oh raar dat diegene dat zeiquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Iemand hier zei dat laatst hier
En je valt beetje op mij toch
Om ze dan allemaal bij elkaar te hebben en dan in een keer uit te roeienquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik haat kinderen waarom zou je die überhaupt mee willen lokken.
Behalve diegene die me het meest kan ontroeren hier,namelijk jijzelf die probeert er met mijn aartsvijand van door te gaanquote:
Zal johannes wel weer zijn geweest die roept wel vaker vreemde dingen.quote:
hahahahaha dan ben je zelf ook dood xDquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij voorkeur vanaf een gebouw met tenminste 20 verdiepingen.
Sinds een tijdje probeer ik er niet meer met GGMM vandoor te gaan hoor, no worries.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Behalve diegene die me het meest kan ontroeren hier,namelijk jijzelf die probeert er met mijn aartsvijand van door te gaan
Gelukkig was deze te laf om je onder ogen te komen
Romantisch toch? Samen onze dood tegemoetquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:32 schreef Elan het volgende:
[..]
hahahahaha dan ben je zelf ook dood xD
Schei toch uit man na dat cadeaupakket is het dik aan tussen julliequote:Op maandag 13 oktober 2014 16:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sinds een tijdje probeer ik er niet meer met GGMM vandoor te gaan hoor, no worries.
Nee, dit is niet waar.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal johannes wel weer zijn geweest die roept wel vaker vreemde dingen.
Vooral als hij doping gebruikt heeft.
Dat was erg lief van hem inderdaadquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Schei toch uit man na dat cadeaupakket is het dik aan tussen jullie
Wel een prachtige gedachte, door een mod besprongen worden en dat vervolgens met de dood moeten bekopen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Romantisch toch? Samen onze dood tegemoet
Gelukkig zitten Pax en ik op een tribune bij het Mark Knopfler concertquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel een prachtige gedachte, door een mod besprongen worden en dat vervolgens met de dood moeten bekopen.
Een dergelijk lot is eigenlijk alleen voor de allergrootsten weggelegd
Je gaat er sneller van fietsen dat maakt je niet direct een übermensch.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, dit is niet waar.
En als ik melk op heb word ik een soort übermensch (voor zover ik dat niet al ben), niet iemand die gaat roddelen.
Knut en ik vinden mensen die snel kunnen fietsen wel übermenschen inderdaad.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Je gaat er sneller van fietsen dat maakt je niet direct een übermensch.
Al zal Knut het hier niet mee eens zijn
Ga je echt naar Mark Knopfler of is dit weer zo'n inside grapje van je.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig zitten Pax en ik op een tribune bij het Mark Knopfler concert
Nee echt, 6 juni. Zorg dat je er bij bent.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga je echt naar Mark Knopfler of is dit weer zo'n inside grapje van je.
Doet die niet. Hij is een zolderautist.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee echt, 6 juni. Zorg dat je er bij bent.
De kaartjes zijn al besteld.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doet die niet. Hij is een zolderautist.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee echt, 6 juni. Zorg dat je er bij bent.
Echt? Laat de FOK! meet maar komen dan!quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb ook kaartjes wij zitten in vak 107, recht voor het doel tussen de harde kern.
Beneden was helaas allemaal direct uitverkocht
Met wie gaan jullie allemaal dan? Ben met mijn broertje samen, verwacht wel een topshow van Markquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Echt? Laat de FOK! meet maar komen dan!
Het is in ziggo dome he, ik denk niet dat je daar een harde kern hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |