SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door SEMTEX op 12-10-2014 20:55:49 ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Verplichten misschien niet, maar het zou best eens verstandig zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:54 schreef Daywalk3r het volgende:
Leuke docu wel. Flink doorzettingsvermogen!
Op het punt van de verplichting van een test van 't hart vraag ik me af.
Zou ik stoppen met sporten als het blijkt dat ik een slecht hart heb?
Ik denk dat ik liever dood neerval bij het hardlopen dan dat ik maar op de bank zit of maar een paar km mag lopen. Niet wetende wat je nog wel en niet mag als je een slecht hart zou hebben.
Stomme is dat ik net wat hartkloppingen had na die docu.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:42 schreef spiritusbus het volgende:
Zo, dan mijn gedachten over deze dag.Van die kilometervlaggen klopte idd geen hol, bijzonder verwarrendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu klein biertje
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:44 schreef SEMTEX het volgende:
Verslagje Marathon 2014 =>Jij bent een voorbeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked
quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:44 schreef SEMTEX het volgende:
Verslagje Marathon 2014 =>Mooi verhaal, ik mis alleen het gedeelte waarin je je afvraagd waar je in godsnaam aan bent begonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt er in ieder geval van genoten, niet geheel onbelangrijk bij de marathon.
Tja bij de zevenheuvelenloop is het verschil bij de laatsten anderhalf uur.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:48 schreef Cynic het volgende:
Ik zag trouwens wat tijden van mensen die de 4 mijl in Groningen hebben gelopen en ik vind 15 minuten verschil tussen je bruto en netto tijd best veel. Dan ben je normaal gesproken al over de helft...
Die staan anderhalf uur te wachten voor ze kunnen starten?quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:50 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Tja bij de zevenheuvelenloop is het verschil bij de laatsten anderhalf uur.
Zoiets ja, je hebt iets van 35000 deelnemers en de start is met een fuik.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:53 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die staan anderhalf uur te wachten voor ze kunnen starten?
alleen als je niet goed getrained bent.....quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:26 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik vind 't een beetje jammer dat hij wil onderzoeken hoe gezond hardlopen nu eigenlijk is, en dan zoiets achterlijks gaat doen als 8 marathons in 8 dagen lopen. Natuurlijk is dat ongezond.
Dan loop ik toch liever wat kleinere loopjes denk ik...quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:54 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Zoiets ja, je hebt iets van 35000 deelnemers en de start is met een fuik.
De M is een stuk rustiger.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:00 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dan loop ik toch liever wat kleinere loopjes denk ik...
quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:42 schreef spiritusbus het volgende:
Zo, dan mijn gedachten over deze dag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu klein biertjequote:Op zondag 12 oktober 2014 20:44 schreef SEMTEX het volgende:
Verslagje Marathon 2014 =>SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie verslagenquote:
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
You're nextquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:03 schreef Daywalk3r het volgende:
Godver ik ben trots op jullie allemaal
Dat viel me op ja, dat het relatief rustig was op het parcours (buiten de gebruikelijke bubsen achter de pacers).quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:55 schreef Pandaplint het volgende:
Om nog maar te zwijgen over de attentionwhores in gekke pakken. Doe dat lekker bij carnaval...
[ afbeelding ]
Net toevallig een foto tegengekomen Bek op half zeven.Zegt de man met een pandamasker op...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha scherpquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:07 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Zegt de man met een pandamasker op...
Bring it on! Ik neem een handje spijkers mee, dan kan die man met de hamer zichzelf nuttig maken.quote:
Dat leek me erg irritant, die estafettelopers, had het eerst niet in de gaten, dat ze aparte startnummers hadden. Kwam er iemand langs sjokken op een een retetraag tempo terwijl er voor de rest alleen maar snelle 3-uurs mannen en vrouwen liepen... WTFquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:08 schreef SEMTEX het volgende:
M 1296 <-> HM 7093
En dan nog die Estafetteknakkers.
Als je 'geluk' hebt, sta je precies zo in de startvakken dat je de eerste ziet finishen. Of nou ja, zijn kruin dan.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:53 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die staan anderhalf uur te wachten voor ze kunnen starten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |