Doe eens rustig. Tchock is al zo nerveus over zijn baantje van vanmiddag.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is toch overdreven serieuze aap dat je er rond loopt
but you get my point
Is dat de brug uit Harry Potter deel 2?quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan moeten we hier heen
[ afbeelding ]
ik ben gewoon perfectquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ken wel meer mensen die daar last van hebben
Ezell
Ik vind dat die tekst met specimen een beetje afleid.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:36 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeg het maar
Ik heb al een nieuw 10tje, ik vind ze mooierquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:36 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeg het maar
True story.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe eens rustig. Tchock is al zo nerveus over zijn baantje van vanmiddag.
Dat dacht ik ook, maar het staat er niet bijquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat de brug uit Harry Potter deel 2?
In een jeugddetentie centrum*quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Cliniclown spelen voor terminaal zieke jonge zakkenrollers geloof ik.
No worries Tchock, het is goed voor je carrièrequote:Op maandag 13 oktober 2014 15:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik als expert herken het.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar het staat er niet bij
Is er toch nog iets realistisch aan die filmsquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik als expert herken het.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In een jeugddetentie centrum*
Je moet een film over toveren niet gaan kijken met de verwachting dat het realistisch is Pax.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is er toch nog iets realistisch aan die films
Alberto deed dat een stuk beter gisteren.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind dat die tekst met specimen een beetje afleid.
Dief van je portemonnee als je het niet koopt.quote:
Ik heb Alberto gisteren gemist moet ik bekennen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Alberto deed dat een stuk beter gisteren.
tovenaarsfilmsquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet een film over toveren niet gaan kijken met de verwachting dat het realistisch is Pax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |