Het zou zijn gigantische mat wel verklarenquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Oprecht, dat moet wel een Hagenees zijn.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:wilfredgenee twitterde op maandag 13-10-2014 om 22:20:02Dat wordt straks ongetwijfeld een bijzonder interview met aanvoerder @Persie_Official #ijsned erg benieuwd wat hij gaat zeggen reageer retweet
???quote:
Nee, Nederland is niet zo superduper. Dit zijn de wissels waar Nederland het mee moet doen. Enorme debiel.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:20 schreef Collide het volgende:
Met deze wissels is het toch wel duidelijk dat Hiddink een mongool is.
Affelay was de beste man op het veld tegen het altijd lastige Kazachstan!quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:20 schreef hafcfan het volgende:
Ik snap niet dat er users zijn met een Affelayui.
Waarom heb je nog een ui van die prutser? Dat Davy hem nou goed vindt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, Nederland is niet zo superduper. Dit zijn de wissels waar Nederland het mee moet doen. Enorme debiel.
Ja, Fer is inderdaad de beste speler die we hebben op de bank .quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, Nederland is niet zo superduper. Dit zijn de wissels waar Nederland het mee moet doen. Enorme debiel.
Veel te makkelijk om je daar achter te verschuilen Stijn....quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat mag jij denken.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:22 schreef RensAjacied het volgende:
Ik denk dat Stijn het pispaaltje van de klas is en altijd alleen op het schoolplein staat.
wie is affelayquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Affelay was de beste man op het veld tegen het altijd lastige Kazachstan!
Koeman mag blij zijn dat hij geen leiding heeft over dit knullige team.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:21 schreef Mint_Clansell het volgende:
Onder Koeman was dit niet gebeurd!
Kwestie van tijd voordat hij iemand een mes in de hals plant.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:22 schreef RensAjacied het volgende:
Ik denk dat Stijn het pispaaltje van de klas is en altijd alleen op het schoolplein staat.
De basiself is ook slecht, Hansje. Nederland kan het spel gewoon niet maken. Kan goed uit de verf komen tegen topploegen, niet tegen de kleintjes.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Veel te makkelijk om je daar achter te verschuilen Stijn....
Koeman had Kongolo opgesteld.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:22 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Koeman mag blij zijn dat hij geen leiding heeft over dit knullige team.
Oke bedankt Rens.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:22 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:pankra twitterde op maandag 13-10-2014 om 22:01:30Ik moet steeds denken aan die uitspraak van De Boer waarin hij zegt dat hij eigenlijk nooit iets had geleerd van bondscoach Hiddink. reageer retweet
Ik geef het even door.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:23 schreef bombmannl het volgende:
Hiddink bedankt!!!! Ouwe graftak! De klootzak heeft het interlandvoetbal voor de komende 4 jaar naar de klote geholpen. Vieze geldwolf
Ik denk dat Rens aandacht te kort komt en dit wil compenseren door debiel gedrag te vertonen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:22 schreef RensAjacied het volgende:
Alsof Van Gaal hetzelf zo goed doet. Wat een eikelquote:
I am the son and the heir...quote:
Guus stelt Afellay, Van der Wiel,Lens en Blind op en haalde PIeters bij de selectie..quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De basiself is ook slecht, Hansje. Nederland kan het spel gewoon niet maken. Kan goed uit de verf komen tegen topploegen, niet tegen de kleintjes.
PSV-voetbal.
Jij bent in vorm vandaag.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat Rens aandacht te kort komt en dit wil compenseren door debiel gedrag te vertonen.
Zeg het dan maar.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Guus stelt Afellay, Van der Wiel,Lens en Blind op en haalde PIeters bij de selectie..
Ik kan je zo een paar betere opties opnoemen hoor.
Bij deze tekst moet ik altijd aan GGMM denken.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
I am the son and the heir...
Ik mag hier niet op reageren van oomagent GGMMquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat Rens aandacht te kort komt en dit wil compenseren door debiel gedrag te vertonen.
Hij lijkt wel blind xDquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:24 schreef TheSolution het volgende:
Tering wat is die Blind slecht zeg
Wow. Je noemt geen Feyenoord spelers. Hier schrik ik toch wel van.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Guus stelt Afellay, Van der Wiel,Lens en Blind op en haalde PIeters bij de selectie..
Ik kan je zo een paar betere opties opnoemen hoor.
ben je nou serieus?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof Van Gaal hetzelf zo goed doet. Wat een eikel
Nederland Mexico never forget bro.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:24 schreef Paxcon het volgende:
Die commentator gelooft nog in een punt
Ajax heeft toch mooi 17 miljoen gevangen voor die overschatte Blind.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:24 schreef TheSolution het volgende:
Tering wat is die Blind slecht zeg
Misschien dat je dan nog wat nuttigs gaat posten. Succes.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik mag hier niet op reageren van oomagent GGMM
Oranje is hier echt geen aanwinst voor het EK hoor?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:24 schreef TLC het volgende:
Dan maar hopen dat Oranje aan het uiteinde de beste nummer 3 isEK met 24 landen zonder Oranje
#ExitGuustwitter:sportzeloot twitterde op maandag 13-10-2014 om 22:17:27De laatste bondscoach vóór Hiddink die 3 van zijn eerste 4 wedstrijden verloor was Hiddink. #ijsned reageer retweet
quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bij deze tekst moet ik altijd aan GGMM denken.
There's a club, if you'd like to go
You could meet somebody who really loves you
So you go, and you stand on your own
And you leave on your own
And you go home
And you cry
And you want to die
Sommigen vonden dat veel te weinigquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:25 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ajax heeft toch mooi 17 miljoen gevangen voor die overschatte Blind.
Nu spelen we weer met 11 man, ja toch Marco?quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:25 schreef marcodej het volgende:
Ja jongens, zo zien jullie maar weer: zonder onze Dirk is het helemaal niks, noppes, nada.
Twee retweets. Trots als een pauw.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nu spelen we weer met 11 man, ja toch Marco?
omdat ze bang voor m zijnquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:26 schreef DuvelDuvel het volgende:
Waarom doet dat publiek eigenlijk zo stom tegen Robben
qftquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:26 schreef Slobeend het volgende:
Van Beek en Kongolo > De Vrij en Indi
Ik denk dat ik me hierbij aansluit... al kan ik me ooit nog een 1-0 tegen Wit-Rusland herinneren, maar deze staat nu toch wel bovenaanquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:25 schreef Twiitch het volgende:
Dit is de grootste afgang die ik me kan herinneren.
Clasie waar is die opeens ? Verheagh/Janmaat voor Gregory. De Guzman... Promes basis niet lens,quote:
*jouwquote:
Wij doen ook stom tegen tegenstanders lolquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:26 schreef DuvelDuvel het volgende:
Waarom doet dat publiek eigenlijk zo stom tegen Robben
Yeah rightquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:27 schreef Paxcon het volgende:
De EK-kwalificatie duurt nog lang
het kan nog
Nee, maakt elke wedstrijd martins indi fouten.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:26 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ene Douglas zou een verademing zijn.
4 zelfs, maar 1 daarvan heet van der Plas dus die telt niet.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Twee retweets. Trots als een pauw.
Eh, uh, ja, ehm, ffffff. Nee, Mikey. Gewoon nee.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Clasie waar is die opeens ? Verheagh/Janmaat voor Gregory. De Guzman... Promes basis niet lens,
Nee dat is bullshit, Die was goed in zijn eerste twee seizoenen bij Twente daarna viel hij alleen maar op door domme gele rode kaarten te pakken.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:26 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ene Douglas zou een verademing zijn.
Janmaat gaf tegen Tsjechië nog de beslissende assist.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Clasie waar is die opeens ? Verheagh/Janmaat voor Gregory. De Guzman... Promes basis niet lens,
je mag ook tweede worden. De beste derde plekken gaan ook doorquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus, stel dat Nederland de rest van de potten wint, IJsland en Tsjechie ook behalve tegen Nederland en elkaar.
Dan worden we gedeeld eerste.
We hebben het dus niet meer in eigen hand
Toen waren ze al geplaatst toch? Dit is veel erger, deze moesten ze winnen voor groepswinst. Tegen IJsland nota bene. Daar woont geen hond.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me hierbij aansluit... al kan ik me ooit nog een 1-0 tegen Wit-Rusland herinneren, maar deze staat nu toch wel bovenaan
WAARDELOOS WAARDELOOS WAARDELOOSquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:27 schreef opperkleurder het volgende:
GA JE SCHAMEN, GA JE SCHAMEN, GA JE SCHAMEN
en epkequote:Op maandag 13 oktober 2014 22:27 schreef HeyFreak het volgende:
Gelukkig hebben we 't schaatsen nog...
Eerste 2 gaan meteen naar het EK.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus, stel dat Nederland de rest van de potten wint, IJsland en Tsjechie ook behalve tegen Nederland en elkaar.
Dan worden we gedeeld eerste.
We hebben het dus niet meer in eigen hand
Met 24 punten ben je wel beste no. 3 ja.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je mag ook tweede worden. De beste derde plekken gaan ook door
Rabobank.quote:
Hiddink.quote:
Ja, maar dan kunnen we dus 3e worden he hansie.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eerste 2 gaan meteen naar het EK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |