijkheid niet helemaal uit, die man heeft meer energie dan een paard.)
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 18:35:04 #216
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_145645281
quote:

[..]

Zie jij een messiaanse figuur in Hem?

Ik heb nergens gelezen dat Hij alle hutjes heeft afgezocht, hoor.
pi_145646561
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 18:35 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Zie jij een messiaanse figuur in Hem?

Ik heb nergens gelezen dat Hij alle hutjes heeft afgezocht, hoor.
Als je van de 2e naar de 3e kabelbrug loopt dan vind ik het ten eerste raar dat je het dichtgeknoopte spijkerbroekje niet vindt.

Ook vind ik het raar dat je van de tweede naar de derde kabelbrug loopt niet even gaat kijken in dat hutje daar.

Maar dat zal wel komen omdat ik te logisch denk
pi_145647208
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 19:20 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Als je van de 2e naar de 3e kabelbrug loopt dan vind ik het ten eerste raar dat je het dichtgeknoopte spijkerbroekje niet vindt.

Ook vind ik het raar dat je van de tweede naar de derde kabelbrug loopt niet even gaat kijken in dat hutje daar.

Volgens mij hadden ze wel in de hutjes gekeken maar waren K%L er toen niet. En ik denk ook niet dat het spijkerbroekje toen al in de struiken hing.
pi_145647345
Hing die korte broek direct aan het pad dan? Ik kan me voorstellen dat als dat een beetje van het pad af was en je mensen zoekt dat dat niet direct gezien wordt, de situatie was toen toch wel even anders!
pi_145647451
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 19:39 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Volgens mij hadden ze wel in de hutjes gekeken maar waren K%L er toen niet. En ik denk ook niet dat het spijkerbroekje toen al in de struiken hing.
het broekje is niet in de struiken gevonden maar was " netjes" op de grond achtergelaten met de knoop dicht. Zit mobiel en linken gaat niet maar heb het gelezen en er was ook een video waarin de vinder van dat broekje dat vertelde. Hij zei tevens dat ze meerdere kledingstukken hebben gevonden, meen ik. Daarover niets meer vernomen.
pi_145647602
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 19:46 schreef ToniB het volgende:

[..]

het broekje is niet in de struiken gevonden maar was " netjes" op de grond achtergelaten met de knoop dicht. Zit mobiel en linken gaat niet maar heb het gelezen en er was ook een video waarin de vinder van dat broekje dat vertelde. Hij zei tevens dat ze meerdere kledingstukken hebben gevonden, meen ik. Daarover niets meer vernomen.
O ik dacht dat het netjes in de struiken hing maar het lag op de grond dus. Maar het is maanden later pas gevonden dus dan denk ik niet dat het er op 3 april al lag. Dan zou het er niet meer zo netjes uitzien denk ik. Ik weet welke video je bedoelt maar ik heb daar niets in gehoord of gezien over meerdere kledingstukken.
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 20:13:31 #222
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_145648265
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 19:20 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Te onlogisch. Wanneer ging F. daar zoeken? Hoe weet je of K&L daar op dat moment al waren of geweest waren?
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 20:14:44 #223
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_145648296
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 19:46 schreef ToniB het volgende:

[..]

Er was toen wel een soort shirt gevonden, maar dat was 80 jaar oud werd vrij snel bekend.
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 20:16:42 #224
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_145648361
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 17:45 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Kun je zeker weten dat ze daar toen niet gevonden zijn dan?

Mijn horror-scenario, dat er op de ontsnapte(n) gejaagd werd door zowel good als bad guys en je niet weet wie wie is, is ook nog steeds mogelijk.
Zeker-edit,-

[ Bericht 12% gewijzigd door Lavenderr op 17-10-2014 20:23:17 ]
pi_145648580
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 20:13 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Te onlogisch. Wanneer geen F. daar zoeken? Hoe weet je of K&L daar op dat moment al waren of geweest waren?
Op 3 april is ie gaan zoeken. Vanaf de Pianista, achter de mirador, bij de paddocks gekeken en op een stuk van de Bocas trail gezocht.

Helaas heeft ie ze niet gevonden en moet ie er qua afstand heel dichtbij zijn geweest.
pi_145648759
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 20:22 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Op 3 april is ie gaan zoeken. Vanaf de Pianista, achter de mirador, bij de paddocks gekeken en op een stuk van de Bocas trail gezocht.

Helaas heeft ie ze niet gevonden en moet ie er qua afstand heel dichtbij zijn geweest.
Heb je daar nog een bron van?
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 20:33:27 #227
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_145648941
quote:

[..]

Precies. Op 3 april hadden ze die hut nog niet gevonden.
pi_145650651
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 20:33 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Precies. Op 3 april hadden ze die hut nog niet gevonden.
Mochten ze daar ooit geweest zijn dan niet op eigen houtje.
pi_145650915
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 17:38 schreef 11en30 het volgende:

Ja die heb ik.
Kun je die dan ook posten, dan kunnen we zien of die kabel achter die steen kan lopen
op dezelfde manier als we zien op foto 550.

quote:
Goede vraag voor Baru: waarom is daar eigenlijk een kabel bij die steen terwijl je er ook zo de rivier kan oversteken?
Baru is niet meer actief op WS, hij is de discussies nogal zat en met name alle
samenzweringstheoriën en te veel negativiteit over de bevolking in Boquete.

De kabel kan ook zijn om je eraan vast te houden, zoals we ook in de Telemetro video zien.
Als het water ineens hoger is, kun je meegesleurd worden door de stroming.
pi_145651078
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 17:21 schreef Ceto het volgende:
Op de overzichtskaart van Geruisloos (in de OP) zie je in vakje I 10 een rivier ontspringen. Of is dat het vervolg van de rivier waar de Quabrada foto is gemaakt? Zouden ze deze rivier stroomafwaarts gevolgd kunnen zijn ipv doorgelopen tot de rivier met al die oversteken? Weet iemand of daar gezocht is?
Een van de theorieën is dat ze de quebrada inderdaad zijn ingeslagen, wellicht om verkoeling te zoeken in iets dieper water. Het is alleen lastig te zeggen in hoeverre dit mogelijk is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Geruisloos op 17-10-2014 21:33:05 ]
pi_145652057
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 21:19 schreef danyoromijn het volgende:

[..]

De kabel kan ook zijn om je eraan vast te houden, zoals we ook in de Telemetro video zien.
Als het water ineens hoger is, kun je meegesleurd worden door de stroming.
En laat het nu net een paar dagen later heel hard zijn gaan regenen.
Make my day!
pi_145652088
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 20:28 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

De bron is gegeven door iemand die mij met dat artikel mij ermee om de oren sloeg.

Een tijdje terug zei dat ik het belachelijk vond dat als Feliciano en Plinio wisten dat ze de Pianista deden op 1 april waarom ze dan niet direct gingen zoeken achter de mirador in de dagen erna.

Iemand (weet niet meer wie) plaatste toen een artikel waarin stond dat hij (F)wel was gaan zoeken op 3 april en een heel stuk de Bocas trail (of quetzal?) afliep.
In de reportage AFK zegt hij ook dat hij daar is geweest op 3 april maar geen voetafdrukken van hen kon vinden in de modder bij de paddocks.

Het is in ieder geval opmerkelijk dat hij op 3 april niet mag zoeken van hogerhand met zijn tasje met fruit en zegt niet te zijn gegaan omdat ie niet mocht maar dan maanden later beweert dat ie wel is gaan zoeken op diezelfde 3 april.

Oh en Baru stopt op WS.
Goh verrassend 2 weken voor november...
pi_145652161
Wat is er dan in november?
Make my day!
pi_145652346
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 21:50 schreef jackie12 het volgende:

[..]

De bron is gegeven door iemand die mij met dat artikel mij ermee om de oren sloeg.

Een tijdje terug zei dat ik het belachelijk vond dat als Feliciano en Plinio wisten dat ze de Pianista deden op 1 april waarom ze dan niet direct gingen zoeken achter de mirador in de dagen erna.

Iemand (weet niet meer wie) plaatste toen een artikel waarin stond dat hij (F)wel was gaan zoeken op 3 april en een heel stuk de Bocas trail (of quetzal?) afliep.
In de reportage AFK zegt hij ook dat hij daar is geweest op 3 april maar geen voetafdrukken van hen kon vinden in de modder bij de paddocks.

Het is in ieder geval opmerkelijk dat hij op 3 april niet mag zoeken van hogerhand met zijn tasje met fruit en zegt niet te zijn gegaan omdat ie niet mocht maar dan maanden later beweert dat ie wel is gaan zoeken op diezelfde 3 april.

Oh en Baru stopt op WS.
Oke thanx
pi_145652876
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 21:49 schreef agter het volgende:

[..]

En laat het nu net een paar dagen later heel hard zijn gaan regenen.
Dan waren ze na een paar dagen dwalen dus weer bijna terug bij het begin?
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_145652892
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 21:51 schreef agter het volgende:
Wat is er dan in november?
Ik heb nog nooit met deze man op WS gesproken maar naar wat ik begreep is hij gids, op dit moment in Duitsland maar zou hij zodra hij weer terug in Boquete is zou hij in november voor alle zolderkamerspeurneuzen op WS met GPS de trail gaan lopen.

Er zijn mensen die dat geloven
En er zijn mensen die daar helemaal niks van geloven (oa ik)
pi_145652969
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 21:50 schreef jackie12 het volgende:

Oh en Baru stopt op WS.
misschien bedoelt hij dat hij betaald dacht te gaan zoeken, maar dat mocht eerst niet?
en dat hij toen als vrijwilliger gezocht heeft?
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_145653058
quote:

[..]

Hij heeft blijkbaar zijn best moeten doen om ze NIET te vinden.

Wat we ook niet moeten vergeten in de bijdrage tot kans op een misdrijf is het feit dat deze meiden min of meer de laatste prooien waren voor mogelijke menselijke predators omdat het regenseizoen begin april begint en dan ligt de jacht tot zeg eind oktober stil.
pi_145654040
quote:
Wat we ook niet moeten vergeten in de bijdrage tot kans op een misdrijf is het feit dat deze meiden min of meer de laatste prooien waren voor mogelijke menselijke predators omdat het regenseizoen begin april begint en dan ligt de jacht tot zeg eind oktober stil.
_O-
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 23:05:40 #240
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_145654841
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 21:13 schreef gynaika het volgende:

[..]

Mochten ze daar ooit geweest zijn dan niet op eigen houtje.
Waarom niet? Ze kunnen die hut toch zelf bij toeval hebben gevonden?
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 23:09:16 #241
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_145654991
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 22:13 schreef theavenger_ep het volgende:
Dat's waar. Enige consideratie is wat dat betreft op zijn plaats. Je zal maar behept zijn met die behoefte aan jong vlees. Die mensen vinden dat zelf ook heel vervelend, maar ze kunnen er tenslotte ook niets aan doen.
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 23:19:19 #242
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_145655304
Ik las daarnet een allerakeligst kwaaddenkend stukje van ene "Lindengracht" op WS, over [censuur]. Zou je dat hier ook mogen schrijven, vraag ik me af.... :D
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 23:22:14 #243
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_145655397
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 23:19 schreef Gorraay het volgende:
Ik las daarnet een allerakeligst kwaaddenkend stukje van ene "Lindengracht" op WS, over [censuur]. Zou je dat hier ook mogen schrijven, vraag ik me af.... :D
Kun je een link geven?
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 23:23:17 #244
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_145655431
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 23:28:58 #245
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_145655657
quote:
Ja, interessant. Kwaaddenkend zou ik het zelf niet willen noemen, maar wel gewoon realistisch. Echter, als je hier zoiets schrijft, wordt je onmiddellijk op het matje geroepen en beticht van smaad en laster.
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 23:30:56 #246
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_145655722
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 23:28 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Ja, interessant. Kwaaddenkend zou ik het zelf niet willen noemen, maar wel gewoon realistisch. Echter, als je hier zoiets schrijft, wordt je onmiddellijk op het matje geroepen en beticht van smaad en laster.
Lindengracht Ik was er al bang voor.... :D
pi_145657066
Reactie van Pitti op de op de aanklacht die van de ouders van Kris willen indienen
http://www.prensa.com/uho(...)holandesas/409775?en
pi_145657890
http://www.boqueteguide.com/?p=10993
de laatste reactie onder deze pagina is een vraag aan Ingrid Lommers, gesteld op 5 september, nog steeds niet beantwoord door I.L.

Concerned says:
September 5, 2014 at 4:13 am
This is a question to Ingrid Lommers (Spanish Language school): Ingrid, technical research on the camera shows that the photos of the girls on top of the Continental Divide, were shot at round 13.00 hrs (Boquete time) during their hike on the Pianista Trail. Can you please clarify how it is that you were absolutely 100% sure that at that same time, they were actually at your school? We have not heard any comments from you or from your school since this news has been dispersed.

Hallo?? Ingrid??
uiteindelijk lukt altijd alles
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 00:30:41 #249
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_145657918
K/L meeting a.s. zondag 19-10 in Utrecht met El_Matador en ondergetekende.
Er is een topic voor overleg:
ONZ / Kris & Lisanne FOK! meet Utrecht 19-10-14
Dit staat los van de meeting op 7 november.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_145658419
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 20:28 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Van WS post 756 user Chiatos

Rectification to my post #14;
On April 3, Feliciano denounces their disappearance to Sinaproc and Boquete townhall. In the afternoon he does the same at the DIJ office. He was told by Eileen that they had gone hiking on El Pianista. He reported their disappearance because Eileen could not speak any Spanish.

Addition to post:
On April 5, he accompanies a DIJ search party on El Pianista trail.

http://www.prensa.com/imp(...)on-holandesas/333663

[ Bericht 3% gewijzigd door Poekje01 op 18-10-2014 01:01:57 ]
pi_145658473
Als Eileen geen Spaans sprak, lijkt het mij redelijk om te veronderstellen dat zij ook niet degene was die de tours voor de meiden had geboekt.

[ Bericht 95% gewijzigd door Poekje01 op 18-10-2014 01:05:15 ]
pi_145658823
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 00:46 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

On April 3, Feliciano denounces their disappearance to Sinaproc and Boquete townhall. In the afternoon he does the same at the DIJ office. He was told by Eileen that they had gone hiking on El Pianista. He reported their disappearance because Eileen could not speak any Spanish.

Addition to post:

Het ging me om een bevestiging dat hij achter de mirador dus aan de Bocas kant heeft gezocht op die datum. Ik zie dat hier niet staan?
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 01:18:35 #253
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_145659038
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 01:05 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Het ging me om een bevestiging dat hij achter de mirador dus aan de Bocas kant heeft gezocht op die datum. Ik zie dat hier niet staan?
In de video van AFK:

Antwoorden voor Kris door Answers for Kris
15:10
pi_145659123
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 00:46 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

Addition to post:

Hahaha. Je was me voor...
Ik gaf mezelf vanavond eigenlijk een voorzetje die ik morgen zelf wilde inkoppen.

Die Feliciano is 's morgens om 7.30 uur bij Sinaporc om met zn tasje met fruit groepen in te delen voor een zoektocht.(maar niet mag)
Daarna gaat hij de Pianista, achter de mirado, de paddocks (waar geen voetafdrukken zijn..)EN een stuk van de Bocas trail aflopen om vervolgens aan het einde van de middag weer terug in Boquete te zijn...

Superman !!

pi_145659148
Ik las dat Jerome van Passel in Boquete afgelopen maand april in een radioprogramma waar Indianen naar luisteren de verdwijning van de meiden had gemeld. Zo wisten ze er van. Waardoor ze naderhand toen ze de rugzak zagen een verband met de zaak konden leggen, en wisten dat ze dat moesten melden.

Is er eigenlijk door een journalist of politieman / onderzoeker ooit verder moeite gedaan eens met de Indianen vd. Ngobe Bugle community te gaan praten? Zijn daar bronnen van?

Van een finca weet ik dat daar soms verbleven wordt, want in een interview met F. zie je hem daar koffie zetten, en een keukentje ed. Hoe zit het met de overige finca's? Wie wonen daar waar en wanneer? Wat gebeurt er precies? Wat is een finca eigenlijk? Een vakantiehuisje? Schuilplaats? Hut voor dieren, gereedschap en hooi? Overnachtingsplaats voor veedrijvers? Zijn ze hemelsbreed gezien en rekening houdend met het terrein, echt nergens zichtbaar vanaf de paden? Of toch wel? Is dat uit te tekenen met enkele lijnen?
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 01:26:43 #256
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_145659150
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 01:24 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Hahaha. Je was me voor...
Ik gaf mezelf vanavond eigenlijk een voorzetje die ik morgen zelf wilde inkoppen.

Die Feliciano is 's morgens om 7.30 uur bij Sinaporc om met zn tasje met fruit groepen in te delen voor een zoektocht.(maar niet mag)
Daarna gaat hij de Pianista, achter de mirado, de paddocks (waar geen voetafdrukken zijn..)EN een stuk van de Bocas trail aflopen om vervolgens aan het einde van de middag weer terug in Boquete te zijn...

Superman !!

Dat riekt naar smaad.
pi_145659160
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 01:26 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Dat riekt naar smaad.
Dat riekt naar keiharde leugens van Baru uhhh Feliciano
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 01:30:39 #258
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_145659189
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 01:27 schreef jackie12 het volgende:

[..]

dat riekt naar keiharde leugens van Baru uhhh Feliciano
Suggereer je dat Baru en Feliciano een en dezelfde persoon zijn?
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 01:31:24 #259
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_145659198
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 00:48 schreef Poekje01 het volgende:
Als Eileen geen Spaans sprak, lijkt het mij redelijk om te veronderstellen dat zij ook niet degene was die de tours voor de meiden had geboekt.
Wat zou er van de toeristische sector in Panama overblijven als alleen mensen die het Spaans machtig zijn daar overnachtingen en tours konden boeken?
pi_145659238
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 01:30 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Suggereer je dat Baru en Feliciano een en dezelfde persoon zijn?
Baru kan toch zo goed Duits?
Hoeveel gidsen in Boquete kunnen Duits?

F in ieder gevel wel want hij studeerde in Miesbach (Deutschland)

Kom je nu eindelijk bij ons op de trein zitten ?
pi_145659243
Todos sabemos salvó algunos que existió mano criminal y los primeros sospechosos son los cholos
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 01:18 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

In de video van AFK:

Antwoorden voor Kris door Answers for Kris
15:10
Die video loopt elke keer vast bij mij maar ging dat over 3 april?
pi_145659259
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 01:27 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Dat riekt naar keiharde leugens van Baru uhhh Feliciano
hij kan met zijn 4x4 naar- en van vlak onder de mirador rijden. Dat scheelt natuurlijk wel 2,5 uur omhoog, en 2,5 uur omlaag lopen. Op een dag 5 uur.
pi_145659260
Hier wordt enkel maar lovend over F gesproken.
http://www.tripadvisor.nl(...)iriqui_Province.html
pi_145659270
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 01:31 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Wat zou er van de toeristische sector in Panama overblijven als alleen mensen die het Spaans machtig zijn daar overnachtingen en tours konden boeken?
waarom zou een meisje van hun leeftijd die pas een paar dagen in Boquete is daar de excursies boeken?
Zou kunnen hoor maar het zou ook heel goed mogelijk dat K en L dat zelf hebben gedaan.
(en misschien pas op 1 april tenzij de ouders op 31 maart al wisten dat ze dat hadden geboekt)
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 01:36:48 #265
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_145659286
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 01:33 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Ik blijf graag in mijn eigen helikoptertje, maar ik vlieg vlak boven jullie en blijf jullie ook in de gaten houden. Van wat grotere afstand zie je de dingen duidelijker.

Enfin, ook al is F. gelijk aan B., is hij daarmee dan ook gelijk verdacht?
pi_145659291
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 01:35 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

hij kan met zijn 4x4 naar- en van vlak onder de mirador rijden. Dat scheelt natuurlijk wel 2,5 uur omhoog, en 2,5 uur omlaag lopen. Op een dag 5 uur.
Niet als hij op zoek was naar hun. Dan zoek je de Pianista pad eerst af (het was 3 april nog niemand had dat gedaan )
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 01:39:32 #267
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_145659320
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 01:35 schreef jackie12 het volgende:

[..]

waarom zou een meisje van hun leeftijd die pas een paar dagen in Boquete is daar de excursies boeken?
Zou kunnen hoor maar het zou ook heel goed mogelijk dat K en L dat zelf hebben gedaan.
(en misschien pas op 1 april tenzij de ouders op 31 maart al wisten dat ze dat hadden geboekt)
Daarvoor was ze aangenomen, in het kader van haar studie aan een toeristische opleiding in Breda. Overigens is een boekje Hoe en Wat in het Spaans al voldoende om eenvoudige dingen als het boeken van een tour tot een goed einde te brengen. Bovendien denk ik dat ze wel degelijk een elementaire kennis van het Spaans heeft. Dat schrijft ze meen ik ook in haar LinkedIn profiel.
pi_145659372
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 01:35 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

Je kunt de eerste 2 km van het Pianista pad met de auto. De 2,5 km daarna zul je moeten lopen.
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 01:43:23 #269
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_145659374
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 01:39 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Daarvoor was ze aangenomen, in het kader van haar studie aan een toeristische opleiding in Breda. Overigens is een boekje Hoe en Wat in het Spaans al voldoende om eenvoudige dingen als het boeken van een tour tot een goed einde te brengen. Bovendien denk ik dat ze wel degelijk een elementaire kennis van het Spaans heeft. Dat schrijft ze meen ik ook in haar LinkedIn profiel.
Heb ik ook. Una cerveza por favor! Dat is voldoende.
pi_145659378
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 01:34 schreef Grijzemassa het volgende:
Todos sabemos salvó algunos que existió mano criminal y los primeros sospechosos son los cholos

[..]

Na 15 minuten zegt Hans Kremers:

"Feliciano zegt me net dat hij hier geweest is op donderdag 3 april maar niks heeft gezien. Ook geen voetstappen...enz"
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 01:45:49 #271
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_145659414
quote:
:?
quote:
Ja. Op 3 april is hij doorgelopen tot dat punt, zegt Hans Kremers.
Edit: jackie12 was me voor ;)
pi_145659450
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 01:31 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Juist. Maar F., die als van origine geboren Canadees die de talen Spaans, Duits en Engels - en een beetje Nederlands- spreekt, en bij wie de hele week toch leuke tochten waren geboekt met/voor/door de meiden, ziet ze, en zegt dan, volgens zijn eigen zeggen, op 1 april, alleen, 'ola'? Lisanne bekeek een kaart. En Kris lag in een hangmat.

Hoe wist hij eigenlijk dat zij het waren?

Hoe laat was dat ? Om 08:00u s' ochtends? Hoe laat ging de zon daar eigenlijk op? Kris en Lisanne zijn dus tussen 08:00u en 11:00u volgende gaan doen blijkbaar:
- naar taalschool lopen,
- computer bekijken
- in hangmat liggen
- naar dorp lopen, boodschappen doen
- pinnen
- Kris kreeg een massage in de beauty salon van een vriendin van I.L.
- terug naar kamer lopen/bus/taxi
- bergschoenen ophalen
- naar Alto Lino lopen of met bus/taxi

Zag F. ze bij de taalschool? Waarom dan daar? Iemand die hem wil boeken hoeft geen Spaans te spreken en kan hem toch gewoon bellen? En gasten haalt hij altijd op met zijn 4x4 bij hun hostel. Hij was die dag al volgeboekt dus blijkbaar, maar zegt niet naderhand:.... toen ik daar mijn twee klanten voor die dag kwam ophalen...

[ Bericht 1% gewijzigd door Poekje01 op 18-10-2014 02:12:51 ]
pi_145659514
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 01:48 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

Juist. Maar F., die als van origine geboren Canadees die de talen Spaans, Duits en Engels - en een beetje Nederlands- spreekt, en bij wie de hele week toch leuke tochten waren geboekt met/voor/door de meiden, ziet ze, en zegt dan, volgens zijn eigen zeggen, op 1 april, alleen, 'ola'? Lisanne bekeek een kaart. En Kris lag in een hangmat.

Hoe wist hij eigenlijk dat zij het waren?

Hoe laat was dat ? Om 08:00u s' ochtends? Hoe laat ging de zon daar eigenlijk op? Kris en Lisanne zijn dus tussen 08:00u en 11:00u volgende gaan doen blijkbaar:
- naar taalschool lopen, computer bekijken
- naar dorp lopen, boodschappen doen
- pinnen
- Kris kreeg een massage in de beauty salon van een vriendin van I.L.
- terug naar kamer, bergschoenen ophalen

Zag F. ze bij de taalschool? Waarom dan daar? Iemand die hem wil boeken hoeft geen Spaans te spreken en kan hem toch gewoon bellen? En gasten haalt hij altijd op met zijn 4x4 bij hun hostel. Hij was die dag al volgeboekt dus blijkbaar, maar zegt niet naderhand: toen ik daar mijn twee klanten voor die dag kwam ophalen...

Kris kreeg helemaal geen massage die ochtend.
pi_145659534
Ook Boquete :D
Ngobe Indian men have a unique form of conflict resolution. Whenever a serious dispute arises, the men engage in an one-on-one fist fight, usually on top of broken shards of glass bottles, in an alleyway leading to the bar. The last man standing is the winner with the conflict resolved in his favor.
The winner also acquires the loser’s wife as a prize
http://www.yourlifeisatrip.com/home/boquete-wife-fights.html

En zo gaat dat dan

Tripadvisor heeft deze folklore vergeten te vermelden :P

[ Bericht 6% gewijzigd door Grijzemassa op 18-10-2014 02:01:20 ]
pi_145659578
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 01:54 schreef Geruisloos het volgende:

[..]

Kris kreeg helemaal geen massage die ochtend.
oh? was dat op maandag dan?
pi_145659662
Ik ben blij dat iedereen die vandaag de dag veel op dit forum zit nu online is.

Ik ga niet zeggen dat Feliciano een psychopatische moordenaar is.
Zou ook heel vreemd zijn dat ie na misschien wel 20 jaar gids zich zomaar opeens vergrijpt aan 2 meiden.

Wat ik wel echt denk is dat hij meer weet.

Ik denk ook echt dat hij de lift heeft gegeven en misschien wel hun gids was.

Maar stel hij gaf hen die lift en "overhandigde" ze aan een goede bekende van hem en dat het met die persoon/mensen (per ongeluk) vreselijk mis is gegaan?

Misschien heeft ie daarna alles gedaan en gezegd om diegene te beschermen.
Er zijn voor mij teveel leugens, toevalligheden en aanwijzingen die naar hem leiden.

Maar nogmaals misschien is het idd wel allemaal toeval.
pi_145659669
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 02:00 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

oh? was dat op maandag dan?
Niet op dinsdag in ieder geval.
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 02:12:23 #278
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_145659690
quote:
Wie zei dat en waar/wanneer?
pi_145659734
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2014 01:48 schreef Poekje01 het volgende:
(...) F., die als van origine geboren Canadees (...)
11.gif
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 02:16:46 #280
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_145659740
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 01:55 schreef Grijzemassa het volgende:
Tripadvisor heeft deze folklore vergeten te vermelden :P
En hoe betrouwbaar is die "#1 Website for Experiential Storytelling and Narrative Travel Writing"? Je leest ook wel eens dat alle Nederlanders op klompen lopen.
pi_145659760
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 02:12 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Wie zei dat en waar/wanneer?

[..]

O foutje wist niet dat dat er bij stond maar komt hier vandaan http://www.prensa.com/uho(...)holandesas/409775?en

is de reactie van ene Toto onder het artikel. Ik wilde het nog niet plaatsen maar ja, al gebeurd
pi_145659787
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 02:16 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
ja, las ik ergens, maar hier wordt gezegd dat hij in het gebied geboren is:

https://www.lonelyplanet.(...)rience-puma-sighting

hou ik dat toch maar aan, Boquete en omstreken dus.
pi_145659790
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 02:16 schreef Gorraay het volgende:

[..]

En hoe betrouwbaar is die "#1 Website for Experiential Storytelling and Narrative Travel Writing"? Je leest ook wel eens dat alle Nederlandse op klompen lopen.
Het was cynisch bedoelt want het allemaal hartstikke illegaal natuurlijk. Hoewel je op de video wel kan zien dat de politie er bij staat om de boel in de gaten te houden denk ik. Of ze vinden het interessant ;)
pi_145659808
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 01:36 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Enfin, ook al is F. gelijk aan B., is hij daarmee dan ook gelijk verdacht?
Uh, ja.
Jezelf voordoen als een ander is sowieso al raar maar afijn dat kan.
Maar wat voor belang heb je erbij om op een forum te zitten waar mensen uitzoeken wat er met Kris en Lisanne is gebeurd?
Dan zou ik als logisch denkende denken : Mensen informatie geven waar ze even zoet mee zijn maar ze ook weer niet teveel informatie geven. Na een half jaar haken ze vast wel af..

Domnivoor zegt dat hij weet wie het is maar wil zijn naam niet prijsgeven.
Misschien heeft Domnivoor wel gelijk.
Maar het kan ook zomaar zijn dat Domnivoor ook in de maling is genomen.

Ik heb iig grote twijfels over hem
pi_145659929
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 02:16 schreef Gorraay het volgende:

[..]

En hoe betrouwbaar is die "#1 Website for Experiential Storytelling and Narrative Travel Writing"? Je leest ook wel eens dat alle Nederlanders op klompen lopen.
Nou nog een dan

http://trans-americas.com(...)ngos-boquete-panama/
pi_145659944
Wat ik nog alsmaar nog steeds niet begrijp is waarom er niet eerder (ook) langs de rivieren is gezocht id buurt van het Pianista pad. Iedereen beweert, dat als je de weg kwijt raakt, het slim is een rivier stroomafwaarts te volgen. Logisch, je hebt drinkwater nodig. Dat konden de Sinaproccers toch ook verzinnen?

Op 3 april is aan de politie dgg. dat de dames naar alle waarschijnlijkheid op het Pianista pad waren gaan wandelen. Door E. en Feliciano, want dat had I.L. gemeld nalv. het zoeken op die taalschool computer. Op 5 april is dat opnieuw gemeld, want F. had toen inmiddels ook diverse getuigen gesproken. Nee, dan wordt er toch eerst heel ergens anders gezocht, bij Vulcan Baru? Waarom? Is eerder gevraagd hier. Weet ik. Omdat er veel eigenwijze mensen rondliepen? Kan. Maar je mag toch verwachten dat iemand dan op zijn minst toch een goede reden heeft om daarin dan zo eigenwijs te zijn?

Wat staat daarover in alle bronnen?
Waarom luisterde niemand naar autoriteit gids F. en I.L. ?
pi_145659970
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 00:29 schreef eigendeegcookie het volgende:
http://www.boqueteguide.com/?p=10993
de laatste reactie onder deze pagina is een vraag aan Ingrid Lommers, gesteld op 5 september, nog steeds niet beantwoord door I.L.

Concerned says:
September 5, 2014 at 4:13 am
This is a question to Ingrid Lommers (Spanish Language school): Ingrid, technical research on the camera shows that the photos of the girls on top of the Continental Divide, were shot at round 13.00 hrs (Boquete time) during their hike on the Pianista Trail. Can you please clarify how it is that you were absolutely 100% sure that at that same time, they were actually at your school? We have not heard any comments from you or from your school since this news has been dispersed.

Hallo?? Ingrid??
Dit is absoluut een goede en terechte vraag. Sigrid!!! kom eens zou ik zeggen !

Begin april heeft (geloof ik) de broer van Lisanne gesproken met de eigenaar van Casa Pedro. Hij was er 100% van overtuigd dat hij de meiden zag om 14 uur op 1 april.

Zou het mogelijk zijn om een half jaar later nog een goede tijdlijn te maken?
pi_145659982
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 02:22 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Uh, ja.
Jezelf voordoen als een ander is sowieso al raar maar afijn dat kan.
Maar wat voor belang heb je erbij om op een forum te zitten waar mensen uitzoeken wat er met Kris en Lisanne is gebeurd?
Dan zou ik als logisch denkende denken : Mensen informatie geven waar ze even zoet mee zijn maar ze ook weer niet teveel informatie geven. Na een half jaar haken ze vast wel af..

Domnivoor zegt dat hij weet wie het is maar wil zijn naam niet prijsgeven.
Misschien heeft Domnivoor wel gelijk.
Maar het kan ook zomaar zijn dat Domnivoor ook in de maling is genomen.

Ik heb iig grote twijfels over hem
toen ik via NvP en via Baru geregeld had dat de moeder van Osman V. met Arrocha kon praten, haakte ze opeens af en wilde ze niet, volgens B. Vreemd. Misschien durfde ze niet, of was het broodje aap, geen idee.
pi_145660018
quote:
Kijk eens halverwege..

Ik zei toch, Superman woont in Boquete !!
pi_145660044
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 02:46 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Kijk eens halverwege..

Ik zei toch, Superman woont in Boquete !!
Er staat wel hoog in de heuvels rond Boquete bij ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Grijzemassa op 18-10-2014 02:56:04 ]
pi_145660061
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 02:43 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

toen ik via NvP en via Baru geregeld had dat de moeder van Osman V. met Arrocha kon praten, haakte ze opeens af en wilde ze niet, volgens B. Vreemd. Misschien durfde ze niet, of was het broodje aap, geen idee.
Ik denk dat als ze met Arrocha zou praten ze niet lang daarna ook uit de rivier opgevist zou worden
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 02:53:27 #292
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_145660063
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 02:18 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

O foutje wist niet dat dat er bij stond maar komt hier vandaan http://www.prensa.com/uho(...)holandesas/409775?en

is de reactie van ene Toto onder het artikel. Ik wilde het nog niet plaatsen maar ja, al gebeurd
wie zijn die cholos?

zijn dat locals?
pi_145660070
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 01:33 schreef jackie12 het volgende:

[..]

[ Bericht 5% gewijzigd door suddenintuition op 18-10-2014 03:36:39 ]
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 02:55:44 #294
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_145660073
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 02:52 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Ik denk dat als ze met Arrocha zou praten ze niet lang daarna ook uit de rivier opgevist zou worden
misschien dat ze alsnog wel hebben gepraat maar dat hij de info niet kan gebruiken met haar als getuige in de rechtzaal. Maar misschien komt hij met die info zelf een beetje verder.
Misschien, misschien... Maar ik vertrouw dat verdrinken van Osman niet.
pi_145660104
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 01:45 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

:?

[..]

Ja. Op 3 april is hij doorgelopen tot dat punt, zegt Hans Kremers.
Edit: jackie12 was me voor ;)
Ja sorry had niet in de gaten dat dat er nog boven stond. :|W Het was een reactie onder het artikel in La Prensa
pi_145660154
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 02:55 schreef Marrije het volgende:

[..]

misschien dat ze alsnog wel hebben gepraat maar dat hij de info niet kan gebruiken met haar als getuige in de rechtzaal. Maar misschien komt hij met die info zelf een beetje verder.
Misschien, misschien... Maar ik vertrouw dat verdrinken van Osman niet.
Wat vertrouw je niet aan Osman zijn zaak?
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 03:35:21 #297
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_145660254
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 03:10 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Wat vertrouw je niet aan Osman zijn zaak?
ik ben er niet van overtuigd dat zijn verdrinking een ongeluk was
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 03:48:10 #298
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_145660282
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 00:30 schreef Domnivoor het volgende:
K/L meeting a.s. zondag 19-10 in Utrecht met El_Matador en ondergetekende.
Er is een topic voor overleg:
ONZ / Kris & Lisanne FOK! meet Utrecht 19-10-14
Dit staat los van de meeting op 7 november.
Leuke initiatieven! :)

Ik zie nog wel met een ;) een niche in de markt en zou ook voor de aanstaande expedities van Steffens, Kremers, actualiteitenrubrieken en het plan Geruisloos een Pianista boot camp kunnen organiseren, in het Savelsbos hier in Zuid-Limburg, bij Maastricht.

Je loopt veel omhoog, door een geul en gaat hoogstens 2 km. per uur vooruit, slalommend langs stammen en je steekt een aantal bruggetjes over, bij water.

Het is ook het bos, bij Gronsveld, waar Tanja Groen spoorloos verdween, dus letten op sporen is altijd nog gewenst. En de bronstijdgasten gooiden hier al mensen in de put, naast de vuursteenmijnen. Dus je moet op je hoede zijn. Degene die verdwaalt, mag mee, want daar moet je je best voor doen en talent voor hebben.
pi_145660837
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 02:09 schreef jackie12 het volgende:

Maar nogmaals misschien is het idd wel allemaal toeval.
Ook echt dat Duits, heerlijk toevallig. En het obvious troll misvormde Engels (hat) lol. Ik dacht al, zou wel heel toevallig zijn als B zich niet meer liet zien sinds op ws mijn de steen gepost is.

Gelukkig maar dat P, toevallig een goede vriend van B, de meiden toevallig nog even passeerde op de Pianista een paar uur voor hun eerste noodoproep. Dat is meteen een mooi alibi voor F, toevallig.

Ayayayay maar hoe moet het nu verder met het onderzoek? Alle lokaties en alle spullen zelfs de beenderen zouden toevalligerwijs wel eens besmet geraakt kunnen zijn met vingerafdrukken en dna van een dader medeplichtige coverup'er getuige eerlijke vinder.

[ Bericht 5% gewijzigd door 11en30 op 18-10-2014 09:04:04 ]
pi_145660885
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 03:35 schreef Marrije het volgende:

[..]

ik ben er niet van overtuigd dat zijn verdrinking een ongeluk was
De timing was in ieder geval heeeeel toevallig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')