Was een topshowquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb Alberto gisteren gemist moet ik bekennen.
Genieten ja vooral dat Marokkaanse tuig dat in de sloot terecht kwam.quote:
Was idd mooi, kutjongquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Genieten ja vooral dat Marokkaanse tuig dat in de sloot terecht kwam.
Politie zag er trouwens ook wel goed uit vond je niet
Jij kijkt ook SBS troep als Alberto?quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Was idd mooi, kutjong
Maar dat met die pop flopte een beetje
die gozer kon nog allerlei zooi in z'n mond doen en in de sloot gooien
Ik heb zelfs geld gedoneerd voor hemquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij kijkt ook SBS troep als Alberto?
Sowieso die wijven bij de politie moeten ze mee nokken, vrouwen die autoriteit afdwingen anders dan hun eigen kroost wekken alleen maar meer agressie in de hand lijkt hetquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Was idd mooi, kutjong
Maar dat met die politie flopte een beetje
die gozer kon nog allerlei zooi in z'n mond doen en in de sloot gooien
Nee hoorquote:
Ware het niet dat die SC leuk is omdat er SBS gekeken wordt op de zondagavondquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een SC staat alleen wel los van die troep wat door moet gaan als een tv format.
Waaromquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb zelfs geld gedoneerd voor hem
FOK!kers feliciteren Alberto Stegeman met nieuwe dochter
Maar ik ken de SC. Sporadisch plaats ik er zelfs een post de wereldreiziger die ik ben.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee hoor
[..]
Ware het niet dat die SC leuk is omdat er SBS gekeken wordt op de zondagavond
wtfquote:Ik heb medelijden met dat kind.
Het zou me niets verbazen als die stegeman zelf een smeerlap blijkt te zijn namelijk.
En nee, ik heb geen bronnen of bewijzen, ik heb gewoon een raar gevoel bij die vent.
Ik zou hem in ieder geval nooit alleen laten met mijn kinderen.
altijd maar bezig met die smeerlapperij waar hij zogenaamd niet tegen kan.
lekker overdreven lang chatten, onnodig veel materiaal bekijken.
Bah....
Wow. De dag dat Dumpert iets van DWDD overneemt en niet andersom. Wel een leuk filmpje daarentegenquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:51 schreef JanCees het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)nt_verslaggever.html
uh okquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. De dag dat Dumpert iets van DWDD overneemt en niet andersom. Wel een leuk filmpje daarentegen
Ik dacht dat je geen binding had met FOK!?quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar ik ken de SC. Sporadisch plaats ik er zelfs een post de wereldreiziger die ik ben.
quote:
Ik heb nog nooit dwdd gekekenquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat wij maar vijanden van elkaar moeten worden.
Ik snap echt helemaal niks van deze post.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je geen binding had met FOK!?
quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap echt helemaal niks van deze post.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk totaal geen binding met FOK! op een enkeling na. Tot die conclusie ben ik al heel lang geleden gekomen.
Heeft die het cadeau al gekregen?quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb zelfs geld gedoneerd voor hem
FOK!kers feliciteren Alberto Stegeman met nieuwe dochter
Als je toch al geen binding hebt, waarom dan wel posten in een SC toegewijd aan de SBS zondagavond waar je al helemaal geen binding mee hebt.quote:
Het is allemaal een act de stoere LR staat boven het geneuzel op FOK!quote:
Normaal gesproken is het al afgeleverd inderdaad. We hebben alleen nog geen reactie gekregen maar er zijn twijfels of hij in de tussentijd al thuis is geweest en het dus al geopend heeft.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heeft die het cadeau al gekregen?
Misschien schept hij wel een paradoxaal genoegen in het posten op de plek waar hij het minste binding mee heeft.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:58 schreef Elan het volgende:
Fokkie ben je al in die Markthal geweest?
[..]
Het is allemaal een act de stoere LR staat boven het geneuzel op FOK!
Ondertussen is hij hier wel 3/4 van de dag te vinden
Nee wilde er gister heenn maar had er geen tijd meer voor.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:58 schreef Elan het volgende:
Fokkie ben je al in die Markthal geweest?
[..]
Het is allemaal een act de stoere LR staat boven het geneuzel op FOK!
Ondertussen is hij hier wel 3/4 van de dag te vinden
Dus als jij wordt aangesproken door Unicef op straat en jij maakt je praatje waarin je meldt geen interesse te hebben dan voel jij je automatisch verbonden aan Unicef?quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je toch al geen binding hebt, waarom dan wel posten in een SC toegewijd aan de SBS zondagavond waar je al helemaal geen binding mee hebt.
Ben wel benieuwd naar de reactiequote:Op maandag 13 oktober 2014 15:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Normaal gesproken is het al afgeleverd inderdaad. We hebben alleen nog geen reactie gekregen maar er zijn twijfels of hij in de tussentijd al thuis is geweest en het dus al geopend heeft.
We wachten nog even af.
Hoi Amaquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heeft die het cadeau al gekregen?
Het lijkt me zo kut dat als je om wat je doet bekend wordt dat meteen betekent dat achterlijke mongolen in het openbaar dit soort dingen over je gaan schrijvenquote:
SC's zijn wel de grootste reden voor mij om te blijven jaquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:00 schreef Paxcon het volgende:
Zonder SC's zou niemand hier meer op FOK! zitten toch? Wordt behoorlijk saai dan denk ik.
Als je dan toch mij wil dwingen voor het eerst in mijn FOK! carrière een discussie te laten hebben eis ik een beter voorbeeld dan dit.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus als jij wordt aangesproken door Unicef op straat en jij maakt je praatje waarin je meldt geen interesse te hebben dan voel jij je automatisch verbonden aan Unicef?
Tevens een heel slecht voorbeeld maar jouw post slaat ook nergens op dus dat mag.
Als jij niet meer op FOK! bent, vertrek ik.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:00 schreef Paxcon het volgende:
Zonder SC's zou niemand hier meer op FOK! zitten toch? Wordt behoorlijk saai dan denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |