Heb je daar nog een bron van?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:22 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Op 3 april is ie gaan zoeken. Vanaf de Pianista, achter de mirador, bij de paddocks gekeken en op een stuk van de Bocas trail gezocht.
Helaas heeft ie ze niet gevonden en moet ie er qua afstand heel dichtbij zijn geweest.
Precies. Op 3 april hadden ze die hut nog niet gevonden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:22 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Op 3 april is ie gaan zoeken. Vanaf de Pianista, achter de mirador, bij de paddocks gekeken en op een stuk van de Bocas trail gezocht.
Helaas heeft ie ze niet gevonden en moet ie er qua afstand heel dichtbij zijn geweest.
Mochten ze daar ooit geweest zijn dan niet op eigen houtje.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:33 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Precies. Op 3 april hadden ze die hut nog niet gevonden.
Kun je die dan ook posten, dan kunnen we zien of die kabel achter die steen kan lopenquote:
Baru is niet meer actief op WS, hij is de discussies nogal zat en met name allequote:Goede vraag voor Baru: waarom is daar eigenlijk een kabel bij die steen terwijl je er ook zo de rivier kan oversteken?
Een van de theorieën is dat ze de quebrada inderdaad zijn ingeslagen, wellicht om verkoeling te zoeken in iets dieper water. Het is alleen lastig te zeggen in hoeverre dit mogelijk is.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:21 schreef Ceto het volgende:
Op de overzichtskaart van Geruisloos (in de OP) zie je in vakje I 10 een rivier ontspringen. Of is dat het vervolg van de rivier waar de Quabrada foto is gemaakt? Zouden ze deze rivier stroomafwaarts gevolgd kunnen zijn ipv doorgelopen tot de rivier met al die oversteken? Weet iemand of daar gezocht is?
En laat het nu net een paar dagen later heel hard zijn gaan regenen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:19 schreef danyoromijn het volgende:
[..]
De kabel kan ook zijn om je eraan vast te houden, zoals we ook in de Telemetro video zien.
Als het water ineens hoger is, kun je meegesleurd worden door de stroming.
De bron is gegeven door iemand die mij met dat artikel mij ermee om de oren sloeg.quote:
Oke thanxquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:50 schreef jackie12 het volgende:
[..]
De bron is gegeven door iemand die mij met dat artikel mij ermee om de oren sloeg.
Een tijdje terug zei dat ik het belachelijk vond dat als Feliciano en Plinio wisten dat ze de Pianista deden op 1 april waarom ze dan niet direct gingen zoeken achter de mirador in de dagen erna.
Iemand (weet niet meer wie) plaatste toen een artikel waarin stond dat hij (F)wel was gaan zoeken op 3 april en een heel stuk de Bocas trail (of quetzal?) afliep.
In de reportage AFK zegt hij ook dat hij daar is geweest op 3 april maar geen voetafdrukken van hen kon vinden in de modder bij de paddocks.
Het is in ieder geval opmerkelijk dat hij op 3 april niet mag zoeken van hogerhand met zijn tasje met fruit en zegt niet te zijn gegaan omdat ie niet mocht maar dan maanden later beweert dat ie wel is gaan zoeken op diezelfde 3 april.
Oh en Baru stopt op WS.
Goh verrassend 2 weken voor november...
Dan waren ze na een paar dagen dwalen dus weer bijna terug bij het begin?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:49 schreef agter het volgende:
[..]
En laat het nu net een paar dagen later heel hard zijn gaan regenen.
Ik heb nog nooit met deze man op WS gesproken maar naar wat ik begreep is hij gids, op dit moment in Duitsland maar zou hij zodra hij weer terug in Boquete is zou hij in november voor alle zolderkamerspeurneuzen op WS met GPS de trail gaan lopen.quote:
misschien bedoelt hij dat hij betaald dacht te gaan zoeken, maar dat mocht eerst niet?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:50 schreef jackie12 het volgende:
De bron is gegeven door iemand die mij met dat artikel mij ermee om de oren sloeg.
Een tijdje terug zei dat ik het belachelijk vond dat als Feliciano en Plinio wisten dat ze de Pianista deden op 1 april waarom ze dan niet direct gingen zoeken achter de mirador in de dagen erna.
Iemand (weet niet meer wie) plaatste toen een artikel waarin stond dat hij (F)wel was gaan zoeken op 3 april en een heel stuk de Bocas trail (of quetzal?) afliep.
In de reportage AFK zegt hij ook dat hij daar is geweest op 3 april maar geen voetafdrukken van hen kon vinden in de modder bij de paddocks.
Het is in ieder geval opmerkelijk dat hij op 3 april niet mag zoeken van hogerhand met zijn tasje met fruit en zegt niet te zijn gegaan omdat ie niet mocht maar dan maanden later beweert dat ie wel is gaan zoeken op diezelfde 3 april.
Oh en Baru stopt op WS.
Goh verrassend 2 weken voor november...
Hij heeft blijkbaar zijn best moeten doen om ze NIET te vinden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:22 schreef jackie12 het volgende:
[..]
quote:Wat we ook niet moeten vergeten in de bijdrage tot kans op een misdrijf is het feit dat deze meiden min of meer de laatste prooien waren voor mogelijke menselijke predators omdat het regenseizoen begin april begint en dan ligt de jacht tot zeg eind oktober stil.
Waarom niet? Ze kunnen die hut toch zelf bij toeval hebben gevonden?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:13 schreef gynaika het volgende:
[..]
Mochten ze daar ooit geweest zijn dan niet op eigen houtje.
Dat's waar. Enige consideratie is wat dat betreft op zijn plaats. Je zal maar behept zijn met die behoefte aan jong vlees. Die mensen vinden dat zelf ook heel vervelend, maar ze kunnen er tenslotte ook niets aan doen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:13 schreef theavenger_ep het volgende:
Wat we ook niet moeten vergeten in de bijdrage tot kans op een misdrijf is het feit dat deze meiden min of meer de laatste prooien waren voor mogelijke menselijke predators omdat het regenseizoen begin april begint en dan ligt de jacht tot zeg eind oktober stil.
Kun je een link geven?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:19 schreef Gorraay het volgende:
Ik las daarnet een allerakeligst kwaaddenkend stukje van ene "Lindengracht" op WS, over [censuur]. Zou je dat hier ook mogen schrijven, vraag ik me af....
Ja, interessant. Kwaaddenkend zou ik het zelf niet willen noemen, maar wel gewoon realistisch. Echter, als je hier zoiets schrijft, wordt je onmiddellijk op het matje geroepen en beticht van smaad en laster.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:23 schreef Gorraay het volgende:
[..]
http://www.websleuths.com(...)1099657#post11099657
Lindengracht Ik was er al bang voor....quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:28 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Ja, interessant. Kwaaddenkend zou ik het zelf niet willen noemen, maar wel gewoon realistisch. Echter, als je hier zoiets schrijft, wordt je onmiddellijk op het matje geroepen en beticht van smaad en laster.
Van WS post 756 user Chiatosquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |