Want ze moeten allen naar bed ?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:03 schreef FANN het volgende:
[..]
ja hoogste tijd!
die kwoot ik maar effe hier...
Truste Chuf
Ik wilde dat topic niet vollullen en het is kalinichta Chufquote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:07 schreef chufi het volgende:
Soms ... Ben je ook een meissie vn grrr wat flik je me nou weer .. Maar OK Kus er op en klaar .. Begin bijna Grieks te praten ,,, Kalimero wordt er vrolijk Fann
IK ga slapen en niet dansen ...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik wilde dat topic niet vollullen en het is kalinichta Chuf
kalinichta dan maar...
doe ik hem nog een keertje hiero
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met, dat vind ik net wat natuurlijker.quote:
Wil je het met ons delen?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:32 schreef Kingstown het volgende:
Ik ben een beetje trots op mezelf.
Ik kan dit niet meer zien zonder aan Herman te denkenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
And you can dance
For inspiration
Come on
I'm waiting...
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan dit niet meer zien zonder aan Herman te denken
Ik ben zo teleurgesteldquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk wel te weten waarom KT trots is en het heeft met jou te maken...
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:23 schreef Kingstown het volgende:
1) Eska![]()
2) Croupouque![]()
3) Seasushi.
Geweldig! Ik ga dat vanavond even kijken, want ik zit nu op mijn werkquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De hele kneuzenbak bij elkaar...![]()
Roep je collega's er bij.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geweldig! Ik ga dat vanavond even kijken, want ik zit nu op mijn werk
Ik zit momenteel met 1 collega en die is na vandaag een week vrij, dus die laat ik met rust, want die moet zijn werk af krijgen, niet dat ik anders met de gevolgen zit, want ik ben volgende week ook vrijquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Roep je collega's er bij.
gegarandeerd dat er na het kijken van het filmpje niets meer van werken komt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |