Het ging me om een bevestiging dat hij achter de mirador dus aan de Bocas kant heeft gezocht op die datum. Ik zie dat hier niet staan?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:46 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
Van WS post 756 user Chiatos
Rectification to my post #14;
On April 3, Feliciano denounces their disappearance to Sinaproc and Boquete townhall. In the afternoon he does the same at the DIJ office. He was told by Eileen that they had gone hiking on El Pianista. He reported their disappearance because Eileen could not speak any Spanish.
Addition to post:
On April 5, he accompanies a DIJ search party on El Pianista trail.
http://www.prensa.com/imp(...)on-holandesas/333663
In de video van AFK: 15:10quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:05 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Het ging me om een bevestiging dat hij achter de mirador dus aan de Bocas kant heeft gezocht op die datum. Ik zie dat hier niet staan?
Hahaha. Je was me voor...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:46 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
Van WS post 756 user Chiatos
Rectification to my post #14;
On April 3, Feliciano denounces their disappearance to Sinaproc and Boquete townhall. In the afternoon he does the same at the DIJ office. He was told by Eileen that they had gone hiking on El Pianista. He reported their disappearance because Eileen could not speak any Spanish.
Addition to post:
On April 5, he accompanies a DIJ search party on El Pianista trail.
Dat riekt naar smaad.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:24 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Hahaha. Je was me voor...
Ik gaf mezelf vanavond eigenlijk een voorzetje die ik morgen zelf wilde inkoppen.
Die Feliciano is 's morgens om 7.30 uur bij Sinaporc om met zn tasje met fruit groepen in te delen voor een zoektocht.(maar niet mag)
Daarna gaat hij de Pianista, achter de mirado, de paddocks (waar geen voetafdrukken zijn..)EN een stuk van de Bocas trail aflopen om vervolgens aan het einde van de middag weer terug in Boquete te zijn...
Superman !!
Suggereer je dat Baru en Feliciano een en dezelfde persoon zijn?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:27 schreef jackie12 het volgende:
[..]
dat riekt naar keiharde leugens van Baru uhhh Feliciano
Wat zou er van de toeristische sector in Panama overblijven als alleen mensen die het Spaans machtig zijn daar overnachtingen en tours konden boeken?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:48 schreef Poekje01 het volgende:
Als Eileen geen Spaans sprak, lijkt het mij redelijk om te veronderstellen dat zij ook niet degene was die de tours voor de meiden had geboekt.
Baru kan toch zo goed Duits?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:30 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Suggereer je dat Baru en Feliciano een en dezelfde persoon zijn?
Die video loopt elke keer vast bij mij maar ging dat over 3 april?quote:
hij kan met zijn 4x4 naar- en van vlak onder de mirador rijden. Dat scheelt natuurlijk wel 2,5 uur omhoog, en 2,5 uur omlaag lopen. Op een dag 5 uur.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:27 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Dat riekt naar keiharde leugens van Baru uhhh Feliciano
waarom zou een meisje van hun leeftijd die pas een paar dagen in Boquete is daar de excursies boeken?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:31 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Wat zou er van de toeristische sector in Panama overblijven als alleen mensen die het Spaans machtig zijn daar overnachtingen en tours konden boeken?
Ik blijf graag in mijn eigen helikoptertje, maar ik vlieg vlak boven jullie en blijf jullie ook in de gaten houden. Van wat grotere afstand zie je de dingen duidelijker.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:33 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Baru kan toch zo goed Duits?
Hoeveel gidsen in Boquete kunnen Duits?
F in ieder gevel wel want hij studeerde in Miesbach (Deutschland)
Kom je nu eindelijk bij ons op de trein zitten ?
Niet als hij op zoek was naar hun. Dan zoek je de Pianista pad eerst af (het was 3 april nog niemand had dat gedaan )quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:35 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
hij kan met zijn 4x4 naar- en van vlak onder de mirador rijden. Dat scheelt natuurlijk wel 2,5 uur omhoog, en 2,5 uur omlaag lopen. Op een dag 5 uur.
Daarvoor was ze aangenomen, in het kader van haar studie aan een toeristische opleiding in Breda. Overigens is een boekje Hoe en Wat in het Spaans al voldoende om eenvoudige dingen als het boeken van een tour tot een goed einde te brengen. Bovendien denk ik dat ze wel degelijk een elementaire kennis van het Spaans heeft. Dat schrijft ze meen ik ook in haar LinkedIn profiel.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:35 schreef jackie12 het volgende:
[..]
waarom zou een meisje van hun leeftijd die pas een paar dagen in Boquete is daar de excursies boeken?
Zou kunnen hoor maar het zou ook heel goed mogelijk dat K en L dat zelf hebben gedaan.
(en misschien pas op 1 april tenzij de ouders op 31 maart al wisten dat ze dat hadden geboekt)
Je kunt de eerste 2 km van het Pianista pad met de auto. De 2,5 km daarna zul je moeten lopen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:35 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
hij kan met zijn 4x4 naar- en van vlak onder de mirador rijden. Dat scheelt natuurlijk wel 2,5 uur omhoog, en 2,5 uur omlaag lopen. Op een dag 5 uur.
Heb ik ook. Una cerveza por favor! Dat is voldoende.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:39 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Daarvoor was ze aangenomen, in het kader van haar studie aan een toeristische opleiding in Breda. Overigens is een boekje Hoe en Wat in het Spaans al voldoende om eenvoudige dingen als het boeken van een tour tot een goed einde te brengen. Bovendien denk ik dat ze wel degelijk een elementaire kennis van het Spaans heeft. Dat schrijft ze meen ik ook in haar LinkedIn profiel.
Na 15 minuten zegt Hans Kremers:quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:34 schreef Grijzemassa het volgende:
Todos sabemos salvó algunos que existió mano criminal y los primeros sospechosos son los cholos
[..]
Die video loopt elke keer vast bij mij maar ging dat over 3 april?
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:34 schreef Grijzemassa het volgende:
Todos sabemos salvó algunos que existió mano criminal y los primeros sospechosos son los cholos
Ja. Op 3 april is hij doorgelopen tot dat punt, zegt Hans Kremers.quote:Die video loopt elke keer vast bij mij maar ging dat over 3 april?
Juist. Maar F., die als van origine geboren Canadees die de talen Spaans, Duits en Engels - en een beetje Nederlands- spreekt, en bij wie de hele week toch leuke tochten waren geboekt met/voor/door de meiden, ziet ze, en zegt dan, volgens zijn eigen zeggen, op 1 april, alleen, 'ola'? Lisanne bekeek een kaart. En Kris lag in een hangmat.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:31 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Wat zou er van de toeristische sector in Panama overblijven als alleen mensen die het Spaans machtig zijn daar overnachtingen en tours konden boeken?
Kris kreeg helemaal geen massage die ochtend.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:48 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
Juist. Maar F., die als van origine geboren Canadees die de talen Spaans, Duits en Engels - en een beetje Nederlands- spreekt, en bij wie de hele week toch leuke tochten waren geboekt met/voor/door de meiden, ziet ze, en zegt dan, volgens zijn eigen zeggen, op 1 april, alleen, 'ola'? Lisanne bekeek een kaart. En Kris lag in een hangmat.
Hoe wist hij eigenlijk dat zij het waren?
Hoe laat was dat ? Om 08:00u s' ochtends? Hoe laat ging de zon daar eigenlijk op? Kris en Lisanne zijn dus tussen 08:00u en 11:00u volgende gaan doen blijkbaar:
- naar taalschool lopen, computer bekijken
- naar dorp lopen, boodschappen doen
- pinnen
- Kris kreeg een massage in de beauty salon van een vriendin van I.L.
- terug naar kamer, bergschoenen ophalen
Zag F. ze bij de taalschool? Waarom dan daar? Iemand die hem wil boeken hoeft geen Spaans te spreken en kan hem toch gewoon bellen? En gasten haalt hij altijd op met zijn 4x4 bij hun hostel. Hij was die dag al volgeboekt dus blijkbaar, maar zegt niet naderhand: toen ik daar mijn twee klanten voor die dag kwam ophalen...
oh? was dat op maandag dan?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:54 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
Kris kreeg helemaal geen massage die ochtend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |