Koeman had Kongolo opgesteld.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:22 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Koeman mag blij zijn dat hij geen leiding heeft over dit knullige team.
Oke bedankt Rens.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:22 schreef RensAjacied het volgende:
Ik denk dat Stijn het pispaaltje van de klas is en altijd alleen op het schoolplein staat.
twitter:pankra twitterde op maandag 13-10-2014 om 22:01:30Ik moet steeds denken aan die uitspraak van De Boer waarin hij zegt dat hij eigenlijk nooit iets had geleerd van bondscoach Hiddink. reageer retweet
Ik geef het even door.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:23 schreef bombmannl het volgende:
Hiddink bedankt!!!! Ouwe graftak! De klootzak heeft het interlandvoetbal voor de komende 4 jaar naar de klote geholpen. Vieze geldwolf
Ik denk dat Rens aandacht te kort komt en dit wil compenseren door debiel gedrag te vertonen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:22 schreef RensAjacied het volgende:
Ik denk dat Stijn het pispaaltje van de klas is en altijd alleen op het schoolplein staat.
Alsof Van Gaal hetzelf zo goed doet. Wat een eikelquote:
I am the son and the heir...quote:
Guus stelt Afellay, Van der Wiel,Lens en Blind op en haalde PIeters bij de selectie..quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De basiself is ook slecht, Hansje. Nederland kan het spel gewoon niet maken. Kan goed uit de verf komen tegen topploegen, niet tegen de kleintjes.
PSV-voetbal.
Jij bent in vorm vandaag.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat Rens aandacht te kort komt en dit wil compenseren door debiel gedrag te vertonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |