50/50.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je denkt serieus het dat het niet waar is ?
Hmmm ja.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:08 schreef Elan het volgende:
[..]
50/50.
Nadruk ligt wel heel erg op het licht getinte en Marokkaanse aspect en veel minder op (belangrijkere) uiterlijke kenmerken zoals haardracht, kleding, schoenen, kettingen, moedervlekken, dik dun etc.
Als je wil dat daders gepakt worden maak je die toch ook kenbaar.
Daarbij is het in een nieuwbouwwijk en is er daar helemaal geen bosgebied. Vaag verhaal sowieso.
Dan is dit bericht een HOAX.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:41 schreef zarGon het volgende:
Ehm, ben ik nou gek of is dat Facebook-account waarnaar gelinkt wordt (op Telegraaf.nl) van een FOK!ster?!
Opgelost. Slotje.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:10 schreef Storneren het volgende:
[..]
Dan is dit bericht een HOAX.
Fokkers komen niet buiten.
Wel fijn dat de politie zo snel haar Facebook-berichtje gelezen heeft.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:13 schreef Yasmin23 het volgende:
Op haar facebook zegt ze trouwens dat de politie al na tien minuten bij haar huis stond.
Ze zit op FOK! en daarom denkt ze dat het altijd Marokkanen zijn die gewelddadige misdrijven plegen?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:14 schreef Yasmin23 het volgende:
Selina de Groot De kans dat ze gepakt worden is heel klein
Ik heb hun gezicht amper kunnen zien, en ze zijn meteen weggerend.
Ik zou ze denk ik ook niet meer herkennen, mocht ik ze tegenkomen.
Hoezo praat ze dan over Marokkanen ?
Er wordt altijd gezegd dat het een kleine minderheid van de Marokkaanse jongens is die zoiets doet.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wow. En ook vorige week in Heerhugowaard:
2 Noord-Afrikaanse gasten die iemand neerschieten na een simpele woordenwisseling
http://www.noordhollandsd(...)eld-in-Heerhugowaard
Zag later dat er al een naam genoemd werd jaquote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Benieuwd wat de naam is die je hebt weggeshopt.
D0h.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:21 schreef agter het volgende:
[..]
Er wordt altijd gezegd dat het een kleine minderheid van de Marokkaanse jongens is die zoiets doet.
Dus kennelijk dezelfde twee.
Is je te prijzen hoor, maar in dit geval staat ze al met volledige naam in de OP.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:21 schreef RipMcPants het volgende:
Zag later dat er al een naam genoemd werd jaMaar goed, ik ben liever wat terughoudender.
Even overheen gelezenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is je te prijzen hoor, maar in dit geval staat ze al met volledige naam in de OP.
In 1 week iemand neersteken, iemand neerschieten en een FOK!ker van de fiets aftrappen en tegen het fietspad drukken. Ze zijn wel druk bezig.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:21 schreef agter het volgende:
[..]
Er wordt altijd gezegd dat het een kleine minderheid van de Marokkaanse jongens is die zoiets doet.
Dus kennelijk dezelfde twee.
Ja je wordt geen grote crimineel door op je reet te blijven zitten he.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
In 1 week iemand neersteken, iemand neerschieten en een FOK!ker van de fiets aftrappen en tegen het fietspad drukken. Ze zijn wel druk bezig.
Jazeker....en über-sherlock Zargon heeft zelfs al ontdekt dat het om een FOK!ster gaat.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:23 schreef RipMcPants het volgende:
Even overheen gelezenMaar goed, iedereen weet inmiddels over wie het gaat dus!
Dát is me dan weer niet ontgaan!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jazeker....en über-sherlock Zargon heeft zelfs al ontdekt dat het om een FOK!-ster gaat.
Ben stiekem wel een beetje jaloers op hem dat hij dat zo snel heeft weten te achterhalen.
Of hij zit constant naar de foto te kijken ?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jazeker....en über-sherlock Zargon heeft zelfs al ontdekt dat het om een FOK!ster gaat.
Ben stiekem wel een beetje jaloers op hem dat hij dat zo snel heeft weten te achterhalen.
In het Telegraaf bericht kan je zo doorklikken naar haar facebook.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:27 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Dát is me dan weer niet ontgaan!Knap staaltje speurwerk wel! Ik kwam toevallig langs het Facebookprofiel omdat een 'vriend' van mij daar op gereageerd heeft, dus vandaar. Ik kan eventueel meerdere foto's posten?
Ik zie het nu idd. Heb de screenshot inmiddels vervangen door een niet geblurde versie.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
In het Telegraaf bericht kan je zo doorklikken naar haar facebook.
Idd.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Vreselijke om mee te moeten maken uiteraard. Sterkte aan Selina
Op haar FB staat ook waar het precies gebeurd is.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:28 schreef Yasmin23 het volgende:
In het Telegraaf bericht kan je zo doorklikken naar haar facebook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shoot the messengerquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:13 schreef SadPanda het volgende:
TS weer met zijn haat tegen allochtonen.
Misschien hebben ze ook wat gezegd, en als het zo'n kansenparel is dan heb je hooguit een seconde nodig om dat vast te stellen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:14 schreef Yasmin23 het volgende:
Selina de Groot De kans dat ze gepakt worden is heel klein
Ik heb hun gezicht amper kunnen zien, en ze zijn meteen weggerend.
Ik zou ze denk ik ook niet meer herkennen, mocht ik ze tegenkomen.
Hoezo praat ze dan over Marokkanen ?
Doe normaal mafkees.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:13 schreef SadPanda het volgende:
TS weer met zijn haat tegen allochtonen.
De molenwijk zou ik niet echt nieuwbouw noemen, als ik eerlijk mag zijn en de Waarderhout is niet al te grote afstand van die plek.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:08 schreef Elan het volgende:
[..]
50/50.
Nadruk ligt wel heel erg op het licht getinte en Marokkaanse aspect en veel minder op (belangrijkere) uiterlijke kenmerken zoals haardracht, kleding, schoenen, kettingen, moedervlekken, dik dun etc.
Als je wil dat daders gepakt worden maak je die toch ook kenbaar.
Daarbij is het in een nieuwbouwwijk en is er daar helemaal geen bosgebied. Vaag verhaal sowieso.
Tegenwoordig ook genoeg autochtonen jongeren die zich die accent hebben aangemeten..quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:07 schreef Dik_Troll het volgende:
[..]
Misschien hebben ze ook wat gezegd, en als het zo'n kansenparel is dan heb je hooguit een seconde nodig om dat vast te stellen.
Ja lekker relevant ook of andere bevolkingsgroepen dat wel of niet doen in deze zaakquote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:51 schreef NotYou het volgende:
Beetje jammer dat de vermoede afkomst er zo stigmatiserend bij vermeld wordt. Alsof andere bevolkingsgroepen geen meisjes/vrouwen aanvallen.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:47 schreef Yasmin23 het volgende:
Tegenwoordig ook genoeg autochtonen jongeren die zich die accent hebben aangemeten..
[/quote]quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:39 schreef xpompompomx het volgende:
Waarschijnlijk gewoon dronken van haar fiets gepleurd.
Dit dus...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[..]
Gestoord en vaak is het om het eigen falen te verbloemen..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |