Tuurlijk niet.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:00 schreef Paxcon het volgende:
Zonder SC's zou niemand hier meer op FOK! zitten toch? Wordt behoorlijk saai dan denk ik.
Zo zijn we wel allemaal begonnen ja.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Fok draait juist ook om users die zich hier aanmelden omdat ze een vraag over iets hebben ofzo.
Liefquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als jij niet meer op FOK! bent, vertrek ik.
Ja, maar als je in die SC's rolt en ze zouden nou verdwijnen blijf je toch niet meer?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Fok draait juist ook om users die zich hier aanmelden omdat ze een vraag over iets hebben ofzo.
Ja dat zeker, maar de SC's zijn wel de basis om telkens weer fok te bezoekenquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:03 schreef Fok-it het volgende:
Alleen in SC`s posten is ook saai trouwens, af en toe een discussie in een leuk topic
Complex is wel mooi maar veel te pretentieus verder.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee wilde er gister heenn maar had er geen tijd meer voor.
Was in O-B
Wel mooi geworden he?
En de vele rellen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat zeker, maar de SC's zijn wel de basis om telkens weer fok te bezoeken
Was een poosje terug een topic over heel veel mensen haten slowchats, o.a. Yvonne herself was er geen groot fan van.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:00 schreef Paxcon het volgende:
Zonder SC's zou niemand hier meer op FOK! zitten toch? Wordt behoorlijk saai dan denk ik.
Zij zou stamgast zijn in de WOI SC.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Was een poosje terug een topic over heel veel mensen haten slowchats, o.a. Yvonne herself was er geen groot fan van.
Voor een hoop mensen wel ja klopt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat zeker, maar de SC's zijn wel de basis om telkens weer fok te bezoeken
Jaquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ging je morgen nog naar Mono en Moira?
Je kan er wel goed uit eten geloof ik he, en grootste AH van Nederlandquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Complex is wel mooi maar veel te pretentieus verder.
Duidelijk dat die 350 miljoen terugverdiend moet worden
Ik heb (nog) niet gevraagd of ik uberhaupt welkom zou zijn omdat ik morgen tussen 18 en 22u sowieso niet kan, mss kan ik het maar beter laten gaan nu de Pax ook niet kan.quote:
Serieus?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan er wel goed uit eten geloof ik he, en grootste AH van Nederland
Familie van me woont er gewoon vlak boven.
Oooh, R&Pquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:06 schreef Elan het volgende:
R&P / Te veel slowchats
Veel haters, onterecht natuurlijk.
Wordt nog opgeleverd dan denk ikquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieus?Die appartementjes staan nog leeg toch?
Of in zo'n andere flat aan de binnenrotte?
quote:
Wel sick ding hoor na een paar dagen stonden ze al op 350k bezoekers maar alles is ook schreeuwend duur.quote:
Hmm ik kan wel het morgen wel even vragen ofzo. Stuur me anders even een PB met je telefoonnummer, kan ik altijd even contact opnemen met jequote:Op maandag 13 oktober 2014 16:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb (nog) niet gevraagd of ik uberhaupt welkom zou zijn omdat ik morgen tussen 18 en 22u sowieso niet kan, mss kan ik het maar beter laten gaan nu de Pax ook niet kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |