SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
nja weet niet of hij het erg heeft. valt ook wel mee op zich. Soms gaat ie expres vlaams pratenquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:51 schreef Fok-it het volgende:
@Sof, licht Brabants accentje kan ook wel leuk zijn opzichals het niet te erg wordt
't ken goed da we doadelijk nog eemn goan stap'nquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:51 schreef Fok-it het volgende:
@Sof, licht Brabants accentje kan ook wel leuk zijn opzichals het niet te erg wordt
Dat dit kan in GRTDquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:54 schreef Tchock het volgende:
Ik wil jullie allemaal een compliment geven. We hebben een hele tijd gepraat over stations en accenten en het is nog geen enkele keer uitgedraaid op "Amsterdam" of "Limburg
" of zoiets.
Volste recht om hem dan een belerende tik te geven. Gelukkig praat ik keurig ABN, of dat houd ik mijzelf tenminste voor.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:53 schreef supersof het volgende:
[..]
nja weet niet of hij het erg heeft. valt ook wel mee op zich. Soms gaat ie expres vlaams praten!!!
Zwollequote:Op maandag 13 oktober 2014 14:54 schreef Tchock het volgende:
Ik wil jullie allemaal een compliment geven. We hebben een hele tijd gepraat over stations en accenten en het is nog geen enkele keer uitgedraaid op "Amsterdam" of "Limburg
" of zoiets.
aan het eind van het topic kwam de Limburg haat alweer wat naar boven. Het moet er een keer uitquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:54 schreef Tchock het volgende:
" of zoiets.
Dat was geen haat maar gewoon een mening.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
aan het eind van het topic kwam de Limburg haat alweer wat naar boven. Het moet er een keer uit
doe anders highlightsquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:55 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Niet blonder Sof, twijfel nog.
Goeie lengte toch welquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:55 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Niks mis meequote:Op maandag 13 oktober 2014 14:55 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
ja dag hij is veel sterker, al zou hij mij niet slaan maarja.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volste recht om hem dan een belerende tik te geven. Gelukkig praat ik keurig ABN, of dat houd ik mijzelf tenminste voor.
[..]
Zwolle. Het enige waar ze bekendheid mee verwerven is rap, hele slechte rap welteverstaan.
quote:
Ik hou zelf niet zo van de highlightsquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:56 schreef supersof het volgende:
[..]
doe anders highlights
en staat leuk![]()
quote:
Bedanktquote:
Ja, woar? In Almelooooooooooooooo?quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
't ken goed da we doadelijk nog eemn goan stap'n
ook diegene in elkaar geslagen?quote:
Westfriesquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:54 schreef Tchock het volgende:
" of zoiets.
"Bijna winter" mwahquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:57 schreef Snowbells het volgende:
Bijna winter en ik download nu een bikini body guide
oh ja ik ook niet echt eigenlijk, tenzij het heel goed is gedaanquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik hou zelf niet zo van de highlights.
Denk er gewoon nog over na, heeft geen haast.
En thanks.
[..]
[..]
Bedankt
sowieso wel bijna winterquote:
vorig jaar was er geen sneeuw en was het ook winter hequote:
hopelijk dit jaar weerquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:59 schreef supersof het volgende:
[..]
vorig jaar was er geen sneeuw en was het ook winter he
Inderdaadquote:
Vaak gaat het niet eens zo zeer om kracht maar wat je uitstraalt. Vrijwel elke leerling kan zijn leraar slopen maar omdat hij erboven staat wordt het geaccepteerd. Hij zal toch ook wel inzien dat Vlaams praten gelijk staat aan straf?quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:56 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dag hij is veel sterker, al zou hij mij niet slaan maarja.
ik praat perfect ABN
Hij doet het dan ook om mij te plagen dus als ik hem even boos aan kijk, stopt hij gelukkig al weerquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vaak gaat het niet eens zo zeer om kracht maar wat je uitstraalt. Vrijwel elke leerling kan zijn leraar slopen maar omdat hij erboven staat wordt het geaccepteerd. Hij zal toch ook wel inzien dat Vlaams praten gelijk staat aan straf?
Volgende keer gewoon in z'n kruis schoppen. Laat maar zien hoever hij kan gaanquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Hij doet het dan ook om mij te plagen dus als ik hem even boos aan kijk, stopt hij gelukkig al weer
quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon in z'n kruis schoppen. Laat maar zien hoever hij kan gaan
ey haterquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad
Sneeuwbehalve als je op wintersport gaat
Nu je het zo zegt impliceer je dar ik met jou wil gaan skiënquote:
Die heb ik ook gedownload laatstquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:57 schreef Snowbells het volgende:
Bijna winter en ik download nu een bikini body guide
Kayla Itsines?quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Die heb ik ook gedownload laatst
Jaquote:
die blijkt helemaal niet zo goed te zijn he hoorde ikquote:
Vertelquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:11 schreef supersof het volgende:
[..]
die blijkt helemaal niet zo goed te zijn he hoorde ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |