quote:Een jonge vrouw is in de nacht van maandag op dinsdag door twee Noord-Afrikaanse mannen van haar fiets getrapt in Heerhugowaard. Daarop werd ze met haar gezicht op het fietspad gedrukt en werd ze bedreigd met een mes.
De vrouw, Selina de Groot, schreef dinsdag op haar Facebookpagina: "Ik ben vannacht van mijn fiets getrapt door twee jongens. Daarna werd mijn gezicht op het fietspad gedrukt, waardoor de hele rechterkant opengeschaafd is en kreeg een klap op mijn wenkbrauw. Ik werd daarna aan mijn nek omhooggetild, kreeg een mes op mijn keel en vervolgens werd er aan mijn kleren gesjord."
De aanvallers sloegen op de vlucht toen er honden begonnen te blaffen. "Ze renden beiden weg richting het bos (Waarderhout). Dit gebeurde allemaal in nog geen minuut tijd. Mocht iemand een tip hebben, iets gehoord of gezien hebben rond dat tijdstip, graag."
Het bericht was aan het begin van de middag al zo'n 2400 keer gedeeld op Facebook.
Dan moet je een bril kopen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:39 schreef rakotto het volgende:
Er staat niets over Noord-Afrikanen in de quote.
Als Leolinedance een topic opent wel hoor.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Noord Afrikaanse mannen, je verwacht het niet.....
Waar dan precies?quote:
Oneandonlyselina.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:41 schreef zarGon het volgende:
Ehm, ben ik nou gek of is dat Facebook-account waarnaar gelinkt wordt (op Telegraaf.nl) van een FOK!ster?!
Aangezien een groot deel van de misdrijven door deze bevolkingsgroep wordt begaan is dat ook niet zo moeilijk hè. Maar ik heb ook een bericht over een Litouwer gepost zojuist hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als Leolinedance een topic opent wel hoor.
Ietsje eerder staat "Ik ben vannacht, om 00:30, tussen de Oosttangent en de Molenwijk (Heerhugowaard), van m'n fiets getrapt door 2 Licht getinte, vermoedelijk Marokkaans, jongens."quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar dan precies?
Ik lees namelijk dit: "Het waren 2 buitenlandse jongens, licht getint, maar het was best donker ".
Zouden best Marokkanen geweest kunnen zijn maar er bestaan ook andere licht getinte mensen.
Moeilijk he...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar dan precies?
Ik lees namelijk dit: "Het waren 2 buitenlandse jongens, licht getint, maar het was best donker ".
Zouden best Marokkanen geweest kunnen zijn maar er bestaan ook andere licht getinte mensen.
Vermoedelijk Marokkaanse dus ze weet het helemaal niet zeker.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:46 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ietsje eerder staat "Ik ben vannacht, om 00:30, tussen de Oosttangent en de Molenwijk (Heerhugowaard), van m'n fiets getrapt door 2 Licht getinte, vermoedelijk Marokkaans, jongens."
Onzin, het staat in het nieuwsbericht. In de 1e zin zelfs.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Vermoedelijk Marokkaanse dus ze weet het helemaal niet zeker.
Maar goed wel natuurlijk wel makkelijk scoren zo weer met zo'n TT
Dan had je dus net zo goed de initiële kop van het artikel ook overnemen. Namelijk : "Brute aanval op fietsster Heerhugowaard" .quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Moeilijk he...
Vraag van user 'rakotto': Er staat niets over Noord-Afrikanen in de quote.
In de quote staat dit (zie OP): "Een jonge vrouw is in de nacht van maandag op dinsdag door twee Noord-Afrikaanse mannen van haar fiets getrapt in Heerhugowaard."
Ik neem dit rechtstreeks uit het nieuwsbericht over en ben dan ook niet verantwoordelijk voor de correctheid van alle informatie.
Nu duidelijk?
Schijnt dat er vroeger ook een hoop mensen per ongeluk uit vliegtuigen vielen in Zuid-Amerika. Heel vreemd allemaal.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:39 schreef xpompompomx het volgende:
Waarschijnlijk gewoon dronken van haar fiets gepleurd.
Scherp stukje internetrecherche werkquote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oneandonlyselina.
Vergelijk de foto's op Facebook en in Userfoto's maar.
Ze zegt zelf "vermoedelijk Marokkaans" omdat het te donker was.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Onzin, het staat in het nieuwsbericht. In de 1e zin zelfs.
Ik weet niet in welke mate jij je best ervoor moet doen. Ik kom op dezelfde pagina dit bericht tegen:quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Aangezien een groot deel van de misdrijven door deze bevolkingsgroep wordt begaan is dat ook niet zo moeilijk hè. Maar ik heb ook een bericht over een Litouwer gepost zojuist hoor
Maar dat zal jij of Mister Ce niet plaatsen, aangezien de Telegraaf is vergeten het signalement erbij te zetten.quote:Gehandicapte man mishandeld
nistelrode -
De politie is op zoek naar twee voetgangers die wel heel erg diep zijn gezonken. Het duo is verantwoordelijk voor de zware mishandeling van een gehandicapte man in Nistelrode.
Foto: Peter Schoonen
Het slachtoffer reed op zaterdag 4 oktober met zijn driewieler over de stoep op het Laar te Nistelrode. Dit was blijkbaar tegen het zere been van de twee verdachten, want zij begonnen de man uit te schelden. Toen die vroeg waar dat nou voor nodig was, werd hij door het duo van zijn voertuig getrokken en op de grond gesmeten. Vervolgens trapten de twee meermalen op hem in.
De politie is dringend op zoek naar getuigen het incident en roept via onder meer Facebook mensen op om zich te melden. Terwijl het slachtoffer verwondingen overhield aan de mishandeling, lopen de twee daders namelijk nog altijd vrolijk rond.
Yup. Profielfoto op haar FB is precies dezelfde als die ze in US heeft gepost.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:45 schreef zarGon het volgende:
Oneandonlyselina.
Benieuwd of ze hier nog komt postenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Yup. Profielfoto op haar FB is precies dezelfde als die ze in US heeft gepost.
Ja denk een trolquote:
Nah het kan waar zijn.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja denk een trol
Net als die jongen in Hilversum die claimde te zijn aangevallen door Marokkanen wat gelogen bleek.
Kuttelegraaf.
Zoals ik al zei, waarschijnlijk gewoon dronken van haar fiets gepleurd.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja denk een trol
Net als die jongen in Hilversum die claimde te zijn aangevallen door Marokkanen wat gelogen bleek.
Kuttelegraaf.
Dan ga je dit toch niet verzinnen ?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, waarschijnlijk gewoon dronken van haar fiets gepleurd.
Allle licht getinte mensen op deze planeet zijn Noord-Afrikanen, wist je dit nog niet?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Best grappig hoe de Telegraaf van licht getint Noord Afrikaans maakt.
Volgens mij heb je gelijk, inclusief piercing.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oneandonlyselina.
Zou ze geen aangifte gedaan hebben dan?quote:
Nee ...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:59 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Allle licht getinte mensen op deze planeet zijn Noord-Afrikanen, wist je dit nog niet?
Je denkt serieus het dat het niet waar is ?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou ze geen aangifte gedaan hebben dan?
Of dat alleen niet genoemd hebben ik haar verhaal.
Probleem is dat, hoe erg dit ook is en hoe geloofwaardig dat ook is (en dat opzichzelf is al heel absurd) toch zijn er mensen die zelfs dan dit soort verhalen uit de duim zuigen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je denkt serieus het dat het niet waar is ?
Dat komt aardig vaak voor zelfs.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Probleem is dat, hoe erg dit ook is en hoe geloofwaardig dat ook is (en dat opzichzelf is al heel absurd) toch zijn er mensen die zelfs dan dit soort verhalen uit de duim zuigen.
Ja klopt. Maar toch is dat altijd het laatste waar ik aan denk. Dan ben je namelijk echt gestoord..quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Probleem is dat, hoe erg dit ook is en hoe geloofwaardig dat ook is (en dat opzichzelf is al heel absurd) toch zijn er mensen die zelfs dan dit soort verhalen uit de duim zuigen.
Ik wacht met spanning af.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er is vast wel een galante FOK!ker die haar op de hoogte gaat stellen.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat komt aardig vaak voor zelfs.
Gestoord en vaak is het om het eigen falen te verbloemen..quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar toch is dat altijd het laatste waar ik aan denk. Dan ben je namelijk echt gestoord..
Gahahah ja ik weet. Maar toch... Ik ga er nog maar even vanuit dat ze niet zo gestoord isquote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[..]
Gestoord en vaak is het om het eigen falen te verbloemen..
De vraag ging over de quote, niet over het bericht op haar Facebook.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze zegt zelf "vermoedelijk Marokkaans" omdat het te donker was.
Het bericht baseert zich op haar uitspraken. Oftewel de Telegraaf faalt weer eens keihard.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
De vraag ging over de quote, niet over het bericht op haar Facebook.
Ga jij nu bepalen wat een ander hier moet plaatsenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke mate jij je best ervoor moet doen. Ik kom op dezelfde pagina dit bericht tegen:
[..]
Maar dat zal jij of Mister Ce niet plaatsen, aangezien de Telegraaf is vergeten het signalement erbij te zetten.
Ik stel alleen maar vast waar jij mee bezig bent.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ga jij nu bepalen wat een ander hier moet plaatsen
Van dit soort voorvallenquote:
50/50.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je denkt serieus het dat het niet waar is ?
Hmmm ja.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:08 schreef Elan het volgende:
[..]
50/50.
Nadruk ligt wel heel erg op het licht getinte en Marokkaanse aspect en veel minder op (belangrijkere) uiterlijke kenmerken zoals haardracht, kleding, schoenen, kettingen, moedervlekken, dik dun etc.
Als je wil dat daders gepakt worden maak je die toch ook kenbaar.
Daarbij is het in een nieuwbouwwijk en is er daar helemaal geen bosgebied. Vaag verhaal sowieso.
Dan is dit bericht een HOAX.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:41 schreef zarGon het volgende:
Ehm, ben ik nou gek of is dat Facebook-account waarnaar gelinkt wordt (op Telegraaf.nl) van een FOK!ster?!
Opgelost. Slotje.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:10 schreef Storneren het volgende:
[..]
Dan is dit bericht een HOAX.
Fokkers komen niet buiten.
Wel fijn dat de politie zo snel haar Facebook-berichtje gelezen heeft.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:13 schreef Yasmin23 het volgende:
Op haar facebook zegt ze trouwens dat de politie al na tien minuten bij haar huis stond.
Ze zit op FOK! en daarom denkt ze dat het altijd Marokkanen zijn die gewelddadige misdrijven plegen?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:14 schreef Yasmin23 het volgende:
Selina de Groot De kans dat ze gepakt worden is heel klein
Ik heb hun gezicht amper kunnen zien, en ze zijn meteen weggerend.
Ik zou ze denk ik ook niet meer herkennen, mocht ik ze tegenkomen.
Hoezo praat ze dan over Marokkanen ?
Er wordt altijd gezegd dat het een kleine minderheid van de Marokkaanse jongens is die zoiets doet.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wow. En ook vorige week in Heerhugowaard:
2 Noord-Afrikaanse gasten die iemand neerschieten na een simpele woordenwisseling
http://www.noordhollandsd(...)eld-in-Heerhugowaard
Zag later dat er al een naam genoemd werd jaquote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Benieuwd wat de naam is die je hebt weggeshopt.
D0h.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:21 schreef agter het volgende:
[..]
Er wordt altijd gezegd dat het een kleine minderheid van de Marokkaanse jongens is die zoiets doet.
Dus kennelijk dezelfde twee.
Is je te prijzen hoor, maar in dit geval staat ze al met volledige naam in de OP.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:21 schreef RipMcPants het volgende:
Zag later dat er al een naam genoemd werd jaMaar goed, ik ben liever wat terughoudender.
Even overheen gelezenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is je te prijzen hoor, maar in dit geval staat ze al met volledige naam in de OP.
In 1 week iemand neersteken, iemand neerschieten en een FOK!ker van de fiets aftrappen en tegen het fietspad drukken. Ze zijn wel druk bezig.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:21 schreef agter het volgende:
[..]
Er wordt altijd gezegd dat het een kleine minderheid van de Marokkaanse jongens is die zoiets doet.
Dus kennelijk dezelfde twee.
Ja je wordt geen grote crimineel door op je reet te blijven zitten he.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
In 1 week iemand neersteken, iemand neerschieten en een FOK!ker van de fiets aftrappen en tegen het fietspad drukken. Ze zijn wel druk bezig.
Jazeker....en über-sherlock Zargon heeft zelfs al ontdekt dat het om een FOK!ster gaat.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:23 schreef RipMcPants het volgende:
Even overheen gelezenMaar goed, iedereen weet inmiddels over wie het gaat dus!
Dát is me dan weer niet ontgaan!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jazeker....en über-sherlock Zargon heeft zelfs al ontdekt dat het om een FOK!-ster gaat.
Ben stiekem wel een beetje jaloers op hem dat hij dat zo snel heeft weten te achterhalen.
Of hij zit constant naar de foto te kijken ?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jazeker....en über-sherlock Zargon heeft zelfs al ontdekt dat het om een FOK!ster gaat.
Ben stiekem wel een beetje jaloers op hem dat hij dat zo snel heeft weten te achterhalen.
In het Telegraaf bericht kan je zo doorklikken naar haar facebook.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:27 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Dát is me dan weer niet ontgaan!Knap staaltje speurwerk wel! Ik kwam toevallig langs het Facebookprofiel omdat een 'vriend' van mij daar op gereageerd heeft, dus vandaar. Ik kan eventueel meerdere foto's posten?
Ik zie het nu idd. Heb de screenshot inmiddels vervangen door een niet geblurde versie.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
In het Telegraaf bericht kan je zo doorklikken naar haar facebook.
Idd.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Vreselijke om mee te moeten maken uiteraard. Sterkte aan Selina
Op haar FB staat ook waar het precies gebeurd is.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:28 schreef Yasmin23 het volgende:
In het Telegraaf bericht kan je zo doorklikken naar haar facebook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shoot the messengerquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:13 schreef SadPanda het volgende:
TS weer met zijn haat tegen allochtonen.
Misschien hebben ze ook wat gezegd, en als het zo'n kansenparel is dan heb je hooguit een seconde nodig om dat vast te stellen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:14 schreef Yasmin23 het volgende:
Selina de Groot De kans dat ze gepakt worden is heel klein
Ik heb hun gezicht amper kunnen zien, en ze zijn meteen weggerend.
Ik zou ze denk ik ook niet meer herkennen, mocht ik ze tegenkomen.
Hoezo praat ze dan over Marokkanen ?
Doe normaal mafkees.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:13 schreef SadPanda het volgende:
TS weer met zijn haat tegen allochtonen.
De molenwijk zou ik niet echt nieuwbouw noemen, als ik eerlijk mag zijn en de Waarderhout is niet al te grote afstand van die plek.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:08 schreef Elan het volgende:
[..]
50/50.
Nadruk ligt wel heel erg op het licht getinte en Marokkaanse aspect en veel minder op (belangrijkere) uiterlijke kenmerken zoals haardracht, kleding, schoenen, kettingen, moedervlekken, dik dun etc.
Als je wil dat daders gepakt worden maak je die toch ook kenbaar.
Daarbij is het in een nieuwbouwwijk en is er daar helemaal geen bosgebied. Vaag verhaal sowieso.
Tegenwoordig ook genoeg autochtonen jongeren die zich die accent hebben aangemeten..quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:07 schreef Dik_Troll het volgende:
[..]
Misschien hebben ze ook wat gezegd, en als het zo'n kansenparel is dan heb je hooguit een seconde nodig om dat vast te stellen.
Ja lekker relevant ook of andere bevolkingsgroepen dat wel of niet doen in deze zaakquote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:51 schreef NotYou het volgende:
Beetje jammer dat de vermoede afkomst er zo stigmatiserend bij vermeld wordt. Alsof andere bevolkingsgroepen geen meisjes/vrouwen aanvallen.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:47 schreef Yasmin23 het volgende:
Tegenwoordig ook genoeg autochtonen jongeren die zich die accent hebben aangemeten..
[/quote]quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:39 schreef xpompompomx het volgende:
Waarschijnlijk gewoon dronken van haar fiets gepleurd.
Dit dus...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[..]
Gestoord en vaak is het om het eigen falen te verbloemen..
Om de dader te vinden misschien.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:04 schreef theunderdog het volgende:
Laffe daad laat ik dat voorop stellen, maar waarom altijd maar dat aandacht zoeken via Facebook...
Ja, dat zal het zijn..quote:Op donderdag 16 oktober 2014 02:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Om de dader te vinden misschien.
Inderdaad.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat laatste...![]()
Wat een domme aandachtshoer zeg.
En daar helpen een aantal foto's van haar gezicht bij?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 02:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Om de dader te vinden misschien.
Tussen Nederlanders en licht getinte mensen bedoel je ?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:20 schreef Twiitch het volgende:
Blijkbaar zijn er nogal wat problemen tussen een aantal groepen in die gemeente , kan daar iets mee te maken hebben.
Geen idee, ik kom daar nooit. Maar er waren laatst toch rellen tussen twee groepen jongeren?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Tussen Nederlanders en licht getinte mensen bedoel je ?
Karima Seltani stond niet vooruit toen de hersens werden uitgedeeld is het niet?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:26 schreef Yasmin23 het volgende:
Ghahaha deze
Selina de Groot Al 2000 x gedeeld.
Bizar dat er toch nog zoveel mensen meeleven met me!
4 uur · 1
Karima Seltani Heeft met vermoedelijke Marokkanen te maken en niet echt werkelijk met jou. Denk je nou echt dat het werd gedeeld als er stond vermoedelijk Hollanders op een pvv site? Niet zo naïef doen
Nou ik denk dat ze wel een punt heeft. Selina zegt ook later dat ze het bericht heeft aangepast.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:22 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Karima Seltani stond niet vooruit toen de hersens werden uitgedeeld is het niet?
Geen idee. Jij zei dat er problemen waren tussen groepen dus..quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:22 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom daar nooit. Maar er waren laatst toch rellen tussen twee groepen jongeren?
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)%253A+11+arrestatiesquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Geen idee. Jij zei dat er problemen waren tussen groepen dus..
Wel, wat de gemiddelde pvv-er betreft klopt dat. Maar ben je de kopschoppers niet vergeten? Dat waren verwende Hollandse jochies en kijk hoeveel aandacht dat genereerde. Dit is een laffe daad die ook als het door Hollanders was gedaan veel woede genereert. Laat staan als Mocro's de daders zijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou ik denk dat ze wel een punt heeft. Selina zegt ook later dat ze het bericht heeft aangepast.
De gemiddelde pvv-er stond namelijk ook niet vooraan.
Ja maar dat was ook echt te idioot wat er toen gebeurde... Hoe haal je het in je hoofd..?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:26 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wel, wat de gemiddelde pvv-er betreft klopt dat. Maar ben je de kopschoppers niet vergeten? Dat waren verwende Hollandse jochies en kijk hoeveel aandacht dat genereerde. Dit is een laffe daad die ook als het door Hollanders was gedaan veel woede genereert. Laat staan als Mocro's de daders zijn.
Of het zijn elke keer dezelfde ?:Pquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:26 schreef Twiitch het volgende:
[..]
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)%253A+11+arrestaties
En niet het enige incident daar, gezien de google hits.
ja zou kunnen:P xDquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Of het zijn elke keer dezelfde ?:P
Of het Marokkanen waren? Wel dat is niet zo moeilijk te herkennen hoor, ik denk dat zolang ze niet een bivakmuts omhebben je ze zo herkent al is het maar in een flits. Het slachtoffer heeft geen motief om erover te liegen lijkt me zo.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar dat was ook echt te idioot wat er toen gebeurde... Hoe haal je het in je hoofd..?
Anyway ik denk dat ze eerst meer de nadruk had gelegd op Marokkanen en dat die 'vermoedelijk' Marokkaanse Karima er wat van heeft gezegd:P
Geloof jij dat het waar is ?
Nee of het hele verhaal waar is.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:34 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Of het Marokkanen waren? Wel dat is niet zo moeilijk te herkennen hoor, ik denk dat zolang ze niet een bivakmuts omhebben je ze zo herkent al is het maar in een flits. Het slachtoffer heeft geen motief om erover te liegen lijkt me zo.
In de veronderstelling dat het Marokkanen waren ja. Toen het tegendeel bleek was de geest al uit de fles.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:26 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wel, wat de gemiddelde pvv-er betreft klopt dat. Maar ben je de kopschoppers niet vergeten? Dat waren verwende Hollandse jochies en kijk hoeveel aandacht dat genereerde.
Of de aandacht was zo groot omdat het gewoon fucking idioot was ?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
In de veronderstelling dat het Marokkanen waren ja. Toen het tegendeel bleek was de geest al uit de fles.
Dat is echt bullshit die in jouw straatje past. Er kwamen nog hele Pownews reportages daarna waarin Brend werd opgezocht, adressen werden gepost e.d.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
In de veronderstelling dat het Marokkanen waren ja. Toen het tegendeel bleek was de geest al uit de fles.
Er is iig iets gebeurd, ze heeft flinke tikken gehad. Wat zou een reden kunnen zijn om het verhaal te verzinnen? Een wifebeater die ze wil beschermen?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee of het hele verhaal waar is.
Ik heb geen idee waarom iemand dit zou verzinnen. Maar de meeste reacties in dit topic komen neer op onzin.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:40 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Er is iig iets gebeurd, ze heeft flinke tikken gehad. Wat zou een reden kunnen zijn om het verhaal te verzinnen? Een wifebeater die ze wil beschermen?
Zoals in elk topic. Voorlopig denk ik dat ze, zeker gezien de verwondingen, gewoon geloofd moet worden.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarom iemand dit zou verzinnen. Maar de meeste reacties in dit topic komen neer op onzin.
Het werd heel groot toen de veronderstelling was dat het Marokkanen waren. Dat triggerde de hype, dat kun je ook op fok teruglezen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Of de aandacht was zo groot omdat het gewoon fucking idioot was ?
Oh.. Kan mij dat niet herinneren maar het is vast een grote teleurstelling geweest toen bleek dat ze het niet warenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het werd heel groot toen de veronderstelling was dat het Marokkanen waren. Dat triggerde de hype, dat kun je ook op fok teruglezen.
Wat heeft dat hiermee te maken?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het werd heel groot toen de veronderstelling was dat het Marokkanen waren. Dat triggerde de hype, dat kun je ook op fok teruglezen.
Zeker, overigens leidde die teleurstelling niet tot herbezinning bij de usual suspects, wel verstomde de roep om het probleem te benoemen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh.. Kan mij dat niet herinneren maar het is vast een grote teleurstelling geweest toen bleek dat ze het niet waren
Ja typisch welquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zeker, overigens leidde die teleurstelling niet tot herbezinning bij de usual suspects, wel verstomde de roep om het probleem te benoemen.
Waar zeg ik dat?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:18 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
En daar helpen een aantal foto's van haar gezicht bij?
Nope, helaas niet. Ook geen idee of ze weet van dit topic heeft.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:18 schreef Yasmin23 het volgende:
Heeft ze zich al ergens laten zien op Fok?
Ze heeft maar een paar honderd posts waarvan de laatste een poos terug dus denk niet dat ze hier nog actief post hoor.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:18 schreef Yasmin23 het volgende:
Heeft ze zich al ergens laten zien op Fok?
Jammer.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze heeft maar een paar honderd posts waarvan de laatste een poos terug dus denk niet dat ze hier nog actief post hoor.
Zo komen we nooit achter de waarheidquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nope, helaas niet. Ook geen idee of ze weet van dit topic heeft.
Ik twijfel niet, dit klinkt namelijk geloofwaardig.. Helaas.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:44 schreef erodome het volgende:
Vind het raar dat er gelijk aan haar getwijfeld wordt....
Hoop dat ze zich nog wat kenmerken kan herinneren straks waardoor het makkelijker wordt de daders te vinden.
Kut dat dit gebeurt is. Heeft de politie enig idee wie het zijn geweest? En het was dus gewoon zonder reden ?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:28 schreef Oneandonlyselina het volgende:
Om zelf ook maar even te reageren.
Ik ben niet dronken van mn fiets gevallen
Erg jammer weer dat mensen meteen gaan denken dat het nep is, omdat ik vermoedde dat jongens zijn van Marokkaanse afkomst...
Ik zag ruim 20 meter van te voren ze al aan komen lopen...
Dus heb ze wel degelijk kunnen zien, alleen goed niet in gezicht.
Verder, aangifte is 15 min na incident bij mij thuis afgelegd..
Ik ben na gebeuren in paniek naar huis gefietst, daar mn moeder e.d. geappt omdat ik niet kon praten, en die heeft de politie gebeld.
Enige reden waarom ik het op facebook plaatste, was omdat ik hoopte dat iemand bij mij in de buurt wat gezien en/of gehoord had.
Dat dit zo groot werd, en zo vaak gedeeld, had ik niet verwacht.
Ik ben compleet beurs, kan amper lopen, en echt bang om alleen te zijn.
Dus nee, dit is geen verzonnen grapje o.i.d.
Je loopt echt weer eens uit je nek te lullen. De verontwaardiging bleef aanhouden met klopjachten toen al lang bekend was dat de daders geen Marokkanen waren. Je obsessie om iedereen die hiertegen ageert maar direct in een PVV-tokkie "MAROKKANEEEUH HEBBUH UT GEDAAAN" hoekje te plaatsen neemt echt zielige proporties aan.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zeker, overigens leidde die teleurstelling niet tot herbezinning bij de usual suspects, wel verstomde de roep om het probleem te benoemen.
De impact van sociale media kan enorm zijn zoals je nu hebt ervaren.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:28 schreef Oneandonlyselina het volgende:
Die vermoedden dat het samenhangt met de andere zaken, maar hebben nog geen verdachte opgepakt.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kut dat dit gebeurt is. Heeft de politie enig idee wie het zijn geweest? En het was dus gewoon zonder reden ?
Pfff idd. Gelukkig is dat niet gebeurt.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:38 schreef Oneandonlyselina het volgende:
[..]
Die vermoedden dat het samenhangt met de andere zaken, maar hebben nog geen verdachte opgepakt.
Toen ik thuis kwam zag ik dat mn shirt gescheurd was, en dat mes dan op m'n keel en verder is er niks gestolen, dus denk poging tot verkrachten..
Maar dat weet ik niet.
Het had heel anders af kunnen lopen als die honden niet waren gaan blaffen.
Ik gok: fietsen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:10 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat doet een jonge vrouw dan ook alleen midden in de nacht op de fiets?
Joop.nl-mode: "Dat was pure uitlokking".quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:10 schreef EdvandeBerg het volgende:
En dan ook nog zonder hoofddoek?
Sinds wanneer is half 1 midden in de nacht?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:10 schreef EdvandeBerg het volgende:
Inderdaad, we leven in een multiculturele samenleving en we dienen ons allemaal aan elkaar aan te passen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:36 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Joop.nl-mode: "Dat was pure uitlokking".
Sinds 12 uur MIDDERnacht, het midden van de nacht is?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sinds wanneer is half 1 midden in de nacht?
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Noord Afrikaanse mannen, je verwacht het niet.....
Sterktequote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:28 schreef Oneandonlyselina het volgende:
Om zelf ook maar even te reageren.
Ik ben niet dronken van mn fiets gevallen
Erg jammer weer dat mensen meteen gaan denken dat het nep is, omdat ik vermoedde dat jongens zijn van Marokkaanse afkomst...
Ik zag ruim 20 meter van te voren ze al aan komen lopen...
Dus heb ze wel degelijk kunnen zien, alleen goed niet in gezicht.
Verder, aangifte is 15 min na incident bij mij thuis afgelegd..
Ik ben na gebeuren in paniek naar huis gefietst, daar mn moeder e.d. geappt omdat ik niet kon praten, en die heeft de politie gebeld.
Enige reden waarom ik het op facebook plaatste, was omdat ik hoopte dat iemand bij mij in de buurt wat gezien en/of gehoord had.
Ik ben compleet beurs, kan amper lopen, en echt bang om alleen te zijn.
Dus nee, dit is geen verzonnen grapje o.i.d.
Wat er lachwekkend aan is, ontgaat mij even. Een onschuldig meisje is nu doodsbang door twee kansloze kneusjes...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 06:12 schreef nikk het volgende:
Enorm treurig dat het is gebeurd. En hopelijk worden de daders snel gevonden en gestraft. Dat gezegd hebbende... Lachwekkend dat dit het nieuws haalt.
Waarom?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 06:12 schreef nikk het volgende:
Dat gezegd hebbende... Lachwekkend dat dit het nieuws haalt.
Je moet het maar willen, je gedragen als relmocro. Er zijn maar bar weinig manieren om jezelf nog verder te verlagen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Tegenwoordig ook genoeg autochtonen jongeren die zich die accent hebben aangemeten..
Omdat begrijpend lezen niet aan iedereen besteed is.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:01 schreef S15 het volgende:
[..]
Wat er lachwekkend aan is, ontgaat mij even.
Zie Robin van Persie. Die is zelfs moslim gewordenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:17 schreef Dik_Troll het volgende:
[..]
Je moet het maar willen, je gedragen als relmocro. Er zijn maar bar weinig manieren om jezelf nog verder te verlagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |