Wie zei dat en waar/wanneer?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:34 schreef Grijzemassa het volgende:
Todos sabemos salvó algunos que existió mano criminal y los primeros sospechosos son los cholos
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:48 schreef Poekje01 het volgende:
(...) F., die als van origine geboren Canadees (...)
En hoe betrouwbaar is die "#1 Website for Experiential Storytelling and Narrative Travel Writing"? Je leest ook wel eens dat alle Nederlanders op klompen lopen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:55 schreef Grijzemassa het volgende:
Tripadvisor heeft deze folklore vergeten te vermelden![]()
O foutje wist niet dat dat er bij stond maar komt hier vandaan http://www.prensa.com/uho(...)holandesas/409775?enquote:
ja, las ik ergens, maar hier wordt gezegd dat hij in het gebied geboren is:quote:
Het was cynisch bedoelt want het allemaal hartstikke illegaal natuurlijk. Hoewel je op de video wel kan zien dat de politie er bij staat om de boel in de gaten te houden denk ik. Of ze vinden het interessantquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 02:16 schreef Gorraay het volgende:
[..]
En hoe betrouwbaar is die "#1 Website for Experiential Storytelling and Narrative Travel Writing"? Je leest ook wel eens dat alle Nederlandse op klompen lopen.
Uh, ja.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:36 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Enfin, ook al is F. gelijk aan B., is hij daarmee dan ook gelijk verdacht?
Nou nog een danquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 02:16 schreef Gorraay het volgende:
[..]
En hoe betrouwbaar is die "#1 Website for Experiential Storytelling and Narrative Travel Writing"? Je leest ook wel eens dat alle Nederlanders op klompen lopen.
Dit is absoluut een goede en terechte vraag. Sigrid!!! kom eens zou ik zeggen !quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:29 schreef eigendeegcookie het volgende:
http://www.boqueteguide.com/?p=10993
de laatste reactie onder deze pagina is een vraag aan Ingrid Lommers, gesteld op 5 september, nog steeds niet beantwoord door I.L.
Concerned says:
September 5, 2014 at 4:13 am
This is a question to Ingrid Lommers (Spanish Language school): Ingrid, technical research on the camera shows that the photos of the girls on top of the Continental Divide, were shot at round 13.00 hrs (Boquete time) during their hike on the Pianista Trail. Can you please clarify how it is that you were absolutely 100% sure that at that same time, they were actually at your school? We have not heard any comments from you or from your school since this news has been dispersed.
Hallo?? Ingrid??
toen ik via NvP en via Baru geregeld had dat de moeder van Osman V. met Arrocha kon praten, haakte ze opeens af en wilde ze niet, volgens B. Vreemd. Misschien durfde ze niet, of was het broodje aap, geen idee.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 02:22 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Uh, ja.
Jezelf voordoen als een ander is sowieso al raar maar afijn dat kan.
Maar wat voor belang heb je erbij om op een forum te zitten waar mensen uitzoeken wat er met Kris en Lisanne is gebeurd?
Dan zou ik als logisch denkende denken : Mensen informatie geven waar ze even zoet mee zijn maar ze ook weer niet teveel informatie geven. Na een half jaar haken ze vast wel af..
Domnivoor zegt dat hij weet wie het is maar wil zijn naam niet prijsgeven.
Misschien heeft Domnivoor wel gelijk.
Maar het kan ook zomaar zijn dat Domnivoor ook in de maling is genomen.
Ik heb iig grote twijfels over hem
Kijk eens halverwege..quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 02:36 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Nou nog een dan
http://trans-americas.com(...)ngos-boquete-panama/
Er staat wel hoog in de heuvels rond Boquete bijquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 02:46 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Kijk eens halverwege..
Ik zei toch, Superman woont in Boquete !!
Ik denk dat als ze met Arrocha zou praten ze niet lang daarna ook uit de rivier opgevist zou wordenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 02:43 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
toen ik via NvP en via Baru geregeld had dat de moeder van Osman V. met Arrocha kon praten, haakte ze opeens af en wilde ze niet, volgens B. Vreemd. Misschien durfde ze niet, of was het broodje aap, geen idee.
wie zijn die cholos?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 02:18 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
O foutje wist niet dat dat er bij stond maar komt hier vandaan http://www.prensa.com/uho(...)holandesas/409775?en
is de reactie van ene Toto onder het artikel. Ik wilde het nog niet plaatsen maar ja, al gebeurd
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:33 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Baru kan toch zo goed Duits?
Hoeveel gidsen in Boquete kunnen Duits?
F in ieder gevel wel want hij studeerde in Miesbach (Deutschland)
Kom je nu eindelijk bij ons op de trein zitten ?
misschien dat ze alsnog wel hebben gepraat maar dat hij de info niet kan gebruiken met haar als getuige in de rechtzaal. Maar misschien komt hij met die info zelf een beetje verder.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 02:52 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ik denk dat als ze met Arrocha zou praten ze niet lang daarna ook uit de rivier opgevist zou worden
Ja sorry had niet in de gaten dat dat er nog boven stond.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Ja. Op 3 april is hij doorgelopen tot dat punt, zegt Hans Kremers.
Edit: jackie12 was me voor![]()
Wat vertrouw je niet aan Osman zijn zaak?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 02:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
misschien dat ze alsnog wel hebben gepraat maar dat hij de info niet kan gebruiken met haar als getuige in de rechtzaal. Maar misschien komt hij met die info zelf een beetje verder.
Misschien, misschien... Maar ik vertrouw dat verdrinken van Osman niet.
ik ben er niet van overtuigd dat zijn verdrinking een ongeluk wasquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 03:10 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Wat vertrouw je niet aan Osman zijn zaak?
Leuke initiatieven!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:30 schreef Domnivoor het volgende:
K/L meeting a.s. zondag 19-10 in Utrecht met El_Matador en ondergetekende.
Er is een topic voor overleg:
ONZ / Kris & Lisanne FOK! meet Utrecht 19-10-14
Dit staat los van de meeting op 7 november.
Ook echt dat Duits, heerlijk toevallig. En het obvious troll misvormde Engels (hat) lol. Ik dacht al, zou wel heel toevallig zijn als B zich niet meer liet zien sinds op ws mijn de steen gepost is.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 02:09 schreef jackie12 het volgende:
Maar nogmaals misschien is het idd wel allemaal toeval.
De timing was in ieder geval heeeeel toevallig.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 03:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik ben er niet van overtuigd dat zijn verdrinking een ongeluk was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |