abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145659662
Ik ben blij dat iedereen die vandaag de dag veel op dit forum zit nu online is.

Ik ga niet zeggen dat Feliciano een psychopatische moordenaar is.
Zou ook heel vreemd zijn dat ie na misschien wel 20 jaar gids zich zomaar opeens vergrijpt aan 2 meiden.

Wat ik wel echt denk is dat hij meer weet.

Ik denk ook echt dat hij de lift heeft gegeven en misschien wel hun gids was.

Maar stel hij gaf hen die lift en "overhandigde" ze aan een goede bekende van hem en dat het met die persoon/mensen (per ongeluk) vreselijk mis is gegaan?

Misschien heeft ie daarna alles gedaan en gezegd om diegene te beschermen.
Er zijn voor mij teveel leugens, toevalligheden en aanwijzingen die naar hem leiden.

Maar nogmaals misschien is het idd wel allemaal toeval.
pi_145659669
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 02:00 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

oh? was dat op maandag dan?
Niet op dinsdag in ieder geval.
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 02:12:23 #278
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_145659690
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 01:34 schreef Grijzemassa het volgende:
Todos sabemos salvó algunos que existió mano criminal y los primeros sospechosos son los cholos
Wie zei dat en waar/wanneer?
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_145659734
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2014 01:48 schreef Poekje01 het volgende:
(...) F., die als van origine geboren Canadees (...)
11.gif
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 02:16:46 #280
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_145659740
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 01:55 schreef Grijzemassa het volgende:
Tripadvisor heeft deze folklore vergeten te vermelden :P
En hoe betrouwbaar is die "#1 Website for Experiential Storytelling and Narrative Travel Writing"? Je leest ook wel eens dat alle Nederlanders op klompen lopen.
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_145659760
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 02:12 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Wie zei dat en waar/wanneer?

[..]

O foutje wist niet dat dat er bij stond maar komt hier vandaan http://www.prensa.com/uho(...)holandesas/409775?en

is de reactie van ene Toto onder het artikel. Ik wilde het nog niet plaatsen maar ja, al gebeurd
pi_145659787
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 02:16 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
ja, las ik ergens, maar hier wordt gezegd dat hij in het gebied geboren is:

https://www.lonelyplanet.(...)rience-puma-sighting

hou ik dat toch maar aan, Boquete en omstreken dus.
pi_145659790
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 02:16 schreef Gorraay het volgende:

[..]

En hoe betrouwbaar is die "#1 Website for Experiential Storytelling and Narrative Travel Writing"? Je leest ook wel eens dat alle Nederlandse op klompen lopen.
Het was cynisch bedoelt want het allemaal hartstikke illegaal natuurlijk. Hoewel je op de video wel kan zien dat de politie er bij staat om de boel in de gaten te houden denk ik. Of ze vinden het interessant ;)
pi_145659808
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 01:36 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Enfin, ook al is F. gelijk aan B., is hij daarmee dan ook gelijk verdacht?
Uh, ja.
Jezelf voordoen als een ander is sowieso al raar maar afijn dat kan.
Maar wat voor belang heb je erbij om op een forum te zitten waar mensen uitzoeken wat er met Kris en Lisanne is gebeurd?
Dan zou ik als logisch denkende denken : Mensen informatie geven waar ze even zoet mee zijn maar ze ook weer niet teveel informatie geven. Na een half jaar haken ze vast wel af..

Domnivoor zegt dat hij weet wie het is maar wil zijn naam niet prijsgeven.
Misschien heeft Domnivoor wel gelijk.
Maar het kan ook zomaar zijn dat Domnivoor ook in de maling is genomen.

Ik heb iig grote twijfels over hem
pi_145659929
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 02:16 schreef Gorraay het volgende:

[..]

En hoe betrouwbaar is die "#1 Website for Experiential Storytelling and Narrative Travel Writing"? Je leest ook wel eens dat alle Nederlanders op klompen lopen.
Nou nog een dan

http://trans-americas.com(...)ngos-boquete-panama/
pi_145659944
Wat ik nog alsmaar nog steeds niet begrijp is waarom er niet eerder (ook) langs de rivieren is gezocht id buurt van het Pianista pad. Iedereen beweert, dat als je de weg kwijt raakt, het slim is een rivier stroomafwaarts te volgen. Logisch, je hebt drinkwater nodig. Dat konden de Sinaproccers toch ook verzinnen?

Op 3 april is aan de politie dgg. dat de dames naar alle waarschijnlijkheid op het Pianista pad waren gaan wandelen. Door E. en Feliciano, want dat had I.L. gemeld nalv. het zoeken op die taalschool computer. Op 5 april is dat opnieuw gemeld, want F. had toen inmiddels ook diverse getuigen gesproken. Nee, dan wordt er toch eerst heel ergens anders gezocht, bij Vulcan Baru? Waarom? Is eerder gevraagd hier. Weet ik. Omdat er veel eigenwijze mensen rondliepen? Kan. Maar je mag toch verwachten dat iemand dan op zijn minst toch een goede reden heeft om daarin dan zo eigenwijs te zijn?

Wat staat daarover in alle bronnen?
Waarom luisterde niemand naar autoriteit gids F. en I.L. ?
pi_145659970
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 00:29 schreef eigendeegcookie het volgende:
http://www.boqueteguide.com/?p=10993
de laatste reactie onder deze pagina is een vraag aan Ingrid Lommers, gesteld op 5 september, nog steeds niet beantwoord door I.L.

Concerned says:
September 5, 2014 at 4:13 am
This is a question to Ingrid Lommers (Spanish Language school): Ingrid, technical research on the camera shows that the photos of the girls on top of the Continental Divide, were shot at round 13.00 hrs (Boquete time) during their hike on the Pianista Trail. Can you please clarify how it is that you were absolutely 100% sure that at that same time, they were actually at your school? We have not heard any comments from you or from your school since this news has been dispersed.

Hallo?? Ingrid??
Dit is absoluut een goede en terechte vraag. Sigrid!!! kom eens zou ik zeggen !

Begin april heeft (geloof ik) de broer van Lisanne gesproken met de eigenaar van Casa Pedro. Hij was er 100% van overtuigd dat hij de meiden zag om 14 uur op 1 april.

Zou het mogelijk zijn om een half jaar later nog een goede tijdlijn te maken?
pi_145659982
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 02:22 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Uh, ja.
Jezelf voordoen als een ander is sowieso al raar maar afijn dat kan.
Maar wat voor belang heb je erbij om op een forum te zitten waar mensen uitzoeken wat er met Kris en Lisanne is gebeurd?
Dan zou ik als logisch denkende denken : Mensen informatie geven waar ze even zoet mee zijn maar ze ook weer niet teveel informatie geven. Na een half jaar haken ze vast wel af..

Domnivoor zegt dat hij weet wie het is maar wil zijn naam niet prijsgeven.
Misschien heeft Domnivoor wel gelijk.
Maar het kan ook zomaar zijn dat Domnivoor ook in de maling is genomen.

Ik heb iig grote twijfels over hem
toen ik via NvP en via Baru geregeld had dat de moeder van Osman V. met Arrocha kon praten, haakte ze opeens af en wilde ze niet, volgens B. Vreemd. Misschien durfde ze niet, of was het broodje aap, geen idee.
pi_145660018
quote:
Kijk eens halverwege..

Ik zei toch, Superman woont in Boquete !!
pi_145660044
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 02:46 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Kijk eens halverwege..

Ik zei toch, Superman woont in Boquete !!
Er staat wel hoog in de heuvels rond Boquete bij ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Grijzemassa op 18-10-2014 02:56:04 ]
pi_145660061
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 02:43 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

toen ik via NvP en via Baru geregeld had dat de moeder van Osman V. met Arrocha kon praten, haakte ze opeens af en wilde ze niet, volgens B. Vreemd. Misschien durfde ze niet, of was het broodje aap, geen idee.
Ik denk dat als ze met Arrocha zou praten ze niet lang daarna ook uit de rivier opgevist zou worden
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 02:53:27 #292
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_145660063
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 02:18 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

O foutje wist niet dat dat er bij stond maar komt hier vandaan http://www.prensa.com/uho(...)holandesas/409775?en

is de reactie van ene Toto onder het artikel. Ik wilde het nog niet plaatsen maar ja, al gebeurd
wie zijn die cholos?

zijn dat locals?
pi_145660070
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 01:33 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Baru kan toch zo goed Duits?
Hoeveel gidsen in Boquete kunnen Duits?

F in ieder gevel wel want hij studeerde in Miesbach (Deutschland)

Kom je nu eindelijk bij ons op de trein zitten ?

[ Bericht 5% gewijzigd door suddenintuition op 18-10-2014 03:36:39 ]
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 02:55:44 #294
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_145660073
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 02:52 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Ik denk dat als ze met Arrocha zou praten ze niet lang daarna ook uit de rivier opgevist zou worden
misschien dat ze alsnog wel hebben gepraat maar dat hij de info niet kan gebruiken met haar als getuige in de rechtzaal. Maar misschien komt hij met die info zelf een beetje verder.
Misschien, misschien... Maar ik vertrouw dat verdrinken van Osman niet.
pi_145660104
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 01:45 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

:?

[..]

Ja. Op 3 april is hij doorgelopen tot dat punt, zegt Hans Kremers.
Edit: jackie12 was me voor ;)
Ja sorry had niet in de gaten dat dat er nog boven stond. :|W Het was een reactie onder het artikel in La Prensa
pi_145660154
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 02:55 schreef Marrije het volgende:

[..]

misschien dat ze alsnog wel hebben gepraat maar dat hij de info niet kan gebruiken met haar als getuige in de rechtzaal. Maar misschien komt hij met die info zelf een beetje verder.
Misschien, misschien... Maar ik vertrouw dat verdrinken van Osman niet.
Wat vertrouw je niet aan Osman zijn zaak?
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 03:35:21 #297
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_145660254
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 03:10 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Wat vertrouw je niet aan Osman zijn zaak?
ik ben er niet van overtuigd dat zijn verdrinking een ongeluk was
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 03:48:10 #298
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_145660282
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 00:30 schreef Domnivoor het volgende:
K/L meeting a.s. zondag 19-10 in Utrecht met El_Matador en ondergetekende.
Er is een topic voor overleg:
ONZ / Kris & Lisanne FOK! meet Utrecht 19-10-14
Dit staat los van de meeting op 7 november.
Leuke initiatieven! :)

Ik zie nog wel met een ;) een niche in de markt en zou ook voor de aanstaande expedities van Steffens, Kremers, actualiteitenrubrieken en het plan Geruisloos een Pianista boot camp kunnen organiseren, in het Savelsbos hier in Zuid-Limburg, bij Maastricht.

Je loopt veel omhoog, door een geul en gaat hoogstens 2 km. per uur vooruit, slalommend langs stammen en je steekt een aantal bruggetjes over, bij water.

Het is ook het bos, bij Gronsveld, waar Tanja Groen spoorloos verdween, dus letten op sporen is altijd nog gewenst. En de bronstijdgasten gooiden hier al mensen in de put, naast de vuursteenmijnen. Dus je moet op je hoede zijn. Degene die verdwaalt, mag mee, want daar moet je je best voor doen en talent voor hebben.
pi_145660837
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 02:09 schreef jackie12 het volgende:

Maar nogmaals misschien is het idd wel allemaal toeval.
Ook echt dat Duits, heerlijk toevallig. En het obvious troll misvormde Engels (hat) lol. Ik dacht al, zou wel heel toevallig zijn als B zich niet meer liet zien sinds op ws mijn de steen gepost is.

Gelukkig maar dat P, toevallig een goede vriend van B, de meiden toevallig nog even passeerde op de Pianista een paar uur voor hun eerste noodoproep. Dat is meteen een mooi alibi voor F, toevallig.

Ayayayay maar hoe moet het nu verder met het onderzoek? Alle lokaties en alle spullen zelfs de beenderen zouden toevalligerwijs wel eens besmet geraakt kunnen zijn met vingerafdrukken en dna van een dader medeplichtige coverup'er getuige eerlijke vinder.

[ Bericht 5% gewijzigd door 11en30 op 18-10-2014 09:04:04 ]
pi_145660885
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 03:35 schreef Marrije het volgende:

[..]

ik ben er niet van overtuigd dat zijn verdrinking een ongeluk was
De timing was in ieder geval heeeeel toevallig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')