SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door SEMTEX op 12-10-2014 20:55:49 ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Verplichten misschien niet, maar het zou best eens verstandig zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:54 schreef Daywalk3r het volgende:
Leuke docu wel. Flink doorzettingsvermogen!
Op het punt van de verplichting van een test van 't hart vraag ik me af.
Zou ik stoppen met sporten als het blijkt dat ik een slecht hart heb?
Ik denk dat ik liever dood neerval bij het hardlopen dan dat ik maar op de bank zit of maar een paar km mag lopen. Niet wetende wat je nog wel en niet mag als je een slecht hart zou hebben.
Stomme is dat ik net wat hartkloppingen had na die docu.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:42 schreef spiritusbus het volgende:
Zo, dan mijn gedachten over deze dag.Van die kilometervlaggen klopte idd geen hol, bijzonder verwarrendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu klein biertje
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:44 schreef SEMTEX het volgende:
Verslagje Marathon 2014 =>Jij bent een voorbeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked
Verslagje Marathon 2014 =>Mooi verhaal, ik mis alleen het gedeelte waarin je je afvraagd waar je in godsnaam aan bent begonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt er in ieder geval van genoten, niet geheel onbelangrijk bij de marathon.
Tja bij de zevenheuvelenloop is het verschil bij de laatsten anderhalf uur.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:48 schreef Cynic het volgende:
Ik zag trouwens wat tijden van mensen die de 4 mijl in Groningen hebben gelopen en ik vind 15 minuten verschil tussen je bruto en netto tijd best veel. Dan ben je normaal gesproken al over de helft...
Die staan anderhalf uur te wachten voor ze kunnen starten?quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:50 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Tja bij de zevenheuvelenloop is het verschil bij de laatsten anderhalf uur.
Zoiets ja, je hebt iets van 35000 deelnemers en de start is met een fuik.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:53 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die staan anderhalf uur te wachten voor ze kunnen starten?
alleen als je niet goed getrained bent.....quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:26 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik vind 't een beetje jammer dat hij wil onderzoeken hoe gezond hardlopen nu eigenlijk is, en dan zoiets achterlijks gaat doen als 8 marathons in 8 dagen lopen. Natuurlijk is dat ongezond.
Dan loop ik toch liever wat kleinere loopjes denk ik...quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:54 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Zoiets ja, je hebt iets van 35000 deelnemers en de start is met een fuik.
De M is een stuk rustiger.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:00 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dan loop ik toch liever wat kleinere loopjes denk ik...
quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:42 schreef spiritusbus het volgende:
Zo, dan mijn gedachten over deze dag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu klein biertjequote:Op zondag 12 oktober 2014 20:44 schreef SEMTEX het volgende:
Verslagje Marathon 2014 =>SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie verslagenquote:
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
You're nextquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:03 schreef Daywalk3r het volgende:
Godver ik ben trots op jullie allemaal
Dat viel me op ja, dat het relatief rustig was op het parcours (buiten de gebruikelijke bubsen achter de pacers).quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:55 schreef Pandaplint het volgende:
Om nog maar te zwijgen over de attentionwhores in gekke pakken. Doe dat lekker bij carnaval...
[ afbeelding ]
Net toevallig een foto tegengekomen Bek op half zeven.Zegt de man met een pandamasker op...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha scherpquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:07 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Zegt de man met een pandamasker op...
Bring it on! Ik neem een handje spijkers mee, dan kan die man met de hamer zichzelf nuttig maken.quote:
Dat leek me erg irritant, die estafettelopers, had het eerst niet in de gaten, dat ze aparte startnummers hadden. Kwam er iemand langs sjokken op een een retetraag tempo terwijl er voor de rest alleen maar snelle 3-uurs mannen en vrouwen liepen... WTFquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:08 schreef SEMTEX het volgende:
M 1296 <-> HM 7093
En dan nog die Estafetteknakkers.
Als je 'geluk' hebt, sta je precies zo in de startvakken dat je de eerste ziet finishen. Of nou ja, zijn kruin dan.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:53 schreef Cynic het volgende:
[..]
Was het een EK? Heb namelijk ook redelijk veel "USA armed forces" zien lopen...quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:18 schreef cafca het volgende:
Die Polen en Belgen kwamen ook voor het militairen-EK heb ik begrepen
Yep. Je wil niet weten hoe vaak ons gevraagd is "HEB JE KRAMP JONGEH!!?"quote:
Hihihahahoho altijd leuk, van die "lollige" toeschouwersquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:21 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Yep. Je wil niet weten hoe vaak ons gevraagd is "HEB JE KRAMP JONGEH!!?"
Ik zag zelfs bij uitslagen.nl dat mijn netto tijd 2:14:18 isquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:36 schreef Murmeli het volgende:
Bos81: goed gedaan. Tevens2.15 boks
Spiri: wowww!!
4mijllopers: well done, pr verbetering zie ik erbij. Nice!
Wyccie: wat is je tijd geworden?
Was weer een mooi loopweekend!
Dat flink ja!quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dank je. Toch zo'n 7 minuten van mijn vorige PR. En ik had vanochtend nog wel een loopneus en moest veel plassen. Hoe meer kleine kwaaltjes hoe beter.
Van de live stream begreep ik dat het het militaire WK en EK en NK was.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:21 schreef Guard het volgende:
[..]
Was het een EK? Heb namelijk ook redelijk veel "USA armed forces" zien lopen...
Verslagje Marathon 2014 =>bla bla bla.... en bij de laatste zin had je opeens mijn intresseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Nee joh, die mogen gewoon later het startvak in. Het startvak gaat een half uur voor de start van dat vak open geloof ik. En sommige startvakken zijn in zijstraten. Maar lang en breed nadat de 1e binnen is zijn er nog mensen aan het starten ja. Maar ik vind de zevenheuvelenloop zo goed geregeld dat je totaal geen last hebt van de drukte. Ik heb er in ieder geval nooit last van gehad daar.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:53 schreef Cynic het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:37 schreef SEMTEX het volgende:
Filmpje.
Leuk!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Het starten van de 7^^ is inderdaad super geregeld. Het afknijpen van de doorgang vlak voor de start helpt echt enorm om drukte verderop op de route te voorkomen. Het blijft natuurlijk een groot en druk evenement, maar toch loopt het nergens vast. Daar kunnen een hoop andere evenementen nog wat van leren. Met name als het toch gechiptimed is.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:41 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Nee joh, die mogen gewoon later het startvak in. Het startvak gaat een half uur voor de start van dat vak open geloof ik. En sommige startvakken zijn in zijstraten. Maar lang en breed nadat de 1e binnen is zijn er nog mensen aan het starten ja. Maar ik vind de zevenheuvelenloop zo goed geregeld dat je totaal geen last hebt van de drukte. Ik heb er in ieder geval nooit last van gehad daar.
Ga jij de CPC ook lopen? Ik schrijf me zeer waarschijnlijk wel in. Of ik ga weet ik nog niet maar het lijkt me wel leuk. Is de enige wedstrijd die vanuit mijn werk wordt geregeld. Dus gezelliquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:46 schreef Quoi het volgende:
Ik krijg trouwens door vanmorgen, de docu van daarnet, het filmpje van Semtex weer heel veel zin om lekker veel te gaan lopen en te trainen. Vanaf nu ga ik lekker autistisch het schema naar de 7HL, Bruggenloop en CPC volgen. En in de weekenden lekker wedstrijdjes onder de 21
Ik heb er weer lekker de tijd voor
Oh boy, jij met de yurkak gaat heel veel vezels naar binnen gieten...quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:40 schreef La_Tramposa het volgende:
Zo, ik heb net 2 liter bieten/appelsap gemaakt. En ik begin het zowaar lekker te vinden!
Op post nummer 2.15quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zag zelfs bij uitslagen.nl dat mijn netto tijd 2:14:18 is![]()
Dat lijkt me ook lekker lopenquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:57 schreef Tarahumara het volgende:
Vooral strandHeerlijk op de blote voeten
Nee, ik loop Groet uit Schoorlquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ga jij de CPC ook lopen? Ik schrijf me zeer waarschijnlijk wel in. Of ik ga weet ik nog niet maar het lijkt me wel leuk. Is de enige wedstrijd die vanuit mijn werk wordt geregeld. Dus gezelli
Holy crabcakes, een sub 3min km op het eind eruit persenquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:42 schreef Jero_nimo het volgende:
Supergave verslagen weer allemaal! Echt goed gelopen allemaal nogmaals! Kan hier echt van genieten!![]()
En marathons zijn een piece of cake ja, niets aan de hand
En weer eens een bekertje vanavond!
https://www.endomondo.com/home/feed/410635914
Ah ok!!quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:06 schreef Quoi het volgende:
[..]
Nee, ik loop Groet uit SchoorlHet schema is alleen bedoeld voor de CPC, 1 of 2 weken later geloof ik.
Groet uit Schoorl is een maand eerder dan de CPC. Ik vergeet steeds dat ik dan toch ook maar weer eens een HM loopquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:06 schreef Quoi het volgende:
[..]
Nee, ik loop Groet uit SchoorlHet schema is alleen bedoeld voor de CPC, 1 of 2 weken later geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |