Nou jah, kenners, kennersquote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk daar worden mannen blij van .... Echte kenners ..Thx Fann![]()
Ow, die zag ik niet eensquote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beetje?
Ik had alleen op de hondjes gelet.
Geen paniek, er staan er nog zo'n kleine 70 open en een veelvoud daarvan dicht.quote:
Is ie een beetje te pruimenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel in het glas, de laatste centiliter giet ik zo naar binnen...
Nah.. deze is wel liefquote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen doe ik deze niet eens in een pan ...
Waar haal je die wijsheid vandaan?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:18 schreef chufi het volgende:
Zo te zien heb je er nog 1 van ,,, New Sealand ,,,
Nee, niet pruimen.quote:Is ie een beetje te pruimen
Dat soort associaties heb ik niet bij whisky...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
De meeste bezoekers daar worden benoemd als schuimpjes... Je kent ze wel die dikke snoepjesrr
Nee maar ging over die Aussie wikkyquote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat soort associaties heb ik niet bij whisky...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Datdus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |