quote:
Dat is andere koekquote:
Idd.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:37 schreef Bosbeetle het volgende:
neeeeeeeeeeeeeee niet zingen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
geeft wel aan hoe triest het gesteld is.quote:
Uit Geordie Shore? Die doen ook de hele tijd tan.quote:
Zo gaat dat toch.quote:
Misschien volgend jaar zijn interview met Rene Gudéquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:43 schreef NoCigar het volgende:
Jammer, Van de Nieuwkerk was leuker geweest, in zijn eigen show.
precies de reden waarom hij dit kreng krijgtquote:
Dat was mooi jaquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien volgend jaar zijn interview met Rene Gudé
lekker zo'n hitlerkindje baren zekerquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:46 schreef FredRutten het volgende:
Ik vind die vrouw wel aantrekkelijk.
Die van het interview that is.![]()
Tja, je moet er maar naast durven staan. Je moet wel lef hebben.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:46 schreef FredRutten het volgende:
Ik vind die vrouw wel aantrekkelijk.
Die van het interview that is.![]()
Ik zal nooit een kind baren denk ik.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
lekker zo'n hitlerkindje baren zeker
gelukkig maar.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:48 schreef FredRutten het volgende:
[..]
Ik zal nooit een kind baren denk ik.
Tietenquote:
In januari weerquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:51 schreef NoCigar het volgende:
Is BZV al bezig? Levert grappigere Lucky's op namelijk.
Oh, dan pas. ik zag er laatst veel over, maar dat was natuurlijk de aankondiging van de kandidaten oid.quote:
Prima gastenquote:En nog een keer! Epke Zonderland heeft zondag zijn wereldtitel op de rekstok met succes verdedigd, voor de tweede keer is hij wereldkampioen. Hij versloeg de concurrentie met een vrijwel foutloze oefening. Zonderland is al sinds de zomer van 2012 heer en meester in alle grote finales. Eerst werd hij in Londen olympisch kampioen, daarna wereldkampioen in Antwerpen (2013) en eerder dit jaar de Europees kampioen in Sofia. Valt er überhaupt nog iets te leren voor de koning van de rekstok? Aan tafel de breedgeschouderde held uit Friesland: Epke Zonderland.
Wist je dat je hersenen lui worden van te weinig lichaamsbeweging? In het nieuwe boek 'Laat je hersenen niet zitten' houdt prof. dr. Erik Scherder een pleidooi over het in conditie houden van ons brein. Dit doe je niet door ingewikkelde puzzels op te lossen, kom gewoon je luie stoel uit! Zo worden kinderen slimmer wanneer ze sporten en wie meer beweegt verkleint de risico’s op het ontwikkelen van dementie. Vanavond een minicollege van onze favoriete docent Erik Scherder.
Afgelopen maand kwam zijn nieuwe single uit én kreeg hij te horen dat hij mag optreden tijdens de uitreiking van de televisierring. Niels Geusebroek gaat als een speer en vanavond speelt hij bij ons!
Tafelheer: Filemon Wesselink
het volle uurquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Sjenee mag presenteren. Vullen, voeden en presenteren.
Hoe nu verder? Is er nog een leven na deze wedstrijd dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Blamage Oranje: Derksen, Genee en Van der Gijp - 14-10-2014
Een onooglijke wedstrijd gisteren tegen IJsland, we werden met 2-0 afgeserveerd. De derde verloren wedstrijd in vier wedstrijden, een zwakke start voor bondscoach Guus Hiddink en dan drukken wij ons nog zacht uit. Wat ging er mis en hoe nu verder? We vragen het de experts par excellence Johan Derksen, René van der Gijp en Wilfred Genee.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee nog 20 jaar verdoemenisquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe nu verder? Is er nog een leven na deze wedstrijd dan?
quote:Johan Derksen ondanks belofte toch in DWDD
Johan Derksen is dinsdagavond te gast bij De Wereld Draait Door. Drie jaar geleden verkondigde hij echter nooit meer in het programma te willen verschijnen, nadat hij kort voor een uitzending door de redactie werd afgebeld.
Derksen schuift dinsdagavond aan tafel, in het bijzijn van zijn Voetbal International-collega's Wilfred Genee en René van der Gijp.
Op de vraag waarom Derksen zijn belofte heeft gebroken en toch in het programma verschijnt, zegt hij tegen NU.nl: "We krijgen een half uur de tijd om Voetbal International te doen. Ik zit daar met Genee en Van der Gijp. We zitten dus niet echt in DWDD, maar in hun zendtijd."
In een interview met Nieuwe Revu uit juni 2011 vertelde Derksen over een specifieke ervaring met DWDD. "Ik was een keer naar ze op weg en terwijl ik zwetend in de file stond, werd ik gebeld dat mijn onderwerp was afgeblazen. Toen heb ik gezegd: Even goede vrienden, maar jullie hoeven me nooit meer te bellen. Val dood met je De Wereld Draait Door."
"We krijgen vanaf 19.30 uur de ruimte om Voetbal International te doen. Maandag hadden we geen uitzending door de wedstrijd van het Nederlands elftal. Ze hebben ons een stuk van hun zendtijd gegeven. Dat zal wel een gimmick zijn. Maar je hoeft niet bang te zijn, ik ga niet solo tussen al dat grachtengordelvolk zitten."
Is gras groen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:05 schreef Webschip het volgende:
Benieuwd of dit een leuke aflevering wordt.
Het 3FM-vak is niet beschikbaar.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:36 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Waar is het uitvak? Of moest ik met de buscombi mee?
We zijn al onderweg pik.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:36 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Waar is het uitvak? Of moest ik met de buscombi mee?
Dat is gereserveerd voor VI Hooligansquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het 3FM-vak is niet beschikbaar.
Pas je op dat je op het juiste moment gaat juichen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:39 schreef Caland het volgende:
Ik zit op losse kaarten. Tussen al dat grachtengordel publiek
Jij zal het moeten doen met een bescheiden glaasje champagne.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:39 schreef Caland het volgende:
Ik zit op losse kaarten. Tussen al dat grachtengordel publiek
Moet zeggen dat verschillende mensen hun seizoenskaart op de eretribune voor hoge prijzen verkocht hebben.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij zal het moeten doen met een bescheiden glaasje champagne.
Bossche bolletje breed.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Het gebak wordt u aangeboden door de Vul- en voedorganisatie van Genee.
Ik heb liever een balletje breed.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
en de stoelen door Ti-Ta-Tuinmeubelen.nlquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
En door Graydon.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:52 schreef Evertjan het volgende:
DWDD word vanavond mede mogelijk gemaakt door Amstel Bier en Gillette
En door TOTO.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:52 schreef Evertjan het volgende:
DWDD word vanavond mede mogelijk gemaakt door Amstel Bier en Gillette
Spannender dan Jong Portugal - Jong Oranje.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En door TOTO.
DWDD v VI Hooligans
ik koop alleen maar spullen van de sponsors van VI en VI oranjequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En door TOTO.
DWDD v VI Hooligans
JD maakt zo iemand met de grond toe gelijk afquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een keer Quinsy uitnodigen bij VI.
Niemand verplicht je om te kijken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:57 schreef whosvegas het volgende:
Vanavond alleen maar dom gelul over sport
Wat boeit mij die Epke en voetbal nou
Ik mag je UI welquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:57 schreef whosvegas het volgende:
Ambrosius zei ooit wel eens het volgende toen hij een programma kut vond: ''Zap''.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:57 schreef whosvegas het volgende:
Misschien kun je een praatclubje beginnen met Webschip en Elflettering,quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:57 schreef whosvegas het volgende:
toch is het razendknapquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Zonderland bedrijft een sport die in het circus thuis hoort.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Zonderland bedrijft een sport die in het circus thuis hoort.
Goed idee!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:59 schreef alors het volgende:
[..]
Misschien kun je een praatclubje beginnen met Webschip en Elflettering,
Ik heb alleen Gijp gelezen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
De bijbel is een veredeld sprookjesboek.
dat weet niemand, maar dit is de enige keer dat hij wat mag zeggenquote:
morgen patch 6.02quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:06 schreef Karina het volgende:
Goede roman wel lijkt me GTST is er niks bij.
SC Appelschaquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:06 schreef Caland het volgende:
Waar heeft die Epke Zondeland ooit linksbuiten gestaan dan?
zolang ze maar nasi kunnen bakken is het okequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:07 schreef chufi het volgende:
Vrouwen van tegenwoordig kunnen niet koken ...
jupquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit nu op zo een gratis account te spelen, komt ie dan ook 'door'?
B sporten kijk ik niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een 1 of andere lul uit het turnen.
Met 7 sjaaltjes.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een 1 of andere lul uit het turnen.
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:08 schreef Caland het volgende:
Epke heeft wel een indrukwekkende schouderpartij /nohomo
Geneeskundequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Epke, 28 jaar, student, houdt van Turnen. Wil vast ook in jouw vriendenboekje schrijven.
Caland is niet bang zijn vrouwelijke kant te tonen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:08 schreef superniger het volgende:
[..]
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY
Krijg je geen flinke schouders van tuinen maken?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:08 schreef Caland het volgende:
Epke heeft wel een indrukwekkende schouderpartij /nohomo
wel van pallets stapelenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
Krijg je geen flinke schouders van tuinen maken?
deMartquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heeft ie geleerd van zijn leermeester.
WK geworden op de rekstokquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:10 schreef Karina het volgende:
Wat heeft hij gewonnen eigenlijk? Heb dit helemaal niet gevolgd
Die gaat straks ook staanquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:10 schreef Evertjan het volgende:
die professor-baas zit ook in de uitzending
Een sticker.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:10 schreef Karina het volgende:
Wat heeft hij gewonnen eigenlijk? Heb dit helemaal niet gevolgd
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
A-sporters klappen niet voor B-sporters
Joh, internetheldquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je praat wel anders als hij met gebalde vuisten recht voor je gezicht staat :S
dat is bij de meisjesquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:15 schreef Caland het volgende:
Ik dacht altijd dat die turners er na een jaar of 25 mee stopten.
en Cruijff en Federerquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Enige sportersnaam die Matthijs kent denk ik
Matthijs.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Enige sportersnaam die Matthijs kent denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |