Ik gok: fietsen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:10 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat doet een jonge vrouw dan ook alleen midden in de nacht op de fiets?
Joop.nl-mode: "Dat was pure uitlokking".quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:10 schreef EdvandeBerg het volgende:
En dan ook nog zonder hoofddoek?
Sinds wanneer is half 1 midden in de nacht?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:10 schreef EdvandeBerg het volgende:
Inderdaad, we leven in een multiculturele samenleving en we dienen ons allemaal aan elkaar aan te passen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:36 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Joop.nl-mode: "Dat was pure uitlokking".
Sinds 12 uur MIDDERnacht, het midden van de nacht is?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sinds wanneer is half 1 midden in de nacht?
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Noord Afrikaanse mannen, je verwacht het niet.....
Sterktequote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:28 schreef Oneandonlyselina het volgende:
Om zelf ook maar even te reageren.
Ik ben niet dronken van mn fiets gevallen
Erg jammer weer dat mensen meteen gaan denken dat het nep is, omdat ik vermoedde dat jongens zijn van Marokkaanse afkomst...
Ik zag ruim 20 meter van te voren ze al aan komen lopen...
Dus heb ze wel degelijk kunnen zien, alleen goed niet in gezicht.
Verder, aangifte is 15 min na incident bij mij thuis afgelegd..
Ik ben na gebeuren in paniek naar huis gefietst, daar mn moeder e.d. geappt omdat ik niet kon praten, en die heeft de politie gebeld.
Enige reden waarom ik het op facebook plaatste, was omdat ik hoopte dat iemand bij mij in de buurt wat gezien en/of gehoord had.
Dat dit zo groot werd, en zo vaak gedeeld, had ik niet verwacht.
Ik ben compleet beurs, kan amper lopen, en echt bang om alleen te zijn.
Dus nee, dit is geen verzonnen grapje o.i.d.
Wat er lachwekkend aan is, ontgaat mij even. Een onschuldig meisje is nu doodsbang door twee kansloze kneusjes...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 06:12 schreef nikk het volgende:
Enorm treurig dat het is gebeurd. En hopelijk worden de daders snel gevonden en gestraft. Dat gezegd hebbende... Lachwekkend dat dit het nieuws haalt.
Waarom?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 06:12 schreef nikk het volgende:
Dat gezegd hebbende... Lachwekkend dat dit het nieuws haalt.
Je moet het maar willen, je gedragen als relmocro. Er zijn maar bar weinig manieren om jezelf nog verder te verlagen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Tegenwoordig ook genoeg autochtonen jongeren die zich die accent hebben aangemeten..
Omdat begrijpend lezen niet aan iedereen besteed is.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:01 schreef S15 het volgende:
[..]
Wat er lachwekkend aan is, ontgaat mij even.
Zie Robin van Persie. Die is zelfs moslim gewordenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:17 schreef Dik_Troll het volgende:
[..]
Je moet het maar willen, je gedragen als relmocro. Er zijn maar bar weinig manieren om jezelf nog verder te verlagen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |