Ze jankte vooral heel veel.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:58 schreef FANN het volgende:
ah.. volgens mij is het een terugblik ofzo....
Heb je ook gezien hoeveel vitaminepillen enzo ze kreeg als ontbijt?quote:
Doe maar niet... Volgens mij hebben we dat al een keer gezien f=hier...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:01 schreef Kingstown het volgende:
Oei...is het weer Patty Brard time?
Mag ik nu weer vieze verhaaltjes over haar posten.
dát wel!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sluit wel goed aan bij de TT.
#Vooruitziendeblik
Al die potjes op dat aanrecht, ik vroeg me af of het allemaal vitaminepillen waren.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je ook gezien hoeveel vitaminepillen enzo ze kreeg als ontbijt?
Dat waren zeker 20 potjes of meer
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:01 schreef Kingstown het volgende:
Oei...is het weer Patty Brard time?
Mag ik nu weer vieze verhaaltjes over haar posten.
Kan het me niet herinneren dat we dat al gezien hebben, dus ik ga ze nu even opzoeken....brb.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:03 schreef chufi het volgende:
Doe maar niet... Volgens mij hebben we dat al een keer gezien f=hier...
Ja, ik weet niet meer precies wat voor zooi het was, maar er zat visolie tussen en dat soort spul,quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Al die potjes op dat aanrecht, ik vroeg me af of het allemaal vitaminepillen waren.
Zo zag ik ook in één van de afleveringen dat ze in het Linda's Zomerweek zou zitten, maar ze was zo zenuwachtig voor de opname dat ze eerst maar een pammetje nam.
Best wel hoor Chufquote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik kan er mee door voor mn leeftijd
Beetje?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Wel een beetje bijgewerkt die foto geloof ik
Nou jah, kenners, kennersquote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk daar worden mannen blij van .... Echte kenners ..Thx Fann![]()
Ow, die zag ik niet eensquote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beetje?
Ik had alleen op de hondjes gelet.
Geen paniek, er staan er nog zo'n kleine 70 open en een veelvoud daarvan dicht.quote:
Is ie een beetje te pruimenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel in het glas, de laatste centiliter giet ik zo naar binnen...
Nah.. deze is wel liefquote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen doe ik deze niet eens in een pan ...
Waar haal je die wijsheid vandaan?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:18 schreef chufi het volgende:
Zo te zien heb je er nog 1 van ,,, New Sealand ,,,
Nee, niet pruimen.quote:Is ie een beetje te pruimen
Dat soort associaties heb ik niet bij whisky...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
De meeste bezoekers daar worden benoemd als schuimpjes... Je kent ze wel die dikke snoepjesrr
Nee maar ging over die Aussie wikkyquote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat soort associaties heb ik niet bij whisky...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Datdus
Want ze moeten allen naar bed ?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:03 schreef FANN het volgende:
[..]
ja hoogste tijd!
die kwoot ik maar effe hier...
Truste Chuf
Ik wilde dat topic niet vollullen en het is kalinichta Chufquote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:07 schreef chufi het volgende:
Soms ... Ben je ook een meissie vn grrr wat flik je me nou weer .. Maar OK Kus er op en klaar .. Begin bijna Grieks te praten ,,, Kalimero wordt er vrolijk Fann
IK ga slapen en niet dansen ...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik wilde dat topic niet vollullen en het is kalinichta Chuf
kalinichta dan maar...
doe ik hem nog een keertje hiero
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met, dat vind ik net wat natuurlijker.quote:
Wil je het met ons delen?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:32 schreef Kingstown het volgende:
Ik ben een beetje trots op mezelf.
Ik kan dit niet meer zien zonder aan Herman te denkenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
And you can dance
For inspiration
Come on
I'm waiting...
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan dit niet meer zien zonder aan Herman te denken
Ik ben zo teleurgesteldquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk wel te weten waarom KT trots is en het heeft met jou te maken...
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:23 schreef Kingstown het volgende:
1) Eska![]()
2) Croupouque![]()
3) Seasushi.
Geweldig! Ik ga dat vanavond even kijken, want ik zit nu op mijn werkquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De hele kneuzenbak bij elkaar...![]()
Roep je collega's er bij.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geweldig! Ik ga dat vanavond even kijken, want ik zit nu op mijn werk
Ik zit momenteel met 1 collega en die is na vandaag een week vrij, dus die laat ik met rust, want die moet zijn werk af krijgen, niet dat ik anders met de gevolgen zit, want ik ben volgende week ook vrijquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Roep je collega's er bij.
gegarandeerd dat er na het kijken van het filmpje niets meer van werken komt...
Dan moet ik zeker uit mijn comfortzone?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zie het als een aansporing om volgend jaar wel in die lijst te staan.
Dat is idd wel een bijna onmogelijk opgave voor 40 plussers.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:03 schreef Deisyy het volgende:
Dan moet ik zeker uit mijn comfortzone?
Dan blijf ik maar ergens in de onderste regionen van je voorkeurslijst bungelenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is idd wel een bijna onmogelijk opgave voor 40 plussers.
Met wat hulpmiddelen moet je er wel uit kunnen komen...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is idd wel een bijna onmogelijk opgave voor 40 plussers.
Gewoon wraak nemen en zelf een lijstje posten.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:09 schreef Deisyy het volgende:
Dan blijf ik maar ergens in de onderste regionen van je voorkeurslijst bungelen
Ik doe gewoon alsof het me niet interesseertquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon wraak nemen en zelf een lijstje posten.
Dat zal mij leren!
Dat ding ziet er levensgevaarlijk uit, gelukkig heb ik geen bad meer,quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met wat hulpmiddelen moet je er wel uit kunnen komen...
[ afbeelding ]
Ja hallo....ik geef jou de mogelijkheid om lekker over mijn lijstje te kunnen klagen en dan mij niet dat pleziertje ook gunnen?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:16 schreef Deisyy het volgende:
Ik doe gewoon alsof het me niet interesseert
Ik doe niet aan favorietenlijstjes, daar komt gedonder van. Echt, dan ga ik honderden mensen teleurstellen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja hallo....ik geef jou de mogelijkheid om lekker over mijn lijstje te kunnen klagen en dan mij niet dat pleziertje ook gunnen?
Ik benijd je niet als al die mensen dat soort lijstjes zo serieus nemen dat ze daadwerkelijk teleurgesteld zijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:25 schreef Deisyy het volgende:
Ik doe niet aan favorietenlijstjes, daar komt gedonder van. Echt, dan ga ik honderden mensen teleurstellen.
Ik benijd jou ook niet als jij mijn post van vanmiddag serieus neemtquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik benijd je niet als al die mensen dat soort lijstjes zo serieus nemen dat ze daadwerkelijk teleurgesteld zijn.
Ik neem je altijd serieus, maar daar mocht ik van jou hier nooit iets over zeggen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:44 schreef Deisyy het volgende:
Ik benijd jou ook niet als jij mijn post van vanmiddag serieus neemt
Ja, dat is mijn Tomquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik neem je altijd serieus, maar daar mocht ik van jou hier nooit iets over zeggen.![]()
Btw....weer een nieuwe UI zie ik. De foto van je kat die hier laatst plaatste?
Heb je ook witte schmink in huis, voor het geval dat...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik las iets over Sunneklaas. Lijkt me een veel leuker feest als dat Sinterklaas. Zeker als volwassene.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:29 schreef FANN het volgende:
Heb je ook witte schmink in huis, voor het geval dat...![]()
hé mijn bad!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
tsssssssss wat stomquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik las iets over Sunneklaas. Lijkt me een veel leuker feest als dat Sinterklaas. Zeker als volwassene.
Ik zeg 40+ meet op Ameland.
Wat is dat voor rare ava? En ja mijn parkeerboete is ook kwijt gescholden.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik benijd jou ook niet als jij mijn post van vanmiddag serieus neemt
Als ie zelf niet mag stuurt ie zn Lego vriendjes...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:29 schreef FANN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Noem jij mijn Tom raar?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is dat voor rare ava? En ja mijn parkeerboete is ook kwijt gescholden.
Ik ben Ronald McDonald niet...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:29 schreef FANN het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:50 schreef Deisyy het volgende:
Ik was die blote poten zat, de bloemetjes ook, ik heb zelfs gedacht om mijn oude Ian-ava weer van zolder te halen, kortom, identiteitscrisis all over the place. Maar ik sta open voor suggesties.
Ik zie niet wat het is eigenlijk.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Noem jij mijn Tom raar?![]()
Ik was die blote poten zat, de bloemetjes ook, ik heb zelfs gedacht om mijn oude Ian-ava weer van zolder te halen, kortom, identiteitscrisis all over the place. Maar ik sta open voor suggesties.
Mooi van je parkeerboete!Is toch altijd zonde van je geld, helemaal als het onterecht is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |