Tuurlijk niet.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:00 schreef Paxcon het volgende:
Zonder SC's zou niemand hier meer op FOK! zitten toch? Wordt behoorlijk saai dan denk ik.
Zo zijn we wel allemaal begonnen ja.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Fok draait juist ook om users die zich hier aanmelden omdat ze een vraag over iets hebben ofzo.
Liefquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als jij niet meer op FOK! bent, vertrek ik.
Ja, maar als je in die SC's rolt en ze zouden nou verdwijnen blijf je toch niet meer?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Fok draait juist ook om users die zich hier aanmelden omdat ze een vraag over iets hebben ofzo.
Ja dat zeker, maar de SC's zijn wel de basis om telkens weer fok te bezoekenquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:03 schreef Fok-it het volgende:
Alleen in SC`s posten is ook saai trouwens, af en toe een discussie in een leuk topic
Complex is wel mooi maar veel te pretentieus verder.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee wilde er gister heenn maar had er geen tijd meer voor.
Was in O-B
Wel mooi geworden he?
En de vele rellen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat zeker, maar de SC's zijn wel de basis om telkens weer fok te bezoeken
Was een poosje terug een topic over heel veel mensen haten slowchats, o.a. Yvonne herself was er geen groot fan van.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:00 schreef Paxcon het volgende:
Zonder SC's zou niemand hier meer op FOK! zitten toch? Wordt behoorlijk saai dan denk ik.
Zij zou stamgast zijn in de WOI SC.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Was een poosje terug een topic over heel veel mensen haten slowchats, o.a. Yvonne herself was er geen groot fan van.
Voor een hoop mensen wel ja klopt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat zeker, maar de SC's zijn wel de basis om telkens weer fok te bezoeken
Jaquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ging je morgen nog naar Mono en Moira?
Je kan er wel goed uit eten geloof ik he, en grootste AH van Nederlandquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Complex is wel mooi maar veel te pretentieus verder.
Duidelijk dat die 350 miljoen terugverdiend moet worden
Ik heb (nog) niet gevraagd of ik uberhaupt welkom zou zijn omdat ik morgen tussen 18 en 22u sowieso niet kan, mss kan ik het maar beter laten gaan nu de Pax ook niet kan.quote:
Serieus?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan er wel goed uit eten geloof ik he, en grootste AH van Nederland
Familie van me woont er gewoon vlak boven.
Oooh, R&Pquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:06 schreef Elan het volgende:
R&P / Te veel slowchats
Veel haters, onterecht natuurlijk.
Wordt nog opgeleverd dan denk ikquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieus?Die appartementjes staan nog leeg toch?
Of in zo'n andere flat aan de binnenrotte?
quote:
Wel sick ding hoor na een paar dagen stonden ze al op 350k bezoekers maar alles is ook schreeuwend duur.quote:
Hmm ik kan wel het morgen wel even vragen ofzo. Stuur me anders even een PB met je telefoonnummer, kan ik altijd even contact opnemen met jequote:Op maandag 13 oktober 2014 16:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb (nog) niet gevraagd of ik uberhaupt welkom zou zijn omdat ik morgen tussen 18 en 22u sowieso niet kan, mss kan ik het maar beter laten gaan nu de Pax ook niet kan.
Ja dat sowieso. Maar is wel echt een trekpleistertje he. Mensen over de hele wereld komen gewoon naar die Markthal toequote:Op maandag 13 oktober 2014 16:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel sick ding hoor na een paar dagen stonden ze al op 350k bezoekers maar alles is ook schreeuwend duur.
Ga liever naar de Haagse markt die is tof en heb je alles voor de helft
Ze hadden ook geborreld met Maximaquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieus?Die appartementjes staan nog leeg toch?
Of in zo'n andere flat aan de binnenrotte?
Ok gedaanquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm ik kan wel het morgen wel even vragen ofzo. Stuur me anders even een PB met je telefoonnummer, kan ik altijd even contact opnemen met je
Jep die AH wat jij zei zit helemaal onder de grond, als je er in loopt denk je echt ok ok dit is best groot maar dan gaat het nog een 75 meter naar beneden ook met roltrappenquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Maar is wel echt een trekpleistertje he. Mensen over de hele wereld komen gewoon naar die Markthal toe
Laten we dat moment behouden voor een keer als jouw 'verwijt' wel hout snijdt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je dan toch mij wil dwingen voor het eerst in mijn FOK! carrière een discussie te laten hebben eis ik een beter voorbeeld dan dit.
We hebben het over een mijlpaal voor mij ja.
En terecht wel. Ik ga binnenkort ook zeker een kijkje nemen. Het ziet er echt tof uit.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Maar is wel echt een trekpleistertje he. Mensen over de hele wereld komen gewoon naar die Markthal toe
Ziekquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Jep die AH wat jij zei zit helemaal onder de grond, als je er in loopt denk je echt ok ok dit is best groot maar dan gaat het nog een 75 meter naar beneden ook met roltrappen
Ik vind het best. Laten we het over iets anders hebben. Zo las ik dit topic terug:quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laten we dat moment behouden voor een keer als jouw 'verwijt' wel hout snijdt.
ntb wij.
[..]
En terecht wel. Ik ga binnenkort ook zeker een kijkje nemen. Het ziet er echt tof uit.
Denk totaal nog wel een stuk dieper.quote:
Karin haar bijdrage is wel dubieus in dat topicquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het best. Laten we het over iets anders hebben. Zo las ik dit topic terug:
TV / Pieter Derks : Van Nature
Er is dus toch nog hoop voor FOK!
Veel mensen met een goede smaak
Al die Zlatan gifjes, terwijl dat niks met Pietertje te maken heeft.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Karin haar bijdrage is wel dubieus in dat topic
Las laatst een artikel dat dat helemaal de grond in boorde. Ondanks alle nieuwe gebouwen komen er niet méér toeristen en alle bedrijven die verhuizen zaten daarvoor ook al in Rotterdamquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ook een vrij negatieve houding naar de meester hemzelf.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Al die Zlatan gifjes, terwijl dat niks met Pietertje te maken heeft.
quote:Op maandag 26 mei 2014 21:27 schreef Stickertje het volgende:
vanaf nu gaat mijn leven alleen maar bergafwaarts, grappigste wat ik ooit heb gezien
Karina zal wel weer dronken geweest zijn dan begint ze altijd over Zlatan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Al die Zlatan gifjes, terwijl dat niks met Pietertje te maken heeft.
Oh ik kan toch niet andersdan met het ov dusquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk totaal nog wel een stuk dieper.
Grootste parkeergarage van Rotterdam zit er onder.
Ook de duurste trouwens, 5,75 per uur je kan dus beter met OV gaan als je ff wilt winkelen
Zeker in het Parool?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Las laatst een artikel dat dat helemaal de grond in boorde. Ondanks alle nieuwe gebouwen komen er niet méér toeristen en alle bedrijven die verhuizen zaten daarvoor ook al in Rotterdam
Door wijn uit pak?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Karina zal wel weer dronken geweest zijn dan begint ze altijd over Zlatan.
welke AH?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Jep die AH wat jij zei zit helemaal onder de grond, als je er in loopt denk je echt ok ok dit is best groot maar dan gaat het nog een 75 meter naar beneden ook met roltrappen
Ze heeft nu een vriendje/logé he dus de tijden van eenzaam een pak wijn op slobberen zijn voorbij.quote:
Paxcon ook al.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En ook een vrij negatieve houding naar de meester hemzelf.
[..]
Lijkt me stug dat ding trekt ziek veel bezoekers. 375k de eerste twee dagen dat is toch wel redelijk ongekend voor Nederlandse begrippen.quote:
Het verraste mij ook. Al laat deze post van haar hand wel zien waarom ze juist NA dit optreden verzuurder is gaan posten.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxcon ook al.
En ik merk dat ik Stickertje jaren lang onterecht als verzuurd heb getypeerd, als je van Pieter-Jan houdt ben je gewoon een levensgenieter.
ben heel erg gefrustreerdquote:
oh coolquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoi sof.
In Rotterdam onder die Markthal was vandaag even wezen kijken
nee hoorquote:
Misschien is het zo'n groenlinks type en kreeg hij wroeging over elk herfstblaadje dat hij geschopt had.quote:
Ik heb op GroenLinks gestemd bij de Europese verkiezingenquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien is het zo'n groenlinks type en kreeg hij wroeging over elk herfstblaadje dat hij geschopt had.
dingenquote:
Sof valt toch op fout?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien is het zo'n groenlinks type en kreeg hij wroeging over elk herfstblaadje dat hij geschopt had.
Ik vind dat niet leuk. Johan en ik steunen D66.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb op GroenLinks gestemd bij de Europese verkiezingen
Tchock vindt dit leuk
Dus nu is er dus een kamer vrij in je huis?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:26 schreef supersof het volgende:
[..]
dingen
Mijn huisgenoot zag me en vroeg of alles goed ging en hij zei: je ziet eruit alsof je iemand wil vermoorden of alsof je heel de dag wil slapen. Ik zei: beide.
Is dat die luie klootzak die zijn handdoeken voor de badkamer neertieft?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:26 schreef supersof het volgende:
[..]
dingen
Mijn huisgenoot zag me en vroeg of alles goed ging en hij zei: je ziet eruit alsof je iemand wil vermoorden of alsof je heel de dag wil slapen. Ik zei: beide.
wie zegt dat ik op fout valquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Sof valt toch op fout?
Al zou dat ook wel fout zijn maar dan wel aan de compleet andere kant van het spectrum der foute vriendjes.
De meest onschuldige manier van iemand vermoorden is om dat in je slaap te doen, hij vat het vast positief op.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:26 schreef supersof het volgende:
[..]
dingen
Daar heb ik op gestemd bij de TK-verkiezingenquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind dat niet leuk. Johan en ik steunen D66.
nee want het ging niet over een van henquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus nu is er dus een kamer vrij in je huis?
iedereen valt stiekem op elanquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je vond Elan ook leuk en dat is een kinderlokker.
Fok-it vindt dit ook.
Dat vind ik wel leuk.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daar heb ik op gestemd bij de TK-verkiezingen
Ik haat kinderen waarom zou je die überhaupt mee willen lokken.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je vond Elan ook leuk en dat is een kinderlokker.
Fok-it vindt dit ook.
oh raar dat diegene dat zeiquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Iemand hier zei dat laatst hier
En je valt beetje op mij toch
Om ze dan allemaal bij elkaar te hebben en dan in een keer uit te roeienquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik haat kinderen waarom zou je die überhaupt mee willen lokken.
Behalve diegene die me het meest kan ontroeren hier,namelijk jijzelf die probeert er met mijn aartsvijand van door te gaanquote:
Zal johannes wel weer zijn geweest die roept wel vaker vreemde dingen.quote:
hahahahaha dan ben je zelf ook dood xDquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij voorkeur vanaf een gebouw met tenminste 20 verdiepingen.
Sinds een tijdje probeer ik er niet meer met GGMM vandoor te gaan hoor, no worries.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Behalve diegene die me het meest kan ontroeren hier,namelijk jijzelf die probeert er met mijn aartsvijand van door te gaan
Gelukkig was deze te laf om je onder ogen te komen
Romantisch toch? Samen onze dood tegemoetquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:32 schreef Elan het volgende:
[..]
hahahahaha dan ben je zelf ook dood xD
Schei toch uit man na dat cadeaupakket is het dik aan tussen julliequote:Op maandag 13 oktober 2014 16:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sinds een tijdje probeer ik er niet meer met GGMM vandoor te gaan hoor, no worries.
Nee, dit is niet waar.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal johannes wel weer zijn geweest die roept wel vaker vreemde dingen.
Vooral als hij doping gebruikt heeft.
Dat was erg lief van hem inderdaadquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Schei toch uit man na dat cadeaupakket is het dik aan tussen jullie
Wel een prachtige gedachte, door een mod besprongen worden en dat vervolgens met de dood moeten bekopen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Romantisch toch? Samen onze dood tegemoet
Gelukkig zitten Pax en ik op een tribune bij het Mark Knopfler concertquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel een prachtige gedachte, door een mod besprongen worden en dat vervolgens met de dood moeten bekopen.
Een dergelijk lot is eigenlijk alleen voor de allergrootsten weggelegd
Je gaat er sneller van fietsen dat maakt je niet direct een übermensch.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, dit is niet waar.
En als ik melk op heb word ik een soort übermensch (voor zover ik dat niet al ben), niet iemand die gaat roddelen.
Knut en ik vinden mensen die snel kunnen fietsen wel übermenschen inderdaad.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Je gaat er sneller van fietsen dat maakt je niet direct een übermensch.
Al zal Knut het hier niet mee eens zijn
Ga je echt naar Mark Knopfler of is dit weer zo'n inside grapje van je.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig zitten Pax en ik op een tribune bij het Mark Knopfler concert
Nee echt, 6 juni. Zorg dat je er bij bent.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga je echt naar Mark Knopfler of is dit weer zo'n inside grapje van je.
Doet die niet. Hij is een zolderautist.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee echt, 6 juni. Zorg dat je er bij bent.
De kaartjes zijn al besteld.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doet die niet. Hij is een zolderautist.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee echt, 6 juni. Zorg dat je er bij bent.
Echt? Laat de FOK! meet maar komen dan!quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb ook kaartjes wij zitten in vak 107, recht voor het doel tussen de harde kern.
Beneden was helaas allemaal direct uitverkocht
Met wie gaan jullie allemaal dan? Ben met mijn broertje samen, verwacht wel een topshow van Markquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Echt? Laat de FOK! meet maar komen dan!
Het is in ziggo dome he, ik denk niet dat je daar een harde kern hebt.
Pax en ik gaan met zijn tweeën. Vak 208 dus ik zal propjes naar je gooienquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Met wie gaan jullie allemaal dan? Ben met mijn broertje samen, verwacht wel een topshow van Mark
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |