weet niet meerquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vertel
Krullenbol had die gebruikt toch?
Krul is wel echt in een jaar of zo echt super fit gewordenquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vertel
Krullenbol had die gebruikt toch?
Jaquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Krul is wel echt in een jaar of zo echt super fit geworden
Een kilo of meer afvallen per week is echt niet gezond, en volgens mij is zij veel meer kwijt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een jaar moet wel kunnen toch als je er echt voor leeft.
Ik roep nu ook al 3 jaar dat ik ook wat strakker wil worden maar heb nog steeds niks uitgevoerdquote:
Krulquote:
28 kgquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een kilo of meer afvallen per week is echt niet gezond, en volgens mij is zij veel meer kwijt.
Nee joh. Zo dik is ze rechts ook weer niet. Jij hebt het nu over 52 kilo he.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een kilo of meer afvallen per week is echt niet gezond, en volgens mij is zij veel meer kwijt.
Je valt wel veel moeilijker af dan als je dik bent dusquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:18 schreef Snowbells het volgende:
Als je al weinig weegt dan zou je in principe toch ook sneller fit kunnen worden?
En dan heeft ze nog steeds geen thigh gap gvd gvdquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gvd de man is gedoemd .. Van obese naar normaal en hij zegt dit
je moet het bier eruit laten zuigenquote:
Doe jij eensquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:21 schreef supersof het volgende:
[..]
je moet het bier eruit laten zuigen
omgquote:
Kan je even helpen?quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:21 schreef supersof het volgende:
[..]
je moet het bier eruit laten zuigen
Minder bierquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja gaat mijn bierbuik niet van weg
Watquote:
Bierbuik is gewoon te veel vetjes. Minder calorieën binnenkrijgen dan je gebruikt en je krijgt minder vetjes. Dus meer verbruiken of minder binnenkrijgen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja gaat mijn bierbuik niet van weg
Dom wijfquote:
quote:
Doe godverredomme je broek uit.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:27 schreef Etsu het volgende:
Ik zit nu in hoorcollege en die vent praat al een halfuur over iets wat ik allang weet
Ik ga ook maar eens minderen. De kilo's vliegen er weer aan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben de afgelopen tijd ook 4 kilo aangekomen voornamelijk uit bier
Sukkelquote:
Ik iets minder, wel wat. Ik geef bockbiertjes de schuld.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben de afgelopen tijd ook 4 kilo aangekomen voornamelijk uit bier
Broek uit op je hoofd, broek uit op je hoofdquote:
Dat eet ik dan weer helemaal niet.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:29 schreef Snowbells het volgende:
Ik zeg elke week tegen mezelf: geen fastfood!!!!!!!!
Week later, kapsalon, pizza, döner en patat en mac op
pizza; checkquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:29 schreef Snowbells het volgende:
Samequote:Op maandag 13 oktober 2014 15:29 schreef Snowbells het volgende:
quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:29 schreef Snowbells het volgende:
Eet het dan gewoon nietquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:29 schreef Snowbells het volgende:
Pizza shoarma van Domino'squote:Op maandag 13 oktober 2014 15:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
pizza; check
kapsalon; nooit
döner; nooit
patat; zelden
mac; nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |