Lijkt me stug dat ding trekt ziek veel bezoekers. 375k de eerste twee dagen dat is toch wel redelijk ongekend voor Nederlandse begrippen.quote:
Het verraste mij ook. Al laat deze post van haar hand wel zien waarom ze juist NA dit optreden verzuurder is gaan posten.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxcon ook al.
En ik merk dat ik Stickertje jaren lang onterecht als verzuurd heb getypeerd, als je van Pieter-Jan houdt ben je gewoon een levensgenieter.
ben heel erg gefrustreerdquote:
oh coolquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoi sof.
In Rotterdam onder die Markthal was vandaag even wezen kijken
nee hoorquote:
Misschien is het zo'n groenlinks type en kreeg hij wroeging over elk herfstblaadje dat hij geschopt had.quote:
Ik heb op GroenLinks gestemd bij de Europese verkiezingenquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien is het zo'n groenlinks type en kreeg hij wroeging over elk herfstblaadje dat hij geschopt had.
dingenquote:
Sof valt toch op fout?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien is het zo'n groenlinks type en kreeg hij wroeging over elk herfstblaadje dat hij geschopt had.
Ik vind dat niet leuk. Johan en ik steunen D66.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb op GroenLinks gestemd bij de Europese verkiezingen
Tchock vindt dit leuk
Dus nu is er dus een kamer vrij in je huis?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:26 schreef supersof het volgende:
[..]
dingen
Mijn huisgenoot zag me en vroeg of alles goed ging en hij zei: je ziet eruit alsof je iemand wil vermoorden of alsof je heel de dag wil slapen. Ik zei: beide.
Is dat die luie klootzak die zijn handdoeken voor de badkamer neertieft?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:26 schreef supersof het volgende:
[..]
dingen
Mijn huisgenoot zag me en vroeg of alles goed ging en hij zei: je ziet eruit alsof je iemand wil vermoorden of alsof je heel de dag wil slapen. Ik zei: beide.
wie zegt dat ik op fout valquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Sof valt toch op fout?
Al zou dat ook wel fout zijn maar dan wel aan de compleet andere kant van het spectrum der foute vriendjes.
De meest onschuldige manier van iemand vermoorden is om dat in je slaap te doen, hij vat het vast positief op.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:26 schreef supersof het volgende:
[..]
dingen
Daar heb ik op gestemd bij de TK-verkiezingenquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind dat niet leuk. Johan en ik steunen D66.
nee want het ging niet over een van henquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus nu is er dus een kamer vrij in je huis?
iedereen valt stiekem op elanquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je vond Elan ook leuk en dat is een kinderlokker.
Fok-it vindt dit ook.
Dat vind ik wel leuk.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daar heb ik op gestemd bij de TK-verkiezingen
Ik haat kinderen waarom zou je die überhaupt mee willen lokken.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je vond Elan ook leuk en dat is een kinderlokker.
Fok-it vindt dit ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |