Dit doet mij goed.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Na Etsu sta jij op 2.
Paxcon niet, die ziet mij tegenwoordig niet meer staan.
Echt leuk man.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
11. LitmanenAFCA omdat 11 het momentele rugnummer is van Derk Boerrigter bij Celtic.
Heel jammer dat je zo over mij denkt.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Na Etsu sta jij op 2.
Paxcon niet, die ziet mij tegenwoordig niet meer staan.
Als dat zo is, wat let je dan om alvast de nummer 1 van de top 3 te onthullen?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heel jammer dat je zo over mij denkt.
Helemaal omdat ik geen top3 heb gepost hier dus daarmee is niet uitgesloten dat jij op 1 staat.
Die heeft hij al onthuld. Ik ga niet voor niks vanavond bij hem eten.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als dat zo is, wat let je dan om alvast de nummer 1 van de top 3 te onthullen?
Dan kunnen de andere users alsnog fantaseren dat zij misschien op 2 of 3 staan.
Heb je ook al gezien wie ik op 1 heb gezet?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die heeft hij al onthuld. Ik ga niet voor niks vanavond bij hem eten.
Ja.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je ook al gezien wie ik op 1 heb gezet?
Ik ga alvast de boel laten waxenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.
Volgende week woensdag krijg je je beloning.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |