SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
nja weet niet of hij het erg heeft. valt ook wel mee op zich. Soms gaat ie expres vlaams pratenquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:51 schreef Fok-it het volgende:
@Sof, licht Brabants accentje kan ook wel leuk zijn opzichals het niet te erg wordt
't ken goed da we doadelijk nog eemn goan stap'nquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:51 schreef Fok-it het volgende:
@Sof, licht Brabants accentje kan ook wel leuk zijn opzichals het niet te erg wordt
Dat dit kan in GRTDquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:54 schreef Tchock het volgende:
Ik wil jullie allemaal een compliment geven. We hebben een hele tijd gepraat over stations en accenten en het is nog geen enkele keer uitgedraaid op "Amsterdam" of "Limburg
" of zoiets.
Volste recht om hem dan een belerende tik te geven. Gelukkig praat ik keurig ABN, of dat houd ik mijzelf tenminste voor.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:53 schreef supersof het volgende:
[..]
nja weet niet of hij het erg heeft. valt ook wel mee op zich. Soms gaat ie expres vlaams praten!!!
Zwollequote:Op maandag 13 oktober 2014 14:54 schreef Tchock het volgende:
Ik wil jullie allemaal een compliment geven. We hebben een hele tijd gepraat over stations en accenten en het is nog geen enkele keer uitgedraaid op "Amsterdam" of "Limburg
" of zoiets.
aan het eind van het topic kwam de Limburg haat alweer wat naar boven. Het moet er een keer uitquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:54 schreef Tchock het volgende:
" of zoiets.
Dat was geen haat maar gewoon een mening.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
aan het eind van het topic kwam de Limburg haat alweer wat naar boven. Het moet er een keer uit
doe anders highlightsquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:55 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Niet blonder Sof, twijfel nog.
Goeie lengte toch welquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:55 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Niks mis meequote:Op maandag 13 oktober 2014 14:55 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
ja dag hij is veel sterker, al zou hij mij niet slaan maarja.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volste recht om hem dan een belerende tik te geven. Gelukkig praat ik keurig ABN, of dat houd ik mijzelf tenminste voor.
[..]
Zwolle. Het enige waar ze bekendheid mee verwerven is rap, hele slechte rap welteverstaan.
quote:
Ik hou zelf niet zo van de highlightsquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:56 schreef supersof het volgende:
[..]
doe anders highlights
en staat leuk![]()
quote:
Bedanktquote:
Ja, woar? In Almelooooooooooooooo?quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
't ken goed da we doadelijk nog eemn goan stap'n
ook diegene in elkaar geslagen?quote:
Westfriesquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:54 schreef Tchock het volgende:
" of zoiets.
"Bijna winter" mwahquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:57 schreef Snowbells het volgende:
Bijna winter en ik download nu een bikini body guide
oh ja ik ook niet echt eigenlijk, tenzij het heel goed is gedaanquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik hou zelf niet zo van de highlights.
Denk er gewoon nog over na, heeft geen haast.
En thanks.
[..]
[..]
Bedankt
sowieso wel bijna winterquote:
vorig jaar was er geen sneeuw en was het ook winter hequote:
hopelijk dit jaar weerquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:59 schreef supersof het volgende:
[..]
vorig jaar was er geen sneeuw en was het ook winter he
Inderdaadquote:
Vaak gaat het niet eens zo zeer om kracht maar wat je uitstraalt. Vrijwel elke leerling kan zijn leraar slopen maar omdat hij erboven staat wordt het geaccepteerd. Hij zal toch ook wel inzien dat Vlaams praten gelijk staat aan straf?quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:56 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dag hij is veel sterker, al zou hij mij niet slaan maarja.
ik praat perfect ABN
Hij doet het dan ook om mij te plagen dus als ik hem even boos aan kijk, stopt hij gelukkig al weerquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vaak gaat het niet eens zo zeer om kracht maar wat je uitstraalt. Vrijwel elke leerling kan zijn leraar slopen maar omdat hij erboven staat wordt het geaccepteerd. Hij zal toch ook wel inzien dat Vlaams praten gelijk staat aan straf?
Volgende keer gewoon in z'n kruis schoppen. Laat maar zien hoever hij kan gaanquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Hij doet het dan ook om mij te plagen dus als ik hem even boos aan kijk, stopt hij gelukkig al weer
quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon in z'n kruis schoppen. Laat maar zien hoever hij kan gaan
ey haterquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad
Sneeuwbehalve als je op wintersport gaat
Nu je het zo zegt impliceer je dar ik met jou wil gaan skiënquote:
Die heb ik ook gedownload laatstquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:57 schreef Snowbells het volgende:
Bijna winter en ik download nu een bikini body guide
Kayla Itsines?quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Die heb ik ook gedownload laatst
Jaquote:
die blijkt helemaal niet zo goed te zijn he hoorde ikquote:
Vertelquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:11 schreef supersof het volgende:
[..]
die blijkt helemaal niet zo goed te zijn he hoorde ik
weet niet meerquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vertel
Krullenbol had die gebruikt toch?
Krul is wel echt in een jaar of zo echt super fit gewordenquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vertel
Krullenbol had die gebruikt toch?
Jaquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Krul is wel echt in een jaar of zo echt super fit geworden
Een kilo of meer afvallen per week is echt niet gezond, en volgens mij is zij veel meer kwijt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een jaar moet wel kunnen toch als je er echt voor leeft.
Ik roep nu ook al 3 jaar dat ik ook wat strakker wil worden maar heb nog steeds niks uitgevoerdquote:
Krulquote:
28 kgquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een kilo of meer afvallen per week is echt niet gezond, en volgens mij is zij veel meer kwijt.
Nee joh. Zo dik is ze rechts ook weer niet. Jij hebt het nu over 52 kilo he.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een kilo of meer afvallen per week is echt niet gezond, en volgens mij is zij veel meer kwijt.
Je valt wel veel moeilijker af dan als je dik bent dusquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:18 schreef Snowbells het volgende:
Als je al weinig weegt dan zou je in principe toch ook sneller fit kunnen worden?
En dan heeft ze nog steeds geen thigh gap gvd gvdquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gvd de man is gedoemd .. Van obese naar normaal en hij zegt dit
je moet het bier eruit laten zuigenquote:
Doe jij eensquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:21 schreef supersof het volgende:
[..]
je moet het bier eruit laten zuigen
omgquote:
Kan je even helpen?quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:21 schreef supersof het volgende:
[..]
je moet het bier eruit laten zuigen
Minder bierquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja gaat mijn bierbuik niet van weg
Watquote:
Bierbuik is gewoon te veel vetjes. Minder calorieën binnenkrijgen dan je gebruikt en je krijgt minder vetjes. Dus meer verbruiken of minder binnenkrijgen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja gaat mijn bierbuik niet van weg
Dom wijfquote:
quote:
Doe godverredomme je broek uit.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:27 schreef Etsu het volgende:
Ik zit nu in hoorcollege en die vent praat al een halfuur over iets wat ik allang weet
Ik ga ook maar eens minderen. De kilo's vliegen er weer aan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben de afgelopen tijd ook 4 kilo aangekomen voornamelijk uit bier
Sukkelquote:
Ik iets minder, wel wat. Ik geef bockbiertjes de schuld.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben de afgelopen tijd ook 4 kilo aangekomen voornamelijk uit bier
Broek uit op je hoofd, broek uit op je hoofdquote:
Dat eet ik dan weer helemaal niet.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:29 schreef Snowbells het volgende:
Ik zeg elke week tegen mezelf: geen fastfood!!!!!!!!
Week later, kapsalon, pizza, döner en patat en mac op
pizza; checkquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:29 schreef Snowbells het volgende:
Samequote:Op maandag 13 oktober 2014 15:29 schreef Snowbells het volgende:
quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:29 schreef Snowbells het volgende:
Eet het dan gewoon nietquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:29 schreef Snowbells het volgende:
Pizza shoarma van Domino'squote:Op maandag 13 oktober 2014 15:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
pizza; check
kapsalon; nooit
döner; nooit
patat; zelden
mac; nooit
quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.earthporm.com/(...)-take-another-world/
Ik vind het altijd zo jammer dat dit soort foto's extra worden gephotoshopped.
Einde bericht
quote:
Hawaiiquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Pizza shoarma beste pizzadaarna hawaii, daarna mozarella
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:32 schreef Tchock het volgende:
Wtf heeft ze nou iets aan of nietIk gok op tan leggings.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtf heeft ze nou iets aan of nietvast welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtf heeft ze nou iets aan of nietDenk een doorzichtige pantySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Wtf heeft ze nou iets aan of nietTan leggingsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoor Pax 'het zijn moorkopsoesjes!' schreeuwen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat Pax en ik je moorkoppen op hebben gegeten.
Ik schreeuw nooitquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik hoor Pax 'het zijn moorkopsoesjes!' schreeuwen.
Mooier dan de vorige maar nog steeds niet bijzonder boeiend.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:33 schreef Ezell het volgende:
wat vinden jullie van die nieuwe 10 eurobriefjes?
Te roodquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:33 schreef Ezell het volgende:
Leukquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:33 schreef Ezell het volgende:
wat vinden jullie van die nieuwe 10-eurobriefjes?
Ik wil daar alleen heen als Mark Knopfler daar ook wel eens komt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:34 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Hier wil ik wel heen trouwens
Mooiquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:33 schreef Ezell het volgende:
Is toch overdreven serieuze aap dat je er rond looptquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eet het dan gewoon nietVijf dagen fastfood eten als je zegt dat je geen fastfood gaat eten
Ken wel meer mensen die daar last van hebbenquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Maar mijn gewicht verandert nooit
Dan moeten we hier heenquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil daar alleen heen als Mark Knopfler daar ook wel eens komt.
Doe eens rustig. Tchock is al zo nerveus over zijn baantje van vanmiddag.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is toch overdreven serieuze aap dat je er rond loopt
but you get my point
Is dat de brug uit Harry Potter deel 2?quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan moeten we hier heen
[ afbeelding ]
ik ben gewoon perfectquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ken wel meer mensen die daar last van hebben
Ezell
Ik vind dat die tekst met specimen een beetje afleid.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:36 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeg het maar
Ik heb al een nieuw 10tje, ik vind ze mooierquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:36 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeg het maar
True story.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe eens rustig. Tchock is al zo nerveus over zijn baantje van vanmiddag.
Dat dacht ik ook, maar het staat er niet bijquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat de brug uit Harry Potter deel 2?
In een jeugddetentie centrum*quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Cliniclown spelen voor terminaal zieke jonge zakkenrollers geloof ik.
No worries Tchock, het is goed voor je carrièrequote:Op maandag 13 oktober 2014 15:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik als expert herken het.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar het staat er niet bij
Is er toch nog iets realistisch aan die filmsquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik als expert herken het.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In een jeugddetentie centrum*
Je moet een film over toveren niet gaan kijken met de verwachting dat het realistisch is Pax.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is er toch nog iets realistisch aan die films
Alberto deed dat een stuk beter gisteren.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind dat die tekst met specimen een beetje afleid.
Dief van je portemonnee als je het niet koopt.quote:
Ik heb Alberto gisteren gemist moet ik bekennen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Alberto deed dat een stuk beter gisteren.
tovenaarsfilmsquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet een film over toveren niet gaan kijken met de verwachting dat het realistisch is Pax.
Was een topshowquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb Alberto gisteren gemist moet ik bekennen.
Genieten ja vooral dat Marokkaanse tuig dat in de sloot terecht kwam.quote:
Was idd mooi, kutjongquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Genieten ja vooral dat Marokkaanse tuig dat in de sloot terecht kwam.
Politie zag er trouwens ook wel goed uit vond je niet
Jij kijkt ook SBS troep als Alberto?quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Was idd mooi, kutjong
Maar dat met die pop flopte een beetje
die gozer kon nog allerlei zooi in z'n mond doen en in de sloot gooien
Ik heb zelfs geld gedoneerd voor hemquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij kijkt ook SBS troep als Alberto?
Sowieso die wijven bij de politie moeten ze mee nokken, vrouwen die autoriteit afdwingen anders dan hun eigen kroost wekken alleen maar meer agressie in de hand lijkt hetquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Was idd mooi, kutjong
Maar dat met die politie flopte een beetje
die gozer kon nog allerlei zooi in z'n mond doen en in de sloot gooien
Nee hoorquote:
Ware het niet dat die SC leuk is omdat er SBS gekeken wordt op de zondagavondquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een SC staat alleen wel los van die troep wat door moet gaan als een tv format.
Waaromquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb zelfs geld gedoneerd voor hem
FOK!kers feliciteren Alberto Stegeman met nieuwe dochter
Maar ik ken de SC. Sporadisch plaats ik er zelfs een post de wereldreiziger die ik ben.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee hoor
[..]
Ware het niet dat die SC leuk is omdat er SBS gekeken wordt op de zondagavond
wtfquote:Ik heb medelijden met dat kind.
Het zou me niets verbazen als die stegeman zelf een smeerlap blijkt te zijn namelijk.
En nee, ik heb geen bronnen of bewijzen, ik heb gewoon een raar gevoel bij die vent.
Ik zou hem in ieder geval nooit alleen laten met mijn kinderen.
altijd maar bezig met die smeerlapperij waar hij zogenaamd niet tegen kan.
lekker overdreven lang chatten, onnodig veel materiaal bekijken.
Bah....
Wow. De dag dat Dumpert iets van DWDD overneemt en niet andersom. Wel een leuk filmpje daarentegenquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:51 schreef JanCees het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)nt_verslaggever.html
uh okquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. De dag dat Dumpert iets van DWDD overneemt en niet andersom. Wel een leuk filmpje daarentegen
Ik dacht dat je geen binding had met FOK!?quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar ik ken de SC. Sporadisch plaats ik er zelfs een post de wereldreiziger die ik ben.
quote:
Ik heb nog nooit dwdd gekekenquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat wij maar vijanden van elkaar moeten worden.
Ik snap echt helemaal niks van deze post.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je geen binding had met FOK!?
quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap echt helemaal niks van deze post.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk totaal geen binding met FOK! op een enkeling na. Tot die conclusie ben ik al heel lang geleden gekomen.
Heeft die het cadeau al gekregen?quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb zelfs geld gedoneerd voor hem
FOK!kers feliciteren Alberto Stegeman met nieuwe dochter
Als je toch al geen binding hebt, waarom dan wel posten in een SC toegewijd aan de SBS zondagavond waar je al helemaal geen binding mee hebt.quote:
Het is allemaal een act de stoere LR staat boven het geneuzel op FOK!quote:
Normaal gesproken is het al afgeleverd inderdaad. We hebben alleen nog geen reactie gekregen maar er zijn twijfels of hij in de tussentijd al thuis is geweest en het dus al geopend heeft.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heeft die het cadeau al gekregen?
Misschien schept hij wel een paradoxaal genoegen in het posten op de plek waar hij het minste binding mee heeft.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:58 schreef Elan het volgende:
Fokkie ben je al in die Markthal geweest?
[..]
Het is allemaal een act de stoere LR staat boven het geneuzel op FOK!
Ondertussen is hij hier wel 3/4 van de dag te vinden
Nee wilde er gister heenn maar had er geen tijd meer voor.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:58 schreef Elan het volgende:
Fokkie ben je al in die Markthal geweest?
[..]
Het is allemaal een act de stoere LR staat boven het geneuzel op FOK!
Ondertussen is hij hier wel 3/4 van de dag te vinden
Dus als jij wordt aangesproken door Unicef op straat en jij maakt je praatje waarin je meldt geen interesse te hebben dan voel jij je automatisch verbonden aan Unicef?quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je toch al geen binding hebt, waarom dan wel posten in een SC toegewijd aan de SBS zondagavond waar je al helemaal geen binding mee hebt.
Ben wel benieuwd naar de reactiequote:Op maandag 13 oktober 2014 15:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Normaal gesproken is het al afgeleverd inderdaad. We hebben alleen nog geen reactie gekregen maar er zijn twijfels of hij in de tussentijd al thuis is geweest en het dus al geopend heeft.
We wachten nog even af.
Hoi Amaquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heeft die het cadeau al gekregen?
Het lijkt me zo kut dat als je om wat je doet bekend wordt dat meteen betekent dat achterlijke mongolen in het openbaar dit soort dingen over je gaan schrijvenquote:
SC's zijn wel de grootste reden voor mij om te blijven jaquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:00 schreef Paxcon het volgende:
Zonder SC's zou niemand hier meer op FOK! zitten toch? Wordt behoorlijk saai dan denk ik.
Als je dan toch mij wil dwingen voor het eerst in mijn FOK! carrière een discussie te laten hebben eis ik een beter voorbeeld dan dit.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus als jij wordt aangesproken door Unicef op straat en jij maakt je praatje waarin je meldt geen interesse te hebben dan voel jij je automatisch verbonden aan Unicef?
Tevens een heel slecht voorbeeld maar jouw post slaat ook nergens op dus dat mag.
Als jij niet meer op FOK! bent, vertrek ik.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:00 schreef Paxcon het volgende:
Zonder SC's zou niemand hier meer op FOK! zitten toch? Wordt behoorlijk saai dan denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |