Ik ga vast op de grond liggen voor deze Topshow.quote:Pieter Derks is vooral bekend als huiscabaretier van De wereld draait door. Vanavond is hij te zien in zijn vierde soloprogramma: Van Nature. Hierin gaat hij op zoek naar 'het natuurlijke' in deze gemaakte wereld.
Daarin zet Derks de volgens hem pretentieuze mens tegenover de eerlijkheid van de natuur. Hij kijkt daarbij bijvoorbeeld naar de politiek:"'Dat is een grote poppenkast vol mensen die het ene vinden en het andere zeggen. Dat zet ik in de voorstelling af tegen de natuur. Daar is alles gewoon zoals het is. Er is niets neps aan", vertelde hij in Het Parool.
Actuele onderwerpen
Naast grappen maken zingt Derks ook; onder meer een anti-Facebooklied. En dat is maar een van de actuele onderwerpen die hij op de korrel neemt. Het milieu is een ander voorbeeld.
Douchedenker
Derks vindt mensen op dat – en ook ander – gebied maar snobs. Zo noemt hij zichzelf een 'douchedenker', hij kan twintig minuten onder de douche staan om daar na te denken over wat hij voor het milieu kan doen. Volgens hem is het ook frappant dat Marco Borsato ambassadeur is van Warchild, maar ook meewerkt aan de ruïnering van kinderlevens in The Voice kids.
Vanavond om 20:25, Ned 3.
SArcasme?quote:Op maandag 26 mei 2014 18:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ga vast op de grond liggen voor deze Topshow.
Kan het wat minder?quote:Op maandag 26 mei 2014 20:32 schreef superniger het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 mei 2014 20:34 schreef Ambrosius het volgende:
De tering, je zou dit topic maar op je mobiel openen.
quote:Op maandag 26 mei 2014 20:34 schreef Evertjan het volgende:
dit topic is alleen maar druk omdat er geen VI is op RTL 007
mensen die VI zouden verkiezen boven pietertjequote:Op maandag 26 mei 2014 20:34 schreef Evertjan het volgende:
dit topic is alleen maar druk omdat er geen VI is op RTL 007
Die zijn gek. Pietertje is mijn heiland.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:35 schreef Stickertje het volgende:
[..]
mensen die VI zouden verkiezen boven pietertje
Dit is allemaal improvisatie.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:36 schreef marcodej het volgende:
Ook als ie er langer dan een week over mag nadenken is het niet leuk.
Nou 10 van die epileptische gifjes is een beetje teveel van het goede hequote:
zo makkelijk..quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oké mensen, nu weer serieus posten.
[ afbeelding ]
ik loop achter op ned 2quote:Op maandag 26 mei 2014 20:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat was een uur geleden op tv. Ik heb genoten.
quote:Op maandag 26 mei 2014 20:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat was een uur geleden op tv. Ik heb genoten.
Dat was een statement.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Eerst een post maken met 6 miljoen gifs om daarna te klagen over gifs.
.
of als Sulejmani bij Ajaxquote:Op maandag 26 mei 2014 20:40 schreef Stickertje het volgende:
pieterje heeft hetzelfde uithoudingsvermogen als alberto
quote:Op maandag 26 mei 2014 20:44 schreef MilaNL het volgende:
Dit is echt niet grappig. Dit topic bedoel ik dan.
quote:Op maandag 26 mei 2014 20:44 schreef MilaNL het volgende:
Doe eens normaal tegen alors, idioot.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:45 schreef superniger het volgende:
[..]
Meteen schelden
Voor de zoveelste keer loop jij met je domheid te koop.
Even dimmen Mila.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:44 schreef MilaNL het volgende:
quote:Op maandag 26 mei 2014 20:47 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ik klikte op Yes maar kreeg het venstertje nog een keer. Wat is dit voor zwarte magie.
Die Prorail grap was leuk ja, maar het topic is beter.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:48 schreef Karina het volgende:
Ik probeer nu te luisteren ipv in het topic te lezen, maar ik heb nog niet moeten lachen
bij DWDD is hij grappigerquote:Op maandag 26 mei 2014 20:48 schreef Karina het volgende:
Ik probeer nu te luisteren ipv in het topic te lezen, maar ik heb nog niet moeten lachen
Ik had meer zoiets van ..quote:Op maandag 26 mei 2014 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen ik de post van Mila zag was ik gewoon geschokt.
[ afbeelding ]
Gelukkig ligt het niet aan jou.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als het aan mij lag ging het anders in dit topic.
Gelukkig is jouw mening totaal niet relevant.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 mei 2014 20:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat idee had ik al Ambro.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
meer of minder dan 500.000???quote:Op maandag 26 mei 2014 20:51 schreef Stickertje het volgende:
nu al nieuwsgierig naar de kijkcijfers morgen
Daarom liggen er ook kranten op het podium.quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 20:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daarom liggen er ook kranten op het podium.
Fijn dat hier wordt aangegeven wat de grappen zijnquote:Op maandag 26 mei 2014 20:54 schreef Keukendrol het volgende:
Deze grap heeft hij al ooit gebruikt. Over die enquete.
Np.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:55 schreef Genesisfan het volgende:
[..]
Fijn dat hier wordt aangegeven wat de grappen zijn
Te zien op de belg?quote:Op maandag 26 mei 2014 20:59 schreef tralalala het volgende:
Luxemburg die tegen de Belgies scoren is ook wel vermakelijk op dit moment.
Werkt niet,Cor.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee het is een verhaaltje oplepelen zonder clou
[ afbeelding ]
Zou Pieter een vrouw zijn?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee het is een verhaaltje oplepelen zonder clou
[ afbeelding ]
En hij is te jong.quote:
huppelende pietertje eerder in de uitzending, daar wil ik een gifje vanquote:Op maandag 26 mei 2014 21:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Pieter met draaiende arm, als dat geen gifje wordt.
quote:Op maandag 26 mei 2014 21:08 schreef marcodej het volgende:
Er piesen nu mensen in de broek van het lachen. Dat kan gewoon niet.
Er zijn ook mensen die dat doen bij Sara Kroosquote:Op maandag 26 mei 2014 21:08 schreef marcodej het volgende:
Er piesen nu mensen in de broek van het lachen. Dat kan gewoon niet.
Of brigitte kaandorpquote:Op maandag 26 mei 2014 21:09 schreef alors het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die dat doen bij Sara Kroos
het publiek dat ze niet laten zien...?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |