Ja denk een trolquote:
Nah het kan waar zijn.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja denk een trol
Net als die jongen in Hilversum die claimde te zijn aangevallen door Marokkanen wat gelogen bleek.
Kuttelegraaf.
Zoals ik al zei, waarschijnlijk gewoon dronken van haar fiets gepleurd.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja denk een trol
Net als die jongen in Hilversum die claimde te zijn aangevallen door Marokkanen wat gelogen bleek.
Kuttelegraaf.
Dan ga je dit toch niet verzinnen ?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, waarschijnlijk gewoon dronken van haar fiets gepleurd.
Allle licht getinte mensen op deze planeet zijn Noord-Afrikanen, wist je dit nog niet?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Best grappig hoe de Telegraaf van licht getint Noord Afrikaans maakt.
Volgens mij heb je gelijk, inclusief piercing.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oneandonlyselina.
Vergelijk de foto's op Facebook en in Userfoto's maar.
Zou ze geen aangifte gedaan hebben dan?quote:
Nee ...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:59 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Allle licht getinte mensen op deze planeet zijn Noord-Afrikanen, wist je dit nog niet?
Je denkt serieus het dat het niet waar is ?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou ze geen aangifte gedaan hebben dan?
Of dat alleen niet genoemd hebben ik haar verhaal.
Probleem is dat, hoe erg dit ook is en hoe geloofwaardig dat ook is (en dat opzichzelf is al heel absurd) toch zijn er mensen die zelfs dan dit soort verhalen uit de duim zuigen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je denkt serieus het dat het niet waar is ?
Dat komt aardig vaak voor zelfs.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Probleem is dat, hoe erg dit ook is en hoe geloofwaardig dat ook is (en dat opzichzelf is al heel absurd) toch zijn er mensen die zelfs dan dit soort verhalen uit de duim zuigen.
Ja klopt. Maar toch is dat altijd het laatste waar ik aan denk. Dan ben je namelijk echt gestoord..quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Probleem is dat, hoe erg dit ook is en hoe geloofwaardig dat ook is (en dat opzichzelf is al heel absurd) toch zijn er mensen die zelfs dan dit soort verhalen uit de duim zuigen.
Ik wacht met spanning af.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er is vast wel een galante FOK!ker die haar op de hoogte gaat stellen.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat komt aardig vaak voor zelfs.
Gestoord en vaak is het om het eigen falen te verbloemen..quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar toch is dat altijd het laatste waar ik aan denk. Dan ben je namelijk echt gestoord..
Gahahah ja ik weet. Maar toch... Ik ga er nog maar even vanuit dat ze niet zo gestoord isquote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[..]
Gestoord en vaak is het om het eigen falen te verbloemen..
De vraag ging over de quote, niet over het bericht op haar Facebook.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze zegt zelf "vermoedelijk Marokkaans" omdat het te donker was.
Het bericht baseert zich op haar uitspraken. Oftewel de Telegraaf faalt weer eens keihard.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
De vraag ging over de quote, niet over het bericht op haar Facebook.
Ga jij nu bepalen wat een ander hier moet plaatsenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke mate jij je best ervoor moet doen. Ik kom op dezelfde pagina dit bericht tegen:
[..]
Maar dat zal jij of Mister Ce niet plaatsen, aangezien de Telegraaf is vergeten het signalement erbij te zetten.
Ik stel alleen maar vast waar jij mee bezig bent.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ga jij nu bepalen wat een ander hier moet plaatsen
Van dit soort voorvallenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |