quote:Op maandag 26 mei 2014 21:27 schreef Stickertje het volgende:
vanaf nu gaat mijn leven alleen maar bergafwaarts, grappigste wat ik ooit heb gezien
Hij staat al online ja!quote:Op maandag 26 mei 2014 21:33 schreef Genesisfan het volgende:
Staat hij al online? Dan kan ik hem meteen nog een keer zien.
In welk werelddeel was dit?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Wisten jullie dat Pieter Derks tijdens zijn huwelijksreis in Costa Rica alsnog opdringerige fangirls tegen het lijf liep?
Echt knap hoe hij zijn roem een plekje weet te geven. Ik zou toch op zijn minst overwegen mijn goddelijke gave op een laag pitje te zetten als zelfs de huwelijksreis erdoor wordt onderbroken.
Dit was een inside joke. Jammer dat je hem niet begreep, ik weet zeker dat je hem gewaardeerd had.quote:
quote:Pieter Derks hoopt dat hij van de VARA ooit het jaar mag afsluiten. “De oudejaarsconference zou ik te gek vinden. Dat is toch het hoogste haalbare, zeker in mijn genre“, aldus de cabaretier in Mikro Gids. Derks is door De Wereld Draait Door nu een bekende naam. “Dat ik het leven leid waarvan ik droomde, heb ik aan de tv-optredens te danken. Daarvoor speelde ik in kleine theaters voor een man of 20. Ook inhoudelijk heb ik een stap gezet. Door DWDD ben ik stakker gaan schrijven.“
“Sinds mijn optredens in De Wereld Draait Door kennen mensen me en komen ze kijken. Daar gaat het wat mij betreft om. Alles wat ik doe, leidt naar het theater. Dat is mijn kern“, aldus Derks.
Derks wil daarmee zeggen dat hij niet zo maar op tv komt. “Je zult me niet zo snel in Sterren Springen of Jouw Vrouw Mijn Vrouw tegenkomen. Ik ben cabaretier en dat is mijn rol in het publieke domein.“
Dat wordt dus het beste seizoen WidM OOIT.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:02 schreef Jason22 het volgende:
Pieter is al een tijdje weg. Zal wel aan Wie is de Mol meedoen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |