Eh, uh, ja, ehm, ffffff. Nee, Mikey. Gewoon nee.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Clasie waar is die opeens ? Verheagh/Janmaat voor Gregory. De Guzman... Promes basis niet lens,
Nee dat is bullshit, Die was goed in zijn eerste twee seizoenen bij Twente daarna viel hij alleen maar op door domme gele rode kaarten te pakken.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:26 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ene Douglas zou een verademing zijn.
Janmaat gaf tegen Tsjechië nog de beslissende assist.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Clasie waar is die opeens ? Verheagh/Janmaat voor Gregory. De Guzman... Promes basis niet lens,
je mag ook tweede worden. De beste derde plekken gaan ook doorquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus, stel dat Nederland de rest van de potten wint, IJsland en Tsjechie ook behalve tegen Nederland en elkaar.
Dan worden we gedeeld eerste.
We hebben het dus niet meer in eigen hand
Toen waren ze al geplaatst toch? Dit is veel erger, deze moesten ze winnen voor groepswinst. Tegen IJsland nota bene. Daar woont geen hond.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me hierbij aansluit... al kan ik me ooit nog een 1-0 tegen Wit-Rusland herinneren, maar deze staat nu toch wel bovenaan
WAARDELOOS WAARDELOOS WAARDELOOSquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:27 schreef opperkleurder het volgende:
GA JE SCHAMEN, GA JE SCHAMEN, GA JE SCHAMEN
en epkequote:Op maandag 13 oktober 2014 22:27 schreef HeyFreak het volgende:
Gelukkig hebben we 't schaatsen nog...
Eerste 2 gaan meteen naar het EK.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus, stel dat Nederland de rest van de potten wint, IJsland en Tsjechie ook behalve tegen Nederland en elkaar.
Dan worden we gedeeld eerste.
We hebben het dus niet meer in eigen hand
Met 24 punten ben je wel beste no. 3 ja.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je mag ook tweede worden. De beste derde plekken gaan ook door
Rabobank.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |