Ja dat sowieso. Maar is wel echt een trekpleistertje he. Mensen over de hele wereld komen gewoon naar die Markthal toequote:Op maandag 13 oktober 2014 16:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel sick ding hoor na een paar dagen stonden ze al op 350k bezoekers maar alles is ook schreeuwend duur.
Ga liever naar de Haagse markt die is tof en heb je alles voor de helft
Ze hadden ook geborreld met Maximaquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieus?Die appartementjes staan nog leeg toch?
Of in zo'n andere flat aan de binnenrotte?
Ok gedaanquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm ik kan wel het morgen wel even vragen ofzo. Stuur me anders even een PB met je telefoonnummer, kan ik altijd even contact opnemen met je
Jep die AH wat jij zei zit helemaal onder de grond, als je er in loopt denk je echt ok ok dit is best groot maar dan gaat het nog een 75 meter naar beneden ook met roltrappenquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Maar is wel echt een trekpleistertje he. Mensen over de hele wereld komen gewoon naar die Markthal toe
Laten we dat moment behouden voor een keer als jouw 'verwijt' wel hout snijdt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je dan toch mij wil dwingen voor het eerst in mijn FOK! carrière een discussie te laten hebben eis ik een beter voorbeeld dan dit.
We hebben het over een mijlpaal voor mij ja.
En terecht wel. Ik ga binnenkort ook zeker een kijkje nemen. Het ziet er echt tof uit.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Maar is wel echt een trekpleistertje he. Mensen over de hele wereld komen gewoon naar die Markthal toe
Ziekquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Jep die AH wat jij zei zit helemaal onder de grond, als je er in loopt denk je echt ok ok dit is best groot maar dan gaat het nog een 75 meter naar beneden ook met roltrappen
Ik vind het best. Laten we het over iets anders hebben. Zo las ik dit topic terug:quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laten we dat moment behouden voor een keer als jouw 'verwijt' wel hout snijdt.
ntb wij.
[..]
En terecht wel. Ik ga binnenkort ook zeker een kijkje nemen. Het ziet er echt tof uit.
Denk totaal nog wel een stuk dieper.quote:
Karin haar bijdrage is wel dubieus in dat topicquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het best. Laten we het over iets anders hebben. Zo las ik dit topic terug:
TV / Pieter Derks : Van Nature
Er is dus toch nog hoop voor FOK!
Veel mensen met een goede smaak
Al die Zlatan gifjes, terwijl dat niks met Pietertje te maken heeft.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Karin haar bijdrage is wel dubieus in dat topic
Las laatst een artikel dat dat helemaal de grond in boorde. Ondanks alle nieuwe gebouwen komen er niet méér toeristen en alle bedrijven die verhuizen zaten daarvoor ook al in Rotterdamquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ook een vrij negatieve houding naar de meester hemzelf.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Al die Zlatan gifjes, terwijl dat niks met Pietertje te maken heeft.
quote:Op maandag 26 mei 2014 21:27 schreef Stickertje het volgende:
vanaf nu gaat mijn leven alleen maar bergafwaarts, grappigste wat ik ooit heb gezien
Karina zal wel weer dronken geweest zijn dan begint ze altijd over Zlatan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Al die Zlatan gifjes, terwijl dat niks met Pietertje te maken heeft.
Oh ik kan toch niet andersdan met het ov dusquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk totaal nog wel een stuk dieper.
Grootste parkeergarage van Rotterdam zit er onder.
Ook de duurste trouwens, 5,75 per uur je kan dus beter met OV gaan als je ff wilt winkelen
Zeker in het Parool?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Las laatst een artikel dat dat helemaal de grond in boorde. Ondanks alle nieuwe gebouwen komen er niet méér toeristen en alle bedrijven die verhuizen zaten daarvoor ook al in Rotterdam
Door wijn uit pak?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Karina zal wel weer dronken geweest zijn dan begint ze altijd over Zlatan.
welke AH?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Jep die AH wat jij zei zit helemaal onder de grond, als je er in loopt denk je echt ok ok dit is best groot maar dan gaat het nog een 75 meter naar beneden ook met roltrappen
Ze heeft nu een vriendje/logé he dus de tijden van eenzaam een pak wijn op slobberen zijn voorbij.quote:
Paxcon ook al.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En ook een vrij negatieve houding naar de meester hemzelf.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |