quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:40 schreef El_Matador het volgende:
BNW kan ik trouwens niet in, dus dat schiet sowieso niet op.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:40 schreef El_Matador het volgende:
BNW kan ik trouwens niet in, dus dat schiet sowieso niet op.
Krisleybeerquote:
Op de tap hebben ze Leffe en Jupiler zo uit mijn hoofd.quote:
Ik wens je alvast suc6911quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op de tap hebben ze Leffe en Jupiler zo uit mijn hoofd.
Buiten de vele SC's en de grote conflicten in de wereld (Syrie, Israel, Irak, etc.) is het een van de snelstlopende topics van FOK! en zeker van dit jaar.quote:
Echt wat om trots op te zijn ja.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Buiten de vele SC's en de grote conflicten in de wereld (Syrie, Israel, Irak, etc.) is het een van de snelstlopende topics van FOK! en zeker van dit jaar.
Kom je niet, ook prima toch?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Echt wat om trots op te zijn ja.
Nou ja, was die ontvoering en moord toch nog ergens goed voor hè.quote:
Liters bier, kilo's bitterballen en massa's foute grappen, dat lijkt me het minste dat we kunnen doen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, was die ontvoering en moord toch nog ergens goed voor hè.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Liters bier, kilo's bitterballen en massa's foute grappen, dat lijkt me het minste dat we kunnen doen.
Dat is ernaast, maar nee, niet bowlen, noch Stairway.quote:
¡Qué pena!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is ernaast, maar nee, niet bowlen, noch Stairway.
Nee helaas voor jou...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:18 schreef hairybeardyman het volgende:
Gaat er geneukt worden?
Want dan "wip" *wink wink* ik wel even langs
Huh? Kun je nu opeens misschien wel?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:46 schreef Poolbal het volgende:
Ah, zondag! Dat kan misschien wel. Ik laat het nog weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |